Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fast Frakt 29 kr
Snabba leveranser
Över 500 000 nöjda kunder

https://www.teknikdelar.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Payson
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Teknikdelar har fått betyget (7.82)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    2 veckors leverans, sen när man ska retunera varan så har dom inget avtal med något transportbolag för att sköta detta smidigt utan du som privat person ansvarar för varans säkerhet och skulle skadan förekomma under transport så står du för de.

    Krånglig returhantering, ingen retursedel heller. Skickar du inte rekomenderat får du heller inte kvitto.

    Från deras kundtjänst:
    "Tänk på att packa in varan väl. Vi ansvarar inte för skador som uppkommit under postens hantering. Vid otillräcklig emballering eller skador på varan förbehåller vi oss rätten att neka eller ge avdrag på din retur."

    "Vid ångrade köp/returer så behöver du själv stå frakten till oss. Detta framkommer även i våra ordervillkor:
    https://www.teknikdelar.se/Ordervillkor
    ''Du står själv för portokostnaden vid retur.''
    Fraktkostnaden beror på vikt och storlek av ditt paket samt vilket ombud du använder dig av."
  • Hej Gardel

    Tackar för din feedback, den hjälper oss bli bättre! Vid fellevererade/defekta varor så erbjuder vi inte fraktsedlar för tillfället, däremot så ställer vi givetvis upp med en svarspostadress för gratis returfrakt.

    Mvh Pontus

  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans,bra varor enkel att beställa biligt osv prima allt.
  • Usel
    2 dagar sedan
    Beställning
    Beställer kl 13:28, skickar mejl om avbeställning kl 13:39, får mejl kl 16:37 om att varan är skickad och beställningen inte går att avbryta, Ringer då men får naturligtvis inget svar. Och om jag inte hämtar ut debiteras jag 250 kr.
  • Usel
    3 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Riktigt dålig kundservice, dåligt uppdaterad och fungerande hemsida långsamma leveranser.
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Jag har beställt två skärmar från detta företaget. Båda gångerna så har skärmarna varit skadade, touchen fungerade ej som den skulle båda gångerna. När jag reklamerade den senaste displayen så fick jag endast pengarna tillbaka, inte någon bekräftelse att de varken hade tagit emot varan eller vad det var för fel. Tycker att detta företaget är oseriöst och kommer ej att rekomendera till andra. Gå till en riktig reparatör istället så får du garanti.
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Lång leveranstid. La order en fredag, fick ordererkännande. En vecka senare fick jag nytt mail om att ordern var packad. Tisdagen veckan därpå fick posten paketet. När paketet ankom saknas en produkt, slutsåld enligt följesedel. Varför kan de inte meddela det innan så man har chans att välja någon annan. Nu får man lägga ny order med ytterligare frakt avgifter.
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Det gick snabbt att betala&beställa.Billig frakt!
  • Utmärkt
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och bra på alla sätt
  • Usel
    5 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt lång tid tar det från beställning tills att varor skickas
  • Dålig
    5 dagar sedan
    Lång leveranstid och urusel support. Ett tips är att gå in på deras Facebook och läsa alla dåliga omdömen!
  • Usel
    5 dagar sedan
    Beställning
    Påstår att dom saknar systemstöd för orders som saknar en eller flera artiklar och skickar inte delordrar. Betyder att jag som kund behöver efterlysa min order. När man sedan ber dom ta bort restad artikel och skicka ut det som finns på lager så inväntar dom iallafall den restade artikeln. En beställning som Apoteket fixar på 1 dag har nu tagit 3veckor!
    Se till att få ordning på logistiken eller lägg ner!😡
  • Mycket bra
    6 dagar sedan
    Beställning
    billiga grejer, ska fan inte kosta mer än så. minus är att jag vill ha till instabox då jag jobbar som ett spärrmongo och inte har tid att hämta paket eller så.topp!
  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Beställning
    Allting gick snabbt och smidigt. Från att hitta saker, till att checka ut och betala
  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Beställning
    Snabb o enkelt köp
  • Bra
    18 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Man kan inte, iaf inte som jag hittade, skapa ett konto även om de har klickbar länk till en sida där man loggar in. De skriver att man kan se tidigare köp osv om man har ett konto... hm
    Allt annat fint än så länge innan leverans.
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Allt fungerade
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Alltid snabb leverans och bra pris
  • Usel
    9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Varför kan man inte ångra ett köp direkt efter beställning?
    Två gånger har jag lyckats beställa fel utan att kunna ångra köpet.
  • Usel
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabba
  • Acceptabel
    10 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag är väldigt nöjd med deras produkter men beställer där nästan varje vecka och ibland får jag vänta över en vecka på mina packet.... skäms på er
  • Mycket bra
    11 dagar sedan
    Beställning
    bra priser och betalsätt.
  • Bra
    11 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Prisvärt och snabb.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    I bought Huawei P10 screen protector Glass copter for Huawei P10 Lite on the page it also says it matches to Huawei P10 (regular version).
    but when I received the item i turns out It doesn't match at all. in fact it even blockeing the front camera.
    After I returned my package they stated that That's how the item is and now refusing to make refund.
    They say they can send it back to me for 49 SEK (normal shipping cost is 29 SEK) or discard the item.

    Worst online shopping experience so far.

    Latest update:
    They claimed to klarna that they never received the item , so ended up paying for the faulty item that I don't even have
  • Usel
    12 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Köpet gick bra MEN instruktionen hur "lätt" det var att byta skärm på en iPhone 6 var den sämsta jag varit med om. Dom har tagit bort den svåraste och pilligaste delen och de allra första man ska göra, koppla bort batteriet var inte heller med. Kan dom inte ens göra en riktig instruktion hur man gör så är dom inte seriösa. Kommer inte handla där igen!
  • Usel
    12 dagar sedan
    Beställning
    Omöjliga att komma kontakt när man vill ångra sig direkt efter köp.
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Flera kortfack !
  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris, hoppas leveransen är det oxå, då hade det vart full pott :-)
  • Utmärkt
    14 dagar sedan
    Beställning
    Lätt att hitta
  • Bra
    14 dagar sedan
    Beställning
    Priset, bra hemsida, bra betalningssätt och förhoppningsvis snabb leverans!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Leveransen brukar ta mellan 1-3 arbetsdagar. Om det tagit mer än åtta arbetsdagar så kan du höra av dig till vår kundtjänst på info@teknikdelar.se så hjälper vi dig därifrån!

    Mvh Pontus

  • Bra
    14 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Enkel köprutin
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Beställning
    Bra kvalitet
  • Ganska dålig
    16 dagar sedan
    Beställning
    varför erbjuder ni 10% rabatt vid reg. av mailadress och sedan får man inte rabatten trots kod?
  • Hej,

    Om du missat rabattkoden så kan detta bero på ett tekniskt fel, den ska givetvis synas så fort du registrerats. Ta gärna kontakt med vår kundtjänst på info@teknikdelar.se så hjälper vi dig få rätt på en fungerade rabattkod :)

    Mvh Pontus

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt enkelt och smidigt att beställa
  • Utmärkt
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt, få steg, informativt
  • Dålig
    18 dagar sedan
    Köpte ett mobilskal som skulle finnas i lager den 16 sep. Veckan där på kontakta jag dom via chatten då jag ej fått min vara, då fick jag svar att varan höll på att packas och skulle skickas. Har snart gått 3 veckor och fortfarande inte fått min beställning. Försökt få kontakt med dom via Facebook och på mejl utan att de svarar. Rekommenderar ej dessa!
  • Hej Tenne

    Vi svarar på ditt mejl så snart vi kan. Pga nedsatt bemanning bla så har vi på kundtjänst hamnat back i vår mejlhantering. Tack för förståelse!

    Mvh Pontus

  • Dålig
    18 dagar sedan
    Inget ställe jag rekommenderar att beställa saker ifrån. Kundtjänst verkar vara obefintlig. Skickade första mailet för flera dagar sedan och inget svar. Fick en orderbekräftelse om att mina varor var skickade den 16/9, inga varor har ännu kommit.
  • Hej Frida

    Vi på kundtjänst har haft fult på på sistone. Beklagar den längre svarstid du fått uppleva.

    Verkar som din order försvunnit i transporten. Du har självklart fått återbetalning för detta. Vi har skickat mer info till dig per om detta per mejl. Har du fler frågor så ställ dem gärna där så svarar vi dig så snart vi kan.

    Mvh Pontus

  • Usel
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Köpte en magnetisk laddkabel och extra magnettippar som listades som tillbehör till kabeln. Både tipparna och kabeln var av märket SIGN så det ska ju funka kan man tro men icke. Tipparna har en annan magnetkoppling och passar inte till kabeln de listas som tillbehör till.

    Efter 3 mejl till kundtjänst varav bara ett besvarats (det var angående leverans som också var otroligt seg) och 2 obesvarade på 14 dagar så har jag bestämt mig att pausa betalning via klarna och hoppas att det sätter lite fart på deras support.
    Riktikt kasst företag som på sin sida ljuger om produktkompitabilitet och leveranstider och sedan inte svarar på mejl när det väl blivit fel.
  • Hej Simon

    Vi på kundtjänst har haft fullt upp på sistone, beklagar den längre svarstid du fått uppleva. Jag har nu svarat på dina mejl. Tack för tålamod!

    Vänligen Pontus på kundtjänst :)

  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Enkel sida med bra priser!
  • Dålig
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Undvik detta företag! Beställde varor som fanns i lager den 14 sept och fick en bekräftelse på att de skickat varorna den 16 sept. Jag har fortfarande (26 sept) inte fått några varor. De lovar 1-4 vardagars leveranstid, detta är mer än det dubbla. Har skickat 3 meddelanden till deras kundtjänst utan att ha fått svar och försökt att hitta en chatt-funktion på deras sida som de refererar till men som inte finns. Ska kontakta klarna imorgon och förhoppningsvis få tillbaka mina pengar i alla fall. Mycket besviken...
    Uppdatering: Fick mail från kundtjänst den 29 sept om att det troligtvis var posten som slarvat bort min leverans. De skrev också att de bytt datasystem så att de ej kunde skicka något nytt paket. Skulle dock betala tillbaka mina pengar inom 4 bankdagar vilket skedde idag 1 okt (3 dagar). Det var ändå för dålig respons från kundtjänst mot vad som lovas, så jag kommer aldrig försöka handla igen på denna sida. Hur svårt är det att skriva information om att de har stora problem på förstasidan, om så är fallet? En stjärna kvarstår.
  • Hej,

    Tråkigt att höra. Vi på kundtjänst har haft fullt upp på sistone. Jag skickar dig ett PM så ser vi till att lösa ditt ärende!

    Mvh Pontus

  • Dålig
    19 dagar sedan
    Synd att man inte kan sätta negativt betyg.

    Fruktansvärt oseriöst företag. Efter att leveranstiden hade passerat så försökte jag få tag på kundtjänst och lyckades då komma in på chatten och fick där ett drygt bemötande om att jag skulle avvakta några dagar till" och hade inte produkten kommit då så "skulle vi lösa det då".

    Dagarna har rullat på och vi är nu inne på tredje veckan nu. Inte hört ett ljud. Mailat kundtjänsten och försökt få tag i chatten som var online förut men inte ett pipp.

    Beställde produkten från ett annat seriösare företag och kommer kräva att få pengarna tillbaka från det här "företaget".
  • Hej,

    Tråkigt att höra. Ibland är leveranstiden längre och ber då ber vi kunder vänta åtta arbetsdagar från utskicksdatumet för att motverka att samma order inte skickas ut två gånger, detta för att slippa hålla på med returer vilket underlättar för både oss som för våra kunder.

    Mvh Pontus på kundtjänst

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Billigt
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Beställning
    Lätt, smidigt och billigt.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Beställning Leverans
    lätt hemsida och hade även frågor fick kontakt med en super bra chatt. Hoppas varorna är lika bra som den första kontakten varit. Tack Pontus
  • Usel
    23 dagar sedan
    Beställning
    Tog över top dagar för dom att skicka paketet. Inget svar på mail, ingen som helst kommunikation. Sjukt missnöjd!
  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Beställning
    Lätt att handla och betala via Internet.
    Alltid snabba leveranser.
    Toppenbutik 10++++++++++

  • Usel
    23 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Okontaktbar kundtjänst, fick inte leverans på 10 dagar.
  • Hej,

    Vi på kundtjänst har haft problem med bemanningen på sistone vilket är orsaken till den längre svarstid. Vi svarar på eventuellt mejl så snart vi kan. Tack för tålamod!

    Mvh Pontus på kundtjänst

  • Utmärkt
    24 dagar sedan
    Beställning
    Enkelt
  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt
  • Usel
    25 dagar sedan
    Mycket oseriöst företag. Svarar inte på mail när man försöker kontakta dom. Beställt en produkt för 79 kronor som inte levererats. Inga stora pengar men sättet dom behandlar kunder är riktigt bedrövligt. Funderar på att polisanmäla dom för stöld.
    VARNING! Använd en annan leverantör, undvik Teknikdelar!
  • Hej Caposuperiore

    Tack för ditt omdöme. Dessvärre har vi på kundtjänst inte kunnat svara på mejl så snabbt på sistone pga nedsatt bemanning. Jag har dock sett till att prioriterat ditt ärende och besvarat ditt mejl nu. Tack för tålamod.

    Vänligen.
    Pontus på kundtjänst

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att hitta det jag behöver