Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Engelska.

Detaljerad information Keller Sports har fått betyget (2.89)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    19 dagar sedan
    Bra pris, krånglig leverans och undermålig returlösning.
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Allt gick bra och snabbt. Jag fick vad jag förväntade mig båda i kvalitet (asics skor och UA shorts) och leveranstid.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Tyvärr upprepade gånger som jag beställt skor från dem och varan tagit ”slut”.... skyller på att många beställt samtidigt. Nä ett skitföretag
    Får inget meddelande från dem ang detta utan får själv kontakta dem för att få information att skon är slut.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Riktigt dålig service och dyra returkostnader! Keller sports har dessutom inte registrerat min retur till Klarna som skickade en ny faktura till mig. Jag var tvungen att kontakta Keller Sports för att påminna dom om att registrera min retur till Klarna. Rekommenderar ingen att beställa från Keller Sports!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Varning, urusel kundservice, dolda avgifter. Beställ inte härifrån!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Jag önskar man kunde göra individuella svartlistningar av företag här på Prisjakt så att man slapp se dem. Keller Sports dyker alltid upp som stället med det lägsta priset men de har aldrig varan i lager vilket gör att Prisjakt till viss del blir värdelöst att använda. Otroligt irriterande.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    beställ inte av keller sports, fick aldrig mina skor.
    har fortfarande inte fått mina pengar tillbaka
    dålig service aldrig mer
  • Dålig
    2 mån sedan
    Varning, Varning, varning
    Keller är bland de sämsta butiker att handla från.
    - köpare betalar returen. kostar från 280 kr
    - premium har inga fördelar verken ekonomiskt eller för service.
    - Företaget har ingen god företagssed
  • Dålig
    2 mån sedan
    Will not use Keller sports again... Promised free return packaging in the order confirmation, did not apply, cost me 14 euros to send back a pair of shoes! For instance Zalando and Sportamore do these for free. Stay as far away from Keller as you can...
  • Dålig
    3 mån sedan
    Köpte acis skor. Fel storlek och jag måste betala 148 kr retur porto. Hemsk kundservice. Köper aldrig igen!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Noll koll på lagerstatus. Beställde en sko som efter jag fått ett mail att dem skickat min order
    inte fanns i lager längre.. Men ta betalt för skorna, det hann dem med!

    Byt system?
    : unfortunately I must tell you that the item you ordered in your order is no longer in stock. It seems that someone else was ordering the same article at the same time as you and the system did not update quickly enough to inform you that the last article in stock had been bought already.

    Måste testa det en gång för att veta om det är något du aldrig kommer göra igen!
    skulle ha tittat mer på hur dåliga omdömen dem har.. Priset är ju inte allt.....

    Edit. En sista grej, man får själv stå för returfrakten om skorna skulle passa. Så är man dum nog att beställer av dem så se till att skorna passar.. uselt... Keller.. nej tack..
  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställde Asicskor. Order inte godkänd, trots att pengarna drogs direkt. Tur att skorna passade, annars dyrt med returen. Köper
    inte mera härifrån.
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Jag hittade en vara till mycket bättre pris än i Sverige! Salomon kängor.. Fick hem inom några dagar...

    Allt stämde perfekt.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Varning för dålig leverans, dessutom så ingår inte retur - du skall leta upp egen leverantör och betala för retur till Tyskland.
    Välj annan leverantör där detta fungerar bättre. Finns massor av alternativ till Keller Sports!
  • Usel
    8 mån sedan
    Fick aldrig det jag beställde, pengar drog dom direkt. Tog 2 månader att få tillbaka pengarna. Skräp företag, otroligt att dom får vara kvar här på prisjakt!
  • Usel
    8 mån sedan
    Riktigt dålig service, om man ska skicka tillbaka nån vara så får man betala frakten själv villket kan bli dyrt... kommer aldrig handla från dom igen .

    very bad service if your going to send something in return you have to pay for the delivery
    i will never shop from them again
  • Dålig
    9 mån sedan
    Inte mycket att hänga i granen
  • Usel
    10 mån sedan
    Usel kundservice och det går inte att avregistrera sig från nyhetsbrev
  • 2018-07-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Haft problem med denna butik tidigare
  • Dålig
    1 år sedan
    Bra priser men usel kundservice när man behöver byta. Fick kämpa hårt för att få mina pengar tillbaka när det blivit fel. Dyrt med returfrakt till Tyskland.
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Dyra returer, men annars är denna butik bra! De har bra priser, bra hemsida och trevlig kundtjänst. Tycker butiken har oförtjänt dåligt betyg här. De löste också en reklamation mycket smidigt utan krångel.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    VARNING!

    Köpte skor och fick fel färg....i fluorescerande orange(!).
    Beställde från Keller för att det skulle bli billigare än att köpa i butik i Sverige.
    Hade jag valt att returnera skulle det blivit samma pris som i butik, då kunden får stå för returkostnaden.
    Kommer Aldrig mer att handla härifrån. Rekommenderas ej!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Varna! Köpt inte därifrån!

    Pengar dras direkt men ingen order registreras vid köpet vilket medför en massa tjafs med kundtjänst. När man logga in på deras sidan, finns order där. Hur kan de säga att order inte registreras.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Pengar dras direkt men ingen order registreras vid köpet vilket medför en massa tjafs med kundtjänst. Uselt företag, hoppas de konkar.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Extremt otrevlig kundtjänst
    Det hjälper inte att de ej är bra på engelska
    Otroligt bökigt och dyrt att returnera varor
    Undvik
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Helt värdelöst företag. Beställde ett par skor och fick faktura. Efter 5 dagar meddelar företaget att skorna inte finns att beställa. På deras hemsida finns skorna fortfarande för beställning efter det att företaget meddelat mig att beställningen är annullerad.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Blandade ihop min och en annan kunds beställning. Kunde inte skicka en förbetald returlapp utan tvingade mig att lägga ut för returfrakten. Vägrade stryka min faktura innan jag hade returnerat produkterna, som en slags utpressning. Har fortfarande inte strukit min faktura, trots att de inte gjort någon som helst ansträngning att skicka rätt produkter.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Lång leveranstid.
    Extremt långa svarstider ifrån kundtjänst.
    Efter 1 år efter man beställt har man blivit medlem i något jäkla premium program per automatik (d.v.s. inget jag valt till) så då drar de bara pengar från ditt kort... 100 kr!

    Kontaktar kundtjänst men de vägrar betala tillbaka pengar.
    Riktigt riktigt oseriöst företag!

    Ber de ta bort mitt konto och det såkallade medlemskapet, men kundtjänst svarar inte på de frågor och mailen alls!

    VARNING köp INTE härifrån!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Very bad company with extremely bad return policy and rude, ignorant customer service. Best avoided!

    1. Extremely bad return policy.
    I do not expect a free of charge return ticket, but they don't even supply no return ticket and expect the customers to go to the post office to send the goods back.

    What is so bad with going to the post office might you ask? Well, what you don't get at the post office is heavily discounted prices that the webshop gets on the shipping fees. For example; the standard shipping fee from Keller-sports,com is 7.90€, pretty good I'd say. the cost for me to ship stuff back is 30-40€ if I want it to be traceable (which is a must).

    I don't expext them to give me return shipping free of charge. All I want is for them to appreciate me as a customer and do the least for me in case the product I just bought from them don't fit. The least would be just that, supply a return form and charge me the cost.

    2. Very disconnected, uninterested and rude customer service.
    When pointing out the above to the customer service (not to get a return ticket, but as feedback from a customer of what they could change in order to build a better and more loyal customer base), the only answer I got was:
    - It's in our return policy...
    - I can't do anything...
    - I'm sorry it's our company policy...
    - You can read on our website...

    A lot of blah, blah, and a lot of nothing. To top tings off, this customer service genius disconnected me with a "ok. have a nice day" when the conversation was clearly not over, but they simply could not bother to answer any more.

    All in all, the way Keller-sports.com act is the way you do when you don't care the least about the customer. All they see is a quick sell, and nothing more. This way of doing business is a excellent way of destroying your company, eventually going bancrupt since all customers will learn to go somewhere else.
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    En bra webbutik med brett utbud, fördelaktiga priser och ok leveranstider (3-5 dgr) från Tyskland. Fraktvillkoren är i allmänhet oacceptabla.

    Var medveten om att du står för hela fraktkostnaden tillbaka till Tyskland vid en eventuell retur. (PostNord tar som exempel ca 200 kr för utrikes retur för ett par skor) Leverans till dig sker med UPS och du måste vara hemma dagtid, vilket för de flesta är oacceptabelt.

    Min rekommendation (sept 2017) är att enbart handla i denna butik om du vet vad du vill ha och du känner till din storlek på förhand.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Hade turen att hitta skorna här med nedsatt pris, lämnade tillbaka paret jag köpte hos en annan kedja och beställde från Keller istället.
    Fick mina skor efter 4 arbetsdagar, inga konstigheter.
  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Man ska handla här om man inte tänker ångra sig och om man är hemma dagtid eller kan ta emot leverans på sitt jobb. Ofta väldigt billigt jämfört med svenska butiker och utbudet är större än i många svenska webb-butiker eller butiker. Jag brukar köpa skor här av modell och storlek jag redan vet är bra, då funkar det jättebra och jag sparar in några tusenlappar. Deras enda nackdel som jag stör mig på är att de flera dagar i veckan skickar ut rabattkoder som bara funkar för ett fåtal ointressanta produkter, det är i gränslandet för att det ska upplevas som spam och irriterar mig ofta att koderna inte funkar för de produkter jag är intresserad och då har man slösat bort tid på att kolla deras hemsida i onödan. I relation til priset är butiken väldigt bra om man vet vad man vill köpa, men de ligger efter när det gäller service, ångervillkor och leveransvillkor jämfört med större svenska webb-butiker. Men vet man vad man vill ha och är ute efter låga priser och produkter som är svåra att finna i Sverige så är butiken kanonbra! Tex säljer de Asics Fujitrabuco 5 gtx i alla storlekar som passar bra för våra svenska skogar om man ska vandra, promenera, jogga eller orientera i fuktig terräng, har inte hittat någon svensk butik med lika bra utbud. Listan kan göras lång på modeller av skor och kläder som finns i denna tyska butik men som är svåra att finna i rätt storlek, färg och årsmodell i svenska butiker, det märks att 80 miljoner tyskar gör att man kan ha större produktutbud och lägre priser.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde ett par skor som visade sig inte var bra för mina fötter och skicka ett mail för en fraktlapp. men Fick inte det får man stå för själv för 260kr för att det ligger i tyskland. dåligt service på så sätt måste finnas rätt att kunna skicka gratis.

    förbättre er på det så är det toppen men tyvärr så brister allt på eran leverans service.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte en dunjacka som var för liten. Behövde byta. Försökte returnera paketet enl den bifogade instruktionen. UPS ombud vägrade ta emot paketet. Skrev email till keller-sports på svenska. Email returnerades med att de inte kan svara på svenska. Översatte mitt mail t engelska. Inget svar från Keller-sports...
    Skrev igen. Keller skickade då hela villkorskatalogen på engelska att själv finna ut svaret på min fråga. påstod att de inte fått tidigare mail från mig.
    Nu har tiden för att ångra köp gått ut så jag måste betala returfrakten själv utan att vara säker på att få några pengar tillbaka. Funderar på att gå till konsumentombudsmannen med detta ! /Lars Jerstrom
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Oförtjänt dåligt betyg i förhållande till prissättningen på sidan. Köpte ett par tennisskor för kanske 60% av svenska marknadspriset. Det tog närmare en vecka för dem att levereras och som nämnt av tidigare recensenter använder de sig av UPS vilket har sina nackdelar. Vet man vilken produkt man söker och är säker på storlek (jag testade i en sportbutik innan) så bör det vara lugnt då det låter som att returerna är dyra. Är allt som allt nöjd med mitt köp.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Dyr returfrakt! Ok leveranstid och allt övrigt fungerade bra med köpet. Dock kostade det 180kr att skicka tillbaka ett par skor. Kommer inte handla här igen så länge det inte finns bättre fraktlösningar.
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Köpet som sådant gick bra. Kanonbra asics som dessutom var nersatt. Skälet till betyget är fraktlösningen. UPS var enda fraktalternativet. Som tidigare kund påtalade så måste man vara hemma dagtid mitt i veckan. Och inte ett specifikt klockslag utan någon gång under dagen. Ta ledigt? Ja då kostar skorna genast 1000 kr mer. Strunta i att vara hemma och hämta upp paketet på deras sorteringsstation. Då blir det X antal mil i stället.
    Nej köp aldrig med UPS som fraktlösning. Om man inte har en hemmafru/man förståss.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Ett felaktigt tennisracket som sprack vid strängning. Nu ska jag stå för dyr frakt och de ska granska racket, känns som att spela på lotto. Inte direkt lika kundvänliga som Amazon där sådana här problem aldrig existerar. Kommer aldrig att handla där mer. Uppdatering: mailat om de kan lösa på annat sätt. Skulle dessutom ta 2-4 veckor att undersöka felet...
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Vid min första beställning tog det över 2 veckor för leverans. Problemet var egentligen inte frakttiden utan att de skickade varan först efter 1 vecka.
    Nu valde jag att köpa skorna på annat håll och helt enkelt neka paketet.
    Det innebar att jag fick prova på retur och ligga ute med pengar i över en månad.
    Eftersom de inte talar svenska är dessutom kommunikation svår och risken för missförstånd uppenbar.

    Men jag gav dom en chans till och då fungerade det mycket bättre. Leveransen kom ganska precis en vecka efter order den här gången.

    Världens enklaste regel gäller även här - Du får vad du betalar för.
    Keller Sports handlar du hos när du jagar ett bra pris och är beredd att få vänta lite på leverans.
    Men förvänta inte några blixtleveranser, kostnadsfria returer eller snabba återbetalningar. Då får du betala normalpriser!
    Så betyget är viktat efter deras priser....
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Ok priser och utbud men alldeles för långa leveranstider, minst en vecka får du vänta + att dom skickar med UPS vilket betyder att du måste vara hemma vid leverans.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Har fungerat utmärkt. Beställde ett par Asics till mycket bra pris som levererades på några dagar till dörren. Nu var jag tvungen att reklamera skorna på grund av ett tillverkningsfel men då fick jag bra hjälp och allt gick mycket smidigt. Kommer absolut att handla där igen.
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Instämmer med föregående talare. Dyra returer. Borde ha kollat upp det tidigare. Lång frakttid. Tog en vecka innan jag fick produkten.
  • Mycket bra
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Har beställt från dom vid två tillfällen. Allt OK!
    Har även returnerat ett paket, fungerade bra, dock lite längre handläggningstid. (köpt mot klarna faktura) Där emot får man själv står för returfrakten.

    Vet man vad man ska och och storlek så fungerar allt bra. Leverans 3-4 dagar. Skickas med Jetpack till mig vid båda tillfällena, fått det utkört till adress.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Vill du returnera en vara så behöver du bekosta frakt till Tyskland. Ett par löparskor kostar mer än 200 kr att returnera. Får skylla mig själv att jag inte kolla upp det innan. Men hur vettigt är det att ha en returpolicy som innebär > 200 kr i avgift? Tänk på det innan ni handlar på Kellersport
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde kläder. Funkade klockrent. Inte den snabbaste leveranstiden och ja, UPS är inte den mest konsumentvänliga transportören. Men på det hela taget bra pris och en smidig kundupplevelse. Och betalning i efterskott med faktura är ett plus.
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    VARNING! Företaget levererar via UPS, vilket för mig innebär att jag måste resa till Arlanda (cirka 70 km) för att hämta ett litet paket innehållandes ett par skor! Såvida du inte är pensionär och kan hålla dig innanför hemmets dörrar ett par veckors tid framöver så kommer det samma hända dig. Beställ inte om du inte vet exakt vad leverans via UPS innebär för dig!
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Varning, detta företag är rena skojare! Beställde tennisbollar från dem för snart en månad sedan. Dom skulle leverera på ca. 3-5 dagar och när jag mailat och frågat vad som gått fel får jag inget svar. Har redan betalat varan och måste nu reklamera köpet och kan som tur är reklamera via mastercard.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    VARNING!
    Högst oseriöst företag!
    Beställde ett par skor för två veckor sedan, har fortfarande varken fått några skor eller mina pengar tillbaka!
    Kundtjänst (som endast pratar engelska) har varit svåra att nå och kan ej lämna besked på vart skorna finns eller när jag kommer få tillbaka mina pengar!
  • Bästa kund, vi beklagar det inträffade! Vår kundservice har öppet från måndag till torsdag från kl. 9 till kl. 16.30 och fredaga från kl. 9 till kl. 16. Om du inte får kontakt med oss via telefon, vänligen sänd ett E-mail till kundservice@keller-sports.se och vi behandlar ärendet så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar ditt Keller Sports team.

  • Mycket bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Allt gick bra!
    Kommer handla löparskor igen om det har kvar samma låga pris.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Fick fel storlek i kartongen. Blev mkt arbete med returhantering och ligga ute med 250 kr i frakter för att de inte har någon koll på vad de skickar iväg eller någon enkel returhantering med avtal hos någon transportör...levtid ca 1,5 vecka, vilket iofs är ok. Support endast på engelska.
    nej det blir till att vänta på att få igen pengarna för köpet och hoppas att jag får tillbaka utlägget för frakt, sedan önskar jag dem lycka till, men mig kommer de aldrig se mer igen oavsett pris....

    Uppdatering, ännu inga besked om retur trots att det nu gått 1,5 vecka sedan jag returnerade de felaktiga skorna. Får ta på mig projektledarehatten för att driva processen med kommunikation och återinsättning av mina pengar som jag ligger ute med????...
  • Kära kund,

    We apologize for what has occurred with your order. Don't worry about your return, as our Customer Service already told you, you will be refunded for the shoes and the shipping costs of the return as soon as we book it in our system. You issue is being taken care of by our Customer Service right now.

    Vänliga hälsningar, din Keller Sports Team