Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information outl1 har fått betyget (4.36)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    4 dagar sedan
    VARNING! Handla inte från detta företag!
    Vi handlade en möbelgrupp som gick sönder direkt. När vi försökte reklamera detta så fick vi inga direkta svar utan personen skulle kolla upp hur en reklamation gick till och sedan kontakta oss. Ingen hörde av sig och efter att vi försökt kontakta dem fyra gånger till med samma resultat har vi nu efter ett år gett upp. Dom är inte värda mödan!
  • Dålig
    15 dagar sedan
    Vidrigt företag som säljer SKIT. Köpte ett dyrt lounge set för 7000kr som inte höll i en månad innan konstrottingen gick sönder precis överallt. Jag fick slänga allt på tippen då Outl1 vägrade reklamation. Jag ska aldrig köpa något av dom igen, och det bör inte någon annan heller göra!
  • Dålig
    24 dagar sedan
    !Akta er för detta bolag!

    Beställde produkt för 15000kr som visade sig vara trasig. Väsentliga funktioner fungerade inte. Produkter går inte att använda.
    Bad om att få reklamera produkten. Känslan var att dom inte ville hjälpa till utan bara läsa upp dina skyldigheter. Slutade med att vi fick förslag om kompensation på 900 kr. Vilket kändes som ett skämt då produkten är obrukbar.

    Vi nekade och dom föreslog upphämtning och reparation. (Vilket dom har rätt att föreslå innan utbyte av produkt).

    En månad har gått sedan dess och vi har fortfarande inte ens fått ett datum för upphämtning. Har mailat flertalet gånger om vad som händer. Har även ringt de bolag dom hävdar ska ha sköta upphämtning. Men dom har inte ens fått någon bokning...
    (Dachser bekräftar att outlet1 använder deras tjänster för upphämtning inom stockholm. Och även i mail med outlet1 nämner dom dachser.)

    Nu har vi en trasig produkt inpackad i en låda och och saknar 15000kr på kontot.

    Jag rekommenderar starkt att ni vänder er till något annat bolag om ni vill handla på nätet.

    + Pengarna drogs snabbt från kontot.
    - Oengagerad Kundsupport.
    - Vansinnigt dålig Returhantering.
    - Inget telefonnummer.
    - 0 intresse av att få nöjda kunder.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Omöjligt att komma i kontakt med kundservice då dem saknar telefon hänvisas man till mail som dem inte svara på gällande transport skador. Mottog en pall med varor som sug ut att blivit tappade på vägen för att sedan köras över.
  • 1 månad sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    1 månad sedan
    Lång väntetid om något är skadat under transport / om varan är defekt.
    Man måste skicka e-mail, vilket man får svar inom 3-5 dagar sedan ska man
    svara och vänta på svar som kommer inom 4-5 dagar. Helt otroligt segt.
    Beställde badkar väntat nu i en månad.
  • Dålig
    1 månad sedan
    köpte en 49cc atv som var defekt.
    när jag öppnade kartongen som ej var skadad, så såg jag att fyrhjulingen ej va som den skulle, det var skador och rost på lacken, samt att det var skruv som satt löst fästen som var böjda och motorn startade inte då den ej va rätt ihoppmonterad och hade fel delar, så fick lämna in den på en mc mek. kundservice svarar inte på några mail har skickat flera st och i chatten så säger dom att det inte är deras fel.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Falsk marknadsföring med bilder som visar en sak och produkt som är helt annat. Vägrar att ta emot varan i retur och skyller på att varan var fyndvara etc. Hittar bara på ursäkter etc. ingen seriös alls.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Snöslungan var bara skit. Backen fastnade, snöslungan drog snett pga fel ihopsvetsade. Remhjulen linjerade inte så den åt temmar, chockpumpen funkade inte. Ett hån att prata med kundtjänst fick ingen hjälp med något och garantin fanns inte. 👹 skitföretag. Att dr inte får marknadsförbund är otroligt konstigt .
  • Dålig
    2 mån sedan
    Dom är usla på att hjälpa kunder om dom fått betalt betala aldrig innan ni fått och sett att allt fungerar varning för detta bolag
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Usel leveranssäkerhet. På två försök har de inte kunnat leverera alla delar till en motionscykel, fastän det tog typ en månad mellan första och andra leverans. De kan inte (läs vill inte) ge någon kompensation. De kan inte heller stå för frakten tillbaka utan det kostar 500 kr.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Varning!

    Varning!
    Skickar inte alla paket så se upp och öppna paketen medans budbilen är hos dig samt filma när dom lastar av.
    Fick 3st paket som det stod på följesedeln men 3pa betydde 3pallar med paket så total lurad att skriva på när det skulle vara 7st paket på deras så kallade 3 PA
    Så j-a lurad på varor som man sedan fick betala för trots man inte fått allt i beställningen! VARNING handla inte hos dom..
  • Dålig
    3 mån sedan
    Katastrofalt företag och kundbemötande. Vill du reklamera så är det ok men om de inte godkänner reklamationen ( att produkten ska vara så enligt dem) tar de bra betalt för returfrakten, och de debiterar knappt 1000:- per påbörjad timme så du kommer bli skyldig dem pengar. Ångra köpet kan man också göra då betalar man returfrakten men de måste först godkänna returen. om de inte gör det blir du utan både produkt och återbetalning om du inte vill betala ytterligare en frakt.
    Vi slarvade och kollade inte upp dem innan köp, har nu i efterhand gjort detta i efterhand och de gör verkligen själ för sina dåliga recensioner och sitt höga antal anmälningar till ARN.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Köpte en motionscykel. Efter montering insåg jag att jag 180 cm var alldeles för lång. Min fru 160 cm tyckte hon satt alldeles för lågt när sadeln var Max höjd. Kontaktade Outl1 och beskrev problemet samt att det bara var maxvikt angivet på produkten inget om maxlängden. Fick svar att 1.75 meter var rek. Och att man skulle uppdatera på sidan. Jag var också välkommen att köpa en mycket dyrare modell och jag fick själv stå för frakten vid reklamation. Hade dom angivit maxlängden 175 cm hade jag aldrig beställt. Och inte ens min fru 160 cm kan använda den Kommer anmäla dom till ARN
  • Dålig
    3 mån sedan
    Beskrivning på hemsidan överensstämmer inte med verklig kvalité på produkt.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Köpte ett spabad av dom i dec . Funkar perfekt .

    Lev efter överenskommelse !

    Drar minimalt med el .

    Funkar som jag förväntat mig
  • Dålig
    3 mån sedan
    Sämsta e-handlaren som jag handlat av. Fortfarande skyldig mig ca 800 kr för ett köp för 2 år sedan. Borde polisanmäla outl1 för bedrägeri men orkar inte.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Leveransen blev först försenad en månad, sen två veckor till, och sen på obestämd framtid (men tidigast om ytterligare fem månader, råkade personen jag pratade med försäga sig). Betala absolut inte innan du fått varan från det här företaget!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Usel kvalitet på hardtop paviljongen.
    Taket knäcktes vid första snöfallet på 1.5 dm snö.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Ville reklamera efter 15 dagar, i jul tid, men fick nej då de hade 14 dagars retur-rätt. Svagt.
    Kommer inte använda dem igen!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Att få kontakt med kundservice på telefon är i princip omöjligt, dem skickar mejl med tråkig ton och utan insikt i hur ett kundbemötande bör gå till när dem själva felat. Jag varnar alla för detta företaget. Jag köpte produkter som var missfärgade och det låg döda stora, konstiga insekter i lådan.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Förjävlig kundservice. Köpte en spegel med ledbelysning som inte fungerar som den ska och en elektriker har konstaterat att det är fel på spegeln men kundservice menar på att elektrikern inte vet vad han gör. Notera personen i kundservice har ingen kunskap eller behörighet när det kommer till el. De bryr sig inte alls om sina kunder eller sitt rykte. Handla inte från detta företag!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Varnin, varning. Leta vidare.
    Beställde och köpte ett växthus till min fru i present. Allt gick smidigt under beställningen och de återkopplade snabbt när man hade frågor men efter att beställningen var lagd och vi fick leveransen har kontakten med dem försvårats avsevärt. Vi upptäckte vid leveransen v35 att 3 st glasrutor var trasiga och att de hade skickat med för lite tätningslist och vi har i dagsläget v 49 fortfarande inte fått varken nya glasrutor eller någon tätningslist. De har vid två tillfällen försökt skicka nya glasrutor men de har båda gångerna kommit fram trasiga, så går det när man lägger glasskivor på en för liten pall. Det är fruktansvärt svårt att få kontakt med deras så kallade kundservice via mail och omöjligt att få tala med någon på telefon. Deras svar nu är att vi får kontakta en glasmästare som ordnar fönster åt oss samt att vi får fixa tätningslister själva för de har inte mer tätningslist. Jag har aldrig varit med om en kundservice som helt saknar intresse av att hjälpa deras kunder när det uppstår problem.
    Handla inte av dessa utan leta vidare!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Varning. De håller inte vad de lovar. Vi beställde en vara i juli/augusti där det stod att det skulle levereras inom 1-3 dagar. Det blev försenat med preliminär datum för ankomst i februari året efter. Då vi begär återbetalning för att varan inte kan användas hänvisar de till att de kompenserat en omgång med en vara för ungefär 1/10 av priset vi betalade som vi inväntar 9 månader för att få.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Jag köpte ett växthus, betalade fakturan direkt och får ytterligare en faktura på 250 kronor där det står mellanskillnad klarna/nav. Skickar direkt ett mejl och frågar vad detta är. Får till svar återkom med bilder mm. Förstår ej varför de inte kan svara på frågan och imvänttar mer info. Då får jag påminnelseavgift på fakturan. Ringer upp och frågar vad detta är. Då först kan de berätta att de glömt ta betalt för en del av min beställning. Självklar ska jag betala det men vill ej betala påminnelseavgift då jag tagit kontakt. De vägrar ta bort avgiften. Efter att ha handlat elbil, partytält och nu växthus av detta företag så har de tappat mig som kund pga att de bråkar om ynka 60 kronor. Katastrof är vara förnamnet! Ni har tappat mig som kund för evigt och jag hoppas fler med mig. Grattis!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Den värsta butiken jag någonsin handlat på! Att köpa gick såklart fint men när det kommer till hjälp med fel (en sensor i värmepumpen jag köpte gick sönder) så tar det flera veckor innan man får hjälp. Trots felkod ifrån maskinen om vilken sensor som är kass så kan kundtjänst inte bestämma vilken sensor det är jag ska ha. Hela denna sommaren har gått där varmvattnet under perioder (veckor) varit bprta pga maskinen alått ifrån. Nu är det november. Maskinen funkar inte och hjälpen är fan noll. Det är ett helruttet företag där man får noll hjälp när det uppstår bekymmer. KÖP INTE HÄRIFRÅN! Helt värdelöst!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Värsta upplevelsen någonsin - köpte hantlar samt vikter för att träna med. Problemet var att vikterna var dränkta i en svart sörja som stank bensin - detta skulle vara så kallat ”gummi” men såg snarare ut som oljerester hos sin bilfirma.

    Vi hör av oss till supporten men får först svar 1 vecka senare. Då ber dem oss skicka in bilder vilket vi gör, nu upptäcker vi att man får eksem så fort man tar i vikterna samt att de inte väger rätt - de som ska väga 1kg väger allt från 700 gram till 1,5 kg.

    Vi får inget svar här heller så får skriva till dem igen efter några dagar. Efter det senaste meddelandet tar det 3 dagar innan vi får svar att vår ångertid har gått ut och att det tyvärr inte kan hjälpa oss.

    Tyvärr var det småpengar vilket gör att vi inte orkar bråka, dock vill jag varna er andra att ha och göra med detta fake bolag.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Sämsta kundservicen genom alla tider!
    Varorna är så himla kassa och att få hjälp med reservdelar det tar alldeles för lång tid!
    Robotgräsklippare gick sönder i slutet av maj och i slutet av augusti hade
    Man hjälpt till att få ordning på den.. skäms på er
  • Dålig
    5 mån sedan
    Usel företag med jätte dålig kundservice. Lura kunder med deras Fynd priser sen uppdatera produkt beskrivning med del defekt och skador efter man har gjort köpet. Kunden får en order bekräftelse utan avvikelser. Försäljning lägga luren på när man försöka göra en återköp. Man upptäcka att man har ingen ångerrätt på fynd ara. Detta är bara nämnt i deras handelsvilkor och kunden inte varnat om innan affären är klar.
    Jag rekommendera absolut inte någon att handla från deras sida. Jag kommer att lägga klagomål mot dom på konsumentverket för deras brister
  • Dålig
    5 mån sedan
    Riktigt uruselt bemötande ifråga om reklamation, går ej att nå nån kunnig annat än via mail , där du bara får ett automatiskt svar att de har långa handläggningstider.
    Men vad hjälper det när du står med hantverkare och en ej komplett garageport! Det blir väldigt dyrt!
    Har ff efter 3 veckor ej fått nån hjälp!
    Varning för detta oseriösa företag!
  • Dålig
    6 mån sedan
    - Usel service
    - omöjliga att nå, de har ingen telefon och svarar sällan på mejl. Hjälp får man inte även om de svarar
    - sämre kvalite på grejerna får man leta efter. Produkten kom trasig från fabrik. Ingen retur eller hjälp med att lösa problemet.
    - deras mål är att ta pengarna, när de gjort det så glömmer dom bort kunden å de lägger kunden i svartlista
    - ingen som helst ordning, bara massa strul

    Jag avråder alla! Handla inte på outl1! Handla inte på outl1! Handla inte på outl1!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Terrible company. Zero communication. It took me 2 months to get my money back for something they didn’t have, even though their website said they did.
    Avoid them!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Varan jag beställt har inte kommit efter nästan 1 1/2 månad. Kundservice nästan omöjliga att få tag på. Lyckades få svar via mail och då utlovades att varan skulle skickas samma dag. Jag har inte fått nån bekräftelse att det är skickats ännu efter snart 10 dagar. Mycket dålig service och känns riktigt oseriösa. Kan verkligen INTE rekommendera Outl1.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Köpte en Robotgräsklippare, Lyfco, Från företaget OUTL1, som krånglade. Hade mailkonversation med kundtjänst, som hela tiden återkommer med mail om att de har så mycket att göra och att de skall återkomma. Värdelöst!
    Så höll det på i ett halvår innan jag tillsist fick sända in klipparen för service, som de INTE kunde laga, utan föreslog att jag skulle byta upp mig till en lyxigare modell., mot ett pristillägg naturligtvis....
    Nåväl, fick den nya, OCH, vad händer, Jo naturligtvis krånglar den också, och samma visa upprepar sig!
    Hopplöst att få kontakt med kundtjänst, har bett att någon chef skall kontakta mig då jag vill upphäva köpet. Det enda jag får till svar är att jag får sända in den för reparation, vilket jag gör.
    Detta var i somras, när gräset växte som mest, och jag var utan klippare i 6 veckor innan den kom tillbaka med anmärkning om att verkstaden inte hittat några fel på den....
    Jag kopplar in den, och naturligtvis visar den fel direkt, och efter hand dyker det upp fler fel. Ny kontakt med kundtjänst, och samma visa igen, hopplöst att få kontakt, men tillsist ber de mig att sända in klipparen på service igen, vilket jag väntat med tills nu i oktober, då gräset inte växer så mycket.
    Bifogade en videofilm till kundtjänst för att visa symtomen på klipparen, men tro inte att man ens brytt sig om att hämta filmen från WeTransfer, NEJDÅ!
    Fick info från WeTransfer att filmen efter 1 vecka raderats för att inte mottagaren brytt sej om att hämta den. Så DJ-A Dåligt!
    Detta företag gör allt för att sälja, men inget för att underhålla befintliga kunder, vilket är en dödssynd!
    En bubbla som inte kommer att hålla, då ryktet sprids att detta företag har urdålig service, det räcker att man googlar dem på nätet.
    Mun-till-mun-rykte, både positivt och negativt, sprids snabbt åt båda håll...
    Kan verkligen inte rekommendera dem till någon, avråder alla jag känner att handla av dem!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Vi beställde ett växthus i somras och fick infon att det kom först i september. Nu i oktober då vi efterfrågade vart det tagit vägen får vi höra att delar är borta/stulna och vi måste vänta till januari innan leverans. Infon fick vi tack vare att VI jagade kundtjänst. Mycket dåligt!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Varning! Oseriösa och oetiska!
    Detta företag skall ni undvika. De är lätta att handla av men blir det problem är de hopplösa! Köpte trädgårdsmöbler för 20.000 av dem i våras. Efter bara några veckor såg möblerna förskräckliga ut och började ramla isär. Jag skriv till dem för att reklamera. Nu har de förhala detta i 2 månader, kommer ett mail med några veckors mellanrum.
    De vägrar att acceptera reklamationen, vill erbjuda mig 1000 till 5000 kronor som ersättning för en trasig produkt. Jag tackade såklart nej och då skulle de istället sända en ny möbel. Efter ytterligare några veckor meddelar de att den inte finns längre och försöker åter erbjuda lite kontanter. Vilket skämt till kundservice och etik! Oseriöst så det förslår! Borde få näringsförbud!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Bra pris och fri frakt är ju helt perfekt.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Det verkar som att detta företag bara vill sälja, men inte tar något ansvar om det uppstår problem. Beställde ett T-format växthus 11,2 kvm. Sockel, bottenram, dörrar och öppningsbara fönster monterades enl anvisning utan problem På sid 31 i monteringsanvisningen skulle hörnstolparna monteras, men då skiljer det ca 2 mm mellan hålen. På telefon svarar endast säljare. Support eller chefer har tydligen inte telefon enligt säljarna. Stackare. På 1 månad med 3 påminnelser svarar inte supporten. Jag står nu med ett halvmonterat växthus och ett stort antal omonterade delar och glasskivor. Automatsvar där nån ber om ursäkt för långa svarstider upplevs mest som ett hån. Jag vill tala med någon för att hitta en lösning, men får ingen respons från firman. Ett säljföretag utan fungerande kundservice/Support har inget berättigande och borde få näringsförbud. Suck, vad ska jag göra? Jag ångrar att jag lurades av förföriska bilder och måste allvarligt varna alla från att handla av detta företag
  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Beställning
    Det var enkelt och lättåskådligt. Betalningen är redan klar. Återstår att jag blir nöjd även med produkten.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Smidigt
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Tog 5 dagar efter beställning att få den. Men det fick man notis om att det skulle ta par dagar extra. Scootern var bättre än vad jag trodde. Är 190cm 105kg så trodde den skulle bli liten och svag. Men den gick som en kula och den är inte så liten i modellen. Enda som saknades var insektsnyckel till framhjulet. Den var lätt att montera ihop, lite fippligt med att få igenom bulten genom framhjulet dock.
  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Beställning
    Jag fick inget besked om när leveransen skulle ske, vilket hade till följd att ingen var hemma och att paketen dumpades utanför huset och inget meddelande efteråt heller. Ingen fraktsedel fanns med.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Enkelt. Allt klaffar.
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Icke fungerande kundservice....och jag menar ICKE EXISTERANDE kundservice.
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Väntar på leveransbesked sam Utlämningsställe
    Behöver rollatorn omg
    Svar önskas omg
  • Dålig
    7 mån sedan
    Köpte en robotgräsklippare som dog efter 3 månader.
    Försökt att få kontakt via hänvisad mail. Inget svar än på 10 dagar. Chatten funkar inte när man klickar på den. Ringer till sälj (som såklart svarar hyfsat snabbt), enda de kan göra säger de är att skicka in ett önskemål om att påskynda ärendet. Uruselt.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Ju mindre ni har med detta skojföretag att göra desto bättre för er. Fullständigt ointresserade av att ta hand om sina kunder.
    Säljer tillbehör som inte passar och vägrar sedan att höra av sig när man påpekar detta. Usel service.
    De utger sig för att vara billiga. Billiga som i skitkvalitet möjligtvis.
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Beställning

    Den tydliga beskrivningen av produkten och naturligtvis priset.
  • Ganska bra
    7 mån sedan
    Beställning
    Hej . Har beställt en motionscykel och väntar på leveransdatum från er . Mvh Tommy Hagen
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Beställning
    Det var lätt och fint att hitta vad jag sökte