Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information First Player har fått betyget (3.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Undvik vid största möjliga mån!

    TL;DR: Extremt dåligt återkoppling på beställning, du som kund måste följa upp. Lagersaldo på hemsidan stämmer inte överens med butik (trots att det är samma enligt personal). Potentiellt extremt lång leveranstid baserat på tidigare omdöme från användaren accela.

    Mer utförlig beskrivning av min första erfarenhet med First Player:
    Beställde en vara från dem 26/5 och fick en beställningsbekräftelse via mejl. Fick ingen uppdatering på ex. leverans eller försändelse på över 1 vecka. Besvarade då beställningsbekräftelsen via mejl men ingen återkoppling där heller. Försökte då förgäves hitta något telefonnummer till butiken men detta finns inte på deras hemsida(!?). Dock står det att "First Player / Don't Blink AB" verkar vara samma bolag. Googlade och hittade en Facebook sida för "Don't Blink AB" med ett telefonnummer så ringde dit 8 dagar efter lagd beställning. Fanns ett knappval för First Player men blev hänvisad till att lämna ett meddelande på telefonsvararen vid flera upprepade försök. Pratade tillslut in ett meddelande och bad dem återkomma med status på beställningen.
    Fick ett SMS några timmar senare om att varan inte ens fanns på lager i butik fast varan fanns på hemsidan och att jag skulle bli kontaktad via mejl för avbokning. Dagen efter, inget mejl om avbokning eller återbetalning.

    Hade jag kunnat ge dem 0/5 stjärnor så förtjänar First Player det.
    Uppdaterar igen med hur lång tid det tog för dem att lösa återbetalningen.
    Uppdatering: Det tog 4 dagar för återbetalning.
  • 2019-09-27 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Löjligt långsam frakt.

    ----
    Uppdatering 30/1:
    Efter snack med stället så verkar det varit DHL som strulat och som plåster på såren så drog de av fraktkostnaden vilket gör att jag ändrar mitt betyg. Jag hade dock gärna sett att mailkontakten hade varit lite bättre, men svårt att klaga på gratis frakt!
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Det råkade strula med fraktalternativet och Deckbox löste allt på ett smidigt och trevligt sätt. Mycket uppskattat!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Bra utbud, kunnig och trevlig personal.
  • Utmärkt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag beställde expansionen Dark City till kortspelet Legendary.

    De tog emot beställningen, behandlade och skickade den samma dag (jag tror t.o.m. att det var samma timme!)

    Emballaget var bra och jag fick, som sagt, varan ca 24 timmar efter lagd beställning.