Prisjakt
  • Hallon.se

    (54)

  • se
2.4OK
6 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
BraRedigerades 7 månader sedan

Vill du ha en billigt och enkelt abonnemang så Hallon är ett bra val! (rabattkod nedan!) Priset är lågt på grund av kundtjänsten (det tar lite mer tid/det går att bara skriva till dem), dock detta kan påverka dig om du får problem med abonnemanget (vilket sällan händer). Tycker du att du vill ge Hallon en chans så kan du använda mitt rabattkod SZ2H2HUO för att få 25GB för 99 kr/mån i 6 månader!

Gästanvändare
UselRedigerades 7 månader sedan

ett lurigt bolag. aktiverar abonnemanget direkt trots att man är tydlig med önskat startdatum. går inte att ringa dem. skickar ett bredbandskort som inte är kompatibel med alla router, typ en gissning "det passar nog". kommer säga upp omgående

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 9 månader sedan

Fungerar bra, billigt pris. Jag har inte haft ett enda problem och nästan alla mina vänner använder också hallon! Jag kan inte säga att dom har så bra kund-service. Men det är iallafall värt priset!

Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Kriminellt företag som debiterat för tjänster jag inte beställt. Supporten svarar inte. Polisanmälda.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

De är så jäkla hala och svåra att få tag på att jag nästan tror att det är ett bluff-företag. Lurendrejare är de åtminstone sannerligen. Mitt bredband fungerar inte och jag har försökt få tag på dem upprepande gånger de senaste veckorna. Jag får höra att deras chatt är öppen 9-16 men den är alltid stängd för mig oavsett tid på dagen. Hamnade i kö en gång men då stängde de ned chatten direkt. Inte lyckas jag komma in på forumet heller. Deras chatt-bot Berry är under all kritik.. Riktigt, riktigt dålig. Han har "hjälpt" mig att skriva mejl till kundtjänsten men det har förmodligen gått direkt till papperskorgen. Om det inte vore för att jag hade så begränsat utbud av bredbandsleverantörer här så skulle jag byta omgående, och kräva pengarna tillbaka.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Nu höjer Hallon priset och men blir tvungen att sänka sitt abonnemang för att ha råd. Döm om min förvåning när hela min surfpott på 125Gb blev nollad hur kan man få göra så???

Gästanvändare
Uselett år sedan

Hallon går inte att kontakta. De har ingen telfonkundtjänst. De svara inte på mail. De skickar SMS, som inte går att svara på, och hotar med att stänga av mina telefoner. Riktigt uselt! Jag fick ett nytt betalkort för ett tag sedan, gick in på mina sidor och lade in det nya korter fem ggr utan att det fungerade. Under 8 dagar skrev jag sammanlagt fem mail till deras kundtjänst utan att få svar. Under dessa dagar skickar de flera SMS om att de inte fått betalt och hotar med att stänga av telefonerna. Idag stängdes båda telefonerna av. Skrämmande! Vad gör man med ett så idiotiskt företag?

Gästanvändare
Uselett år sedan

Uruselt! Dom har noll kundservice enbart en chatt som du får svar från 2 dagar senare, dessutom svarar dom otrevligt och löser inte problemet. Jag fick fel belopp på första fakturan även efter att jag meddelat dom så blev det fel belopp igen. Avslutade abonnemanget efter en vecka och kommer förmodligen bestrida fakturan. Riktigt riktigt dåligt!

Gästanvändare
Uselett år sedan

HALLON stjäl pengar. Svaret man får: har du problem med det? KRIMINELLT TELEFONBOLAG!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

väldigt dålig ingen svar pengarna gick förlorade och simkort fungerart inte

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HI3G Access AB

Organisationsnr: 556593-4899