Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Över 45.000 produkter
Snabb leverans
Säker betalning

http://www.pinkorblue.se

Betalningsalternativ

Klarna
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information pinkorblue.se har fått betyget (4.95)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Mycket dålig kundtjänst som jag nu kommunicerar med i strax en vecka utan att lösa mitt problem.
    Beställde Chicco Liteway 3 hos dem. Först upptäckte jag att ett hjul rullar snett och mejlade till kundtjänsten att jag vill returnera barnvagnen men man reagerade inte speciellt mycket. Sen visade det sig att barnvagnens chassi väger 7,5kg till skillnad från 7kg som man uppger i produktbeskrivningen. Ingen reaktion alls, man kan säga. Tack och lov valde jag betala med faktura som nu är pausad. Nästa steg är Konsumentverket.

    Äntligen svar med returfraktsedeln från pink or blue. Tar bild med chassit på vågen för säkerhets skull innan jag returnerar.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du är missnöjd med vår kundservice. Vi kan dock se att du fått hjälp med ditt ärende och hoppas allt ska vara till belåtenhet.

    Ha en fin dag och trevlig helg.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Beställde två varor som fanns i lager enligt lagersaldot, med en angiven
    leveranstid på ca 2-4 vardagar.
    Varorna skickades dagen efter och levererades till mig på 4 vardagar.
    Inga problem.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd efter din köpupplevelse hos oss och önskar dig en fin dag och trevlig helg.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Lockpriser på varor som inte finns på lager!

    Gjorde 2 beställningar med produkter till bra pris.
    Dagen efter får jag mail att båda ordrarna har annulerats för att produkterna inte fanns på lager.

    Oseriöst företag, undvik!
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar verkligen att de beställda varorna inte kunde levereras på grund av att de inte fanns i lager. Vi hade ett specialerbjudande på en särskild produkt med väldigt begränsat antal och ber åter igen så hemskt mycket om ursäkt för att de hann ta slut.

    Ha en fin dag och trevlig helg.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Enkelt att beställa, leverans på 4dagar från Tyskland av två paket total vikt 25kg.
    Snabbt smidigt bra.

    (Ångrar inte att jag köpte ifrån dem trots dåliga recensioner)
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Vi är glada att höra att du hade en bra köpupplevelse och önskar dig välkommen åter.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Förberedelse:
    Efter att ha läst recensioner om butiken här så blev jag tveksam till köp. Jag ringde kundservice för att säkerställa att produkterna verkligen fanns på lager som det stod på hemsidan samt deras lagersaldo i Tyskland, ifall det bara var 1st kvar. Jag köper inget som bara är 1st kvar eftersom den kan säljas när som helst och då blir man lidande av att vänta på en ny leverans.

    Köp:
    Köpet och betalning gick smidigt. Tips är att skapa ett konto före ett köp. Skapar man i samband med köp så knyts inte köpet till det nyskapade kontot.

    Leverans:
    Efter köpet tog det bara några timmar innan jag fick information från PostNord att paketet är på gång. Tracking ID kunde nu följas. Det visade sig vara en beställning av elektronisk fraktsedel, beställd av PinkorBlue.
    Jag kunde följa hela leveransen från Tyskland till Danmark till Sverige. Längsta tidssträckan var mellan Tyskland och Danmark. Det tog 5 arbetsdagar. Danmark till Sverige gick på 1dag med leverans samma dag. Totalt 6 arbetsdagar.
    Leveransen av allt jag beställde var en stor låda där man hade placerat allt på ca 16Kg istället för att ha delat upp det i kanske 2st kollin med tanke på det jag beställde. PostNord hade färdiga måtten och en bild på hur paketet såg ut. Jag kunde med hjälp av den information ta beslut att bilen behövdes.

    Uppackning och intryck:
    Allt fanns på plats. Man fick även med ett papper för retur av reklamation/missnöjd att fylla i om det behövdes.

    Mitt första köp är alltså gott intryck. Jag förstår fullständigt andras frustration i recensionerna. Jag kan dra en slutsats att det gäller nära inpå Julen. 1 månad innan Jul räknas som nära nog eftersom allt kaos drar igång vid Black Friday.

    Mitt enkla tips som andra också vet är:
    Dubbelkolla lagersaldo oavsett vad som står på ens hemsida. Köp inget om det är ett fåtal kvar. Stor risk att någon hinner före med en beställning på det och du blir den som får vänta i evigheter på nästa leverans.

    Följ leveransen. Är det återförsäljaren eller leveransen som hakar upp sig.

    Kontrollera innehållet direkt.

    UPPDATERAT 2019-03-11: Reklamation: Dessvärre slutade en produkt (värde 300kr) att fungera efter 1vecka. Var reda för dålig support som många fått uppleva. Förbereda mig med så mycket detaljer som möjligt.

    DAG1 mån: Kontaktade per telefon. Blev ombedd att skicka in en video på felet. Bra bemötande per telefon.

    DAG2 tis: Gjorde en kort video med iMovie (iOS) på felet. Skrev på engelska ifall det skulle godkännas i Tyskland.

    DAG3 ons (morgon): Kontaktade per telefon igen för att bekräfta att dom mottagit videon och reklamationen. Dom hade inte tagit itu med det ännu och jag fick reda på att man skulle kolla på den och återkomma under dagen.
    DAG 3 ons (senare på eftermiddagen): Reklamation godkänns. Ny produkt ska skickas ut till mig.
    DAG 3 ons (kvällen): Får ännu ett mail att jag behöver inte returnera den defekta produkten samtidigt som jag får ännu ett mail där en ny produkt är på väg till mig genom PostNord.

    DAG 5 fre: Produkten anlände.

    Summeringen av reklamationen: Mycket snabb och bra service. Man lyssnade på mig, jag gjorde som jag blev ombedd och dom levererade som utlovat med plus i kanten att jag ej behövde skicka tillbaka (300kr) produkten eftersom det var ett måndags ex.

    Bra jobbat denna gång PinkorBlue. Jag kan bara ge full pott för min upplevelse. Det är så här det ska fungera när man handlar varor.
    Att läsa resterande kommentarer säger dessutom en del om varierande kundsupport. Det jag fått uppleva bör PinkorBlue ha som referens för övriga kunder.
  • Hej, tack för att du tog dig tid att skriva ett så utförligt omdöme. Det är vi väldigt glada och uppskattar det verkligen.

    Ha en fin dag och trevlig kväll.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Alla varor levererades ej. De övriga varorna blev försenade. Deras regler kring köp ger konsumenten väldigt dåligt skydd. Önskar att jag läst recensionerna innan. Avråder starkt från köp!
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Urusel kundvård och service är vad man kan förvänta sig när man reklamerar en vara som är köpt av Pinkorblue.se. Inte värt tiden, pengarna att handla från dem. Det finns andra butiker med service som sätter kunden i centrum.

    Vill du inte bli lurad handla inte av dem!
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar verkligen att du är missnöjd med vår service. Jag kan se att du har varit i kontakt med vår kundservice som har hjälpt dig vidare i ärendet och hoppas därmed att ni är nöjda med varan.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Bra
    4 mån sedan
    Beställde och fick varan. Dock tog det en vecka extra innan varan dök upp.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du fick vänta extra länge på leveransen. Det beror på ett väldigt högt ordertryck både hos oss men även hos PostNord vilket resulterat i att behandlingstiden varit längre än vanligt. Vi beklagar det inträffade och hoppas att varan var till belåtelse.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Beställde en julklapp 10/12-18 och det tycker jag är i god tid men jag har i skrivande stund inte fått den än (2/1-19). Jag ringde till dom 3 gånger och den första av gångerna var 10 dagar innan julafton och då fick jag svar att den var på paketering men kunde inte lova leverans innan jul.
    Jag frågade då hur många dagar dom behövde för att sätta på en etikett...
    Jag kunde inte häva mitt köp även att den inte gått ifrån lagret.
    På hemsidan stod det 2-5 dagars leveranstid.

    Jag har inte blivit erbjuden någon kompensation efter en sån dålig service utan däremot blivit totalt nekad till att häva mitt köp.
    Jag har aldrig handlat på ett sånt oseriöst företag tidigare.
    Jag vill ge en stor avrådan till att handla på pinkorblue.se

    Jag beställde en likadan vara på Hiko.se den 18/12 och fick den 19/2. Det kallar jag bra service.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att leveranstiden var längre än normalt. Det beror på ett väldigt högt ordertryck både hos oss men även hos PostNord vilket resulterat i att behandlingstiden varit längre än vanligt. Vi ber så hemskt mycket för det och hoppas att beställningen blev uppskattad trots förseningen.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning
    Att jag inte har fått varan ännu! Beställde den 5/12 och har inte fått produkten ännu den 31/12.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du inte har fått paketet ännu. Du är hjärtligt välkommen att skicka ett mail till info@pinkorblue.se med ditt beställningsnummer så kommer vi kundservice att hjälpa dig vidare.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    Gjorde en beställning över 3 veckor sen och först idag kom ett sms att paketet finns att hämta, när jag väl ville avbeställa efter 1 vecka så mailade kundservice att paketet redan hade gått så långt i hanteringen att det var försent och 2 veckor senare kommer det först fram. Det får nu ligga kvar någon vecka tills det går tillbaka, segare leverans har jag aldrig varit med om!
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att din beställning inte längre kunde annulleras enligt önskan. Tyvärr hade beställningen gått för långt i den logistiska processen vilket resulterade i att ordern inte kunde tas bort. Sen har det dessvärre uppstått ytterligare förseningar hos vår logistikpartner vilket gjorde att det tog längre tid än normalt med leveransen.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning av varor som fanns i lager lagd 10/12 - dvs i god tid för leverans till jul!
    Men delar av beställningen har ännu inte lämnat lagret i Tyskland och kommer därmed inte att nå fram till jul - URUSELT pinkorblue! Kompensation erbjuds med 10% för varor som inte når fram i tid.... 50% hade känts rimligare med tanke på att det blir mellandagsREA innan barnen får sina paket!
  • Hej, tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att din beställning har blivit så försenad. Detta beror på ett enormt högt ordertryck både hos oss och hos Postnord vilket vi ber så hemskt mycket om ursäkt för. Vi hoppas att varorna blev uppskattade trots förseningen.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Vänligt bemötande i telefonsamtalinnan köpet. Snabb leverans. Och betalnings sättet bra.
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Jättekul att höra att du är nöjd med vår service, betalningsmetoderna och leveransen.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Defekt vara, erbjöd ev 10% avdrag, Skulle återkomma, har inte gjort de.
  • Hej, tack för ditt meddelande. Beklagar att du inte fått någon återkoppling.
    Du är hjärtligt välkommen att skicka ett mail till info@pinkorblue.se tillsammans med ditt ordernummer så ska vi kika på det.

    Tack på förhand.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    8 mån sedan
    Jag har nog aldrig varit så besviken som efter det köp jag gjorde hos er.
    Varan var trasig på ett flertal ställen och reklamationen är under all kritik. Jag blir otroligt förvånad över att man inte är mer rädd om sina kunder än så och lyssnar in för att kunna göra det bästa av situationen.
    Ni tillhanda håller ingen bra lösning och lägger över det på mig som kund. Så ska det absolut inte vara.

    Jag handlar på nätet för att det ska vara smidigt och tidseffektivt då vi inte bor i en stad.
    Det är det absolut inte när man handlar hos er!
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar så hemskt mycket att du är besviken efter köpupplevelsen hos oss.
    Vi kan se att du varit i kontakt med vår kundservice och att ärendet nu har kunnat lösas och hoppas att du blir nöjd med beställningen.

    Ha en fin dag och trevlig helg.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Hur kan man inte vara nöjd med pinkorblue?! Toppenservice, snabb leverans, bra kundtjänst, stort sortiment så lätt att komma så man får fri frakt, bra paketerat, bra pris, ofta fördelaktiga kampanjer och håller alltid den höga kvalitet en kan förvänta sig av en nätbutik. Jag kan med stor säkerhet rekommendera er till alla jag känner!
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Vad kul att höra att du att du är så nöjd med vår service :-)

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    De har billig frakt och mycket bättre priser än andra på marknaden. Jag kommer att rekommendera alla jag känner att handla här. Varorna kommer väl förpackade och jag fick paketet på bara två dagar efter jag beställt. Jag kommer att handla här i många år framöver! De använder Klarna så jag som kund kan välja bland många som olika betalningsalternativ.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är så tillfreds med hela processen :)
    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställning Leverans
    Pinkorblue har superbra sortiment med produkter som ingen annan har. Kundservicen är jättebra när frågor uppstår. Rekommenderas starkt
  • Hej, tack för ditt omdöme. Jättekul att höra att du gillar vårt sortiment och vår kundservice! :)
    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • 2018-05-24 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Den kom som utlovat.
    Bra paketerad och hel.
    Rätt produkt.
  • Hej och tack så mycket för att du lämnat ett omdöme :). Vi önskar en fin dag och välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Försening av leverans pga de glömt skicka ut leverans avi och sms. När jag sedan får kontakt med kundservice får jag dåligt bemötande. Ingen bra kund bemötandet och dålig service!
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att din leverans blev försenad samt att du känner att du fått ett dåligt bemötande. Så skulle det självklart inte ha behövt vara.
    Detta skulle vi gärna vilja kika närmare på.
    Du får väldigt gärna skicka ett mail till info@pinkorblue.se med ditt beställningsnummer.

    Tack på förhand.

    Ha en fin dag och trevlig helg.
    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kända produktet till bra priser, proffesionell orderkedja med bra leveranstider precis som man kan förvänta sig av ett större e-handelsbolag. Mycket enerverande rabattsystem där alla produkter verkar vara konstant nedsatta och koder fungerar inte på hela sortimentet.
  • Hej och tack för att du lämnat ett omdöme :). Vi beklagar om du känner att du inte fått tillräckligt med information gällande märken som inte är inkluderade i de kampanjer vi har, de kan du alltid hitta i samband med att du använder rabattkoden som vi har för det tillfället. Vi har också en sida för reavaror men de varorna är bara en del av vårt sortiment. Om du har frågor gällande detta är du hjärtligt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig gärna! Vi önskar en härlig Lucia-dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Returnerade en vagn som hade uppenbara brister, detta var över 1 1/2 månad sedan och blev lovad att få tillbaka pengarna. Inget har hänt sedan dess. Riktigt trist att det ska ta så lång tid för något!
  • Hej och tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att det blvit fel med din återbetalning. Vi ber dig att kontakta oss på kundtjänst så vi kan hjälpa dig vidare och lösa problemet. Vi beklagar verkligen och önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    fina kvalitetsaker, snabb leverans. väldigt nöjd.
  • Hej och tack för din kommentar - fint att höra :). Vi önskar dig en härlig Lucia! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Anger 2-5 dagars leverans. Det tog 12 dagar. Alla produkter fanns i lager. Tråkigt!
  • Hej,
    tack för ditt omdöme.
    Beklagar att leveranstiden var längre än förväntat. Så skulle det självklart inte ha behövt vara.

    Du får gärna kontakta vår kundservice via info@pinkorblue.se och skicka med ditt beställningsnummer så kan vi gärna ta en titt på det för att se varför det har tagit så lång tid.

    Tack på förhand och ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    snabb leverans bra vara.
  • Hej och tack för ditt omdöme, jättekul att läsa din kommentar! Vi önskar dig en härlig helg :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Ganska bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Allt ok tills de började spamma med skräppost. Går inte att avregistrera sig heller (de har en avregistreringslänk, men den har ingen effekt).
  • Hej, tack för ditt omdöme här på Prisjakt.
    Beklagar ifall det har varit problem att avregistrera sig från våra utskick.
    Jag har kontaktat vår IT-avdelning för att be dem se över detta för att säkerhetsställa att funktionen fungerar som den ska.

    Ha en fin dag och trevlig helg.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Beställning som gjordes i Göteborg med leveransadress och aviseringsuppgifter till Stockholm fungerade inte alls. Avisering kom till Göteborg med hämtningsställe i Stockholm.
  • Hej, tack för ditt omdöme.
    Beklagar att det var otydligt vid beställningen gällande huruvida aviseringarna skickas ut.
    I nuläget går det dessvärre endast ange en mailadress och ett telefonnummer. Alla våra bekräftelser samt aviseringarna skickas till de angivna uppgifterna.

    Vi håller just nu på att se över detta system för att dels kunna tydliggöra det vid beställningen men även möjligheten med att uppge två olika telefonnummer och mailadresser.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, pinkorblue.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Jag är nöjd den är fin och bra pris
  • Hej och tack för ditt omdöme.!Vi är glada att höra att du är nöjd :). Vi önskar en fin helg! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra butik, lågt pris men relativt dyr frakt. Lång leveranstid också (eftersom paketen skickas från Tyskland), men vill man ha snabbare leverans kan man alltid beställa från en svensk butik istället.
  • Hej och tack för ditt omdöme! Det glädjer oss och vi hoppas att produkterna var väl värt väntan :).
    Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Oslagbara priser. Fattades en del på grävmaskinen jag beställde förra gången. Och det löstes utan några som helst problem. Kalas service
  • Hej, tack så mycket - jättekul att höra! Ha en härlig kväll :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Beställde en Maxi cosi babyskydd. Bra pris men varan var packad väldigt dåligt. En plastpåse runt babyskydden sen låg den lös i packkartongen. Handtaget på babyskydd va lite skadad/repig pga av detta.
  • Hej och tack för ditt omdöme! Vi beklagar om något skett med varan i transporten. Vänligen kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig vidare! Telefonnummer: 08-50926996 och mail: info@pinkorblue.se. Ha en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb service och billigast på de varor jag köpt
  • Hej och tack för din kommentar, kul att höra att du blev nöjd :). Vi önskar en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Väldig dålig support tyvärr.
  • Hej och tack för ditt omdöme. Beklagar om du haft en dålig upplevelse hos oss på kundtjänst, vi tar alla våra omdömen på allvar. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    2017-07-25: Beställde en cykel kärra till ungarna.
    2017-07-27: Hämtar paketet på posten.
    :D
  • Hej och tack för att du lämnat en kommentar. Vi hoppas att ni blev nöjda med cykelkärran! Ha en fortsatt trevlig dag :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Bilbarnstolen jag köpa Osann GmbH coral black var värdelös, går inte att montera fast så som den ska. REKOMMENDERAS INTE.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att det inte gick att montera stolen enligt beskrivning.
    Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss via info@pinkorblue.se med ditt ordernummer så hjälper vi dig gärna vidare.

    Ha en fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Pär, Pinkorblue

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    De levererade en felaktiga vara (en vagn där framhjulet ramlade av) Det tog 2,5 månad, mail och påminnelser innan de levererade reservdel. Det hjulet ramlade också av. Då ville de att jag skulle göra ett återköp, skicka tillbaka vagnen och beställa en ny. Som skulle skickas på faktura, till oklart pris.

    Jag har nu lagt orimligt mycket tid på att försöka få den vara som jag har betalat för. Servicenivån är 0, välj en annan leverantör.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Tveksam butik!

    Efter att ha väntat på beställd vara i en vecka efter leveransbesked kontaktar jag butiken som skyller på fel från Postnords sida och att de har fått tillbaks varan till sitt lager i Tyskland. Efter ytterligare några dagar efterfrågar jag info om ny leverans och får som svar att de inte kan skicka varan  igen då den inte längre finns i deras sortiment.

    Min känsla är att det inte är Postnords fel utan att man bara utnyttjar deras dåliga rykte. Ruttet!

    Det enda positiva är att responsen från svenska filialen ändå  var snabb.

    Jag kommer inte att handla från butiken igen, oavsett hur bra pris de har.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att ditt paket inte har kommit fram inom utsatt tid samt att paketet skickades i retur till oss. Då vi gärna vill göra allt vi kan för att rätta till detta har jag skickat ett mail till dig med mer information angående en lösning för en ny leverans.

    Ha en fin dag och trevlig kväll.

    Med vänliga hälsningar
    Pär, Pinkorblue

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    👍🏻👍🏻
  • Hej och tack för ditt omdöme :). Vi hoppas att du får en järrefin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Jag väntade i över en vecka efter jag hade beställt, på hemsidan står det 2-5 arbetsdagar. Efter över en vecka så ringer jag och frågar postnord vart mitt paket är och får till svar att dom inte ens fått varan själva!! Ur dåligt!!!
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att leveransen har blivit försenad.
    Du är hjärtligt välkommen att skicka ett mail till oss på info@pinkorblue.se så kikar jag närmare på vad som har hänt.

    Ha en trevlig kväll.

    Med vänliga hälsningar,
    Pär, Pinkorblue

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    Min beställning anlände otroligt snabbt.
    Väl förpackat. Kan inte vara bättre.
  • Usel
    2 år sedan
    Beställning
    De levererade en felaktiga vara (en vagn där framhjulet ramlade av) Det tog 2,5 månad, mail och påminnelser innan de levererade reservdel. Det hjulet ramlade också av. Då ville de att jag skulle göra ett återköp, skicka tillbaka vagnen och beställa en ny. Som skulle skickas på faktura, till oklart pris. Att jag skulle betala portot.

    Jag har nu lagt orimligt mycket tid på att försöka få den vara som jag har betalat för. Servicenivån är 0, välj en annan leverantör.
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att framhjulet ramlar av på vagnen och att det inte fungerade med det nya hjulet. Jag kan se att du har varit i kontakt med vår kundservice och att vi har erbjudit dig en returfraktsedel så att du kan returnera varan på vår bekostnad samt att vi gärna skickar en ny om du önskar det. Ber om ursäkt om det blivit något missförstånd angående portot.

    Ha en fin dag och trevlig helg.
    Med vänliga hälsningar
    Pinkorblue

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Pinkorblue har et stort udvalg af varer. Jeg vil kigge på siden næste gang jeg skal have noget til børnene
    Super hurtig levering fra Tyskland 2.5 dag. Jeg er super tilfreds

    💟💙
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 10 stjerner
  • Hej, tak for din bedømmelse. Vi er glade for at du havde en god købsoplevelse hos os og at du er tilfreds med forløbet :-) Hav en god dag og en god weekend :-)
    Med venlig hilsen,
    Pär, Pinkorblue

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    PinkOrBlue ljuger sannolikligen då de säger sig ha varan i lager. Beställningen görs direkt från tillverkare alt. tredje part. Leveranstiden på 3-6 dagar visade sig vara osann då jag hörde av mig (efter fem dagar). Då får jag veta att beställningen skickas först nästa vecka (leveranstiden beräknades blir då 10+ dagar). Sedan påstår de att det är försent att ta bort beställningen . . sedan blir jag omslussad till en annan person? Två chattkonversationer (med segt svar) och ett samtal senare: beställningen ska tas bort, och de ska höra av sig med en bekräftelse på att detta är gjort snart. Men allt är relativt. "Snart" för PinkOrBlue kanske innebär när isarna smält :)
  • Hej,
    tack för ditt omdöme.
    Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att leveranstiden var längre än förväntat.
    Normalt skulle leveranstiden ha varit 3-6 vardagar precis som utlovat. I vissa enstaka fall kan det tyvärr ske att en beställning har längre behandlingstid än vanligt vilket vi självfallet beklagar. Jag kan se att beställningen hade kommit för långt i den logistiska processen vilket gjorde att den inte längre kunde stoppas.

    Ha en fin dag.
    Med vänliga hälsningar
    Pär, Pinkorblue

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt fin stol, bra pris, leverans gick väl fort har inga negativa anmärkningar iaf!
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra pris men lång leveranstid.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fann ett aktivitetscenter 40% billigare än i "svensk butik", 2 dagars leveranstid! Supernöjd!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bästa priset, 2 dagars leveranstid och trevlig kundtjänst!
    Kan inte bli annat än full pott.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    bra pris
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Toppen
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Kommer aldrig handla här igen!!! Det har gått 10 dagar sen jag beställde. Dom vägrar tala om varför min vara ej är skickad. Dom vägrar ringa direkt till lagret o fråga vad som är fel. Dom vägrar ringa till lagret o säga åt nån att packa den omedelbart. O de påstår att det finns inget som heter posten express! Dom vet inte vad kundtjänst är, för den om satt i kundtjänst om som jag pratade med var helt orförmögen att göra något. Han ljög flertalet ggr o sa att han skulle ringa tillbaka med sket i det. Han vägrade låta mig prata med en högre chef o var inget annat än otrevlig. Det hela slutade med att jag fick avbeställa det jag köpt för dom kunde aldrig leverea det. Vill varna alla för detta Företag!
  • Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att det uppstod förseningar i samband med din beställning. Vi har dessvärre haft tekniska problem vilket gjort att behandlingstiden har varit längre än normalt, detta ber vi så hemskt mycket om ursäkt för. Vi arbetar på högtryck med att optimera olika processer samt att erbjuda en snabbare leveranstid och dina synpunkter har tagits vidare.
    Ha en fin dag och trevlig helg.
    Med vänliga hälsningar,
    Pär, Pinkorblue