Betalningsalternativ


Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
97
Omdömen
3.75
-
Mer om butiken
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
3658
Produkter
3 658 priser indexerade
(32 349 totalt) Är billigast på 994 av dessa -
Prisändringar
-
Dålig kundservice. Fick fel reservdel skickad och sedan kom aldrig den rätta
-
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du fått fel reservdel. Skicka gärna ett mail till [email protected] med ditt beställningsnummer så hjälper vår kundservice dig vidare.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
+Bra priser
+Klarna-betalning
-Felaktiga leveranstider (tog 10 dagar att få paketet till posten)
-Skickas från Tyskland, inte lika bra för svensk ekonomi.
I övrigt gick allt helt OK. -
Ljuger om leveranstider. Kommer aldrig beställa igen.
-
2020-03-04 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Dålig kundservice
-
Jag försökte lämna tillbaka en leksak jag köpt som var av extremt undermålig kvalitet.
4 olika personer konfirmerade att jag skulle få hela summan tillbaka. Jag nämnde till och med att jag använt en rabattkod för att jag ville vara säker.
När det väl kommer till kritan så drog företaget in rabattkoden helt och hållet för att jag lämnade tillbaka 1 artikel i ordern vilket resulterade i jag fick cirka 115 SEK tillbaka för en leksak som kostade mig 415 SEK, alltså en fjärdedel av priset jag betalade.
Efter klagomål så fick jag till slut tillbaka 315 SEK av de 415 SEK som leksaken kostade. Det var det bästa de kunde åstadkomma.
De nämnde även att de skulle kontakta mig när dem hittat en lösning, därefter hörde jag aldrig från dem något mer. Jag fick reda på att jag fått 200 SEK extra tillbaka genom min bankapp, de återkopplade inte alls men ärligt talat förvånar det mig inte eftersom det tog butiken en och en halv månad att skicka retursedeln. -
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att det har uppstått ett missförstånd gällande vilken summa som skulle återbetalas. Jag har kikat på ditt ärende och kan se att vi har lagt in rabattkoden i efterhand samt att du informerats om det via mail. Normalt så ska det inte dröja så lång tid när en retursedel skickas via post så vi är hemskt ledsna att det dröjde ett par veckor.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Bra priser men sena leveranser. Enligt hemsidan vid beställning ska leveranstiden vara 2-4 dagar. Efter 12 dagar fick jag det första paketet och efter 15 dagar ska det andra nu ha kommit till posten men jag saknar leveransbesked och försändelseid så att jag kan hämta ut varorna, fortfarande. Har ringt kundservice vid flera tillfällen och stått i kö i över 20 minuter men kommer aldrig fram till någon som svarar.
-
Hej, tack för ditt meddelande. Beklagar att dina leveranser blivit försenade med Postnord. Vi kan se att de nu har kommit fram och hoppas allt är till belåtenhet.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Service i världsklass!!!!
Svärmor beställde en matstol till våran lille
När den packades upp så fanns två skador på olika delar av stolen. En större skada och en mindre!
Tog kort och och kontaktade kundtjänst som svarade ganska så omgående.
Frågade om det fanns nya lösa delar att skicka eller hur vi skulle göra.
Pinkorblue kollade om det fanns lösa delar men det gjorde de inte så de skickade en ny stol på direkten utan några som helst konstigheter!
Härifrån kommer vi att handla många gånger!
Som sagts i rubriken Service i världsklass!!!! -
Bra priser, snabb leverans. Supernöjd. :)
-
Beställning
Leverans
Bra prylar bra kvalitet snabb leverans -
Beställning
Leverans
Lägre pris än hos konkurrenterna och snabb leverans -
Beställning
Leverans
Snabb leverans, bra priser och god kommunikation via automatiserade mejl genom hela köpet. -
Längre frakt än vad som stod samt fel på beskrivning av vara vilket var till stor nackdel för mig, företaget kunde inte kompensera mig på adekvat sätt
-
Beställning
Leverans
Snabb leverans till bästa pris. (Tyskt företag) -
Hej, tack för ditt omdöme. Jättekul att höra att du är nöjd med leveransen och priset.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställningje suis tres conta des cest achant
-
Mycket dålig kundtjänst som jag nu kommunicerar med i strax en vecka utan att lösa mitt problem.
Beställde Chicco Liteway 3 hos dem. Först upptäckte jag att ett hjul rullar snett och mejlade till kundtjänsten att jag vill returnera barnvagnen men man reagerade inte speciellt mycket. Sen visade det sig att barnvagnens chassi väger 7,5kg till skillnad från 7kg som man uppger i produktbeskrivningen. Ingen reaktion alls, man kan säga. Tack och lov valde jag betala med faktura som nu är pausad. Nästa steg är Konsumentverket.
Äntligen svar med returfraktsedeln från pink or blue. Tar bild med chassit på vågen för säkerhets skull innan jag returnerar. -
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du är missnöjd med vår kundservice. Vi kan dock se att du fått hjälp med ditt ärende och hoppas allt ska vara till belåtenhet.
Ha en fin dag och trevlig helg.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställde två varor som fanns i lager enligt lagersaldot, med en angiven
leveranstid på ca 2-4 vardagar.
Varorna skickades dagen efter och levererades till mig på 4 vardagar.
Inga problem. -
Hej, tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd efter din köpupplevelse hos oss och önskar dig en fin dag och trevlig helg.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Lockpriser på varor som inte finns på lager!
Gjorde 2 beställningar med produkter till bra pris.
Dagen efter får jag mail att båda ordrarna har annulerats för att produkterna inte fanns på lager.
Oseriöst företag, undvik! -
Hej, tack för ditt omdöme.
Vi beklagar verkligen att de beställda varorna inte kunde levereras på grund av att de inte fanns i lager. Vi hade ett specialerbjudande på en särskild produkt med väldigt begränsat antal och ber åter igen så hemskt mycket om ursäkt för att de hann ta slut.
Ha en fin dag och trevlig helg.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Enkelt att beställa, leverans på 4dagar från Tyskland av två paket total vikt 25kg.
Snabbt smidigt bra.
(Ångrar inte att jag köpte ifrån dem trots dåliga recensioner) -
Hej, tack för ditt omdöme.
Vi är glada att höra att du hade en bra köpupplevelse och önskar dig välkommen åter.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Förberedelse:
Efter att ha läst recensioner om butiken här så blev jag tveksam till köp. Jag ringde kundservice för att säkerställa att produkterna verkligen fanns på lager som det stod på hemsidan samt deras lagersaldo i Tyskland, ifall det bara var 1st kvar. Jag köper inget som bara är 1st kvar eftersom den kan säljas när som helst och då blir man lidande av att vänta på en ny leverans.
Köp:
Köpet och betalning gick smidigt. Tips är att skapa ett konto före ett köp. Skapar man i samband med köp så knyts inte köpet till det nyskapade kontot.
Leverans:
Efter köpet tog det bara några timmar innan jag fick information från PostNord att paketet är på gång. Tracking ID kunde nu följas. Det visade sig vara en beställning av elektronisk fraktsedel, beställd av PinkorBlue.
Jag kunde följa hela leveransen från Tyskland till Danmark till Sverige. Längsta tidssträckan var mellan Tyskland och Danmark. Det tog 5 arbetsdagar. Danmark till Sverige gick på 1dag med leverans samma dag. Totalt 6 arbetsdagar.
Leveransen av allt jag beställde var en stor låda där man hade placerat allt på ca 16Kg istället för att ha delat upp det i kanske 2st kollin med tanke på det jag beställde. PostNord hade färdiga måtten och en bild på hur paketet såg ut. Jag kunde med hjälp av den information ta beslut att bilen behövdes.
Uppackning och intryck:
Allt fanns på plats. Man fick även med ett papper för retur av reklamation/missnöjd att fylla i om det behövdes.
Mitt första köp är alltså gott intryck. Jag förstår fullständigt andras frustration i recensionerna. Jag kan dra en slutsats att det gäller nära inpå Julen. 1 månad innan Jul räknas som nära nog eftersom allt kaos drar igång vid Black Friday.
Mitt enkla tips som andra också vet är:
Dubbelkolla lagersaldo oavsett vad som står på ens hemsida. Köp inget om det är ett fåtal kvar. Stor risk att någon hinner före med en beställning på det och du blir den som får vänta i evigheter på nästa leverans.
Följ leveransen. Är det återförsäljaren eller leveransen som hakar upp sig.
Kontrollera innehållet direkt.
UPPDATERAT 2019-03-11: Reklamation: Dessvärre slutade en produkt (värde 300kr) att fungera efter 1vecka. Var reda för dålig support som många fått uppleva. Förbereda mig med så mycket detaljer som möjligt.
DAG1 mån: Kontaktade per telefon. Blev ombedd att skicka in en video på felet. Bra bemötande per telefon.
DAG2 tis: Gjorde en kort video med iMovie (iOS) på felet. Skrev på engelska ifall det skulle godkännas i Tyskland.
DAG3 ons (morgon): Kontaktade per telefon igen för att bekräfta att dom mottagit videon och reklamationen. Dom hade inte tagit itu med det ännu och jag fick reda på att man skulle kolla på den och återkomma under dagen.
DAG 3 ons (senare på eftermiddagen): Reklamation godkänns. Ny produkt ska skickas ut till mig.
DAG 3 ons (kvällen): Får ännu ett mail att jag behöver inte returnera den defekta produkten samtidigt som jag får ännu ett mail där en ny produkt är på väg till mig genom PostNord.
DAG 5 fre: Produkten anlände.
Summeringen av reklamationen: Mycket snabb och bra service. Man lyssnade på mig, jag gjorde som jag blev ombedd och dom levererade som utlovat med plus i kanten att jag ej behövde skicka tillbaka (300kr) produkten eftersom det var ett måndags ex.
Bra jobbat denna gång PinkorBlue. Jag kan bara ge full pott för min upplevelse. Det är så här det ska fungera när man handlar varor.
Att läsa resterande kommentarer säger dessutom en del om varierande kundsupport. Det jag fått uppleva bör PinkorBlue ha som referens för övriga kunder. -
Hej, tack för att du tog dig tid att skriva ett så utförligt omdöme. Det är vi väldigt glada och uppskattar det verkligen.
Ha en fin dag och trevlig kväll.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Alla varor levererades ej. De övriga varorna blev försenade. Deras regler kring köp ger konsumenten väldigt dåligt skydd. Önskar att jag läst recensionerna innan. Avråder starkt från köp! -
Urusel kundvård och service är vad man kan förvänta sig när man reklamerar en vara som är köpt av Pinkorblue.se. Inte värt tiden, pengarna att handla från dem. Det finns andra butiker med service som sätter kunden i centrum.
Vill du inte bli lurad handla inte av dem! -
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar verkligen att du är missnöjd med vår service. Jag kan se att du har varit i kontakt med vår kundservice som har hjälpt dig vidare i ärendet och hoppas därmed att ni är nöjda med varan.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställde och fick varan. Dock tog det en vecka extra innan varan dök upp.
-
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du fick vänta extra länge på leveransen. Det beror på ett väldigt högt ordertryck både hos oss men även hos PostNord vilket resulterat i att behandlingstiden varit längre än vanligt. Vi beklagar det inträffade och hoppas att varan var till belåtelse.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Beställde en julklapp 10/12-18 och det tycker jag är i god tid men jag har i skrivande stund inte fått den än (2/1-19). Jag ringde till dom 3 gånger och den första av gångerna var 10 dagar innan julafton och då fick jag svar att den var på paketering men kunde inte lova leverans innan jul.
Jag frågade då hur många dagar dom behövde för att sätta på en etikett...
Jag kunde inte häva mitt köp även att den inte gått ifrån lagret.
På hemsidan stod det 2-5 dagars leveranstid.
Jag har inte blivit erbjuden någon kompensation efter en sån dålig service utan däremot blivit totalt nekad till att häva mitt köp.
Jag har aldrig handlat på ett sånt oseriöst företag tidigare.
Jag vill ge en stor avrådan till att handla på pinkorblue.se
Jag beställde en likadan vara på Hiko.se den 18/12 och fick den 19/2. Det kallar jag bra service. -
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att leveranstiden var längre än normalt. Det beror på ett väldigt högt ordertryck både hos oss men även hos PostNord vilket resulterat i att behandlingstiden varit längre än vanligt. Vi ber så hemskt mycket för det och hoppas att beställningen blev uppskattad trots förseningen.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
BeställningAtt jag inte har fått varan ännu! Beställde den 5/12 och har inte fått produkten ännu den 31/12.
-
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att du inte har fått paketet ännu. Du är hjärtligt välkommen att skicka ett mail till [email protected] med ditt beställningsnummer så kommer vi kundservice att hjälpa dig vidare.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
BeställningGjorde en beställning över 3 veckor sen och först idag kom ett sms att paketet finns att hämta, när jag väl ville avbeställa efter 1 vecka så mailade kundservice att paketet redan hade gått så långt i hanteringen att det var försent och 2 veckor senare kommer det först fram. Det får nu ligga kvar någon vecka tills det går tillbaka, segare leverans har jag aldrig varit med om!
-
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att din beställning inte längre kunde annulleras enligt önskan. Tyvärr hade beställningen gått för långt i den logistiska processen vilket resulterade i att ordern inte kunde tas bort. Sen har det dessvärre uppstått ytterligare förseningar hos vår logistikpartner vilket gjorde att det tog längre tid än normalt med leveransen.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning av varor som fanns i lager lagd 10/12 - dvs i god tid för leverans till jul!
Men delar av beställningen har ännu inte lämnat lagret i Tyskland och kommer därmed inte att nå fram till jul - URUSELT pinkorblue! Kompensation erbjuds med 10% för varor som inte når fram i tid.... 50% hade känts rimligare med tanke på att det blir mellandagsREA innan barnen får sina paket! -
Hej, tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att din beställning har blivit så försenad. Detta beror på ett enormt högt ordertryck både hos oss och hos Postnord vilket vi ber så hemskt mycket om ursäkt för. Vi hoppas att varorna blev uppskattade trots förseningen.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Vänligt bemötande i telefonsamtalinnan köpet. Snabb leverans. Och betalnings sättet bra. -
Hej, tack för ditt omdöme.
Jättekul att höra att du är nöjd med vår service, betalningsmetoderna och leveransen.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Defekt vara, erbjöd ev 10% avdrag, Skulle återkomma, har inte gjort de. -
Hej, tack för ditt meddelande. Beklagar att du inte fått någon återkoppling.
Du är hjärtligt välkommen att skicka ett mail till [email protected] tillsammans med ditt ordernummer så ska vi kika på det.
Tack på förhand.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Jag har nog aldrig varit så besviken som efter det köp jag gjorde hos er.
Varan var trasig på ett flertal ställen och reklamationen är under all kritik. Jag blir otroligt förvånad över att man inte är mer rädd om sina kunder än så och lyssnar in för att kunna göra det bästa av situationen.
Ni tillhanda håller ingen bra lösning och lägger över det på mig som kund. Så ska det absolut inte vara.
Jag handlar på nätet för att det ska vara smidigt och tidseffektivt då vi inte bor i en stad.
Det är det absolut inte när man handlar hos er! -
Hej, tack för ditt omdöme.
Vi beklagar så hemskt mycket att du är besviken efter köpupplevelsen hos oss.
Vi kan se att du varit i kontakt med vår kundservice och att ärendet nu har kunnat lösas och hoppas att du blir nöjd med beställningen.
Ha en fin dag och trevlig helg.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Hur kan man inte vara nöjd med pinkorblue?! Toppenservice, snabb leverans, bra kundtjänst, stort sortiment så lätt att komma så man får fri frakt, bra paketerat, bra pris, ofta fördelaktiga kampanjer och håller alltid den höga kvalitet en kan förvänta sig av en nätbutik. Jag kan med stor säkerhet rekommendera er till alla jag känner! -
Hej, tack för ditt omdöme.
Vad kul att höra att du att du är så nöjd med vår service :-)
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
De har billig frakt och mycket bättre priser än andra på marknaden. Jag kommer att rekommendera alla jag känner att handla här. Varorna kommer väl förpackade och jag fick paketet på bara två dagar efter jag beställt. Jag kommer att handla här i många år framöver! De använder Klarna så jag som kund kan välja bland många som olika betalningsalternativ. -
Hej, tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är så tillfreds med hela processen :)
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Pinkorblue har superbra sortiment med produkter som ingen annan har. Kundservicen är jättebra när frågor uppstår. Rekommenderas starkt -
Hej, tack för ditt omdöme. Jättekul att höra att du gillar vårt sortiment och vår kundservice! :)
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Den kom som utlovat.
Bra paketerad och hel.
Rätt produkt. -
Hej och tack så mycket för att du lämnat ett omdöme :). Vi önskar en fin dag och välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
BeställningFörsening av leverans pga de glömt skicka ut leverans avi och sms. När jag sedan får kontakt med kundservice får jag dåligt bemötande. Ingen bra kund bemötandet och dålig service!
-
Hej, tack för ditt omdöme.
Vi beklagar att din leverans blev försenad samt att du känner att du fått ett dåligt bemötande. Så skulle det självklart inte ha behövt vara.
Detta skulle vi gärna vilja kika närmare på.
Du får väldigt gärna skicka ett mail till [email protected] med ditt beställningsnummer.
Tack på förhand.
Ha en fin dag och trevlig helg.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Kända produktet till bra priser, proffesionell orderkedja med bra leveranstider precis som man kan förvänta sig av ett större e-handelsbolag. Mycket enerverande rabattsystem där alla produkter verkar vara konstant nedsatta och koder fungerar inte på hela sortimentet.
-
Hej och tack för att du lämnat ett omdöme :). Vi beklagar om du känner att du inte fått tillräckligt med information gällande märken som inte är inkluderade i de kampanjer vi har, de kan du alltid hitta i samband med att du använder rabattkoden som vi har för det tillfället. Vi har också en sida för reavaror men de varorna är bara en del av vårt sortiment. Om du har frågor gällande detta är du hjärtligt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig gärna! Vi önskar en härlig Lucia-dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Returnerade en vagn som hade uppenbara brister, detta var över 1 1/2 månad sedan och blev lovad att få tillbaka pengarna. Inget har hänt sedan dess. Riktigt trist att det ska ta så lång tid för något!
-
Hej och tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att det blvit fel med din återbetalning. Vi ber dig att kontakta oss på kundtjänst så vi kan hjälpa dig vidare och lösa problemet. Vi beklagar verkligen och önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Beställning
Leverans
fina kvalitetsaker, snabb leverans. väldigt nöjd. -
Hej och tack för din kommentar - fint att höra :). Vi önskar dig en härlig Lucia! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Beställning
Leverans
Anger 2-5 dagars leverans. Det tog 12 dagar. Alla produkter fanns i lager. Tråkigt! -
Hej,
tack för ditt omdöme.
Beklagar att leveranstiden var längre än förväntat. Så skulle det självklart inte ha behövt vara.
Du får gärna kontakta vår kundservice via [email protected] och skicka med ditt beställningsnummer så kan vi gärna ta en titt på det för att se varför det har tagit så lång tid.
Tack på förhand och ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar
Pär, pinkorblue.se -
Beställningsnabb leverans bra vara.
-
Hej och tack för ditt omdöme, jättekul att läsa din kommentar! Vi önskar dig en härlig helg :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Allt ok tills de började spamma med skräppost. Går inte att avregistrera sig heller (de har en avregistreringslänk, men den har ingen effekt).
-
Hej, tack för ditt omdöme här på Prisjakt.
Beklagar ifall det har varit problem att avregistrera sig från våra utskick.
Jag har kontaktat vår IT-avdelning för att be dem se över detta för att säkerhetsställa att funktionen fungerar som den ska.
Ha en fin dag och trevlig helg.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Beställning som gjordes i Göteborg med leveransadress och aviseringsuppgifter till Stockholm fungerade inte alls. Avisering kom till Göteborg med hämtningsställe i Stockholm. -
Hej, tack för ditt omdöme.
Beklagar att det var otydligt vid beställningen gällande huruvida aviseringarna skickas ut.
I nuläget går det dessvärre endast ange en mailadress och ett telefonnummer. Alla våra bekräftelser samt aviseringarna skickas till de angivna uppgifterna.
Vi håller just nu på att se över detta system för att dels kunna tydliggöra det vid beställningen men även möjligheten med att uppge två olika telefonnummer och mailadresser.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar,
Pär, pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Jag är nöjd den är fin och bra pris -
Hej och tack för ditt omdöme.!Vi är glada att höra att du är nöjd :). Vi önskar en fin helg! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Bra butik, lågt pris men relativt dyr frakt. Lång leveranstid också (eftersom paketen skickas från Tyskland), men vill man ha snabbare leverans kan man alltid beställa från en svensk butik istället.
-
Hej och tack för ditt omdöme! Det glädjer oss och vi hoppas att produkterna var väl värt väntan :).
Med vänliga hälsningar, Jonas pinkorblue.se -
Beställning
Leverans
Oslagbara priser. Fattades en del på grävmaskinen jag beställde förra gången. Och det löstes utan några som helst problem. Kalas service -
Hej, tack så mycket - jättekul att höra! Ha en härlig kväll :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Beställning
Leverans
Beställde en Maxi cosi babyskydd. Bra pris men varan var packad väldigt dåligt. En plastpåse runt babyskydden sen låg den lös i packkartongen. Handtaget på babyskydd va lite skadad/repig pga av detta. -
Hej och tack för ditt omdöme! Vi beklagar om något skett med varan i transporten. Vänligen kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig vidare! Telefonnummer: 08-50926996 och mail: [email protected] Ha en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Beställning
Leverans
Snabb service och billigast på de varor jag köpt -
Hej och tack för din kommentar, kul att höra att du blev nöjd :). Vi önskar en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Väldig dålig support tyvärr.
-
Hej och tack för ditt omdöme. Beklagar om du haft en dålig upplevelse hos oss på kundtjänst, vi tar alla våra omdömen på allvar. Vi önskar dig en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
2017-07-25: Beställde en cykel kärra till ungarna.
2017-07-27: Hämtar paketet på posten.
:D -
Hej och tack för att du lämnat en kommentar. Vi hoppas att ni blev nöjda med cykelkärran! Ha en fortsatt trevlig dag :). Med vänliga hälsningar, Viola pinkorblue.se
-
Beställning
Leverans
Bilbarnstolen jag köpa Osann GmbH coral black var värdelös, går inte att montera fast så som den ska. REKOMMENDERAS INTE. -
Hej, tack för ditt omdöme. Beklagar att det inte gick att montera stolen enligt beskrivning.
Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss via [email protected] med ditt ordernummer så hjälper vi dig gärna vidare.
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar
Pär, Pinkorblue -
Beställning
Leverans
De levererade en felaktiga vara (en vagn där framhjulet ramlade av) Det tog 2,5 månad, mail och påminnelser innan de levererade reservdel. Det hjulet ramlade också av. Då ville de att jag skulle göra ett återköp, skicka tillbaka vagnen och beställa en ny. Som skulle skickas på faktura, till oklart pris.
Jag har nu lagt orimligt mycket tid på att försöka få den vara som jag har betalat för. Servicenivån är 0, välj en annan leverantör.