Betalningsalternativ




Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
24
Omdömen
2.73
-
Mer om butiken
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
946
Produkter
946 priser indexerade
(1 543 totalt) Är billigast på 573 av dessa -
Prisändringar
-
Beställde och betalade, men fick ingen leverans på drygt två månader. Mejlade och ville ha pengarna tillbaka, men fick inget svar. Fick dock pengarna tillbaka via Klarna sen.
-
VARNING Bluffsida! Vi beställde grejer för över 700 kr 2020-12-03, efter att varken ha fått bekräftelse eller grejerna trots att pengarna dragits så kontaktade vi dem och de svarade 2020-01-11 att de inte kunde leverera alla grejer, vi bad dem då att leverera det som fanns, då slutade de svara på mail. Går inte att ringa till dem. Och vi har fortfarande inte fått vår order eller pengarna tillbaka! Nu har vi varit i kontakt med Klarna och hoppas på att få pengarna tillbaka!
Scam! -
La en beställning 10 juni 2020 på över 11 000 kr. De svarar aldrig på telefon, mail har jag fått svar på en gång av mina 10 mail jag skickat. Har fortfarande inte fått min beställning.
-
Nöjd med köpet som jag tycker fungerade bra.
-
Verkar ha lagt ner verksamheten. Skickat Mail med frågor kring leveranstider samt råd om utrustning. Inget svar på två veckor.
2020-09-02 Fortfarande inget svar. Gjorde beställning 20 juli och inget har hänt. Handla inte här. -
Beställde grejoer för ca 1 månad sedan till mitt gym. Saker för ca 11.000 jronor. Betalat och inget kommit - ingen svarar på mail- ingen återkoppling överhuvud taget. Bluff företag som sagt!
-
Gjorde en beställning i maj, betalade men fick aldrig några varor. Har mailat flertalet gånger. Inget svar.
-
BeställningDetta omdöme är under utredning
-
Beställde en vara 2020-05-13 som jag sen glömde bort. Kom på av en slump att jag hade köpt (& betalat) och loggade in för att se vad som hände med ordern. Stod fortfarande ”mottagen” hittar inget telefonnummer och de verkar inte svara på Mail eller något. Har kontaktat Klarna och får förhoppningsvis hjälp att få tillbaka mina pengar. Har faktiskt aldrig varit med om det här tidigare. Handla inte härifrån, de senaste omdömena verkar visa på samma sak - att man inte får sina varor.
-
Värdelöst blufföretag! Har betalat men de har inte skickat varorna. Detta var 6 veckor sedan. De svarar inte på mejl eller på telefon.
-
Vi beklagar åter igen att din leverans försvann hos transportören och att ditt ärende drog ut på tiden. Beklagar även att vi har haft längre svarstider än normalt under dessa coronatider.
Som meddelat via mejl har din faktura krediterats. -
La en order 25 april. Inget verkar finnas i lager, liksom på andra ställen. Men beställning togs emot liksom betalning. Har frågat i en månad på konfirmation 3ggr nu, för att försäkra mig om att det är en "riktig" bestälklning, och varorna faktiskt kommer dyka upp.
Inget svar, ingen information på hemsidan, varken standardiserat mass mail eller svar på direkt fråga.
Om verksamhet har kollapsat eller tillfälligt stängs ner, så borde ni inte heller ta emot beställningar och betalningar?!
2 stjärnor eftersom det är schyssta priser och fri frakt ... om det blir några varor till slut...? -
cover ursäkt eller ej, gjorde en beställning 30mars och det är nu 13maj och har sen dess ringt o mailat konstant för jag har velat uppdatera ordern o lägga till men de är totalt onåbara, man börjar lite sarkastiskt undra om de dött i covid eller inte? hade varit bra veta om varorna kommer komma eller om detta är ännu ett fejk företag! fattar inte sådana här företag fortsätter existera när de "behandlar" sina kunder på detta vis, under all kritik!
-
Beställde flera saker som jag betalade direkt men har bara fått delar av beställningen. Svarar inte på mail och något telefonnummer att ringa verkar inte finnas.
-
Jag beställde en bänk 2020-03-30 som enligt uppgift skulle finnas i lager vid beställningstillfället, jag kontaktade dem dagen efter via mail och frågade när de trodde att leverans skulle ske och fick då till svar att det var deras leverantör som hade varan i lager och att den skickas från dem.
Efter detta har det varit total radiotystnad, precis som Teo nedan skriver så går de inte att få tag på och någon bänk har jag inte sett röken av.
Extremt dåligt, riktiga skojare. -
Beställde en produkt för 2 veckor sen som fanns i lager. Har fortfarande inte fått den och har inte hört något från dem.
Har försökt att ringa och skicka flera mail men ingen svara. Vet inte vad jag ska göra mer. Super dålig service. -
2020-03-02 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Beställning
Leverans
Supernöjd med mitt löpband! Samt snabb leverans som gick smidigt -
Beställning
Leverans
Bra kvalitet och leverans på 2 dagar. Stort plus att jag fick snabba svar på mail sent på kvällen! Riktigt bra service -
Beställning
Leverans
Mycket snabb leverans och bästa pris på produkten jag köpte. Bara positivt! -
Beställde gummiband och hantlar i olika storlekar som present till min fru då vi börjat bygga upp ett komplett gym hemma. Allt fanns i lager enligt saldot med 3 dagars leveranstid och jag beställde 6 arbetsdagar i förväg så förväntade mig få allt i tid men ett par dagar senare kom enbart gummibanden i brevlådan. Väntade ytterligare ett par dagar sen ringde jag kundtjänst som skulle kolla upp och återkomma. Dagen efter återkom dom med beskedet att där låg ett felaktigt lagersaldo men dom kunde erbjuda mig likvärdiga hantlar av ett annat dyrare märke som fanns i lager att skicka direkt. Jag sa OK och sedan gick det ytterligare över 1 vecka men inget hände. Kontaktade åter igen kundtjänst som då skyllde på att leverantören (Eleiko) hade problem.
Så i båda fallen har jag själv fått kontakta kundtjänst och göra dom uppmärksamma på att inget händer i min order, inga varor är skickade. Det hade dom ingen aning om förrän jag hörde av mig. Alltså, riktigt dålig koll på sina ordrar, lager, system och underleverantörer.
Jag gav dom en chans att rädda situationen genom att kompensera mig med att skicka med ett par 10kg hantlar som var näst på min inköpslista men det kunde dom absolut inte göra och kom heller inte med något motbud i form av rabatt på nästa inköp eller liknande. Bad då om återköp och pengarna tillbaka för hela ordern och sa att gummibanden fanns att hämta hos mig via bud om dom ville ha dom tillbaka vilket dom valde att inte göra.
Min fru fick således bli utan presenter och jag handlar aldrig här igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller. Ni som ändå gör det bör ha väldigt lågt ställda förväntningar. E-handeln ska vara bättre än så här 2019. -
Tack så mycket för din feedback!
Vi beklagar verkligen förseningen som uppstod kring din order! Att vi erbjöd oss att leverera dyrare hantlar, till samma pris som de du hade beställt från början, tyckte vi var en rimlig kompensation. Att skicka ut gratisprodukter på grund av försenad leverans är tyvärr ingenting som vi kan göra.
Dock fick du behålla gummibanden utan kostnad (värde 199 kr) som kompensation.
Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med hur det löste sig och vi tar förstås till oss av kritiken, för att kunna bättra oss i framtiden. -
Jag har nyligen köpt Eleiko Paralletter av stål. Det enda företag som säljer dem. Fint kvalité och stadiga som stridsvagnar, leverans direkt från Eleiko. Klarna checkout är mycket uppskattat, det känns tryggt enligt mig. Leveransen tog ca.7 dagar inkl. helgen, vilket är helt OK för en ovanlig grej.
-
Beställning
Leverans
Grymt bra service och bra pris! -
Jag köpte Eleiko dragremmar och knäskydd som jag är väldigt nöjd med. Priset var bra och jag fick dem dagen efter.
-
Beställde två hantlar i december, fick orderbekräftelse men sedan hände ingenting. Skickade en fråga till kundservice i januari, fick inget svar. Nu är det april och jag har skickat ett nytt mejl och bett dem annullera ordern. Väntar mig ingen respons...
-
Beställning
Leverans
Nöjd med mina nya hantlar! Schysst kvalitet och bra pris. Leveransen gick snabbt. -
De levererat en lite defekt produkt och när jag nämde det sa de att det var jag som inte kunde montera den. Fixade det till slut själv och de sa "Vad bra att det lösde sig!". Det LÖSDE sig inte, utan jag lösde det utan support alls! De borde inte sälja grejer!
-
Hej!
Vad tråkigt att höra att du inte var nöjd med din köpupplevelse hos oss! Du nämnde dock aldrig att plattformen som du köpte var defekt. I så fall hade vi självklart bytt ut den, eller gjort avdrag på priset.
Däremot vet jag att den hade en svårtydd monteringsanvisning. Vilken nu har gjorts tydligare. Det var också därför som vi gav dig vår bästa möjliga support och kopplade ihop dig med tillverkaren, som hade direktkontakt med dig och hjälpte till att beskriva hur plattformen skulle monteras.
Jag hoppas självklart att du återkommer i framtiden, trots din negativa upplevelse!
Med vänlig hälsning,
Pontus Johansson