Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
30 dagar bytes & returrätt
Frakt från 39:-
Prisgaranti

http://www.harald-nyborg.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Harald Nyborg SE har fått betyget (2.85)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    6 dagar sedan
    3 veckors leveranstid på en vara som fanns på lager utan någon information om varför det drog ut på tiden.
  • Usel
    21 dagar sedan
    Har tidigare alltid haft en bra och positiv upplevelse när jag handlat av Harald Nyborg i fysisk butik!
    Men nu när dom helt gått över till internethandel så är det endast en hopplös oreda, okunniga svar på allt, både när det gäller vara, lager och leverans.
    Nu sist så köpte jag en gräsklippare som var i lager,, när det gått förbi utlovad leveranstid så skickade jag en fråga hur det gick. Fick då som svar att den inte var i lager fastän det hela tiden stått att den var i lager på deras sida.
    En ny leverans skulle inkomma på Tisdag varvid den då skulle skickas till mig, på Torsdag så frågade jag hur det gick. Fick då reda på att ingen leverans skett från centrallager i Danmark.

    Det fick mig att härskna till varvid jag skrev "Tycker uppriktigt att Harald Nyborg kan krypa tillbaka över sundet med svansen mellan benen och försvinna in under den sten det en gång uppstod ifrån...".

    Det tog skruv, mindre än en timma senare så skickades gräsklipparen.
    Tre timmar senare så svarade dom och tyckte det var tråkigt att jag kände så, ridå...

    Orkar inte ens fundera på vad för lekstuga dom håller på med..

    För min del så kan dom stänga totalt!
  • Dålig
    22 dagar sedan
    Riktigt uselt!
    Jag beställde lagervaror för 6 arbetsdagar sen och chattade med dem idag om status på ordern. Svaret jag fick är att de inte är plockade ännu och att de har en leveranstid på 15 dagar! Så; vill man ha sina varor 3 veckor efter beställning funkar Harald Nyborg om inte beställ istället från någon som tar kundupplevelse och service på allvar! Hmm, Jag undrar just varför de tvingades stänga sina butiker?
  • Dålig
    1 månad sedan
    Logistiken är dålig. Felsaldo utan att meddela. Struntar i att återkoppla vid logistikproblem
  • Dålig
    1 månad sedan
    Om dessa tycker jag inte. Inte undra på att affärerna inte har funkat om de har skött dem lika illa som webbshoppen. Jag har för det första inte fått någon orderbekräftelse på det jag beställt. När jag sedan mejlade och sa ifrån att jag inte vill ha leveransen eller att de får bjuda på frakten för att det tar sådan tid att få iväg paketet, utlovas det svar inom 48 timmar. Inget svar har jag fått och det har gått över 48 timmar. Men dagen efter jag skickat mejlet ser jag hos Klarna att jag har fått en faktura på köpet. Men inget avdrag för frakt. Och nu på tredje dygnet efter att jag skickade mejlet anländer paketet till utlämningsstället. Men fortfarande ingen orderbekräftelse och retursedel som det står på deras hemsida att man ska få vid beställning. Näää ... tummen ner. Inga fler köp där inte!
  • Dålig
    2 mån sedan
    ”Lagervaran” är inte ens skickad efter en vecka. Kundtjänst beklagar men ingen uppskattad leveranstid. Inte bra.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Idag ör det den 10e april, beställde grejer härifrån den 2:a. De har inte ens skickat grejerna än, har inte hört ett pip. När jag mailar och frågar så får jag ett autosvar om corona och inte ens en uppskattad tid de ens kan skicka grejerna.
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    varje gång man beställer så tar det minst en vecka innan dom skickar varorna
  • Dålig
    2 mån sedan
    2 veckor leveranstid trots varen finns i lager och det är lågsäsong. Kontaktade kundtjänst efter en vecka, och då va min beställning inte skickat än. Helt rimligt enligt kundtjänst.

    Riktigt dåligt om det jämförs med andra företag. Jag beställde nyligen ifrån Amazon Tyskland och det tog 3 dagar att få hem mina grejer.

    Beställ inte härifrån om inte ni kan vänta flera veckor.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställde en present åt en väns dotter. Kortfattat litet specialfall där det kunde slutat med att paketet inte kommer fram. Mailade kundtjänst som ringde upp mig fort och såg till så allt blev rätt. Kalas service!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Flera produkter slut i lager, ingen återkoppling utan dom väntar på att du tar kontakt.
    Oseriösa
  • Usel
    7 mån sedan
    Jag lägger en beställning söndagen 1 november.

    Leveranstiden ska vara 2-5 dagar och varorna finns i lager.

    Den 4 november mailar jag kundtjänst eftersom chatfunktionen är stängd.

    Den 5 november provar jag chatfunktionen, det går iväg ett mail istället för att en chat öppnas.

    Med tanke på alla andra omdömen som skrivits om Harald Nyborg här är jag inte så förvånad.

    6 % ger en "stjärna" och vissa anger att de inte ens vill ge det betyget.

    3 % ger 2 "stjärnor".

    Kära Harald Nyborg, 9 % av era kunder är MYCKET missnöjda.

    Jag fick nyss, torsdag 5 november, ett svar från Harald Nyborg, kundtjänst.

    ”Jag ser att musfällorna inväntas först i nästa vecka från vårt huvudlager. Så det dröjer några extradagar på din order att komma fram, jag beklagar detta.
    Vi är i högsäsong så leveranstiderna är något längre än normala 2-5 arbetsdagar.
    Om det inte funkar att ta emot eller att vänta så återkom så får vi makulera din order.
    Beklagar väntetiden!”

    Jag svarade direkt med en fråga om de kan garantera en leverans under nästa vecka samt att de nu får ytterligare en stjärna/urkasst på Trustpilot.se. De hamnar nog även på Dumpucko.se en konsumentsida.

    Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag får svar på denna fråga.

    De hade ju inte heller någon tanke på att informera mig om att de inte kunde leverera beställda varor inom 2-5 dagar utan att det ska ta mer än en vecka (arbetsdagar).

    De borde nog se över sitt IT-system.

    De kanske skulle lägga mer tid på att ta hand om sina kunder och sköta sina lagersaldon än att besvara dåliga omdömen här.

    Om man gjort det så hade det kanske inte varit så många dåliga omdömen.

    Att bedriva e-handel med denna kvalitet håller inte i längden, så på sikt kommer det inte bara vara butikerna som stänger ned, för ingen accepterar dessa förhållanden.

    Men Harald Nyborg skriver väl så vanligt att "de ska se över rutinerna". Det har ju inte fungerat än så länge.

    Lite andra exempel på hur e-handel ska och måste fungera.

    Tisdag 3 november, beställde ett tangentbord från Inet.se. Onsdag 4 november leverans (Göteborg-Stockholm).

    Onsdag 4 november, beställde en batteriladdare hos Kjell & Co, den kom idag torsdag 5 november (Malmö-Stockholm).

    Tisdag 4 november, beställde ficklampor från Amazon.se, aviserad leverans fredag 6 november (Tyskland-Sverige). Och det ser ut som om leveransen håller, lämnade Danmark i morse.

    Rekommendationen blir således enligt nedan.
    Handla aldrig något från Harald Nyborg, de är inte seriösa, tar inte hand om sina kunder och verkar ha ett uselt IT-stöd eftersom så många rapporterar att saldot på deras hemsida är rena fantasier. Det som ska finnas i lager finns inte i lager och de återkopplar inte alls med information om detta. Det finns bättre saker än att leka bank åt Harald Nyborg, man tar betalt, men man levererar inte som utlovat.

    Nu kommer det säkert ett svar som alla tidigare kritiker har fått, att lagersaldot tyvärr inte stämmer, bla bla bla. SKÄRP ER ISTÄLLET och gör de förbättringar som ni löpande utlovar i era svar.

    Uppdaterat 7 november: Jag fick i fredags 6/11 ett svar från Harald Nyborgs kundtjänst. Chatten stängdes tillfälligt av eftersom belastningen var alltför hög, och en person klarar inte av att hantera mail och chat samtidigt. Detta är irriterande, men är folk sjuka får man naturligtvis ta hänsyn till att frisk personal blir överbelastad. Personen i kundtjänst som jag hade kontakt med har varit mycket trevlig i vår korrespondens! Kundtjänst kan ju inte rå för dåligt logistiksystem som säger att saker finns i lager när de inte finns i lager (eller i ett centrallager).

    Uppdaterat 9 november: Fick nyss ett nytt besked från Harald Nyborg enligt nedan.

    Gällande din order: 1200030487 har tyvärr Produkterna 8500 Musfälla trä 3-pack & 6314 Ekerreflexer 10st du beställt tagit slut i lager. Vi beklagar detta.
    Ny leverans förväntas komma in Tidigast inom 1-2 veckor och vi kommer då att sända ut er beställning så snabbt vi kan.

    Skulle du inte vilja invänta leverans utan vill ta bort produkten/erna från din order och att vi sänder resterande eller att du önskar makulera ordern, vänligen svara på detta mejl.

    Det är väl uppenbart att man inte kan lita på Harald Nyborg och deras lagersaldon. Först vänta en vecka och så får man produkterna i lager TIDIGAST om 1-2 veckor. Räknar med 2 veckors leveranstid till lager och ytterligare en vecka för att få sakerna är vi uppe i 5 veckor totalt. För leverans av musfällor, reflexer till ekrar på en cykel och måltavlor för skytte. Måltavlorna kan jag köpa i närmaste sportbutik, typ XXL, reflexerna är dyrare på Jula men finns inne, musfällor köpte jag 4-pack på Dollarstore för 10 kr i helgen. Kollade precis nu, både reflexer och musfällor finns i lager enligt deras hemsida. Toppenföretag, eller hur.

    Jag har naturligtvis makulerat hela beställningen. Två av produkterna finns att köpa på Jula, i lager och i butik, ett saldo som stämmer. Musfällor inköpta på DollarStore.
  • 2020-06-24 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Listar varor här som de sedan inte har. Mer av detta gör Prisjakt oanvänbart.
  • Dålig
    1 år sedan
    En stjärna är kanske lite för hög omdöme. Kundservice, leveranstid, lageruppdatering.....
    Förväntar du något som helst förutsägbarhet att du får produkten och att den är hel vänd dig någon annanstans.
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde ett bord. Efter två veckor när jag undrade var det var fick jag beskedet att det inte var beställt eftersom det blev något fel när dem gjorde om sin hemsida. Då beställde jag bordet igen. Nu efter att ytterligare 3 veckor har gått och jag undrar vart mitt bord är får jag beskedet att det inte finns i lager och inte går att beställa över huvud taget... Sjukt dåligt
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde loungeset i 60 års present, stod att det kan vara längre leverans tider än vanligt så hade tålamod gällande detta. Men efter att inte hört något på 2 veckor hörde jag av mig och fick till svar att varan inte finns kvar och att ordern därför makulerats.
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde vara som skulle finnas i lager. 2 veckor senare hade jag inte hört något. Först efter att jag e-postat dem och frågat hur det gick, berättade de att produkten inte fanns i lager och makulerade ordern.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställde lampor och fick dem snabbt
  • Dålig
    1 år sedan
    Jag köpte en regntunna. Fick spricka pga materialutmattning efter mindre än 1 år. Knäpptyst på kundsupporten efter reklamation trots påminnelser. Köp helst från en annan leverantör. Hoppas att Harald Nyborg försvinner från marknaden snart. Besviken kund.
  • Usel
    1 år sedan
    Usla leveranstider trots att varorna finns i lager enligt hemsidan.
    Svarar inte på mail.
    Undvik.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Toksnabb leverans, bra priser på det jag skulle ha. Inga problem alls.
  • Dålig
    2 år sedan
    Gjorde en beställning 2018-11-23 och får en order bekräftelse. Vare sig på hemsida eller i mejl omnämns någon risk för extra leveranstid. Efter 6 dygn (29/11) berättar de att en byggfläkt är slut och frågar om jag vill ha resten (ingen hint om att nåt annat ska dröja). Jag svarar ja och får en ny orderbekräftelse. Efter ytterliggare 8 dygn (7/12) när jag inte hört något hör jag av mig och får då svar att de är på väg att få in varorna från leverantören. Efter ytterligare 10 dygn får jag höra av mig igen och då har de fortfarande inte fått varorna och jag annulerar beställningen! Jag rekommenderar inte att handla om ni likt jag har förväntningar på ett hyffsat snabbt och smidigt leveransflöde och bra kommunikation om eventuella avvikelser!
  • Dålig
    2 år sedan
    Får några stjärnor för intressanta fysiska butiker och att jag hittade något i webbutiken som jag beställde. Webbutiken är riktigt usel och gammalmodig. Fyra dagar senare meddelar dom att artikeln är slut. Dom använder Klarna som tvingar in kunderna i en relation med sin läskiga affärsmodell. Jag tippar att den här butiken kastar in handduken inom kort.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Passa dig för att handla hos Harald Nyborg. Åkte från Partille till deras butik i Alingsås för att handla några saker. Köpte bland annat en duschset med två munstycke. När jag kom hem, så jag att paketet var öppen och att det fattades 4 gummipackningar, det löste jag med att köpa nya packningar i närliggande Jula butiken. När duschsetet var monterad visade sig att den delen som reglerar i vilken munstycken vatten ska komma fungerar inte riktigt. Jag vände mig till deras kundtjänst och frågade om de kunde skicka en ny reglage så jag slapp demontera hela duschen och åka 66 km fram och tillbaka, det var ju ändå dom som sålt en felaktig produkt, men där var det helt stopp. Dom ställer sig på tvären och tycker att jag få mer eller mindre skylla mig själv och att demontera duschen och åka tillbaka till deras butik för att reklamera och att det är upp till denna butik i fall jag ska få någon ersättning för mina utlägg och resor. Handla inte på Harald Nyborg om ni inte är beredda att bli blåsta på varor som inte fungerar och en kundtjänst som är helt fyrkantig och ovillig att hjälpa till. Aldrig med Harald Nyborg.
  • Dålig
    3 år sedan
    Dålig kvalité. Inga reservdelar och egendomligt bemötande!
    Köpte en billig studsmatta. Fjäderskyddet har efter lite mer än ett år åldrats och faller snabbt i små bitar. Skyddet förvarades inomhus under vintern. Enligt mig är det helt enkelt inte gjort för att vara ute. Säljaren påstod först att det bara var ett års garanti! När jag tittat på hemsidan och på kvittot så var vi överens om att det var två år. Säljaren försökte då påstå att det var slitage och därmed inte var deras problem. Eftersom den är trasig runt om kan det rimligen inte vara slitage. En studsmatta ska vara gjord för att användas utomhus och rimligen för barn. Något reservskydd finns inte längre enl säljaren. Kom ut besviken med ca 280kr och en har kvar studsmattan med trasigt skydd!
    Företaget borde fundera på kvalitén de har på sina varor samt sin reklamation!
  • Usel
    3 år sedan
    Det tog 8 dagar efter beställning innan de skickade varan trots att den skulle finnas på lager. Mejlade kundtjänst efter två dagar och de sa att den skulle skickas nästa dag, men det tog som sagt ytterligare 6 dagar.

    Superdålig e-handlare!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Snabb leverans
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Det absolut sämsta bemötandet jag har fått någonsin från en kundservice. Nonchalanta dryga och totalt oförstående. Då spelar det ingen roll om leveransen är snabb. Undvik till varje pris.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Vanligtvis bra produkter, men får du problem med något av det dem skickar ut så startar helvetet. I detta fall så skickar Harald Nyborg ut en defekt produkt till mig som jag reklamerar direkt och skickar tillbaka. Över 4 månader senare utan återkoppling efter att man skickade tillbaka den trasiga produkten dem skickade ut, så plötsligt vill dem inte hjälpa till att reklamera en sändning som är skickad på deras egna fraktavtal. Hade dem tagit sin ansvar så hade dem hjälpt till och insett att dem varit nonchalanta och inte hanterat reklamationen mot transportbolaget inom den tiden som transportören krävde. Nu står man här med en returnerad reklamation som harald nyborg inte hanterade förrän 4 månader efter att den skickades och då har den kommit bort hos deras transportör. Har mailat Denice hos dem som hjälper till skrämmande lite.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Suverän leverans! Satt i soffan i lördags morse med kaffekoppen i handen, klickade hem en beställning. På söndag morgon var paketet hos närmaste ombud så jag kunde hämta ut det på måndagen.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Efter jag har väntat 7 dagar på att min order ska lämna lagret så skickar dom även fel produkter.

    Vilsna bönder ska inte hålla på med business.

    Undvik!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Överlägset bäst pris och snabb leverans trots att det var juletider. Kanon!
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Webbutiken verkar inte fungera i Firefox. Det finns inget sätt att komma till kassan!

    När jag lagt ordern finns endast betalningssätt faktura, inga andra möjligheter ges.

    Tips: Koden HN391001 ger 39kr rabatt! (Dec 2017)
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning
    super nöjd
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Köpte kettlebells från denna butik. Beställning fungeras snabbt, leveranstiden är låg men fraktsättet och kundtjänsten drar ner betyget till 2.

    De skickar med DHL men med leverans mitt på dagen (mellan 11 och 14) vilket för de allra flesta inte fungerar. De har också tagit bort möjligheten till att ändra leveransadress så jag kan inte rikta om leveransen till t ex jobbet. Förutom detta vägrar kundtjänsten vägrar hjälpa till med detta vilket är oerhört irriterande. Dessutom har de inte koll på avtalet med DHL så DHL ger en version om vem som ansvarar och Harald Nyborgs kundtjänst en annan. Nu är jag tvingad att ta bilen 2 mil för att hämta varorna trots att jag betalat för hemleverans.

    Se upp med detta för det fungerar mycket dåligt och kundtjänsten vägrar hjälpa till.
  • Knappt godkänd
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Bra priser på produkter. Vet du vad du är ute efter kan det vara en bra idé att kika på Harald. Köpte ett kylskåp av märket Wasco (Tillverkat i Kina) och det fungerar bra, likaså deras luftavfuktare av märket Wasco. Behöver du hjälp i butik så träffar man allt som oftast anställda som verkar sakna arbetsgivarstolthet och jag får ofta känslan av att dem är unga, saknar utbildning och behandlar jobbet lite som sin fritid. Förmodligen skiljer detta sig mellan butiker och jag har enbart handlat i deras Varbergsbutik. Slutsats: Använd Harald om du vet bäst själv, behöver du hjälp är det en chansning att gå till Harald.
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde Keter Cool Bar. När jag fick paketet märkte jag att det var inslaget i Harald Nyborgs egna tejp. När jag öppnade upp det märkte jag att låda var förstörd på ett sätt som inte kan orsakas av fraktskada. Det såg ut som att någon hade trampat på den på två sidor och på den andra såg det ut som att man hade skärt upp en bit med kniv.
    Jag kontaktade kundtjänst och skickade bilderna som jag hade tagit. De hänvisade att det hade hänt i frakten. (hur då? Den var ordentligt inpackad i papp och plast) Som plåster på såret satte de upp en bevakning på varan (då den inte fanns i lagret) och fick en rabattkod på fri frakt på nästa köp. Så fick tejpa ihop paketet igen och gå tillbaka till posten och skicka iväg det.
    När man skickar ett mejl till kundservice står de att de försöker svara inom 24 timmar. I båda fallen tog det nästan 48 timmar.
  • Ganska dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde en vara. Efter 10 dagar hör ingenting. Mailar för att få något svar. For ett mail att min order är cancellerad pga att produkten är slut på deras lager.
    Jaha ok hade vart bra om man fick mail/sms vadsomhelst ist för att sitta hemma och vänta på något som aldrig kommer. 5 dagar senare är pengarna inne på mitt konto.
    Ja det var första gången jag bestämde mig att handla där och sista!
  • Utmärkt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Ganska snabb leverans, lätt å enkelt osv.
  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Det är inte förrän något går fel med en order som man verkligen får veta hur bra en leverantör är. I mitt fall levererades en vara som inte var hel. Jag reklamerade varan och efter bara ett par dagar kunde jag hämta ut en ny på ombudet. Min reklamation hanterades riktigt bra och jag är mycket nöjd.
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Bedrövlig kundservice, svarar sporadiskt på mail men kan ta en vecka innan svar.
    Beställde en produkt och fick en helt annan än vad som visades på bild på hemsidan, kontaktade Harald Nyborg och ville ha en retursedel och makulerad faktura fick ett svar att dom skulle titta på det och sedan inget mer. Varning för denna firma
  • Hej!
    Vi är ledsna att höra att du inte är nöjd med ditt köp!
    Vi svarar email inom 48h, det verkar konstigt att du inte fått svar.
    Var god och ring eller maila oss på en gång om detta ärende, så ska vi se vad vi kan göra för dig och kompensera dig med för besväret.
    Med vänliga hälsningar
    Harald Nyborg

  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Snabb leverans. Beställde en skruvdragare på tisdagen.
    Fick den på fredagen. Bra priser
  • Acceptabel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Lagt en del beställningar på nätet, tyvärr kan jag inte ge något toppbetyg. Flera gånger har saker funnits i "lager" men fått mail från kundtjänst flera dagar senare att så inte är fallet. Även kundtjänsten upplevs inte som helt seriös, skulle returnera en vara men struntade i det helt och hållet på grund av det dåliga bemötandet. Lär inte handla något mer på Harald Nyborg.
  • Acceptabel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Flummig butik.
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Jag handlar ALDRIG mer på Harald Nyborg!
    Köpte en massagefåtölj av märket Kilberry på deras butik i Malmö. Efter några månader började fåtöljen ryka och halva funktionerna har slutat fungera. Jag åkte dit och fick då veta att man fick felanmäla via deras hemsida. Jag gjorde felanmälan och fick svar, efter drygt 2 veckor, att jag skulle göra en ny felanmälan på garantgruppen.se istället.

    Där fanns det 3 kategorier: Vitvaror, Kommersiella varor och Företag. Jag fick felanmäla på alla 3 kategorier då varje gång jag gör det så får jag ett returmejl på att det var fel kategori.
    Nu har nästan en månad gått och en masssssa mejl har skickats fram och tillbaka samt en massa felanmälningar har gjorts utan att få något vettigt svar eller lösning på vad jag ska göra...
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Butiken har ett bra sortiment och priser som ofta ligger långt under konkurrenterna. Min beställning i webbutiken gick klockrent och varorna fanns att hämta ut 48 timmar efter min beställning.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Bra detaljerad info hela vägen från beställning till leverans. Lade en beställning på en fredag kväll, paketet var framme följande onsdag. Suveränt.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Beställning Leverans
    Uppskattad present, batteriljus som ser ut som riktiga ljus , fräckt med fjärrkontroll som går att ställa in på timer och olika ljus, kul present till någon som lätt glömmer av att släcka riktiga ljus. Har köpt några till att ge bort.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Beställning
    Gôtt med en jultomte året runt.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Beställning Leverans
    smidigt enkelt billigt