Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
fri frakt efter 500kr.
Snabba leveranser.
30-70% billigare än i butik.

http://www.ginos.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Ginos.se har fått betyget (6.37)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    lade en beställning på onsdag kväll 18.23,fick direkt beställningsbekräftelse till min mail.Torsdag förmiddag fick jag mail att paketet va skickat samt fredag hämta jag ut de!SUPERNÖJD.kommer att handla här i fortsättningen
  • Dålig
    11 dagar sedan
    Betyg under all kritik! Jag har beställt varor, jag har inte fått någon orderbekräftelse men däremot fått min faktura från klarna. Jag har upprepande gånger försökt att kontakta deras kundservice via mejl utan någon respons samt ringt deras frisörsalong där en tjej uppgav ett nummer till deras kundservice för deras webbshop vilket visa sig även va ett påhitt då jag ringt ett ex antal gånger och man hamnar ingen vart utan rings i all oändlighet utan något svar. Ringde tillbaka till frisörsalongen fortfarande inte till någon hjälp. Detta har jag tagit upp med klarna och jag tror att efter all kritik ginos har fått kommer de inte vilja samarbeta med detta bluff företag. Jag var dum nog att inte kolla på recensionerna först men en läxa jag tar med mig, så nu till dig som funderar på att beställa här ifrån tänk om och låt dig inte luras av deras billiga priser, för antingen får du ingenting utan bara en skuld eller så får du fel vara osv.
  • Hej,

    Detta låter väldigt konstigt, då vi alltid svarar på mail inom 24 timmar. Att frisörsalongen inte kan hjälpa dig beror på att vi är två skilda bolag.

    Har du inte fått någon orderbekräftelse låter det redan där som ett tekniskt fel då detta skockas ur automatiskt vid en order.

    Att säga att vi är ett blufföretag som inte Klarna vill samarbeta är verkligen inte sant och kallas förtal. Vi vill alltid hjälpa våra kunder och sätter de i första hand, och har absolut inga singelstreck problem med Klarna.

    Är du säker på att du mailat info@ginos.se? Har du mailat dit och inte fått något svar inom en arbetsdag så har något gått snett. Skulle gärna ta dina kontaktuppgifter så att vi kan lösa detta så att du blir nöjd.

    Ring in till 0103309911 där vi svarar mellan 08-14 på vardagar eller prova att maila igen på info@ginos.se

  • Dålig
    17 dagar sedan
    De har inte många av varor som de säljer
  • Dålig
    1 månad sedan
    Skickade först fel vara. Fick behålla varan, och de skickade omedelbart en ny hårinpackning, men denna hade de inte förseglat och innehållet hade åkt runt i hela paketet. Fick alltså endast ut en produkt som jag inte vill ha eller kommer använda, för pengarna. De var billigast från början men blev väldigt dyra när allt kom omkring. Kommer aldrig beställa därifrån igen.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Gjorde en beställning på en produkt 13/5 idag är det 23:e och inget levererat. Skrev till kundtjänst så idag blev orden skickad. Så man får se. Snabb leverans knappast👎🏼
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Fick inte alla varor i min leverans, skulle ingå en necessär i köpet.Har mejlat kundtjänst flera gånger sen en månad tillbaka men fortfarande inget svar. Om de inte tänker komplettera leveransen med det som saknades kan de i varje fall svara på mejlet.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde förmiddagen den 15/4 och valde att betala extra för expressleverans (leverans inom 1-2 arbetsdagar). Samtliga varor fanns i lager enligt information på hemsidan.
    Det är nu kväll den 17/4 och varorna har inte skickats från Ginos ännu. Syftet med att betala extra för expressleverans var att säkerställa leverans före påsk, men det verkar som bortkastade pengar med hänsyn till att Ginos inte verkar ha för avsikt att skicka sakerna från sitt lager någon gång i närtid.
    Ingen information från handlaren - jag har skickat mejl och hoppas på svar, men om det inte dyker upp någon väldigt förmildrande omständighet som förklarar vad som gått snett vill jag starkt avråda från att handla på Ginos och än mer från att betala extra för den helt värdelösa expressfrakten!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Lovar mkt håller tunnt😡. Best varor i fredag, lev skulle inom 5 arb.dgr. har inget hört från dem. Har precis mejlat en förfrågan. Hoppas på svar. ALDRIG MER GINOS.SE
  • Dålig
    3 mån sedan
    Har fortfarande inte fått min vara som jag beställde för 6 dagar sen.
    Snabba leveranser stämmer inte.
    Totalt värdelösa enligt min mening.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Allt fungerade smidigt. Paketet kom inom utlovad tidsram med rätt produkter i paketet, till skillnad mot en viss konkurrent......
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Varit trogen kund i många år, alltid bra service. Mänskliga fel kan hända alla någon gång, men då det hänt någon enstaka gång har det alltid skötts till min fördel! Rekommenderar starkt! Har aldrig haft problem med att nå kundtjänst eller få svar från ginos.se! Utmärkt!
  • Usel
    4 mån sedan
    Jag väntade på leverans i nästan en månad och meddelade sen ginos kundtjänst att köpet skulle gå tillbaka. Hade då tre gånger kontaktat kundtjänst och även försökt ringa utan att få någotsomhelst livstecken från dom. Skrev ett negativt (uselt) omdöme på Prisjakt och vips kom ett meddelande från Ginos att nu kommer leveransen. Ingen ursäkt ingen förklaring och absolut ingen kompensation. Internethandel när det är som sämst. Aldrig mer ginos!
  • Usel
    4 mån sedan
    0-10
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Allt funkar som det ska! Bra och hjälpsam personal, snabb leverans och bra utbud. Bra.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Tack för super produkter till super priser, min nyårsfrisyr höll hela dagen och natten lång! Gott nytt år!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Helt enkelt utmärkt! Tack för bra service och hjälp med mina julklappar! God Jul!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Lyxiga produkter till super priser. Bra support ifrån Facebook teamet så väl som kundserivce. Perfekt!
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Just perfect! Bra människor på facebooksupporten som hjälpte mig!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Snabbt, smidigt, billigt
  • Bra
    8 mån sedan
    För lång leveranstid.
    Beställde en tisdag, fick varan tisdagen därpå. Beställde samtidigt från en annan butik, fick varan på torsdag.
    Dessutom tar Ginos 9 kr frakt. Andra butiken har gratis frakt.
    Ginos har ingen Verified by Visa. Vilket jag tycker är dåligt.

    Men annars helt okej. Bra pris på varan jag köpte.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Smidigt och perfekt!
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Bara som det ska fungera.
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Alldeles utmärkt! Rekommenderas! Service på högsta nivå, bra utbud och priser! Återkommande kund!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Super! Bra sortiment och super service! Handlat här flera gånger, och kommer fortsätta med det. OM det blivit fel någongång har ginos.se alltid löst det till min fördel, väldigt serviceminded o sätter alltid kunden först! En klar 10:a!
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Helt perfekt! Bra sortiment, jättebra priser och supertrevlig kundtjänst!
  • Ganska dålig
    11 mån sedan
    Snabb leveranstid men när leveransen kom så fick jag 1 utav 3 beställda varor. Det stod på följesedeln att dem andra 2 var slut och kommer återbetalas. Går man in på hemsidan så finns dock båda artiklarna i lager? Kasst.
  • 2018-07-16 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Snabb leverans men jag beställde tre produkter, fick två och det stod på följesedeln att den saknade produkten skulle återbetalas. Det hände ingenting på tre veckor så jag mailade och frågade hur återbetalningen skulle ske, jag har ännu inte fått något svar från Ginos. Mailade även en kopia på följesedeln till Klarna men har inte fått något svar därifrån heller. Det gäller inte mycket pengar men skriver man ett en artikel ska återbetalas så förväntar jag att det sker.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans till mycket bra pris, kommer beställa igen.
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Edit: Jag kom i kontakt med butiken via mail efter att jag märkt att deras mail hamnar i skräppost-inkorgen. Varorna som jag beställt fanns inte på lager och skulle skickas så fort de kom om jag var villig att vänta en extra dag. Varorna som blev beställda den 29:e augusti kom fram den 11:e september, men jag fick en extra produkt som plåster på såren.

    Det är trist att det inte finns information på sidan om att saker är slut på lagret, men när jag väl fick kontakt med butiken bemöttes jag trevligt och fick kompensation för min väntan. Därför höjer det mitt betyg något.

    Originalpost:
    Jag valde att handla på Ginos för deras bra priser och studentrabatt, plus att de utlovar snabb frakt (skickas senast nästkommande vardag). Efter en vecka har jag fortfarande inte fått någon information om att min order skickats eller något meddelande om att t.ex. några varor inte finns i lager och att det därför kommer dra ut på tiden.

    Utöver deras löfte om snabb frakt, så har de även som policy att svara på meddelanden inom 24h. Då jag blev lite fundersam över vad som hänt skickade jag ett meddelande där jag frågade om min order utan svar. Även skickat ett meddelande på Facebook efter det och inväntar fortfarande respons.

    P.g.a. brutna löften, långsam leverans och lång väntetid på att få någon som helst service så kommer jag tyvärr inte handla här igen.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Lång leveranstid, trots att jag betalade för snabbfrakt. Hade önskemål i min beställning vilket ignorerades utan en enda kommentar. Kommer inte beställa på Ginos igen eller rekommendera e-butiken.
  • Bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    4 dagars leveranstid. Annars inget fel på butiken eller produkterna.
  • Mycket bra
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställt flera gånger och har alltid fått snabb leverans.
    Sist så fick jag inte leveransen och ringde kundservice, de svarade direkt och skickade om leveransen då paketet fastnat så jag fick det dagen efter jag ringt!
    Superbra :)
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Tyvärr så lever denna butik inte upp till några förväntningar över huvudtaget, förutom att ha kanske just det billigaste priset.
    Efter 4 dagar efter beställning så var statusen på min beställning inte ändrad, jag ringer därför till dem och får veta att paketet har fastnat hos posten "förmodligen har någon stulit paketet" snällt så säger personen att dem skickar en ny försändelse samma dag per omgående. Efter ytterligare 7 dagar så har ännu inte någon status ändrats på sidan eller någon försändelse kommit varpå jag ringer igen och får till svar att dem nu inte har något på lager och dem vet inte riktigt när produkten kommer hem.

    Självklart kan jag förstå att saker och ting kan försvinna på posten, ta slut på lager, men säg inte att ni har skickat något från första början, då jag antar att statusen på hemsidan faktiskt ska funka såvida man har skickat en försändelse eller inte.

    Tyvärr så känns det osäkert att handla via Ginos.se och förtroendet är förbrukat.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Skickade fel produkter som givetvis kan ske, men löste det på ett exemplariskt sätt. Mycket bra service.
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Förmånliga priser, fri frakt samt snabb leverans. Mycket bra.
  • Ganska bra
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Får hem fel produkt. Går in på hemsidan skapar en reklamation omgående - hör inget. 1v senare tycker jag man ska ha fått något typ av svar men nej därför skriver jag inlägg och låter betyget tala för sig själv. Leveransen var snabb +1 stjärna men när inte supporten fungerar så kan inte betyget bli annat än dålig.

    Svar till Ginos: Jag tycker inte man ska behöva söka er på alla kanaler för att få ett svar. Jag använde formuläret på eran hemsida, står fortfarande: Status: Ej mottagen. kanske behöver ni kolla över erat system? Skriver för övrigt ingenstans att något är sämst, gav betyget dåligt inget annat.

    Update 26/10-15: Ringer och förklarar att det blev fel, skickar ny vara och låter mig behålla den felaktiga varan. Okej kundbemötande vid kontakt men dessvärre lite försent. Höjer betyget, får se om ev. framtida beställningar går mera smärtfritt.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Tyvärr ingen butik att lita på. De säljer varor som inte finns. När man betalat får man mail att varan är restad men kommer snart in. Det kommer inget och man får ingen information. När man påtalar får man samma svar tillbaka. Sedan finns varan kvar på hemsidan för beställning. De skyller på strul med lagersaldot. När man annullerar kommer inte pengarna tillbaka. När man frågar vad som hänt får man mail tillbaka som säger att pengarna kommer inom 30 dagar vilket tydligen står i det finstilta. Nej, undvik Ginos! De har dessutom nyligen blivit avregistrerade för f-skatt p g a bristfällig redovisning.
  • Hej du påstår att det har blivit fel överallt lagersaldo fel kan alla ha och enligt dig är Man skit då,undrar om ni är perfekta på ditt jobb,vi handlar endast från svenska leverantörer och får leveranser 2 dagar efter vi beställt (kan intygas) och sen påstår du att det tid 30 dagar att få pengarna tillbaka ,
    Kan vi dåden order nr så ska vi motbevisa det du säger,( och enligt våra återbetalning enligt webbutiken är det 2 veckors återbetalning )

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Väntar fortfarande på AVI av er sen några veckor tillbaka. Inte fått det än? Det ligger postad på mitt uthämtningställe. Cdon har hjälpt mig så gott det kan. Även försökt få kontakt med er. Har inte hört något från er. Riktigt dålig support.
  • Hej vi har anmält detta till cdon och vi får ingen direkt hjälp av det är många som beställer via Cdon och inte får avi det sitter hos dom eller posten det är aldrig en webbutik som skickar en avi alla ordrar skickas efter du som kund beställer och fyller dina uppgifter vi skickar efter detta och om posten inte skickar avi kan bero på posten eller info du fyllt i fel, vi håller på att hitta felet hos Cdon, och varför kontaktar du i te våran kundtjänst där vi kunde hjälpa du,
    Men det första dejan göra att skriva på prisjakt istället låta oss hjälpa dig, det verkar sim du vill smutskasta sidan bara,
    Vad har du för order nr hos cdon så ska vi hjälpa dig ginos.se

  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    skickade fel storlek på förpackning, men kundtjänst löste det snabbt och smidigt.
  • Utmärkt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Snabb och gratis frakt. Bra priser.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Bra och tydlig information på sidan.

    Jag utnyttjade deras få 4 betala för 3-erbjudande - vilket gjorde det väldigt prisvärt - och med gratis, snabb frakt (jag fick hem beställningen efter två dagar).

    För mig fungerade allt mycket bra. Rekommenderas.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag vill utfärda en stor varning för detta oseriösa företag! Jag föll för deras erbjudande 4 för 3 på hela sortimentet och beställde fyra värmeverktyg från Amika, som jag planerade att ge bort som julklappar. Tyvärr blev jag grymt besviken! Den utlovade levenstiden på några dagar, blev drygt tre veckor. När jag väl fick varorna var den ena plattången inte alls den färgglada variant som visades på hemsidan, utan bara en tråkig svart modell. Den andra plattången var uppenbart begagnad; förseglingen "ginos.se" var bruten, innerförpackningen trasig, det luktade bränt och fanns hår på plattången, de medföljande hårkammarna såg slitna ut. Varningsetiketter som är obligatoriskt på värmeverktyg, saknades på båda plattängerna. Jag mailade omgående Ginos kundtjänst och blev uppringd av dem dagen efter. Man sa att jag skulle reklamera och returnera produkterna till dem. Deras leverantör Amika skulle sedan godkänna reklamationen... Samma dag som varorna anlände till Ginos, fick jag ett mail som sa att Amika inte skulle kunna godkänna reklamationen då det inte var något fel på varorna. Jag kunde alltså inte få några nya (obegagnade) plattänger utan blev erbjuden att få tillbaka de jag just hade returnerat. Nej, dem ville jag naturligtvis inte ha tillbaka, däremot förväntade jag mig att man betalade tillbaka vad dessa varor hade kostat mig. Det är väl det enda som jag kan säga är positivt med Ginos.se , alltså att man är snabba på att betala tillbaka, Fast det kanske var för att jag hotade med att kontakta Allmänna reklamationsnämnden?!
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Gjorde en beställning på måndag kväll, fick meddelande att varorna har skickats på tisdag morgon, och på onsdag hade jag varorna i hemma i postlådan. Allt till ett förmånligt pris.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Handlat hos gino:s två gånger dock inte haft behovet att kontakta deras kundtjänst så därför kan detta inte tas i beaktande för mitt omdöme. Ena köpet har skett innan Hot brands Sweden AB tog över verksamheten och andra efter.

    Båda leveranserna har kommit fram inom 48h. Priset har varit långt längre än konkurenterna. Sammanfattningsvis mycket nöjd med mina köp.
  • Mycket bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Slog till på ett köp 3 betala för 2-erbjudande och valde uthämtning i butik då jag var lite osäker på om produkterna överhuvudtaget skulle levereras med tanke på karinpet's omdöme samt att jag aldrig hört talas om butiken innan men dom har ju ändå en fysisk butik på söder i Stockholm.

    Beställningen via hemsidan gick snabbt och enkelt iväg, fick ett mail senare på dagen om att produkterna var skickade till butik, jag fick dock ingen SMS-avisering om att de fanns att hämta ut i butiken men chansade att åka dit dagen efter och se om de kommit dit och det hade de. Telefonnumret på hemsidan sade dock att de hade stängt, oklart om det var kundtjänst som hade stängt 17:00 eller om det var nummer till butiken på Götgatan men det löste sig ju ändå som tur var.

    Stort plus för bra bemötande och service av tjejen i butiken!

    Dom får inte full pott av mig med tanke på att jag aldrig fick SMS-aviseringen samt att jag inte vet hur de hanterar återköp/reklamation.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    En skit butik beställde kerastase shampoo fick ingenting blev lurad nästan 2000 kr. Väldigt OTREVLIGT kundtjänst. Kunde ej bevisa något! jävligt dåligt
  • Mycket bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Snabb leverans (sö->ti) och bra pris (3 för 2).
    Medlemskap i payson vid kortbetalning!??
  • 2014-01-24 - Hot brands Sweden AB (556909-9178) tog över verksamheten från Stockholm Stefan Sharro AB (556702-1588).

  • Mycket bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Sidan verkar vara väldigt dåligt kodad. Försökte betala med kort, men det gick inte alls. Betalade via faktura istället pga att jag var lite rädd att bli blåst, men det var inga problem. Fick mina 3 vaxburkar efter helgen (beställde fredag, fick måndag - 10/10 poäng på leveranstid). Hälften så dyrt som i affären är också väääldigt bra! Rekommenderas (men betala via faktura tills de styrt upp sidan)!

    (Hade sidan varit fullt funktionell hade ni fått 10/10. Men nu får ni i alla fall 8 toasters)