Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
fri frakt efter 500kr.
Snabba leveranser.
30-70% billigare än i butik.

http://www.ginos.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Ginos.se har fått betyget (7.07)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Köpte hårvax som var betydligt billigare än andra sidor. Kom hem efter några dagar som förväntat.
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Beställde i fredags en vara som fanns i lager. Efter inget skickats 3 arbetsdagar senare och kundtjänst inte svarat på mejl så ringer jag kundtjänst. Då påstår dom att vara inte finns i lager trots att det står så på hemsidan. Varan skulle komma in samma dag och skickas till mig. Så vad Ginos kallar snabb leverans blir ca 7 dagar. Beställ inte om du behöver varan relativt snart och lite inte på lagerstatus på hemsidan
  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Väntade 1,5 vecka på leverans innan jag kontaktade kundservice som meddelade att ordern skulle skickas inom tre dagar. Två dagar senare får jag bara ett mail om att ordern är annullerad.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Grymt, funka utmärkt
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Otroligt bra service, fick superbra hjälp med att välja produkter! Rekommenderas starkt
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Bra rådgivning, bra priser och snabba leveranser!
    Tack för alla bra julklappstips!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Snabbt leverans & bra priser! Kommer definitivt att handla igen.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Tack för bra service!
  • Dålig
    9 mån sedan
    Fick ett mail om att min order annulerats samma kväll som jag beställt och efter att jag fått orderbekräftelse. De har inget telnr så mejlade dagen efter 29/10 och har fortfarande inte fått något svar. Produkten i fråga finns fortfarande tillgängligt i lager, väldigt oseriöst!
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Så jättenöjd. Snabb leverans o jättebra kontakt. Bara plus från mig.
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Personligen fungerade det jättebra för mig. beställde två st hårvax och fick hem dom på två dagar. Dessutom var frakt och pris billigast jämförelse mot konkurrenter. kommer beställa från dom igen.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Beställde ett schampo. Efter några dagar ser jag på mitt konto att klarna har gjort en återbetalning på beloppet jag betalat för schampot. Inte ett ljud från Ginos om vad som hänt. Produkten går dessutom fortfarande att beställa på hemsidan. Känns som ett oseriöst företag.
  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Väldigt långsamma leveranser. Jag beställde ett paket för 11 dagar sen som fortfarande inte har kommit - men som äntligen är på väg. Paketet innan fick jag rabatterat för att det kom så sent - därav 2 stjärnor i stället för en.

    Jag kommer inte att beställa från Ginos igen.
  • 2019-08-10 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Dålig kommunikation! Fick min leverans men ett schampot saknades. Ingen info om varför det inte dök upp. Inget telefonnummer att ringa och svarar inte på mail. Produkten står fortfarande som att de har den i lager och den står med på fakturan. Dålig service helt enkelt.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Snabb leverans? Om man tycker två veckor är snabb leverans så visst.. svarar inte på mejl. men jag fick varan jag beställt till slut därav två stjärnor
  • Perfekt
    1 år sedan
    lade en beställning på onsdag kväll 18.23,fick direkt beställningsbekräftelse till min mail.Torsdag förmiddag fick jag mail att paketet va skickat samt fredag hämta jag ut de!SUPERNÖJD.kommer att handla här i fortsättningen
  • Dålig
    1 år sedan
    Betyg under all kritik! Jag har beställt varor, jag har inte fått någon orderbekräftelse men däremot fått min faktura från klarna. Jag har upprepande gånger försökt att kontakta deras kundservice via mejl utan någon respons samt ringt deras frisörsalong där en tjej uppgav ett nummer till deras kundservice för deras webbshop vilket visa sig även va ett påhitt då jag ringt ett ex antal gånger och man hamnar ingen vart utan rings i all oändlighet utan något svar. Ringde tillbaka till frisörsalongen fortfarande inte till någon hjälp. Detta har jag tagit upp med klarna och jag tror att efter all kritik ginos har fått kommer de inte vilja samarbeta med detta bluff företag. Jag var dum nog att inte kolla på recensionerna först men en läxa jag tar med mig, så nu till dig som funderar på att beställa här ifrån tänk om och låt dig inte luras av deras billiga priser, för antingen får du ingenting utan bara en skuld eller så får du fel vara osv.
  • Hej,

    Detta låter väldigt konstigt, då vi alltid svarar på mail inom 24 timmar. Att frisörsalongen inte kan hjälpa dig beror på att vi är två skilda bolag.

    Har du inte fått någon orderbekräftelse låter det redan där som ett tekniskt fel då detta skockas ur automatiskt vid en order.

    Att säga att vi är ett blufföretag som inte Klarna vill samarbeta är verkligen inte sant och kallas förtal. Vi vill alltid hjälpa våra kunder och sätter de i första hand, och har absolut inga singelstreck problem med Klarna.

    Är du säker på att du mailat info@ginos.se? Har du mailat dit och inte fått något svar inom en arbetsdag så har något gått snett. Skulle gärna ta dina kontaktuppgifter så att vi kan lösa detta så att du blir nöjd.

    Ring in till 0103309911 där vi svarar mellan 08-14 på vardagar eller prova att maila igen på info@ginos.se

  • Dålig
    1 år sedan
    De har inte många av varor som de säljer
  • Dålig
    1 år sedan
    Skickade först fel vara. Fick behålla varan, och de skickade omedelbart en ny hårinpackning, men denna hade de inte förseglat och innehållet hade åkt runt i hela paketet. Fick alltså endast ut en produkt som jag inte vill ha eller kommer använda, för pengarna. De var billigast från början men blev väldigt dyra när allt kom omkring. Kommer aldrig beställa därifrån igen.
  • Dålig
    1 år sedan
    Gjorde en beställning på en produkt 13/5 idag är det 23:e och inget levererat. Skrev till kundtjänst så idag blev orden skickad. Så man får se. Snabb leverans knappast👎🏼
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Fick inte alla varor i min leverans, skulle ingå en necessär i köpet.Har mejlat kundtjänst flera gånger sen en månad tillbaka men fortfarande inget svar. Om de inte tänker komplettera leveransen med det som saknades kan de i varje fall svara på mejlet.
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde förmiddagen den 15/4 och valde att betala extra för expressleverans (leverans inom 1-2 arbetsdagar). Samtliga varor fanns i lager enligt information på hemsidan.
    Det är nu kväll den 17/4 och varorna har inte skickats från Ginos ännu. Syftet med att betala extra för expressleverans var att säkerställa leverans före påsk, men det verkar som bortkastade pengar med hänsyn till att Ginos inte verkar ha för avsikt att skicka sakerna från sitt lager någon gång i närtid.
    Ingen information från handlaren - jag har skickat mejl och hoppas på svar, men om det inte dyker upp någon väldigt förmildrande omständighet som förklarar vad som gått snett vill jag starkt avråda från att handla på Ginos och än mer från att betala extra för den helt värdelösa expressfrakten!
  • Dålig
    1 år sedan
    Lovar mkt håller tunnt😡. Best varor i fredag, lev skulle inom 5 arb.dgr. har inget hört från dem. Har precis mejlat en förfrågan. Hoppas på svar. ALDRIG MER GINOS.SE
  • Dålig
    1 år sedan
    Har fortfarande inte fått min vara som jag beställde för 6 dagar sen.
    Snabba leveranser stämmer inte.
    Totalt värdelösa enligt min mening.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Allt fungerade smidigt. Paketet kom inom utlovad tidsram med rätt produkter i paketet, till skillnad mot en viss konkurrent......
  • Perfekt
    1 år sedan
    Varit trogen kund i många år, alltid bra service. Mänskliga fel kan hända alla någon gång, men då det hänt någon enstaka gång har det alltid skötts till min fördel! Rekommenderar starkt! Har aldrig haft problem med att nå kundtjänst eller få svar från ginos.se! Utmärkt!
  • Usel
    1 år sedan
    Jag väntade på leverans i nästan en månad och meddelade sen ginos kundtjänst att köpet skulle gå tillbaka. Hade då tre gånger kontaktat kundtjänst och även försökt ringa utan att få någotsomhelst livstecken från dom. Skrev ett negativt (uselt) omdöme på Prisjakt och vips kom ett meddelande från Ginos att nu kommer leveransen. Ingen ursäkt ingen förklaring och absolut ingen kompensation. Internethandel när det är som sämst. Aldrig mer ginos!
  • Usel
    1 år sedan
    0-10
  • Perfekt
    1 år sedan
    Allt funkar som det ska! Bra och hjälpsam personal, snabb leverans och bra utbud. Bra.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Tack för super produkter till super priser, min nyårsfrisyr höll hela dagen och natten lång! Gott nytt år!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Helt enkelt utmärkt! Tack för bra service och hjälp med mina julklappar! God Jul!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Lyxiga produkter till super priser. Bra support ifrån Facebook teamet så väl som kundserivce. Perfekt!
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Just perfect! Bra människor på facebooksupporten som hjälpte mig!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabbt, smidigt, billigt
  • Bra
    1 år sedan
    För lång leveranstid.
    Beställde en tisdag, fick varan tisdagen därpå. Beställde samtidigt från en annan butik, fick varan på torsdag.
    Dessutom tar Ginos 9 kr frakt. Andra butiken har gratis frakt.
    Ginos har ingen Verified by Visa. Vilket jag tycker är dåligt.

    Men annars helt okej. Bra pris på varan jag köpte.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Smidigt och perfekt!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Bara som det ska fungera.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Alldeles utmärkt! Rekommenderas! Service på högsta nivå, bra utbud och priser! Återkommande kund!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Super! Bra sortiment och super service! Handlat här flera gånger, och kommer fortsätta med det. OM det blivit fel någongång har ginos.se alltid löst det till min fördel, väldigt serviceminded o sätter alltid kunden först! En klar 10:a!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Helt perfekt! Bra sortiment, jättebra priser och supertrevlig kundtjänst!
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Snabb leveranstid men när leveransen kom så fick jag 1 utav 3 beställda varor. Det stod på följesedeln att dem andra 2 var slut och kommer återbetalas. Går man in på hemsidan så finns dock båda artiklarna i lager? Kasst.
  • Dålig
    2 år sedan
    Snabb leverans men jag beställde tre produkter, fick två och det stod på följesedeln att den saknade produkten skulle återbetalas. Det hände ingenting på tre veckor så jag mailade och frågade hur återbetalningen skulle ske, jag har ännu inte fått något svar från Ginos. Mailade även en kopia på följesedeln till Klarna men har inte fått något svar därifrån heller. Det gäller inte mycket pengar men skriver man ett en artikel ska återbetalas så förväntar jag att det sker.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabb leverans till mycket bra pris, kommer beställa igen.
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Edit: Jag kom i kontakt med butiken via mail efter att jag märkt att deras mail hamnar i skräppost-inkorgen. Varorna som jag beställt fanns inte på lager och skulle skickas så fort de kom om jag var villig att vänta en extra dag. Varorna som blev beställda den 29:e augusti kom fram den 11:e september, men jag fick en extra produkt som plåster på såren.

    Det är trist att det inte finns information på sidan om att saker är slut på lagret, men när jag väl fick kontakt med butiken bemöttes jag trevligt och fick kompensation för min väntan. Därför höjer det mitt betyg något.

    Originalpost:
    Jag valde att handla på Ginos för deras bra priser och studentrabatt, plus att de utlovar snabb frakt (skickas senast nästkommande vardag). Efter en vecka har jag fortfarande inte fått någon information om att min order skickats eller något meddelande om att t.ex. några varor inte finns i lager och att det därför kommer dra ut på tiden.

    Utöver deras löfte om snabb frakt, så har de även som policy att svara på meddelanden inom 24h. Då jag blev lite fundersam över vad som hänt skickade jag ett meddelande där jag frågade om min order utan svar. Även skickat ett meddelande på Facebook efter det och inväntar fortfarande respons.

    P.g.a. brutna löften, långsam leverans och lång väntetid på att få någon som helst service så kommer jag tyvärr inte handla här igen.
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Lång leveranstid, trots att jag betalade för snabbfrakt. Hade önskemål i min beställning vilket ignorerades utan en enda kommentar. Kommer inte beställa på Ginos igen eller rekommendera e-butiken.
  • Bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    4 dagars leveranstid. Annars inget fel på butiken eller produkterna.
  • Mycket bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställt flera gånger och har alltid fått snabb leverans.
    Sist så fick jag inte leveransen och ringde kundservice, de svarade direkt och skickade om leveransen då paketet fastnat så jag fick det dagen efter jag ringt!
    Superbra :)
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Tyvärr så lever denna butik inte upp till några förväntningar över huvudtaget, förutom att ha kanske just det billigaste priset.
    Efter 4 dagar efter beställning så var statusen på min beställning inte ändrad, jag ringer därför till dem och får veta att paketet har fastnat hos posten "förmodligen har någon stulit paketet" snällt så säger personen att dem skickar en ny försändelse samma dag per omgående. Efter ytterligare 7 dagar så har ännu inte någon status ändrats på sidan eller någon försändelse kommit varpå jag ringer igen och får till svar att dem nu inte har något på lager och dem vet inte riktigt när produkten kommer hem.

    Självklart kan jag förstå att saker och ting kan försvinna på posten, ta slut på lager, men säg inte att ni har skickat något från första början, då jag antar att statusen på hemsidan faktiskt ska funka såvida man har skickat en försändelse eller inte.

    Tyvärr så känns det osäkert att handla via Ginos.se och förtroendet är förbrukat.