Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
4.0Bra
500+ omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Mattias
1 omdöme
Usel3 timmar sedan

Fick hem ett par Philips hörlurar. De funkade inte som de borde. Endast en lur fungerar åt gången och så fort man lagt luren i sitt fodral så tappar lurarna kontakt med telefonen och varje gång man vill använda de så måste man ansluta de igen som det vore ett nytt bluetooth tillbehör. Men Power kan inte tänka sig att byta ut dom. Så en vara som jag haft i max två timmar måste skickas på service.... jag tycker att man ska byta ut en vara som är trasig vid leverans men det kan de tydligen inte pga hygienskäl. Men men, jag kommer inte handla något mer där!

A
Admir
1 omdöme
UtmärktRedigerades 4 timmar sedan

Det gick felfritt, hela köpet och hemleverans. Tv är jag också mycket nöjd med.

M
Mohamed Alaa
1 omdöme
Braen dag sedan

Mycket bra

J
JE3519
66 omdömen
UselRedigerades 2 dagar sedan

Har nu fått två stycken döda enheter på raken. Första laggade och hackade och frös totalt hela tiden, den andra vägrade ens starta oavsett vika tips garmins support gav. Otur, men kan hända. MEN.... Power sålde mig först en returnerad enhet trots att jag köpte en ny, och sedan fick jag en gammal hyllvärmare som legat så länge att batteriet urladdats bortom räddning. Kontakten med "kundtjänst" har varit en praktexempel på hur en service INTE ska vara. Butiker som inte går att ringa till, och som inte ringer upp efter flera dagars väntan trots att man sagt till nätkundtjänsten flera gånger. En nätkundtjänst där man om och om igen måste förklara vad som hänt, de beklagar ärendet, lovar höra av sig, men inte ett pip, och så måste man ringa igen och förklara för en ny person, och så börjar cirkusen om från början igen. Tragikomiskt. Sista köpet jag gjort på power.

POWER svarar:2024-05-10
Hej! Vi beklagar den otillfredsställande upplevelsen du haft med våra produkter och kundtjänst. Vi tar din feedback på allvar och kommer att undersöka vad som gått fel för att förbättra våra processer framöver. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda och väl omhändertagna vid varje köp, och vi beklagar djupt att vi inte har levt upp till dina förväntningar denna gång. Ifall detta fortfarande inte är löst så kontakta mig gärna på [email protected] så kommer vi att kika vidare på detta. Med vänliga hälsningar, Umit på POWER! ⚡
S
Satu
1 omdöme
Usel4 dagar sedan

Uruselt kundbemötande. Inga fria frakter trots att man handlar för tusentals kronor. Extremt krångligt och tidskrävande att hämta i butik. Du ska anmäla dig på två olika ställen i i butik innan du kan hämta din vara, var dessutom långa köer så tog nästan en halvtimme att hämta förbeställa och förbetalde varor.

POWER svarar:2024-05-10
Hej, Vi är ledsna att höra att din köpupplevelse inte levde upp till dina förväntningar, och vi beklagar den långa väntetid du fick utstå. Det är inte vår standard och vi förstår vikten av att erbjuda smidiga och effektiva kundupplevelser. Vi kommer omedelbart att granska och förbättra våra interna processer för att säkerställa att liknande händelser inte inträffar i framtiden. Om du behöver assistans eller har några funderingar eller frågor är du välkommen att kontakta mig direkt på [email protected]. Vi finns här för att hjälpa till och göra din upplevelse så positiv som möjligt. Med vänliga hälsningar, Umit på POWER! ⚡
T
Dålig4 dagar sedan

Spisen var sönder vid leverans. Efter att jag fått tag på kundtjänst efter 3h, så tycker Power att det är rimligt att vänta fem dagar på ny leverans.

POWER svarar:2024-05-10
Hej Tobias! Vi är självklart ledsna över att du mottagit en transportskadad produkt. Vi tar självklart ditt klagomål på största allvar och du är mer än välkommen att höra av dig till [email protected] ifall du fortfarande har problem med din order så ska vi undersöka detta vidare. Tack för att du delade din feedback med oss, och vi hoppas att vi får möjligheten att göra det rätt för dig framöver. Med vänliga hälsningar, Umit på POWER!⚡
K
Kaithai
1 omdöme
Utmärkt4 dagar sedan

Gillar jättemycket 😊 Hittade det jag sökte !

G
Goran
1 omdöme
Bra5 dagar sedan

Lätt att hitta samt en snabb och bra leverans.

P
Powerstation
1 omdöme
Utmärkt5 dagar sedan

Fungerar bra och de håller en bra prisnivå.

J
Janne Hall
1 omdöme
Utmärkt6 dagar sedan

Bra vara som funkar mycket förträffligt

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se