(500+)
Mycket bra
Har nu fått två stycken döda enheter på raken. Första laggade och hackade och frös totalt hela tiden, den andra vägrade ens starta oavsett vika tips garmins support gav. Otur, men kan hända. MEN.... Power sålde mig först en returnerad enhet trots att jag köpte en ny, och sedan fick jag en gammal hyllvärmare som legat så länge att batteriet urladdats bortom räddning. Kontakten med "kundtjänst" har varit en praktexempel på hur en service INTE ska vara. Butiker som inte går att ringa till, och som inte ringer upp efter flera dagars väntan trots att man sagt till nätkundtjänsten flera gånger. En nätkundtjänst där man om och om igen måste förklara vad som hänt, de beklagar ärendet, lovar höra av sig, men inte ett pip, och så måste man ringa igen och förklara för en ny person, och så börjar cirkusen om från början igen. Tragikomiskt. Sista köpet jag gjort på power.
Uruselt kundbemötande. Inga fria frakter trots att man handlar för tusentals kronor. Extremt krångligt och tidskrävande att hämta i butik. Du ska anmäla dig på två olika ställen i i butik innan du kan hämta din vara, var dessutom långa köer så tog nästan en halvtimme att hämta förbeställa och förbetalde varor.
Spisen var sönder vid leverans. Efter att jag fått tag på kundtjänst efter 3h, så tycker Power att det är rimligt att vänta fem dagar på ny leverans.
Fungerar bra och de håller en bra prisnivå.
Bra vara som funkar mycket förträffligt
Snabba leveranser även om varan inte finns på lager
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.power.seFullständigt firmanamn: Power Sverige AB
Organisationsnr: 556687-5216
Information hos allabolag.se