Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Prisgaranti
Öppet köp
Snabba leveranser

http://www.buildor.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Buildor.se har fått betyget (6.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    2 dagar sedan
    Har nu gått snart en månad sedan beställning och ingen vara har dykt upp trots utlovad leveranstid på 2-5 dagar. Kundtjänst svarar inte på mejl. Faktura har man däremot lyckats skicka. Det här verkar vara standard när man handlar hos Buildor om man läser andra recensioner. Handlar aldrig hos er igen
  • Mycket bra
    2 dagar sedan
    Sen leverans och sent svar från kundtjänst, men bra pris och väldigt trevligt bemötande från kundtjänst.
  • Dålig
    2 dagar sedan
    Går det att ge noll stjärnor? Skämtföretag som lovar mer än de kan hålla. Klarar ej basic grejer som leverans av vara som man köpt. Noll chans till kontakt. Avstängd telefon. Flera v. väntetid innan man får svar. Undvik att handla där.
  • Dålig
    2 dagar sedan
    Detta företag har failat totalt under dessa tider...beställer produkt i lager med 2-5dagars levtid den 2e maj och betalar direkt big mistake.. mailar 11e maj och undrar vart produkten är, fick svar igår 28e att hoppas det löst sig eftersom det var så längesen jag mailade??? Nej har fortfarande inte produkten hemma fick dock mail den 20e maj att produkten beräknas levereras den 2e juni...hmm den som lever får se...
  • Hej!

    Vi beklagar verkligen den långa leveranstiden i ditt fall. Vi tar naturligtvis till oss kämpar för fullt för att hålla leveranstiderna uppdaterade på hemsidan och att du som kund ska få löpande leveransbesked kring din beställning. Beklagar att vi inte levt upp till detta denna gång. Men om du kontaktar mig på johan@buildor.se så reder vi ut detta.

    Med vänlig hälsning,
    Johan

  • Dålig
    3 dagar sedan
    Kundserviceavdelning verkar vara nedstängd, säljer nya produkter trots att de inte kan leverera de bolaget redan sålt. Köp inget här om ni vill ha det hem inom några månader.
  • Hej Adam,

    Tack för ditt omdöme och vi beklagar verkligen den långa leveranstiden i det här fallet. Vår kundtjänst är inte stängd utan det är snarare så att väldigt många som handlar hos oss just nu i kombination med det rådande läget vilket resulterar i att vi har betydligt längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för detta samt att vi både utökar vår avdelning och jobbar så hårt vi kan för att kunna hjälpa dig och alla andra kunder som kontaktat oss. Men om du kontaktar mig på johan@buildor.se så reder vi ut detta.

    Hälsningar
    Johan

  • Knappt godkänd
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Jag har nu äntligen fått hjälp efter många veckors frustration . När Jag äntligen kom i kontakt med Johan löste de sig , men stäng aldrig mer er kundtjänst de är det första & viktigaste kunden möter 👍
  • Hej Charlotte,
    Vi har väldigt många som handlar hos oss just nu vilket resulterat i att vi har längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar så hårt vi kan för att kunna hjälpa alla.

    Hoppas du har fått hjälp nu och att allt löst sig och ordern är makulerad och återbetald, beklagar ännu en gång för att det här har dragit ut på tiden.

    Hälsningar Buildor

  • Mycket bra
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Just nu verkar det vara lite längre leveranstider och svarstider hos kundtjänsten, men Jag har fått ett trevligt bemötande. Tyvärr så slarvade Schenker bort mitt paket, men det är såklart inte Buildors fel.
  • Dålig
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Kan bara hålla med flera andra.
    URDÅLIG SERVICE. AKTA ER FÖR DETTA FÖRETAG.
    Inte ens värda en stjärna
    Reklamerade en leverans där det visade sig att 2 av 3 produkter var trasiga när emballaget togs bort. Skickade mail samma dag till Kundtjänst. Efter 12 dagar och 1 påminnelse, INGEN REAKTION ALLS.
    Telefonen avstängd.
  • Hej Richard! Vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende och har svårt att hinna med och har därför mycket längre svarstider än vad vi hade önskat från vår kundtjänst. Du kan vara säker på att vi kommer hjälpa dig med ditt ärende tids nog. Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 dagar sedan
    Utnämner denna kundtjänst till Sveriges sämsta
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Kan bara hålla med många andra, handla inte hos Buildor. Har väntat i över tre veckor på att de ska återkomma om min reklamation. Fakturan löper ut om 1 dag men vägrar betala då de inte ens svarat mig. Det har gått så långt att jag kontaktat producenten av den vara jag vill reklamera och försöker få en uppgörelse med dem istället. Riktigt besviken på Buildor.
  • Hej!
    Det här låter inte bra och beklagar det här men vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende vilket gör att vi har längre svarstid men vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera på den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana vid att erbjuda.
    Men om du kontaktar mig på johan@buildor.se så reder vi ut detta.
    Hälsningar Johan

  • Ganska bra
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Jag har nu fått hjälp, så jag slutar ändå som nöjd kund.
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Det har gått 3 veckor sedan orderbekräftelse på en produkt som fanns i lager och som skulle skickas inom några dagar och de har inte skickat ett ord till mig om förseningen.
  • Hej!
    Vi ber om ursäkt att leveransen tagit längre tid än utsatt samt att våra långa svarstider för tillfället men vi gör vårat bästa för att hinna med allt. Om det skulle vara så att du fortfarande inte fått din leverans, hör av dig till johan@buildor.se så försöker jag hjälpa dig där så fort jag kan. Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar Johan

  • Dålig
    5 dagar sedan
    VARNING! Jag beställde en trädgårdstraktor/åkgräsklippare MTD Smart RG 145. Med skulle ett överdrag följa, utan extra kostnad. Det gjorde det ej. Jag har mejlat flera gånger. Inget svar. Ringa går inte för de har stängt ner telefonkundtjänst. Jag har anmält till Konsumentverket.

    Det var det allvarliga problemet, men det är mer du som kund bör känna till:

    Det dröjde länge innan gräsklipparen anlände, för det fanns bara ett utkörningsfönster på tre timmar en gång i veckan. Kunde man inte då fick man vänta en vecka.

    Gräsklipparen anlände i ett emballage som kräver kofot (eller ilska) för att få bort.

    Traktorn gick inte att köra av från emballaget, man måste lyfta bort den (väger över 200 kg).

    Gräsklipparen kommer i byggsats, och det krävs specialverktyg för att skruva ihop den.
  • Hej Mathias,

    Tack för ditt omdöme. Vi har som sagt väldigt många som handlar hos oss just nu vilket resulterat i att vi har betydligt längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar så hårt vi kan för att kunna hjälpa dig och alla andra kunder som kontaktat oss.

    Men om kontaktar mig på johan@buildor.se så ska vi se till att lösa överdraget till din traktor.

    Mvh
    Johan

  • Dålig
    5 dagar sedan
    Om jag kund, så vore minus tio mer rättvist.
    Beställde stolplock, fick helt fel vara leverat, De har inte svarat på över två veckor på mailet, som de begick. har dessutom förskottbetalat med kort. Känner mig HEL-LURAD. Varning handla inte av Buildor
  • Hej Fredrik,

    Det låter inte alls bra, om du kontaktar mig på johan@buildor.se så reder vi ut detta.

    Beklagar det här men vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende vilket gör att vi har längre svarstid men vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera på den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana vid att erbjuda.

    Hälsningar Johan

  • Dålig
    6 dagar sedan
    De är inte värda ens en stjärna. Den 11 april beställde jag två Cura täcken. Efter några dagar kom ett paket, dock var det bara ett täcke och inte två som jag hade beställt och även fått faktura på. Kontaktar dem via mail. Ringer och efter oändligt många försök kommer jag till slut fram och jag får prata med en trevlig kille som ska titta vidare på mitt ärende. Därefter har jag mailat igen och även skickat in nytt ärende via deras kontaktformlär. Har även vid flera tillfällen försökt ringa dem igen men det går inte att komma fram. Som tur är har Collector bank varit tillmötesgående och har en gång flyttat fram betaldatumet för fakturan. Måste nu ringa dem igen och be dem flytta fram ytterligare då jag inte har fått någon återkoppling från Buildor. Ett täcke till eller dra av hälften på fakturan, kan inte ta mer än minuter att fixa. Så en varning till alla. Handla inte där även om priset är bra. Jag har fått vänta över en månad på hjälp och får se hur länge till jag får vänta. Galet jobbigt då det var en present.
  • Hej Pernilla! Vi har väldigt många som handlar hos oss just nu vilket resulterat i att vi har längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst. Men om du kontaktar mig på johan@buildor.se så ska jag se till att reda ut detta. Beklagar att du fått vänta så men vi jobbar så hårt vi kan för att kunna hjälpa alla.

    Hälsningar Johan

  • Dålig
    6 dagar sedan
    VARNING! Handla inte hos buildor.se. Pengarna dras direkt eller faktureras med betalningsdatum som verkar inträffa långt före leveransdatum. Företaget har STORA problem att hantera leverans och kundtjänst så det är helt hopplöst att komma i kontakt med dom. Läs bara neråt på andra omdömen och kolla deras FB sida och svaren på inlägget om långa leveranstider, https://www.facebook.com/Buildor.se
  • Hej Peter!

    Ursäkta som sagt för att det blev något längre leveranstid. Men vi har förstått det som att ni nu fått er produkt levererad. Hoppas du är nöjd med den.

    Hälsningar Buildor

  • Dålig
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Jag skulle rekommendera att undvika denna butik trots att de ger ett seriöst intryck. De uppgav 2-5 dagars lev.tid vid beställningen men på orderbekräftelsen stod de istället ett datum ca två månader senare... De skickade nästan omgående fakturan med betalningsdag jag månad före beräknad leverans. Då detta gällde det en säsongsprodukt försökte jag makulera order men deras kundtjänst är obefintlig. Har inte på en månad lyckats nå dem via varken telefon, mail eller deras egna webbformulär. Känns trist.
  • Hej Rasmus,

    Vi beklagar att det blivit så fel i det här fallet. Vi har nu i alla fall fått löst det, även om det tog lite längre tid än vad man önskat.

    Hälsningar Buildor

  • Mycket bra
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Jag beställde tillbehör till växthus och bevattningssystem.
    Delar av beställningen kom inom utlovade 5-7 dagar men jag fakturerades även för det som inte levererats.

    Jag försökte kontakta Buildor för att höra efter varför inte allt levererats men jag fick inte något annat svar än "vi ska se vad som är fel, vi återkommer".
    Sen hörde jag inget mer.

    Drastiskt tider kräver drastiska åtgärder och det slutade med att jag blev uppringd av en person från Buildor. Jag var då mycket, mycket irriterad och inte den bästa kund man kan ha att göra med. Trots detta uppfattade jag honom som ödmjuk och problemlösande och lovade återkomma så fort han löst problemet med fakturan.

    Han gjorde det också när fakturan var justerad. Tycker att vi hade ett konstruktivt samtal trots omständigheterna.
    Det är mycket beklagligt att svallvågorna av Corona-pandemin gjort att det blivit såhär. För i grunden tror jag att Buildor är ett bra e-handelsföretag med en ledning som bryr sig om kunderna.
  • Mycket bra
    7 dagar sedan
    Ganska bra köpupplevelse ändå.
    +Bäst pris
    +Fri frakt på min vara
    - 5 dagar sen leverans
    - Fick vänta vänta flera dagar på svar från kundtjänst. Bra hjälp när de väl svarade, verkar ha mycket att göra.
  • Dålig
    7 dagar sedan
    Kundtjänst svarar varken på mejl eller telefon. Handla av någon annan leverantör!
  • Hej och du har helt rätt. Vi har väldigt många som handlar hos oss just nu vilket resulterat i att vi har längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst.

    Om du fortfarande saknar svar kan du kontakta mig på johan@buildor.se så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan.

    Hälsningar Johan på Buildor

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Går inte att få kontakt med någon på detta företag. Akta er, anlita ett seriöst företag istället.
    Enda sättet att få kontakt är tydligen att skicka en recension, då kommer en förklaring varför ni inte svarar i telefon eller mail.
    Ni var snabba med att ta betalt. Är ni lika snabba med återbetalning av en retur? För att kunna returnera en vara måste man få kontakt med kundtjänst och det verkar svårt.
  • Hej,
    Vi har som sagt väldigt många som handlar hos oss just nu vilket resulterat i att vi har betydligt längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar så hårt vi kan för att kunna hjälpa dig och alla andra kunder som kontaktat oss.

    Om du fortfarande behöver hjälp kan du kontakta mig på johan@buildor.se.

    Hälsningar
    Johan

  • Usel
    9 dagar sedan
    Beställning
    Leveranstiderna stämmer inte, de vet inget om sina produkter, kan inte ge någon information, återkopplar inte på mail och har Sveriges längsta väntetider på kundtjäst (suttit flera timmar om dagen bara i telefonkö för att få samma svar- att det inte vad som händer med min order).
  • Tack för ditt omdöme. Vi ber om ursäkt att leveransen tar längre tid än utlovat, vi gör vårat bästa för att hinna med allt. Om du fortfarande inte fått din leverans, hör av dig till johan@buildor.se så försöker jag hjälpa dig där så fort jag kan. Ha en fortsatt fin dag!

  • Dålig
    10 dagar sedan
    VARNING!

    Handla inte på Buildor!

    Köpte en Woods avfuktare för 2 mån sedan som var trasig vid lev. Buildor skyller och ljuger att de är Woods som inte svarar. De svarar på första signalen när man ringer och kan se att de är Buildor som inte har hört av sig.
    Har inte fått ngt svar på Mail de senaste 2 v. Får man tag i kundtjänst så svarar de att de ska lösa saken, det har de gjort 7 ggr nu.

    Vill ni inte bli blåsta på era pengar handla inte på Buildor och var försiktiga med när ni tror att ni handlar på CDON då många av deras varor kommer från BUILDOR.
  • Dålig
    11 dagar sedan
    .
  • Dålig
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    "Handla inte här. Vad har hänt med företaget?? Tar upp beställningar, skickar faktura men levererar inga varor.
    Sedan går det inte få kontakt med företaget.
    Svarar inte i telefon.Svarar inte på mail. Svarar inte på kontaktformulär.
    Deras sida borde tas bort från nätet.
    LURENDREJERI
    Däremot lämnar de automatgenererade svar här på de omdömen man lämnat. Men inget svar som gäller den fråga man mailat om när leverans kommer. Förmodligen eftersom det inte kommer någon vara. Beställt för 5 veckor sedan. Ringt flera gånger och mailat 6 gånger. Fortfarande inget svar.
    HANDLA INTE HÄR!"
    Detta kan inte vara tillåtet.
    Agera Prisjakt!
  • Kontakta gärna mig på johan@buildor.se så kollar vi närmare på din order. Ursäkta att det har dröjt så.

    Med vänlig hälsning,
    Johan D

  • Dålig
    12 dagar sedan
    Jag skulle vilja varna för denna leverantör.
    De skriver att de har varan på lager och uppger i orderbekräftelse 4-6 dagars lev tid.
    Snabbt skickar de ut faktura och 14 dagar sedan har jag inte fått varan och de har inget telefonnummer man kan nå dem på, samt svarar tyvärr ej heller på mail.
  • Dålig
    12 dagar sedan
    VARNING!
    -1!
    Inga varor från min beställning har kommit ännu men fakturan kom snabbt, helt omöjligt att få kontakt med företaget!
  • Dålig
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    VARNING VARNING VARNING
    Handla inte från detta företag.
    Beställt för 1 månad sedan.
    Utlovad leverans 2-5 dagar.
    Fortfarande ingen leverans.
    Det går inte att få kontakt med företaget.Går ej att ringa.
    Har skickat kontaktformulär men ingen hör av sig.
    Det ända som fungerat är att fakturan kom :((

    Då får man en kommentar här nedan från builder att höra av sig om man inte fått leveransen.
    Nej det har gått 5 veckor sedan beställning. Kontaktförsök är lönlöst. Ingen svarar på telefon och ingen har svarat på de tre Mail jag skickat.
  • Hej Peter,

    Om du fortfarande behöver hjälp kontakta mig på johan@buildor.se. Beklagar verkligen att du hamnat i denna situation.

    Med vänlig hälsning,
    Johan

  • Usel
    13 dagar sedan
    Beställning
    Totalt värdelösa! Beställt brevlåda och det står att den skall levereras på 2-5 dagar har nu gått tre veckor och svarar varken på tel. eller mail
  • Mycket bra
    13 dagar sedan
    Allt fungerade bra vid beställning och den levererades inom utlovad tid med hemkörning från DHL. Däremot så svarade inte butiken på ett mejl jag skickade in innan beställning. Anledningen till att jag beställde trots uteblivet svar var för att de har rabatt via Mecenat vilket gjorde att priset blev väldigt bra.
  • Knappt godkänd
    14 dagar sedan
    Som många andra här har jag väntat länge på svar från kundtjänst. Kanske är de belamrade just nu men trist för oss kunder som blir fast med trasiga produkter.
  • Hej Anton och du har helt rätt. Vi har väldigt många som handlar hos oss just nu vilket resulterat i att vi har längre svarstider än vad vi hade önskat hos vår kundtjänst. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar så hårt vi kan för att kunna hjälpa dig och alla andra.

    Hälsningar David

  • Ganska bra
    15 dagar sedan
    Bra priser och skönt med hemleverans. Tyvärr flera dagar sen leverans en den som lovades från början. Lång väntetid innan man först fick svar av kundtjänst också men var väldigt ursäktande och hjälpsamma när jag väl fick kontakt. Nu har jag i alla fall fått mitt staket.
  • Hej Rebecka! Kul att du är nöjd med våra priser och att du fått dina varor. Vi beklagar dock att vi inte har kunnat hålla leveranstiden. Vi tar naturligtvis till oss och kämpar för fullt för att hålla leveranstiderna uppdaterade på hemsidan och att du som kund ska få löpande leveransbesked kring din beställning även i dessa speciella tider.

    Hälsningar Buildor

  • Utmärkt
    18 dagar sedan
    Beställning
    Köpte Philips Hue produkter, främst för att de hade den kombinationen jag ville ha på lager. Tog någon dag extra i leveranstid men överlag trevlig upplevelse och bra checkout.
  • Bra
    18 dagar sedan
    Beställning
    Bra pris och sajt. Smidig hemleverans. Tyvärr blev det flera dagars försening men så verkar det ju vara hos de flesta e-handlare nu.
  • Utmärkt
    18 dagar sedan
    Beställning
    Bra produkter och pris dock någon dag sen leverans.
  • Hej och tack för ditt omdöme. Vi har väldigt många som handlar hos oss just nu, vilket är en utmaning för både oss och våra leverantörer. Det leder tyvärr i vissa fall att leveranser blir försenade.

    Hälsningar Buildor

  • Dålig
    19 dagar sedan
    Bedrövlig kundkommunikation. Ångrar att jag försökte spara en 100-lapp och beställa genom dom. Undvik Buildor! Nu har två veckor gått utan någon form av uppdatering för en vara som skulle ta 2-5 dagar. Fakturan skickade dom däremot direkt och förfallodagen börjar närma sig...
  • Tack Johan för ditt omdöme och du har helt rätt. Vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende och har svårt att hinna med. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda. Hälsningar, Buildor

  • Usel
    19 dagar sedan
    Beställning
    Inga leveranser trots att det gått mer än dubbla tiden mot utlovat, och inga svar ifrån kundtjänst!
  • Tack för ditt omdöme även om vi inte är nöjda med att din leverans inte kommit fram enligt utlovat. Vi tar naturligtvis till oss och kämpar för fullt för att hålla leveranstiderna uppdaterade på hemsidan och att du som kund ska få löpande leveransbesked kring din beställning. Beklagar att vi inte levt upp till detta denna gång.

    Om du har mailat oss så kommer vi garanterat att svara, vi har dock längre handläggningstid än normalt just nu då vi fått oväntade volymökningar i såväl försäljning som antal kundärenden de senaste veckorna.

    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    19 dagar sedan
    Bedrövlig service och jag vill varna andra. Varan kommer inte och vi får inga besked, de svarar inte på några mejl, trots upprepade försök att nå kundtjänst. Skulle ta 1-3 dagar att få vår tvättställsblandare, nu har det gått drygt två veckor utan någon vara eller någon som helst återkoppling.
    Uselt.
  • Hej Hans och tack för ditt omdöme även om vi inte är nöjda med att vår uppsatta leveranstid på tvättställsblandaren inte har stämt i det här läget. Vi och våra leverantörer har fått oväntade volymökningar den senaste tiden vilket leder till att vi vissa fall har svårt att hinna med. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera på den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana vid att erbjuda.

    Hälsningar Buildor

  • Usel
    20 dagar sedan
    Beställning
    Har efter en månad endast fått en faktura som snart ska vara betald och ingen vara. Går inte ringa kundtjänst då den inte är bemannad. Har mailat buildor för en vecka sedan utan att de svarat. Ett visst tålamod är väl ok att ha som kund, i rådande situation, men det här känns väldigt oproffsigt.
  • Tack för ditt omdöme och du har helt rätt. Vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende och har svårt att hinna med. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda.

    Om du har mailat oss så kommer vi garanterat svara, även om det just nu tar något längre tid.

    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    20 dagar sedan
    Beställde brevlåda via CDON.com som skulle levereras av Buildor som är deras partner 19/4. Den blev skickad 27/4 men har fortfarande inte kommit fram. Inga spårningsnummer och inga personer går att få tag på detta företag eller inte heller på CDON.com. Har gjort kundärenden både på Buildor och CDON.com. Står nu med en faktura som jag måste skjuta upp hos Qliro. Man kan inte skylla på Corona hela tiden.
  • Tack för ditt omdöme och du har helt rätt. Vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende och har svårt att hinna med. Har du dock mailat oss och CDON så kan du vara säker på att vi kommer svara. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda. Hälsningar, Buildor

  • Usel
    20 dagar sedan
    Beställning
    Mycket längre leveranstid än vad som står angivet och svårt att få kontakt med företaget.
  • Tack för ditt omdöme och du har helt rätt. Vi och våra leverantörer har fått oväntade volymökningar den senaste tiden vilket leder till att vi vissa fall har svårt att hinna med. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera på den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana vid att erbjuda.

    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    21 dagar sedan
    Beställde en pool, pump o all dess tillbehör den 5 april har inte fått poolen eller pumpen. Får inte tag på dom via telefon eller mejl. Riktigt dåligt! Beställ inte från den sidan.
  • Hej Kaj och tack för ditt omdöme även om vi inte är nöjda med att vår leveransinfo inte har stämt i det här läget. Om du har mailat oss så kommer vi garanterat att svara, vi har dock längre handläggningstid än normalt just nu då väldigt många handlar hos oss. Men vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda.

    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    23 dagar sedan
    Levererar inte beställda varor. Inga svar på mejl eller tel.
  • Tack för ditt omdöme! Vi har fått en oväntade ökning i såväl försäljning som i antalet kundärenden och har svårt att hinna med. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda. Har du mailat oss så kommer vi garanterat återkomma till dig.

    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    23 dagar sedan
    Varning! Beställde en Bestway pool 9 april men leveranstid 13-15 dagar. Idag är det 8/5 och varan har fortfarande inte kommit, det går inte att ringa företaget då de har stängt sin växel och mail besvaras inte. Allmänna reklamationsnämnden kommer nu kopplas in. Beställ ingenting från detta företag!
  • Hej Anneli! Tack för ditt omdöme även om vi inte är nöjda med att din leverans inte kommit fram som den skulle. Tyvärr i dessa tider är vissa leverantörer påverkade av det rådande läget, vilket kan leda till att enskilda leveranser tar längre tid.Vi tar naturligtvis till oss kämpar för fullt för att hålla leveranstiderna uppdaterade på hemsidan och att du som kund ska få löpande leveransbesked kring din beställning. Beklagar att vi inte levt upp till detta denna gång.

    Om du har mailat oss så kommer vi garanterat att återkomma till dig i ditt ärende även om vi just nu har längre handläggningstid.

    Hälsningar, Buildor

  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Beställning
    Bra pris och levererat i tid. Toppen med andra ord!
  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Beställning
    Smidigt att beställa och snabb leverans. Mycket nöjd!
  • Dålig
    24 dagar sedan
    Beställde en 366 x 100 Bestway pool från buildor.se den 16 april med express leverans... HAR ÄNNU INTE FÅTT NÅGOT FRÅN DE! idag ( 7 maj-2020 ). Skickade flera mail då man ej kan ringa de men får aldrig svar tillbaks. Dåligt företag och tänker polisanmäla de om jag inte får det jag beställde!
  • Tack för ditt omdöme Abbe även om vi inte är nöjda med att din leverans inte kommit fram som den skulle. Vi tar naturligtvis till oss kämpar för full för att hålla leveranstiderna uppdaterade på hemsidan, vi känner dock inte till något om expressleverans och att det skulle erbjudits. Om du har mailat oss så kommer vi garanterat att svara, vi har dock längre handläggningstid än normalt just nu då vi fått oväntade volymökningar i såväl försäljning som antal kundärenden. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda. Hälsningar, Buildor

  • Bra
    25 dagar sedan
    Beställning
    Gick snabbt ändå, tror de har mycket att göra nu. Enkelt och rätt!
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Beställning
    Väldigt enkelt att handla, fick hem varorna i rekordfart hade också fråga om varan innan köpet vilket kundtjänst kunde hjälpa mig med snabbt. Supernöjd!
  • Dålig
    25 dagar sedan
    Beställde en produkt med 1-3 dagars leveranstid. Har skickat flera mail och inte fått några svar. Det går inte heller ringa till Buildor då de stängt ner kundtjänsten via telefon. Så nu efter 10 dagar mailade jag igen och avbeställde. Får väl hoppas att Buildor hanterar det rätt så jag slipper bestrida fakturan och krångla.
  • Tack för ditt omdöme Jonathan och du har helt rätt. Vi har fått oväntade volymökningar i såväl försäljningen som i antalet kundärende och har svårt att hinna med. Om du har mailat oss kan du vara säker på att vi återkommer och hjälper dig även om det tar lite längre tid än normalt. Vi gör verkligen vårt bästa och hoppas att snart vara på benen igen och leverera den nivå av kundservice som vi vanliga fall är vana att erbjuda. Hälsningar, Buildor