Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Prisgaranti
Öppet köp
Snabba leveranser

http://www.buildor.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Buildor.se har fått betyget (4.48)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    2 tim sedan
    Beställde 3 adventsljusstakar 10:e november för att vara säker på att de skulle vara hemma i tid. Trots att de verkar finnas i lager i Gnosjö som skickar ut dem så jag jag enbart idag fått hem 1 av dem. flera veckor försenade. För 2 veckor sedan kom fakturan som jag fick ringa och säga att jag inte betalar innan jag fått varorna.
  • Knappt godkänd
    4 dagar sedan
    Svårt att få kontakt med kundtjänst.
    Alldeles för lång svarstid.
  • Knappt godkänd
    5 dagar sedan
    Buildors personal var mycket trevlig men gensvar från återförsäljare var urdåligt beställde en varmvattenberedare för 3 veckor sedan ,har nu avbokat den då den är försenad å ingen vet när varan kommer skickas ....så besviken.
  • Dålig
    8 dagar sedan
    Pris och leveranstid, 2-5 dagar ,gjorde att jag beställde hos Buildor . Idag, efter fyra veckor, har gräsklipparen kommit. Under tiden har gräset vuxit, i natt första frosten och olämpligt att klippa gräs mer för säsongen. Fick ,vid förfrågan, besked att leveransen kunde försenas, det står i det finstilta i villkoren! Då bör man inte för denna varan locka med kort leveranstid. Men fakturan kom omgående!
    En förgrymmad och irriterad Björn
  • Knappt godkänd
    12 dagar sedan
    Leverans 2-5 dagar och det är inte skickat på 5 dagar, så leveranstid stämmer inte.
  • Ganska bra
    14 dagar sedan
    Helt ok, hade direkt banköverföring som betalsätt vilket var smidigt. Var dock lite sen i leverans utan att det kommunicerades, stod 2-5 dagars leveranstid fö ljusterapilampan jag köpte. Dag 7 mailade jag och frågade, fick inget svar, dag 9 skrev jag i chatten och frågade, fick svaret att de inte visste, fick mail dag 10 av den jag hade chattat med att den faktiskt hade levererats. Kanske var det bara att leveransbekräftelsen inte kom fram, har rätt nummer inlagt dock. Så lite meckigt och inte så snabb kundtjänst eller leveranstid. Så överlag någonstans mellan ok och lite dålig är min upplevelse, kommer spontant inte handla här igen om andra alternativ finns.
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Gick snabbt och enkelt att beställa. Det tog cirka 4 arbetsdagar innan varorna fanns att hämta ut på postombudet.
  • Dålig
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Undvik till varje pris!
    Handla hos någon annan!

    Beställde varor som hade 2-5 dagars leveranstid, och nu 3 veckor senare har varorna fortfarande inte skickats. Jag skrev ett mail om att jag ville ha min order makulerad men inget svar och inga pengar tillbaka ännu. J*vla skitföretag!

    Edit: nu har det gått 2 veckor sedan jag mailade och fortfarande inget svar, och inte heller några pengar tillbaka. En polisanmälan kommer att upprättas om inget händer snart.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning
    Inte bra jätte dåligt
  • Dålig
    19 dagar sedan
    Använd er inte av detta företag. De har ingen kundtjänst som kan ge besked över leveranstider utan lämnar kunden i ovisshet. Är varan beställd? Kommer varan i utlovad leveranstid?
    Builidor lämnar kunden i ovisshet men skickar faktura på ej levererad vara.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Beställning
    Mycket bra support från kundtjänst
  • Dålig
    21 dagar sedan
    Frakten var lovad att komma ett visst datum, men efter 2 veckor efter beräknat leveransdatum så maila och sen ringde jag upp och fick reda på att den var slut från leverantören! Kommer inte skickas för ens december, Varför ens ge ett leveransdatum när varan är slut ?
    Enda plus var bra service från Ludvig på kundservice som löste makuleringen.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning
    snabbt enkelt, bra service,
  • Dålig
    26 dagar sedan
    Normalt 2 till 6 dagars lev. tid fick vänta 3veckor på varan,ingen spontan info från
    Buildor varför årets butik?
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Vi beklagar för den sena leveransen och den bristfälliga kommunikationen. Din feedback betyder mycket för oss då vi strävar mot att bli bättre.

    Önskar dig en fin helg!
    Hälsningar, Buildor

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Fanns lite leveranstid. Annars bra.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att din order tog längre tid än beräknat men hoppas att du ändå blev nöjd med ditt köp. Vi jobbar ständigt med att förbättra våra leveranstider samt att ge bättre estimeringar för leveransen så att ordern anländer inom den aviserade tiden.

    Ha en fin eftermiddag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Beräknad leveranstid enl. Buildor var 1-2veckor. Nu har det gått 2månader sen jag beställde och fakturan är betald men min vara har jag inte sett röken av.
    Förfrågan på deras hemsida efter månad gav inget svar. Ny förfrågan har gjorts via mail . Väntar fortfarande på svar. Existerar det här företaget eller är det ytterligare ett bedrägeri...........??????
  • Hej,

    Ber om ursäkt för att vi inte återkommit till er på de mejl ni skickat in samt att er beställning blivit så försenad. Ni kan skriva till oss direkt i vår chatt på hemsidan så kan vi kolla upp ert ärende för att se om det skett någon uppdatering.

    Beklagar igen för förseningen.

    Önskar er en trevlig eftermiddag!
    Hälsnignar, Buildor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Helt bedrövligt företag, handla hos någon annan om ni kan
    Beställde i slutet av juli -21 varor från dem som enligt sajten fanns i lager. Jag var under lite tidspress och varorna fanns även på annat håll men Builidor hade bäst pris
    Pengarna drogs direkt, ca 2800kr. Två dagar innan utlovad leverans får jag mail om att det är försenat i tre veckor
    Nu finns inte varorna någonstans i närheten så bestämmer mig för att vänta. När dagen för leverans kommer dyker inga varor upp, inte ett ljud från Bulidor heller. Mailar dem o får svar eft fyra dagar att det är försenat igen och får ett nytt lev datum. Exakt samma sak händer sedan två ggr till…jag tar ledigt från jobb för att ta emot varor (stora grejer) som aldrig dyker upp och inte ett ljud från Bulidor om detta
    Ett skojarföretag som jag starkt rekommenderar att ni undviker
    Nu beställde jag tillslut varorna från ett annat ställe och fick dem levererade på två dagar
    Har inte sett röken av mina 2800kr från Bulidor ännu så överväger polisanmälan just nu
  • Hej,

    Tack för ert omdöme.

    Beklagar att er order blivit så försenad. Om ni önskar att avboka er beställning ber jag er kontakta oss om ni inte redan gjort det för att genomföra en makulering, annars så kommer ordern att fortsätta vänta på den försenade produkten.

    Önskar er en trevlig helg!
    Hälsningar, Buildor

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Skickar faktura i efterhand på frakten. Har redan betalt frakten på första fakturan. Nu vill inte kundtjänst svara på mina frågor.
  • Hej,

    Tack för ert omdöme.

    Tråkigt att höra att det blivit strul med fakturan. Om ni menar att telefonlinjen inte är öppen så kan ni alltid mejla in till oss så svarar vi så snart vi kan eller skriva till oss direkt på chatten på vår hemsida.

    Önskar er en fin dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppger att varan finns i lager, leveranstid ett par dagar.
    När beställningen är slutförd så kommer meddelandet att varan förväntas finnas på lager om 2 månader.
    Avbeställde omgående.
    Oseriöst och uselt.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.
    Kan inte mer än beklaga för detta inträffandet. Vi kämpar för full för att hålla leveranstiderna uppdaterade både på hemsidan och så att du som kund ska få löpande leveransbesked kring din beställning. Ber om ursäkt för att vi inte kunde leva upp till förväntningarna denna gången. Vi tar självklart åt oss.

    Önskar dig en fin dag.
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Ingenting har fungerat, jag själv har fått ta och ringa har inte fått någon informationen , har annullerat varan
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Mycket bra och snabb service i mitt ärende :)
  • Hej,

    Tusen tack för ditt omdöme.
    Härligt att allt gick så bra och snabbt. Det glädjer oss enormt att vår service kunde leva upp till förväntningarna!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Tog över 2 månader att få en vara reklamerad.
    Ända svaret man fick var, vi får ej kontakt med leverantören.!
  • Dålig
    1 månad sedan
    VARNING! Buildor.se följer inte tvingande svensk konsumentköplagstiftning. Vi reklamerade inom 25 dagar, men nekades. Enligt konsumentköplagen 23§ har en kosnument alltid rätt att reklamera inom två månader.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    I min kontakt med kundtjänst, har jag bara possitivt att säga!
    Snabb, trevlig och hjälpsam personal! 👌
  • Hej,

    Stort tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra hur nöjd du är och att vi kunde hjälpa dig så snabbt. Du är alltid välkommen åter igen!

    Trevlig måndag,
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    2 mån sedan
    Riktigt uselt! Låter fakturor på tillbakalämnade produkter gå till inkasso utan att lyfta ett finger. Det sämsta jag har varit med om. Varning!
  • Hej,

    Vi ber verkligen om ursäkt för detta inträffande. Om det ännu inte är löst så vill vi gärna att du kontakta oss på 08-684 390 90 så att vi kan kika på vad som har hänt. Beklagar för detta. Våra öppettider är 09:00-15:00 på helgfria vardagar.

    Trevlig helg,
    Hälsningar, Buildor

  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Mycket trevligt bemötande i kundtjänst men dom rår ju inte för att deras leverantörer inte kan hålla leveranstiden.
  • Hej, Tråkigt gällande leveransen men det gör oss glada att vi på kundtjänst kunde hjälpa dig.

    Ha en fin dag!

    Mvh Buildor

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Lovad leverans 2..5 dagar fick vänta 2 veckor
  • Hej,

    Vad tråkigt att höra att din leverans blev försenad men skönt att allt löste sig tillslut. Vi uppskattar din feedback.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    skulle få varor levererade inom 2 till 5 dagar,har inte kommit ännu.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen över att din order har blivit försenad. Om ni ännu inte mottagit den så är ni varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst antingen via mail [email protected] eller telefon 08-684 390 90 så kan vi försöka hjälpa er att spåra leveransen!
    Vi ber om ursäkt för detta inträffande. Önskar dig en fortsatt fin måndag!

    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Gick från 5-10 dagars lev tid till 8 veckor.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Jätteledsamt att din order blev försenad, vi ber verkligen om ursäkt för detta. Vi tar till oss och kämpar för fullt för att hålla leveranstiderna uppdaterade på hemsidan. Beklagar för att vi inte levt upp till detta denna gång.

    Trevlig tisdag!
    Hälsningar, Buildor

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Väldig god hjälp av kundtjänst👍😄
  • Hej,

    Tack för att du tog dig tid att skriva ditt omdöme.
    Det gör oss mycket glada att höra att du fick god hjälp av vår kundtjänst. Ni är alltid varmt välkommen tillbaka till oss!

    Hoppas ni får en solig onsdag!
    Hälsningar, Buildor

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Blev först avskräckt av alla leveransproblem folk rapporterat. Buildor var dock billigast på nätet plus att jag fick ytterligare 7% rabatt (ex moms) via mitt kreditkort.
    Beställde en snöslunga (Toro 1432) som jag inte hade någon brådska att få, räknade med att få vänta länge.
    Fick den levererad hem på 4 arbetsdagar!

    Allt funkade enligt det som stod på orderbekräftelsen (notifierad en dag innan leverans). Det hade varit trevligt med ett trackingnr när beställningen gick iväg men visste på förhand att jag inte skulle få det (drar av en siffra i betyget pga det).
  • Hej, Kul gällande leveransen! Stort tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Utan den kan vi inte bli bättre!

    Ha nu en fin onsdag!

    Mvh Buildor kundtjänst

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    De slickade bara halva beställningen. Tog 4 dagar innan man få svar från kundtjänst. Kundtjänsten själv är mycket trevliga men klart underbemannade. När man bad om tracking nr för den andra försändelse fick man inget svar alla . Beställde en deco diskho inkluderande vattenlås osv. Antagligen bryr de inte om sina kunder om det är nu deco stel eller buildor. De borde inte syssla med e handel om man inte har en bra respons tid
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.
    Det gör oss mycket ledsna att höra om din upplevelse hos oss, vi ber ursäkt för detta. Vi har fått oväntande volymökningar i antalet kundärende och gör verkligen vårt bästa för att hinna med.

    Du kan alltid ringa oss på telefonnummer 08-684 390 90 för ett eventuellt snabbare svar.
    Vi har öppet på helgfria vardagar mellan kl 09.00-15.00.

    Trevlig tisdag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Otroligt dåligt med information om leveranstider 3 veckor är nu 3 månader och man svarar inte på mina mail. Köp inte här.
  • Hej Björn,

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar verkligen för att din order har blivit försenad. Vi tar givetvis åt oss och jobbar ständigt på att hålla hemsidan och dig som kund uppdaterad kring eventuella leveransförseningar. Ber om ursäkt för att vi denna gången inte lyckats med detta.

    Om du har svårt att nå oss via mail så kan ni alltid prova ringa vår kundtjänst på 08-684 390 90 för ett eventuellt snabbare svar.
    Våra öppentider är helgfria vardagar mellan kl. 09.00-15.00.

    Trevlig tisdag,
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Beställde bergvärmepump leveranstid 2-5 dagar. Efter 5 dagar kom meddelande om leverans en vecka senare. Hade beställt rörmokare men ingen pump kom. Vid kontakt så kunde de inte leverera förrän 10 veckor senare. Varför då skriva 2-5 dagar när man ändå inte tänkt leverera
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!
    Vi ber om ursäkt för att din order blev försenad samt över att detta inte fram gick på vår hemsida. Just nu så är det väldigt mycket rörelse på produkterna och vi gör verkligen vårt bästa för att hålla rätt information uppdaterad på hemsidan samt även för dig som kund. Vi tar åt oss din kritik och beklagar för denna leveransförsening.

    Trevlig tisdag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    När jag beställde så stod det leverans inom fyra till femdagar. När det hade gått ca 14 dagar kontaktade jag dem och fick besked att det skulle ta ca 3 månader. Då annullerade jag ordern och kommer aldrig att handla där mer.
  • Hej,

    Tack för att du tog dig tid att skriva ditt omdöme!
    Vi ber om ursäkt för att ni inte blivit uppdaterade kring denna leveransförsening tidigare. På grund av rådande omständingheter så har det blivit mycket rörelse bland vårt sortiment vilket har gjort det svårare att hålla vissa produkter uppdaterade. Vi tar i vilket fall åt oss din kritik och kämpar fortsatt för fullt för att hålla leveranstiderna uppdaterade. Beklagar över att vi inte lyckats hålla dig uppdaterad denna gång.

    Önskar dig fin dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Hade beställt en vara som skulle levereras på 1-3 dagar efter den 8:e dagen så ringde jag supporten o frågade när min vara skulle levereras!
    Kundbemötandet var inte jättebra.
    Dom kunde säga när det skulle levereras eller varför det inte var levererat!?
    Så jag avbokade min beställning...
    //Erik
  • Hej Erik,

    Det gör oss ledsna att höra om ditt kundbemötande hos oss. Vi beklagar verkligen för att det inte framgick tidigare att där var en försening på din order. Din feedback uppskattas enormt.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Jättelång leveranstid, inga aviseringar om att paketen kommit till postombud. Ett paket han skickas tillbaka, utan en enda avisering..Visade sig att jag själv var tvungen att logga in på danska leverantörens hemsida för att spåra paketet. Sen fick jag kontakta schenker för att få veta vilket utlämningsställe det kommit till. Kundtjänsten är katastrof, svarar inte på mail o lovar att de ska återkomma med besked när man ringer, men sen hör de inte av sig i alla fall.
  • Hej,

    Tack för din feedback.
    Det låter inte alls bra. Ber verkligen om ursäkt för detta inträffande! Dessvärre så har vi haft väldigt högt antal kundärende på senaste vilket har gjort att handläggningstiden blivit längre. Vår kundtjänst jobbar ständigt för att få fram rätt information åt dig som kund, Vi tar förstås åt oss din feedback och beklagar verkligen för att vi inte lyckats informera dig snabbare i detta fall.

    Ha en fortsatt fin tisdag!
    Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Kundtjänsten hjälper inte till alls
  • Hej,

    Tråkigt att höra att du inte haft en bra upplevelse hos oss.
    Vår kundtjänst gör verkligen sitt bästa för att hjälpa dig som kund. Beklagar för att vi inte levt upp till detta denna gång. Vi tar åt oss kritiken och jobbar för fullt mot förbättring. Hoppas ni får en bättre upplevelse nästa gång.

    Ha en fin dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Den sämsta köpupplevelse jag haft avseende internethandel. De sa 5-10 dagars leverans tid och ganska omgående efter order ändrades det till 2 månader. När två månader gått och jag fortfarande inte fått ngt leveransbesked hörde jag av mig. Då fick jag information om att det var försenat med ytterligare 2 månader. Så 5-10 dagar blir minst 4 månader, då jag inte fått varorna ännu. Efter att ha läst fler omdömen om Builder så är det tydligt att detta är ett mönster som återkommer. Jag är övertygad om att de var på det klara med att varan inte skulle kunna levereras inom 5-10 dagar.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.
    Jätteledsamt att höra om din leveransförsening. Dessvärre så har vi fått oväntande volymökningar i antalet kundärende vilket i sin tur gjort att det blivit svårare för vår kundtjänst att hinna med. Ber om ursäkt för att detta har drabbat er. Vi gör verkligen vårt bästa för att kunna få ut löpande leveransbesked till dig som kund och på vår hemsida.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Beställde en vara som skulle levereras mellan 2-5 arbetsdagar.
    Efter 4 veckor fick jag själv ringa och fråga vad som hade hänt.
    Fick då förklaring på att deras leverantör inte kunde leverera...men att varan troligen snart skulle kunna levereras.
    Jag fick själv ringa tillbaka ytterligare 2 ggr eftersom jag inget besked fick vidare varken genom mail eller sms.
    Jag fick även ringa till kreditbolaget och flytta fram inbetalningen.
    Kredit som jag fått genom deras bolag.
    efter ytterligare 2veckor så blev jag trött på hela skiten så jag makulerade ordern....det gick på ca 30sekunder.
    jag väntade alltså på en produkt som skulle ta 2-5 arbetsdagar....8veckor...fick ändå ingen vara.
    Tack för hjälpen Builder.se...ni gjorde min sommar lite mer jobbig än den borde vara.
    Beställningen var en åkgräsklippare.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Det står på hemsidan att det är 5-10 dagars leveranstid. Efter en månad och ett antal telefonsamtal och mail, så har jag nu makulerat köpet. Rekommenderas inte.
  • Hej,

    Tack för din feedback.
    Vi beklagar över att ni inte blivit uppdaterad kring att där var en leveransförsening. På grund av rådande omständigheter så har det blivit mycket rörelse i vårt sortiment vilket gjort det svårt för oss att hinna med. Vi gör verkligen vårt bästa för att uppdatera både dig som kund och vår hemsida. Ber om verkligen om ursäkt över att vi inte lyckades hålla dig uppdaterad denna gången.

    Ha en fin tisdag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Lång handläggningstid, återkommer inte med att varan är slut och ej kommer in i lager igen trots 2 Mail. Telefon för att få beskedet och att få fakturan stoppad!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.
    Vi ber om ursäkt för den långa handläggningstiden! Vi har haft enorm ökning med inkommande mail på senaste och därav har det tagit längre tid att få svar. Vi beklagar för detta samt även att det inte framgick tidigare att varan ni beställt var slut i lager.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Beställde i Juni och det skulle levereras från 17 Juli. Ringde dem i Augusti och då annullerade dem själva ordern, då dem sa att dem skickat tillbaka uteduschen🧐
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Min sämsta upplevelse av en onlinebutik någonsin! Obefintlig kundservice, långa svarstider, har inte varorna i lager, meddelar inte när det blir förseningar, ingen spårningsfunktion för paket utan man blir uppringd dagen innan. Gav upp efter drygt 2 månader (skulle ha tagit 2-4 arbetsdagar) och krävde pengarna tillbaka. Fick inget svar och kontaktade istället deras fakturatjänst Collector, då gick det undan och beställningen makulerades. Tanken är ju att fakturan betalas efter att varorna skickats men eftersom varorna inte skickas på jättelänge så blir det i praktiken så att man betalar i förväg ändå. Men vad spelar det för roll, min enda rekommendation är ju egentligen att aldrig ha med Buildor att göra!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Otroligt dålig kundservice! Fått vänta i flera månader. Dessutom i omgångar på att få hjälp. Köp från något annat företag. Det billiga priset kompenserar inte när det tar 1 månad på att få svar på transportskada och därefter ytterligare 1 månad på att få info om att produkten inte ens finns kvar så vi får ingen ny.
  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    På Prisjakt stod det att gräsklipparen fanns tillgänglig och levererades inom 2-5 dagar så jag beställde och betalade.
    Efter 2 dagar fick jag meddelande om att den var försenad 2 veckor och kunde avbeställas. Efter ytterligare 2 dagar kom meddelande att klipparen var ytterligare försenad, sammanlagt 6 veckor så då skrev jag en annulering och erhöll pengarna tillbaka. Tyvärr, man kan ju inte skriva i Prisjakts annonssaldo att en vara finns hemma för att sedan efter beställning meddela försening på 6 veckor!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    om lovade leverans av staket i juli men dom skickade inte mail att det skulle bli försenat, har ringt dom ett flertal gånger och nya leveranstider nu i slutet av september. Har avbokat allt ska alldrig handla där någonsin
  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Fick inte varan. Den fastnade hos Schenker pga att Buildor lämnat fel leveransadress och inget mobilnummer till mig.
    Spårade själv paketet och returnerade det.
    Dåligt skött av Buildor!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Fick ingen produkt levererad och dem kunde inte hitta vart min produkt befann sig
  • Hej,

    Tack för din feedback! Det gör oss ledsna att höra om din upplevelse hos oss. Vi tar naturligtvis till oss och kämpar ständigt för att du som kund ska få löpande leveransuppdateringar. Ber om ursäkt om vi inte tidigare kunde hitta vart er produkt befann sig. Om du ännu inte fått något besked så kan ni alltid prova kontakta vår kundtjänst på nytt, vi ger det gärna ett försök till!

    Önskar dig en fin tisdag!
    Hälsningar, Buildor

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Köpet va inga problem Det gick snabbt och smidigt. Men supporten i efterhand när produkten är trasig och glappar. Dålig svara frekvens och krångliga åtgärder som inte efterlevs.