Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Zooplus.se har fått betyget (7.93)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    22 tim sedan
    Beställde kattmat och fick leverans till dörren 2 dagar senare. Fantastiskt. Kommer definitivt beställa från zooplus igen.
  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Bra hemsida med tydlig info. Bra betalningsalternativ. Supersnabb leverans! Rekommenderar!
  • Dålig
    1 månad sedan
    I för många år har jag beställt av detta "företag", dem har gjort många fel, sena leveranser, skickar faktura när man redan betalt. Varit otrevliga i telefonen. ÄNDÅ har man givit dem flera chanser. Idag var sista droppen när dem skickar en betalningspåminnelse när man redan betalat och avslutar samtalet genom att klicka en i örat! Rekommenderar INGEN att beställa från detta ställe!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Bästa kundservice jag varit med om någonsin. Bra priser också. Rekommenderas starkt!
  • Hei Linda! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. :) Vi er glade for å ha deg som kunde og håper å se deg igjen på zooplus.no snart. Med vennlig hilsen, zooplus.no.

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Riktigt bra kundservice. De löser varenda problem och är väldigt generösa! De månar verkligen om att sina kunder ska komma tillbaka. Snabb leverans och väldigt bra priser jämfört med andra djuraffärer som säljer samma produkter men dyrare. Här erbjuds också rabatt om man blir blir medlem och betalar en avgift, samt så samlar man poäng för varje köp och kan köpa en produkt gratis för poängen.

    Det enda jag kunde önska är bättre utbud. Önskade sortimentet var större.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Hittade precis det jag sökte till humana priser. Mycket snabb leverans.
  • Hei Tommy, takk for tilbakemeldingen din. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med prisene og varene du bestiller hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår service og setter stor pris på tilbakemeldingene vi får.

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Stort utbud
    Bra leveransalternativ
    Billigt
  • Hei! Takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med zooplus. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag og håper å se deg igjen hos zooplus.no snart! Med vennlig hilsen, zooplus.no

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Jättebra priser, snabb frakt och bra service.
    Stora varor som skickats från utlandet anländer snabbare hem till dörren än många andra företag som skickar från Sverige vilket är imponerande.
    De har även skickat med gratis gåvor till vår katt vilket är uppskattat.
  • Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, alltid trivelig med positive tilbakemeldinger! Hilsen zooplus.no

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Jag beställde ett klösträd där Zooplus var billigast. Leveransen fanns hos PostNord efter några dagar. Smidigt att få välja mellan hemleverans, hämta direkt från PostNord eller hämta hos närmaste ombud.
    Varan var bra förpackad och jag är mycket nöjd med Zooplus.

    Jag hade beställt en kattlucka som inte passade i dörren. När jag kontaktade kundservice
    fick jag veta att jag skulle skicka tillbaka luckan och jag fick en betald returetikett att skriva ut. Några dagar senare var pengarna utbetalda till mitt kort. Fantastisk kundservice!

    Uppdatering: Nu har jag gjort mer än tio beställningar och allt har fungerat perfekt!
  • Hei, takk for tilbakemeldingen din. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med prisene og varene du bestiller hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår service og setter stor pris på tilbakemeldingene vi får.

  • Perfekt
    7 mån sedan
    I am verry happy with zooplus. It usually doesnt take more then 3 days to get the stuff and their customer support has alwas been very helpful. The prices are great compared to a fysical store.
    Love it!
  • Hi, thank you for your feedback.

    It's always nice to hear when our customer service has done a good job. We are looking forward seeing you back in our shop.

    Best Regards,
    Zooplus.se

  • Dålig
    7 mån sedan
    Svarar ej på mail. Gått 2 veckor. Många mail skrivna utan svar. Bokar fel frakt. Kunder får vänta över 1 månad. Behandlar kunder som luft. Rekomenderas inte...
  • Hej Eva,
    tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du är missnöjd med zooplus och att det varit problem med att få tag på kundtjänsten.

    Att vi inte svarat på ditt mail kan bero på att det inte kommit fram. Vi strävar till att svara alla emails inom 24h, så jag skulle be dig kontakta vår kundtjänst på nytt, ifall du fortfarande inte har fått något svar.

    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Dålig
    8 mån sedan
    Långsam frakt och dålig info!
    Lagret ligger i Polen.
    De lovar 2-6 vardagar leverans.
    2 dagar är omöjligt då de vid förfrågan vad som händer säger att de har upp till 48 timmars hanteringstid på lagret.
    Jag beställde måndag, det blir leverans fredag.
    Så vill ni ha snabb leverans handla nån annan stans.
    Priserna är väl ganska bra men tar hellre en snabb tydlig leverans och nästa gång handlar jag på en butik med lager o Sverige!
  • Hej

    Tack för din feedback.

    Vi beklagar att du inte är nöjd med zooplus. Zooplus är ett paneuropeiskt företag med många lager runt om i Europa som tjänar nästan alla länder i EU och även utanför EU. Vi har dessa lager för att kunna garantera produkttillgänglighet och konkurrenskraftiga leveranstider.

    Du kan läsa mer om våra leveranser här: https://www.zooplus.se/content/shippingcosts

    Med vänliga hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Bra sida, jätte snabb frakt alla grejer var hela och fina.
  • Hej!
    Tack för ditt omdöme! Det är alltid trevlig med positiv feedback :)

    Ha en fortatt trevlig dag!
    Hälsningar,
    zooplus.se

  • 2020-03-07 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    motbjudande service i Sverige. ! Skämmas för den här service !
    Jag rekommenderar inte att du använder deras tjänster. Webbplatsen gjorde ett misstag (felaktig information), jag ber dig att ändra beställningen - ändra produkten Royal Canin för en liknande produkt till samma pris. Efter 5-7 minuter !
    de vägrar mig. Jag har gjort beställningar sedan 2018 och är extremt besviken och upprörd.!
    Jag har 9 räddade katter och mina nära och kära. 3 av dem har hälsoproblem!
    det finns en korrespondensbild som bekräftar mina ord. och webbplatsfel.
    disgusting service Zooplus in Sweden.!Shame on this service!
    I do not recommend using their services. The site made a mistake (incorrect information), I ask you to change the order-change the product Royal Canin for a similar product at the same price. After 5-7 minutes!
    they refuse me.I have been making orders since 2018 and am extremely disappointed and outraged.!
    I have 9 rescued cats and my loved ones. 3 of them have health problems! Shame on this service!
    there is a screen of correspondence confirming my words. and site errors.disgusting service in Sweden.!Shame on this service!
    I do not recommend using their services. The site made a mistake (incorrect information), I ask you to change the order-change the product Royal Canin for a similar product at the same price. After 5-7 minutes!
    they refuse me.I have been making orders since 2018 and am extremely disappointed and outraged.!
    I have 9 rescued cats and my loved ones. 3 of them have health problems! Shame on this service!
    there is a screen of correspondence confirming my words. and site errors.
  • Hej Leon!
    Tack för ditt omdöme.

    Vi är beklagar att du har haft en dålig upplevelse. Tyvärr är det inte möjligt att göra ändringar i en beställning efter att vårt lager har börjat behandla beställningen. Vårt mål är att behandla inkommande beställningar så snabbt som möjligt - och detta görs inom några minuter för vissa betalningsmetoder.

    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Enkelt att beställa. Snabba leveranser. Väldigt bra priser. Mycket bra sortiment.
  • Dålig
    1 år sedan
    Varning! för oseriöst företag. Beställde 12/12-2019 och idag 9/1-2020 är mitt paket inte ens skickat! Kundtjänst ljuger om & om igen och påstår att paketet skickades 3/1-2020, vilket inte stämmer då PostNord svarar med att ett paket med det försändelse-Id inte ännu har lämnats över till dem. Sen har kundtjänst mage att skämta och fråga om ”jag är hungrig” eftersom jag så gärna vill ha mitt paket?? Nej men min hund kan endast äta veterinärfoder som jag inte direkt kan köra ner till Ica & köpa.
    Gör dig själv en tjänst och beställ INTE från Zooplus!
  • Hej mjenb! Tack för din feedback, den är viktigt för att vi ska kunna förbättra vår tjänst.
    Väldigt tråkigt att det var en dålig upplevelse att handla i vår butik och att du blivit illa bemött av vår kundtjänst.
    Jag skulle vilja kika in i ditt ärende, och har skickat dig ett privatmeddelande, för att vi ska kunna reda ut vad som gått snett.

    Vi ber ännu en gång om ursäkt för besvären!

    Hälsningar
    Kristina / zooplus.se

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Har handlat flera gånger och det har gått bra. Upplever att de har bra priser. Varning dock! Har varit tvungen för första gången att ha kontakt med kundavdelning. Upplevde att de var väldigt ointresserade att hjälpa till och att de bara la på luren när de inte hade lust att prata längre. Så jag skulle säga tänk efter hur mycket det kan vara värt att få hjälp kontra hur stor skillnad det är på priset.
  • Hej TiasW,
    tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du har varit nöjd med zooplus samt med våra priser. Jag beklagar att du inte fått hjälp av vår kundtjänst då du kontaktat oss. Vårt mål är ha att 100 % nöjda kunder. Jag har skickat dig ett privatmeddelande för att kika in ditt ärende.

    Hälsningar
    zooplus.se

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser, alltid rätt innehåll i paketen. Har beställt ca 500ggr från Zooplus.se
    Stort utbud!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra service. Köp på zooplus det bra priser.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Varning för detta oärliga företag. Jag vet inte om det är en ny policy eller om de alltid gjort så. Har den senaste tiden skrivit flera omdömen på produkter jag köpt hos dem de senaste året. Omdömena var 1-3 stjärniga och de har inte lagt upp några utav dem. Någon produkt hade jag satt ett bra omdöme på och det har de publicerat. Då sätter jag upp dem här istället på en recension på zooplus.
    Fågelhirs: mina undulater började kräkas när jag gav dem gul hirs från zooplus.
    Köpte ett hjortben till min hund som jag trodde var låg i fett men på förpackningen stod det att den var högfett (runt 25 % fett stod det på förpackningen). Vilket min hund inte får äta. Och här hade jag kontaktat kundtjänst men antingen så var tjejen inte läskunnig eller så var hon hög för hon var helt off och jättekonstig med tanke på sina svar.
    Hundbädden (heter Cozy Ocean) jag köpte blev jättedålig efter ett par tvättar. Formlös och knölig som en gammal kudde kan bli.
    Och magtarm produkten Moorliquid blev min hund sämre i magen av. Visserligen har min pojk en känslig mage men jag hade ändå hoppats på att den skulle hjälpa honom, istället fick han mer ont i magen, bajsade konstigt gult och lösare.
    Lita inte på de kundomdömen du ser på deras hemsida. Ständiga prisökningar har de också, det är inte längre så billigt.
  • Hej jag35!
    Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med zooplus.
    Vi publicerar såväl positiva som även negativa produktomdömen.

    Jag har skickat dig ett privatmeddelande för att kunna närmare kika in i ditt ärende.

    Hälsningar
    zooplus.se

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra produkter och bra märken, till bra priser!
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, relevanta priser!
  • Dålig
    1 år sedan
    Gjorde en beställning på 14kg hundfoder. Valde att det skulle levereras med Schenker. Precis när jag lagt ordern inser jag att min gamla adress sparats på kontot. Jag kontaktar dem minuten efter och vill byta till rätt adress. Får till svar att det inte går att ändra något när ordern redan är lagd, även fast paketet inte skickats iväg än. Ber då om att avbryta ordern och får till svar att det inte går. Alternativet är då att antingen hämta paketet i Uppsala (när jag bor i Stockholm) eller vänta tills paketet blir tillbakaskickat till dem efter 14 dagar på ett ombud i Uppsala.

    Får sedan mail 5 timmar efter mitt samtal med dem att paketet lämnat deras lokal med Postnord. Paketet hade alltså inte lämnat deras lokal men de kunde inte ändra leveransadress?!

    Helt fascinerad av denna extremt dåliga service.
  • Hej Emelie!
    Tack för ditt omdöme.

    Vi är beklagar att du har haft en dålig upplevelse. Tyvärr är det inte möjligt att göra ändringar i en beställning efter att vårt lager har börjat behandla beställningen. Vårt mål är att behandla inkommande beställningar så snabbt som möjligt - och detta görs inom några minuter för vissa betalningsmetoder.

    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Handlat från Zooplus flera gånger. Bra utbud, okej priser, fri frakt (vid beställning över en viss summa) och fungerar allmänt smidigt.

    Nackdelen är leveranspartnerna Postnord och Schenker, de har båda sina "egenheter" så det gäller att förstå dessa och välja den som fungerar bäst för dig. Jag föredrar Postnord då de har leverans vid dörr utan kvittens (slipper sitta hemma och vänta), fungerar för det mesta dock inte alltid. Strular det så har deras kundservice en kö på 200-500 samtal och man blir lätt bortkopplad vilket kan skapa en viss frustration.

    En annan nackdel är att en så här bra internetbutik tar död på de lokala zooaffärerna.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Super bra pris, många produkter (några finns inte på affärer i Sverige) och bra leverans!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Great service , delivery to doorsteps , Always have products för better prices than other websites , keep up the good work :)
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    DOM HAR ALLT!!! DET ENDA NEGATIVA ÄR ATT DOM PACKAR DÅLIGT OCH FÖR MYCKET I KARTONGERNA, DOM HÅLLER INTE. MEN FÖR MIG ÄR DET PRISET PÅ PRODUKTERNA...JÄTTEBRA LÅGA PRISER
  • Perfekt
    1 år sedan
    Handlat hos Zooplus sedan flera år tillbaka och vid minsta lilla har vi fått snabb respons från kundtjänst som alltid löst våra problem. Snabbt, billigt och enkelt!

    Rekommenderar starkt att handla från Zooplus!
  • Hej Elliean!

    Så himla roligt att höra att du är nöjd med zooplus! Jag ska absolut skicka din trevliga feedback till mina kollegor på kundtjänsten.
    Vi ser framemot att se dig snart igen på zooplus.se! :)

    Hälsningar
    Kristina / zooplus.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Gjorde reklam om generös rabatt som genast försvann när man gick vidare med kundkorgen. Kommer aldrig handla hos någon som agerar så oseriöst.
  • Hej Maria Tellblom!
    Tack för din kommentar. Vad tråkigt att du är missnöjd med zooplus.
    Jag har skickat dig ett PM, för att kunna se vad som gått snett.

    Hälsningar
    Kristina / zooplus.se

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Det är enkelt, billigt snabb leverans och alltid bra erbjudande och många alternativ.
  • Hej!
    Tack för ditt omdöme! Det är alltid trevlig med positiv feedback :)

    Ha en fortatt trevlig dag!
    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Supersnabb leverans och jättebra kommunikation. Högsta betyg till Zooplus från mig och jag återkommer gärna snart igen.
  • Usel
    2 år sedan
    Hemsidan fungerar knappt, ljuger om att de tar faktura. Opålitliga!
  • Hej TheTriumpH!
    Tack för ditt omdöme. Vi erbjuder faktura för registrerade kunder som handlar regelbundet hos oss. I enskilda fall förbehåller vi oss rätten att inte erbjuda faktura.

    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Usel
    2 år sedan
    Beställning Leverans Retur
    Det står att det ingår hemleverans, men det framgår inte att man måste ta ledigt en hel dag från jobbet för att kunna ta emot varorna, eftersom Schenker inte kan berätta vilken tid de kommer, men kräver att man är hemma och kvitterar leveransen.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Snabb leverans och bästa priset när vi köper mat till vår hund.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans. Och mycke hjälpsamma vid lite miss i beställningen
    Men jag fick själv hjäkpa till att bära upp alla paketen. Så va det inte tänkt. Men är Postnords ” fel”.
  • Bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra priser och snabba leveranser. Dock så har jag märkt att visa produkter har gått sönder lite under leveransen med postnord. Så jag rekommendera att du väljer shenker istället, då dom är mycket försiktigare med sina paket.
  • Hej!
    Tack för ditt omdöme och din feedback!
    Vi beklagar att produkter du beställt gått sönder under leveransen, så ska det absolut inte vara. Ifall produkter du beställt kommer fram trasiga, ber vi dig kontakta vår kundtjänst så kan vi ersätta de skadade produkerna. Du når oss på https://www.zooplus.se/contact_us

    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt billigt fina produkter snabb leverans till dörren. Perfekt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Bra pris och snabb leverans!!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Allting på topp, sortiment, priser, leveranstid, kontakter. Tyvärr sömnade vår baby plötsligt in innan vi fick leverans, men tjejen på zooplus tog hand om returen utan det minsta krångel. Jag kan VERKLIGEN rekommendera de.
  • Usel
    2 år sedan
    Beställning
    Usel kundservice med svar som känns som automatsvar och ingen bra kundservice alls för sina kunder när varor fattas!
  • Hej!
    Verkligen tråkigt att höra att det fattats varor från beställning. Du får gärna kontakta oss igen om problemet inte skulle vara löst så att vi kan erbjuda dig en passande kompensation.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och ser fram emot att höra från dig igen.

    Med vänliga hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt att handla och fraktfritt. samt att beställningen levereras hem till dörr.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning
    produkt och pris
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    bättre priser på bra produkter, hängivna och engagerade.
  • Usel
    2 år sedan
    Beställning
    Tycker det tar kite lpång tid. Men kanske det beror på att det är första gången jag beställer
  • Hej!
    Jag beklagar att du är missnöjd med oss. I regel levereras beställningar inom 4-6 dagar. Leveranstiden varierar beroende på evenetuella helgdagar samt betalningsmetod. Ifall du inte ännu fått ditt paket skulle jag rekommendera att du kontaktar vår kundtjänst för att kolla var problemet ligger.

    Med vänlig hälsning,
    Kristina / zooplus.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Fraktfri bra leverans och bra pris
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning
    Det står att man kan räkna med leverans av köpta varor 1-3 arbetsdagar efter lagd order. Jag har nu väntat 6 arbetsdagar.Har mailat utan att få svar.Ringde och fick svar att leveransen skulle komma som igår. Jag har fortfarande inga varor. Har betalt med kontokort. VARNING
  • Hej!
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd med oss samt att du inte fått svar då du kontaktat oss. I regel svarar vi på meddelanden inom 24h, ifall du kontaktat oss under ett veckoslut kan det dock ta lite längre. Om du inte fått svar alls, beror det på att vi inte fått ditt meddelande.

    Ifall de beställda varorna ligger på lager, strävar vi till att skicka paketet inom 24h av beställningen. 80% av paketen
    levereras då inom 3-6 dagar. Mer om våra leveranstider kan du läsa här;
    https://www.zooplus.se/content/shippingcosts

    Har du fått dina varor? Ifall ditt paket inte ännu kommit fram skulle jag rekommendera att du kontaktar vår kundtjänst igen. Det gör du enklast via kontaktformuläret https://www.zooplus.se/contact_us
    eller genom att ringa oss på +46 8 525 038 22

    Med vänlig hälsning,
    Kristina / zooplus.fi

  • Usel
    2 år sedan
    Jag lämnar detta betyg på Zooplus p g a att det har varit PROBLEM för dem att ha koll på betalningar för varor som gjorts.

    Blev kund för minst ett år sedan och har köpt det mesta av vårat kattfoder hos Zooplus och för det mesta blir det nästan runt 1000 lappen vid varje beställning.

    Kravet för att kunna handla via faktura var/är från Zooplus att göra två köp och förskottsinbetala dem via bankgiro, som vi förstod bara för att bli betrodd kund och det är helt OK för oss att ''bevisa'' detta då aldrig haft problem med att inte betala våra räkningar.

    Efter de två köpen via bankgiro så skulle därefter valet faktura finnas med i kassan men valet har inte funnits med utan har fått ringa för att kunna få betalning via faktura.

    Har fått olika svar varje gång jag kontaktat Zooplus om varför inte valet av faktura finns med då vi gjort vad som krävdes av Zooplus och vanligaste svaret har varit att ''systemet'' inte funkar hos dem och det kommer att fixas till.
    Svar vi också fått är att det INTE går att handla via faktura och nästa gång man tar kontakt med annan person som svarar så KAN man handla via faktura fast man får ringa in ordern i s f.

    Inga problemför oss att ringa in ordern bara vi vet VAD som gäller angående köp via faktura,vi har väljer faktura för detta betalningsätt passar oss bäst .

    Har vid tre tillfällen fått påminnelse via mejl om obetald räkning på senaste beställning och har då kontaktat via telefon om detta att betalning är gjord via faktura samma dag eller dagen efter att varorna har levererats av fraktbolaget.

    Efter påringning till Zooplus så har den inbetalning som gjorts för beställningen hittats och m a o så var påminnelsen inte befogad och det blir irritationsmoment att behöva ringa och påpeka detta med att ha bättre koll på de inbetalningar som är gjorda.

    Vid senaste kontakten med Zooplus via telefon så föreslog jag att de skulle uppdatera sitt datasystem både med köp via faktura så det blir glasklart vad som gäller och även uppdatera så de kan se klart och tydligt på sin skärm vad som är inbetalat utan att behöva kontakta ''ekonomiavdelningen''.

    Webmastern borde kunna fixa detta både med val av faktura samt även att göra förbättringar i ''mitt zooplus'' med att även där kunna se att beställningen är betald.

    Hemsidan och ''mitt zooplus'' tycker jag funkar dåligt och hemsidan är ibland väldigt 'trög'' och svarar inte och det beror INTE på min dator eller internetuppkoppling då andra sajter är ''problemfria''.
    Webmastern borde uppdatera detta och rätta till och göra förbättringar.

    Hade det inte varit för det jag beskrivit här så hade Zooplus fått högsta betyg av mig !

    De ÄR väldigt snabba med att få ut varorna och de HAR bra priser och ett brett sortiment så jag har rekommenderar vänner och bekanta att handla hos Zooplus då de har sortiment OCH priser som övriga inte har.

    Detta var en lååååååång feedback och idag blev det uselt betyg p g a det jag beskrev här MEN fixas detta till så blir betyget PERFEKT nästa gång jag lämnar betyg.
  • Hej highlander_!
    Tack för ditt omdöme. Jag beklagar verkligen att du är missnöjd med oss. Jag har skickat PM åt dig, för att kunna reda ut vad som gått snett här.

    Hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Är nöjd med snabb leverans av torrfoder till min katt samt torrfoder till min systers hamster och till grannens hund beställde jag tuggben. Både min katt och grannens hund är glada. Vet ej vad hamstern säger om torrfodret men det ska nog bli godkänt därmed. Bra priser. Mycket nöjd med butiken Zooplus som sagt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Produkterna finns i ett enormt utbud. Har varit stamkund sedan 2014 och jag har aldrig blivit besviken. Vid eventuella problem, så löser det sig alltid per telefon eller mail. Denna mångfald av allting till ditt husdjur, gör att man sitter i timmar och bara tittar på alla fina och underbara produkter som man tycker passar, allt från mat till smarta grejor.
    Jag skulle kunna sitta och skriva i timmar om hur mycket jag uppskattar Zooplus, men det får bli ett stort TACK FÖR ATT NI FINNS
  • Hej!
    Tack så himla mycket för berömet!. Vi blir väldigt glada av dina vänliga ord :)
    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar,
    zooplus.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra saker till bra priser snabb hantering mycket bra.