Prisjakt
Zooplus.se
  • Över 8.000 produkter
  • Gratis hemleverans från 499 kr
  • Hund, katt, fågel & smådjur
3.7Bra
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Robin Sjöblom
2 omdömen
Utmärkten månad sedan

Har vart kund länge hos zooplus. Bra hundmat!

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej Robin, Tack för att du tog dig tid att lämna en recension. Vi är jätteglada att du och din fyrbenta vän uppskattar vår hundmat! Vi hoppas att det får svansen att vifta av glädje vid varje måltid. 😊 Titta gärna förbi igen, då vi har alltid något som får både hundar och deras ägare att le! Med vänliga hälsningar, zooplus
A
Amanda Berg
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Jag tycker om deras sortiment och dom har relativt låga priser. Snabb och smidigt leverans. Kan absolut rekommendera!

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej Amanda, Stort tack för din recension och för dina vänliga ord. Det gläder oss att höra att du är nöjd med vårt sortiment och våra priser, samt att leveransen gick snabbt och smidigt. Vi är tacksamma för din rekommendation och ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänliga hälsningar, zooplus
Gästanvändare
3 omdömen
UtmärktRedigerades 5 månader sedan

Snabba Toppen leverans Bra varor

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej! Tack för din positiva recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår snabba leverans och våra produkter. Vi strävar alltid efter att erbjuda den bästa möjliga servicen och kvaliteten på varor till våra kunder. Om du har några ytterligare kommentarer eller behöver hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vänliga hälsningar, zooplus
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Varit kund länge men inte mer. Deras kundservice är usel! Kan inte kompromissa eller hitta en annan lösning än dom vill. Dom hade gjort ett misstag och jag fick ta allt ansvar och göra jobbet. Dom läser inte ens vad man skriver utan upprepar bara det dom vill som ett mantra. Är så besviken!

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej, Vi är ledsna att läsa om din upplevelse och tackar för att du tog dig tid att ge oss denna värdefulla feedback. Det är tydligt att vi inte har uppfyllt våra egna standarder för kvalitet och service i ditt fall, och för det ber vi uppriktigt om ursäkt. Vi tar dina synpunkter på allvar och kommer att använda dem för att göra förbättringar i vårt arbetssätt och kundservice. Vi strävar efter att alla våra kunder ska ha positiva erfarenheter och ditt inlägg är en viktig påminnelse om att vi alltid kan bli bättre. Tack igen för din recension. Med vänliga hälsningar, zooplus
Gästanvändare
Uselett år sedan

Zooplus var en gång i tiden ett bra ställe att handla ifrån, nu för tiden är dom svindyra på kattmat, man kan åka till vilken butik som helst och handla det betydligt billigare

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej, Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Vi är ledsna att höra att du känner så här och vill försäkra dig om att vi ständigt arbetar med att se över våra priser för att kunna erbjuda konkurrenskraftiga priser och bra värde. Vi uppskattar att du tidigare har funnit vårt sortiment till belåtenhet och hoppas att vi kan återvinna ditt förtroende i framtiden. Om du har några ytterligare kommentarer eller förslag, är du välkommen att dela dem med oss så att vi kan fortsätta att förbättra vår service. Med vänliga hälsningar, zooplus
Gästanvändare
Braett år sedan

Det bästa med Zooplus är det stora utbudet och priserna, och poängsystemet som faktiskt är ett riktigt vettigt sådant! Det negativa är att de enbart använder sig av PostMord här i Sverige, vilket leder till många försenade leveranser... I dagsläget finns det ju ingen riktig anledning till att INTE erbjuda kunder ett av de många bättre alternativen som finns.

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej, Tack för att du delar med dig av både positiv och konstruktiv feedback. Vi är glada att höra att du uppskattar vårt sortiment och poängsystemet. När det gäller leveranser tar vi din feedback på största allvar. Vi strävar ständigt efter att förbättra vår leveransservice och dina kommentarer är viktiga för att vi ska kunna göra detta. Vi undersöker kontinuerligt olika leveransalternativ för att se till att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen. Tack igen för din input. Med vänliga hälsningar, zooplus
Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Har bara postiva saker att skriva. extremt smidig betalning och bra priser,

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej, Stort tack för dina vänliga ord! Vi är oerhört glada att höra att du upplever betalningsprocessen som smidig och att du är nöjd med våra priser. Det är just sådana upplevelser vi strävar efter att ge alla våra kunder. Vi ser fram emot att fortsätta att erbjuda dig fantastisk service i framtiden. Vänliga hälsningar, zooplus
L
LibraNettis
8 omdömen
Utmärkt2 år sedan

husdjurspriser långt under normalpris ett riktigt bra och lönsamt bonussystem. leverans till dörren.

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej LibraNettis, Tusen tack för din underbara recension! Det värmer våra hjärtan att höra att du uppskattar våra låga priser på husdjursprodukter samt vårt bonussystem. Vi är också glada att leveransen till dörren bidrar till en bekvämare shoppingupplevelse för dig. Vi ser fram emot att fortsätta överträffa dina förväntningar! Varmaste hälsningar, zooplus
Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Har köpt från zooplus i några år nu och har bara gott att säga om dem. Bra priser och snabba leveranser. De har dessutom ett sparprogram som ger ytterligare några kronor tillbaka samt poängsystem som man kan köpa lite enklare saker gratis för (exempelvis tass-salva). De få gånger som någonting varit konstigt har supporten varit snabb att svara och lösa problemet (via mail). Produkterna lagerhålls i Polen (om man nu tycker det är ett problem av någon anledning), men jag upplever att leveranserna varit betydligt snabbare än från andra företag med svensk lagerhållning. Endast någon gång under pandemin när all transport i Europa i stort sett stod stilla var det några dagars extra fördröjning.

Zooplus.se svarar:2024-02-13
Hej, Stort tack för dina positiva kommentarer om våra priser och leveranstider. Vi är glada att du uppskattar vårt sparprogram och poängsystem, och det är underbart att veta att vårt kundservice har kunnat hjälpa till snabbt när det behövts. Vi strävar efter att alltid erbjuda en service som är snabb och tillförlitlig, även under de mest utmanande omständigheter som pandemin har fört med sig. Vi värdesätter din lojalitet och ser fram emot att fortsätta vara ditt förstahandsval för husdjursprodukter. Vänliga hälsningar, zooplus
Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Bra i det stora hela. Utmärkta på PR, så se upp lite grand. Returer kan vara besvärligt. Att tänka på . Utöver, är det en Hund Shop, jag ej vill vara utan. Min hund och katt, gillar dem! Tack.

Zooplus.se svarar:2022-08-19
Hej! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med zooplus. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och hoppas att se dig snart igen på zooplus.se! Med vänliga hälsningar, zooplus.se

Om butiken

Zooplus.se

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.zooplus.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: ZOOPLUS AG

Organisationsnr: 502070-4424

Information hos allabolag.se