(53)
Kunnig och trevlig personal dom alltid tar sig tid trots många kunder. Alltid nöjd
Fantastisk hjälp och service. Behövde hjälp för att få rätt sladdar till mitt ljudsystem. Bara genom att visa lite bilder så fick jag all info jag behövde och även fast inte sladdarna fanns inne så beställde Niklas dem snabbt och lätt till mig. Fick även fantastisk service av James när jag skulle hämta upp dem och hjälp hur det skulle installeras. Kommer definitivt komma tillbaka!
Jag var i butiken och köpte 2st Thelevi och fick super service men efter att ha testat dom i ca 30sek så sprack dessa och jag hörde av mig till butiken som tog tag i detta direkt. Eftersom jag inte bor i STHLM så skickade dom mig nya i utbyte och detta visar igen vilken proffsig butik och personal som jobbar där! Kommer garanterat att köpa mer därifrån och sprida den goda service man fått! Tusen Takk!
Höjer ånyo gänget på DLX till skyarna. Vilket gäng ! Tommy Åström
Jag fick problem med min Sequential Prophet 10 efter lite drygt två år. För att göra en lång historia kort så var Sequentials support i USA skapligt motsträviga, men efter en kontakt med DLX så tog de tag i mitt ärende och snackade med Sequential, som då ändrade tonläge. Det innebar att jag istället för att behöva skicka synthen till Tyskland för reparation på egen bekostnad, fick lämna in den hos DLX i Sthlm istället. Några veckor senare kunde jag hämta den, lagad på garanti. Som kund är jag grymt nöjd med hur DLX engagerade sig i mitt ärende och månade om att jag skulle få detta löst på allra bästa sätt. Jag har varit nöjd när jag handlat på DLX, absolut, men det är när det strular till som slaget om kunden avgörs på riktigt. Stort tack igen, Niklas & Co! /Johan
Jag beställde en gitarrpedal som skulle vara i lager inom tre dagar. Dagen efter beställningen meddelades jag att de kanske kan skicka varan om 3.5 veckor. Jag erbjöds inte att häva köpet, men de accepterade det efter att jag tog upp det. DLX Music har sedan uppdaterat produktsidan så den visar att varan är i lager om sex dagar (inte 3.5 veckor), så de har uppenbarligen satt i system att ljuga om leveranstid. Uppdatering: Dagen efter meddelade kundtjänst att de visst just fått en nyleverans. Jag köpte varan igen och fick den levererad dagen efter. Varan fungerar bra.
Beställde en Triton Fethead, men fick en Fethead Phantom istället. Vilket är nästintill värdelöst för min användning då jag har en dynamisk mikrofon och inte ens kondensatormikrofon. Skickade ett mail till deras kundtjänst, på Tisdag och har fortfarande inte fått svar ännu på en Torsdag. Blev så frustrerad så jag var tvungen att slösa tid och sticka till deras butik i Stockholm. För att byta ut min vara. Kundtjänsten där var mycket smidigare. Det endast som var bra är deras leverans tid, resterande är inte så "Deluxe"
Otroligt otrevlig personal i butik. Ignorerar en som kund. Försöker få hjälp och får otrevligt svar tillbaka som att man måste grabba tag i en som jobbar. Svårt när de klär sig som en vanlig kund och inte har någon namnbricka. Överlag en väldigt obekväm känsla att vistas i denna butik. Hade oturen att priset ändrades dagen innan jag va på plats i butik när produkten var 50% billigare vid tidpunkten jag hitta den på deras webbsida. Påpeka detta och då ljög de mig även rätt upp i ansiktet och sa att det blev fel dagen innan i deras databas. Påpekade att priset va det billigare för 4-5 dagar sen när jag kolla produkten på deras webb. De ändrade sig då och sa att de var fel för en vecka sen. Fråga då om jag kollar prisjakt så kommer priset va nuvarande för mer än en vecka sen? Butikspersonalen sa då ja precis. Kollade och visade att det billigare priset har legat sen i februari 2022. Butikspersonalen försökte även i smyg skrapa bort prislappen på produkten med det billigare priset. 10% rabatt kunde jag få på nya priset. Hittade sen samma vara på annan butik för det priset jag såg från början hos DLX och fick då även två mikrofoner och hörlurar på köpet. Sluta ljug för era kunder! Tycker synd om alla våra musik och kulturskolor som måste handla med denna butik.
Good range of instruments and accessories, very friendly and helpful staff, competitive pricing on everything I've bought, and very relaxed about trying things out in the store.
Beställde ett tillbehör till min elgitarr. Levererades utan den instruktionsbok som ska medfölja och fungerade inte.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: De Luxe Music Försäljnings Aktiebolag
Organisationsnr: 556238-1805
Information hos allabolag.se