Prisjakt
DLX Music
  • Sveriges Största Musikaffär
  • Sveriges bästa support
  • Stort lager, snabba leveranser
4.5Utmärkt
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 månader sedan

Kunnig och trevlig personal dom alltid tar sig tid trots många kunder. Alltid nöjd

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 8 månader sedan

Fantastisk hjälp och service. Behövde hjälp för att få rätt sladdar till mitt ljudsystem. Bara genom att visa lite bilder så fick jag all info jag behövde och även fast inte sladdarna fanns inne så beställde Niklas dem snabbt och lätt till mig. Fick även fantastisk service av James när jag skulle hämta upp dem och hjälp hur det skulle installeras. Kommer definitivt komma tillbaka!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 9 månader sedan

Jag var i butiken och köpte 2st Thelevi och fick super service men efter att ha testat dom i ca 30sek så sprack dessa och jag hörde av mig till butiken som tog tag i detta direkt. Eftersom jag inte bor i STHLM så skickade dom mig nya i utbyte och detta visar igen vilken proffsig butik och personal som jobbar där! Kommer garanterat att köpa mer därifrån och sprida den goda service man fått! Tusen Takk!

DLX Music svarar:2023-06-19
Supertack för feedback :-)
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 9 månader sedan

Höjer ånyo gänget på DLX till skyarna. Vilket gäng ! Tommy Åström

C
CJPB
2 omdömen
Utmärktett år sedan

Jag fick problem med min Sequential Prophet 10 efter lite drygt två år. För att göra en lång historia kort så var Sequentials support i USA skapligt motsträviga, men efter en kontakt med DLX så tog de tag i mitt ärende och snackade med Sequential, som då ändrade tonläge. Det innebar att jag istället för att behöva skicka synthen till Tyskland för reparation på egen bekostnad, fick lämna in den hos DLX i Sthlm istället. Några veckor senare kunde jag hämta den, lagad på garanti. Som kund är jag grymt nöjd med hur DLX engagerade sig i mitt ärende och månade om att jag skulle få detta löst på allra bästa sätt. Jag har varit nöjd när jag handlat på DLX, absolut, men det är när det strular till som slaget om kunden avgörs på riktigt. Stort tack igen, Niklas & Co! /Johan

Gästanvändare
OKRedigerades ett år sedan

Jag beställde en gitarrpedal som skulle vara i lager inom tre dagar. Dagen efter beställningen meddelades jag att de kanske kan skicka varan om 3.5 veckor. Jag erbjöds inte att häva köpet, men de accepterade det efter att jag tog upp det. DLX Music har sedan uppdaterat produktsidan så den visar att varan är i lager om sex dagar (inte 3.5 veckor), så de har uppenbarligen satt i system att ljuga om leveranstid. Uppdatering: Dagen efter meddelade kundtjänst att de visst just fått en nyleverans. Jag köpte varan igen och fick den levererad dagen efter. Varan fungerar bra.

DLX Music svarar:2023-02-07
Hej Tim, Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vad jag förstått har våran webbavdelning återkopplat till dig och att ni hittat en lösning? Vi beklagar att du kände att upplevelsen att handla hos oss inte var som förväntat i början, men vi hoppas att du känner dig nöjd med hur ärendet hanterats efteråt. Vi önskar dig en fortsatt fin dag och hoppas att du återkopplar till oss om det är något vi kan hjälpa dig med. Med vänliga hälsningar, Deluxe Music Kundtjänst
Gästanvändare
Dåligett år sedan

Beställde en Triton Fethead, men fick en Fethead Phantom istället. Vilket är nästintill värdelöst för min användning då jag har en dynamisk mikrofon och inte ens kondensatormikrofon. Skickade ett mail till deras kundtjänst, på Tisdag och har fortfarande inte fått svar ännu på en Torsdag. Blev så frustrerad så jag var tvungen att slösa tid och sticka till deras butik i Stockholm. För att byta ut min vara. Kundtjänsten där var mycket smidigare. Det endast som var bra är deras leverans tid, resterande är inte så "Deluxe"

DLX Music svarar:2023-02-15
Hej, Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi beklagar för din tråkiga upplevelse och att du fick fel vara levererad till dig. Vad jag kan se har våran kundtjänst varit i kontakt med dig och försökt hitta en smidig lösning för att åtgärda misstaget. Vi hoppas att det har gottgjort en del av missnöjet och om det är något du känner att vi kan assistera med eller kanske förbättra så får du mer än gärna kontakta oss på [email protected] . Vi hoppas att du ger oss en chans framöver att förhoppningsvis bevisa den höga kundservice nivån vi önskar hålla. Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänliga hälsningar, Deluxe Music Kundtjänst
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Otroligt otrevlig personal i butik. Ignorerar en som kund. Försöker få hjälp och får otrevligt svar tillbaka som att man måste grabba tag i en som jobbar. Svårt när de klär sig som en vanlig kund och inte har någon namnbricka. Överlag en väldigt obekväm känsla att vistas i denna butik. Hade oturen att priset ändrades dagen innan jag va på plats i butik när produkten var 50% billigare vid tidpunkten jag hitta den på deras webbsida. Påpeka detta och då ljög de mig även rätt upp i ansiktet och sa att det blev fel dagen innan i deras databas. Påpekade att priset va det billigare för 4-5 dagar sen när jag kolla produkten på deras webb. De ändrade sig då och sa att de var fel för en vecka sen. Fråga då om jag kollar prisjakt så kommer priset va nuvarande för mer än en vecka sen? Butikspersonalen sa då ja precis. Kollade och visade att det billigare priset har legat sen i februari 2022. Butikspersonalen försökte även i smyg skrapa bort prislappen på produkten med det billigare priset. 10% rabatt kunde jag få på nya priset. Hittade sen samma vara på annan butik för det priset jag såg från början hos DLX och fick då även två mikrofoner och hörlurar på köpet. Sluta ljug för era kunder! Tycker synd om alla våra musik och kulturskolor som måste handla med denna butik.

DLX Music svarar:2022-12-16
Hej, Det tråkigt att höra att din upplevelse hos oss inte varit som förväntan. Vårat mål är alltid att alla våra kunder ska känna sig välkomna, omhändertagna och få ett professionellt bemötande. Vi skulle väldigt gärna vilja veta mer kring händelseförloppet så vi kan gå till botten i det hela och undersöka vad som gått fel i processen och se vilka åtgärder vi kan ta i förbyggande syfte. Vi skulle verkligen uppskatta om du kan kontakta oss på [email protected] så vi kan få veta mer. Vi beklagar er tråkiga upplevelse och hoppas ni ger oss en till chans. Med vänliga hälsningar, Viktor Deluxe Music
Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Good range of instruments and accessories, very friendly and helpful staff, competitive pricing on everything I've bought, and very relaxed about trying things out in the store.

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Beställde ett tillbehör till min elgitarr. Levererades utan den instruktionsbok som ska medfölja och fungerade inte.

DLX Music svarar:2022-06-13
Hej! Hemskt tråkigt att höra du fått en inkomplett order och som dessutom inte fungerar. Beklagar så mycket för missödet, det vill vi ju såklart åtgärda så snabbt och smidigt som möjligt! Har du möjlighet att maila in till oss vad det gäller för order på [email protected] så ska vi se till att ha det ordnat inom kort! Med vänlig hälsning, James DLX Music

Om butiken

DLX Music

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.dlxmusic.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: De Luxe Music Försäljnings Aktiebolag

Organisationsnr: 556238-1805

Information hos allabolag.se