Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kända varumärken.
Auktoriserad återförsäljare.
Kundservice 021-4481850.

http://harmoniq.se

Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Harmoniq har fått betyget (3.18)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Jag krånglade lite med en order. Hade lite frågor kring en produkt och fick världens bästa hjälp och supertrevligt bemötande och en stor portion tålamod! Tack Arman på Harmoniq! Kan verkligen rekommendera denna webbutik. Bra utbud och bra priser!
  • Dålig
    12 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Kunde jag ge 0 stjärnor skulle ni få det.
    Beställde 8 pkt (består av 2 olika komponenter) och betalade med Swish. Jag fick 5 st av en komponent och 2 av den andra komponenten => 2 kompletta pkt. När jag går in på hemsidan är det noterat att leverans skett. Jag har både mailat och ringt flera gånger - Har inte lyckats få nån kontakt med eller feed-back från Harmoniq öht.
  • Dålig
    8 dagar sedan
    Gjorde en beställning på tre varor, en saknades i paketet och de två varorna jag fick var ej plomberade. Går ej att få kontakt med företaget. Har önskat reklamation på varorna men får avgöras av ARN då man inte kan maila eller ringa. 0 stjärnor
  • Dålig
    13 dagar sedan
    STOPP! Tänk ett steg längre! Beställde min plattång den 21/4, betalde. Får bekräftelse dagen efter med ett käckt meddelande om att ”ett skepp kommer lastat”.......med inget skepp har dockat i vår hamn! Sitter här i dag den 7/5 o har sökt kundtjänst som en galning både via telf o mejl. Inget svar! Vi driver ärendet vidare. Hälsningar Catarina Anna
  • Dålig
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Jag fick gel för ansikte som var fryst. Jag skrev reklamation, bifogade bilder på produkt och fick aldrig svar.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Helt outstanding upplevelse!

    Jag kände mig osäker på Harmoniq efter att ha läst dessa recensioner. Samtidigt hade de bättre priser och utbud än deras konkurrenter... Så jag gick in på deras facebooksida och såg en mycket mer positiv sida. Messenger poppade upp så jag slängde iväg ett meddelande, där jag sa att jag kikar på två varor men att jag var lite osäker på att lägga en beställning efter att ha läst recensionerna här om väntetiden mm. Så jag undrade ifall de kunde garantera mig att så var inte fallet mer.

    Till min förvåning fick jag svar inom någon minut! Harmoniq var trevliga och effektiva. De försäkrade mig om att jag skulle få produkterna inom två arbetsdagar.

    Sagt och gjort - två dagar senare fick jag produkterna i brevlådan! Vill även tillägga att deras förpackningar är riktigt lyxiga. Tänker definitivt beställa härifrån igen (och igen och igen och igen)
  • Hej Emina,
    Tack för ditt omdöme.
    Vad glada vi blir när vi läser detta! Vi jobbar med hjärtat och strävar efter att alla kunder ska bli nöjda, och att vända vårt rykte är en prioritering. Med hjälp av dig och ditt omdöme har vi kommit ett steg närmare vårt mål.

    Glad Påsk från oss alla på Harmoniq! <3

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    HANDLA inte av detta företag om du uppskattar att enkelt komma i kontakt med företaget; svarar inte i telefon, endast sporadiskt på mail o ordern går inte enkelt att följa.
  • Hej Annelie,
    Tack för ditt omdöme,
    Din order lämnade vårt lager 2019-04-03. Därefter togs den emot av Dhl som började köra den till Macken i Säter Frendo 2019-04-04. Dhl misstänker att ombudet har missat att scanna in paketet som levererat så du kan hämta den och de har påbörjat ett ärende för att undersöka detta.
    Jag kommer bli återkopplad så snabbt de vet mer, och då kommer jag självklart ta detta vidare till dig. Jag är hemskt ledsen att du tycker att vi är bluff och båg när Dhl inte lyckats fullfölja sitt jobb ordentligt, vi gör vårt bästa för att det ska lösa sig så snabbt som möligt.

  • Usel
    1 månad sedan
    Bedrövlig support, om den nu ens finns. Nu har det gått 6 arbetsdagar sedan lagd order, och fortfarande har jag varken fått spårnummer eller något paket. Har försökt få tag på dem mer än 10 gånger, men de vägrar svara. Förmodligen är man väl blåst på pengarna skulle jag gissa.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Att jag efter 6 dagar ska behöva fråga vart min levereras är tycker jag inte är bra och då är den inte ens skickad... Hur är det ens möjligt med så långa leveranser & inte på tala om kundservicen samt den dåliga kommunikationen som fås via mejl....

    Om en produkt tas bort från beställningen pga att den är slut i lager borde information ges att frakten kommer gå upp 40:- för att ordervärdet inte är tillräckligt högt men nej den infon gavs ej.. Ingen leveransbekräftelse med spårningsnummer så jag som kund kan se vart mitt paket finns under leveransen!

    Ångrar att jag inte läste här innan och ångrar att jag ens lagt en beställning på detta företag! Att företaget ens fått bra recensioner känns väldigt konstigt, nej nästa gång lägger jag hellre mer pengar på samma produkt men på ett företag med bättre leveranstider, som är mer pålitliga och har en bra kundservice!
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Hej, jag beställde två varor i lördags, ca 1800 kr och har fått ingen info om leveransen än. HARMONIQ tog betalt redan på tisdag när varorna skulle komma till dem. Jag önskar veta status på min beställning. Jag har köpt on line tidigare från andra företag och de inte tar betalt om de inte har varorna i lager! Ordernr 148165.
    Några dagar senare fick jag ett meddelande att mina produkter var på väg och allt kom bra. Jag blev glad men ska säga att de kan förbättra kundupplevelse och support under hela processen. Inte tydlig info och de tar betalt för snabbt.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställde en vara 14/3 och betalade med kort. Fick besked dagen efter att varan var slut. Skulle komma in senare, varför jag inväntade leverans. Blev lovad att jag skulle få varan förra veckan, vilket inte skedde. Beklagligt att man inte får reda på produktstatus då man beställer och innan betalning. Första och sista gången jag beställer ngt från Harmoniq! Har annullerat min beställning, och hoppas att dom betalar tillbaka mina pengar snarast.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställde en deo, hårvax och en parfym på förmiddagen på onsdagen och fick hem dem redan på torsdagen. Snabbt och smidigt!
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Har tidigare handlat av Harmoniq och precis som många andra fått vänta. Gav det en andra chans nu pga deras priser och det märks att de tagit till sig av kritiken om leveranser. Hade önskat hemleverans men paketet var framme efter två dagar så det är klart godkänt.
  • Usel
    2 mån sedan
    Jag beställde 3 produkter i mitten av februari. Fick ett par dagar senare ett mail att varorna skickats. Ytterligare en dag senare ett mail att två av varorna skickats. Mailade Harmoniq och frågade vilket av mailen som var korrekt, inget svar.
    20 februari fick jag utan information en återbetalning via swish för en av varorna. Mailade igen för att fråga - inget svar.
    22 februari kunde jag hämta mitt paket. Som innehöll EN av produkterna. Ringer Harmoniqs kundtjänst och får då veta att den andra produkten redan "dellevererats" och att man mailat mig angående den första varan som då var slut (ett mail jag aldrig fått). Man ska då undersöka vad om hänt med den vara man ska ha dellevererat och återkomma på måndag. Måndag kommer och går, ingen info. Ringer på tisdag 26/2, går inte att komma fram så uppmanas sms:a, Vilket jag gör och får svaret att DHL inte kan spåra (del)leveransen, "men vi får in den igen om ca en vecka och skickar då".
    Det har nu gått nästan två veckor sedan dess och ingen vara, ingen info. Försöker ringa och det går inte att komma fram. Så jag sms:ar. Ännu inget svar.
    Det här är varor jag betalat för. Man tar inte betalt för sådant man inte har i lager. Jobbar man på kundtjänst och det blivit fel kan man förvänta sig att kundtjänst återkommer som utlovat. Jag har alltså betalt för en månad sedan men fortfarande inte fått mina varor och kundtjänst är omöjliga att nå. Komiskt nog går den vara jag saknar att beställa på Harmoniqs webbsida. Detta är under all kritik och jag undrar hur länge de kan hålla ens pengar utan åtgärd utan att det klassas som stöld. Många svar nedan från företaget "kontakta kundtjänst" men dessa går ju inte att nå.
    Så kundtjänst; om ni läser detta är mitt ordernummer 144158, detta verkar ju vara enda vägen till kommunikation.
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställde tre produkter. Får orderbekräftelse om att alla produkter är skickade.

    Paketet innehöll dock endast två av tre varor, även packlistan var på två varor. Mailar harmoniq om detta och har ej fått svar, det har gått en vecka.

    Ej värt priset.

    Svar från harmoni:
    --------
    Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order.

    Tack för ditt tålamod,
    Ha en fin kväll! <3
    --------

    1. Jag tycker det är tråkigt att ni svarar blixtsnabbt på kritik här, men jag har ännu inte fått svar på mitt mail efter 6 dagar.

    2. Det stod att alla tre produkter skickades.

    3. I plocklistan i mitt paket fanns bara två artiklar med, det står ingenstans ett ord om delleverans.

    4. Att ni har problem med leverantör borde inte påverka er förmåga att ha god service mot kunder.
  • Hej,
    Tack för din recension!
    Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order.

    Tack för ditt tålamod,
    Ha en fin kväll! <3

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Gör er själva en tjänst och beställ aldrig från Harmoniq! Jag har beställt för 4 veckor sedan. 3 veckor efter beställnigen så fick jag fel saker, alltså jag fick någon annans varor. De skulle skicka mina varor men nu efter en vecka sedan har det fortfarande inte hänt ett dugg!
  • Hej,
    Tack för din recension!
    Återkom gärna med ordernummer så kan vi se vad som har gått snett.

    Ha en fin kväll! <3

  • Usel
    3 mån sedan
    Falska priser via Prisjakt
  • Hej! Vad kul att du är intresserad av att köpa en produkt av oss!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns här för dig!

    Ha nu en fortsatt fin dag, kramar kundtjänst <3

  • Usel
    3 mån sedan
    Alltid lurigt annons
    Eller väldigt känd att skickar mail i efter hand att ”varan är slut i lager” och makulera beställningen!
    Sämst 👎🏼
  • Hejsan! Vad kul att du är intresserad av att köpa en av våra produkter!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Efter julperioden (främst) är det svårt att få in beställningar eftersom att det varit så högt tryck under julen och blivit slutsålt. Vi har varit dåliga på att uppdatera våra lagersaldon på hemsidan, och det är något har sett över internt. Dock så har vi som system att erbjuda kunden att vänta på sin slutsålda vara, och att skicka med en gåva som kompensation för väntan. Önskar kunden att makulera sin beställning så löser vi självklart det.

    Jag hoppas att du fått svar på dina funderingar! Om inte så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med något, vi finns här för dig och är glada att hjälpa! <3

  • Usel
    3 mån sedan
    Lägger upp falska priser systematiskt på Prisjakt.
  • Hej! Vad kul att du är intresserad av att lägga en beställning från oss!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns alltid här för dig!

    Ha en fortsatt fin dag, bästa hälsningar kundtjänst <3

  • Usel
    3 mån sedan
    Det står fel pris på prrisjakt o när man klickar på den kommer en högre pris.
  • Hej! Vad kul att du är intresserad av att köpa en av våra produkter!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns här för dig!

    Bästa hälsningar kundtjänst <3

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Usel service men väldigt lång leveranstid.
    Den 6e dagen som gick utan någon som helst kontakt, så ringde jag dom och fråga vad som hände. Då meddelade dom att Harmoniq har precis genomgått en inventering och därmed har ordrar blivit försenade. På deras hemsida stod det med liten text under kundservice-fliken att dom har längre leveranstid pga julhandeln. Är det alla sena julklappar dom ska få ut en månad försent tro. Men när jag var i kontakt med dom så lovade hon att den dagen skulle det gå ut med posten. Gick tre dagar till innan jag försökte nå dom, men inget svar. 15 min efter dom misslyckade kontaktförsöken så får jag mejl om att det är skickat. Slumpen?
    Handla ej ifrån detta företag! Lägg till några kronor och du kommer bli nöjd.
  • Bästa Hampus! Vad tråkigt att höra att du blivit missnöjd med ditt bemötande från oss.

    Jag kan se att order 140467 gick iväg med postnord den 22/1. Samtidigt meddelade vi dig att det för tillfället var en del förseningar i registreringen hos postnord och att det ser ut som att ditt paket beräknas att levereras tidigast nästkommande dag, att vi hoppades att vår gåva vi skickat dig som plåster på såren skulle komma till uppskattning.

    Vi ber återigen så hemskt mycket om ursäkt för att vi inte kunnat leverera i tid och vi tar åt oss av den kritik du gett för att utreda detta internt.

    Slutligen så hoppas jag att du blev nöjd med dina varor och med gåvan trots tiden du fått vänta. Om du har några som helst funderingar så är du varmt välkommen att kontakta oss, vi finns här för att hjälpa! <3

  • Usel
    4 mån sedan
    ....... Kan tycka man kan lägga ner verksamheten på nätet om man inte ens kan leverera en deodorant efter 8 vardagar. Vet fortfarande inte när skiten kommer. Hade fått 0 stjärnor om det gått. Kommer aldrig beställa härifrån igen.
  • Hej!

    Det låter som att det blivit tokigt här! Kontakta oss gärna på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så ska vi kika på vad som gått snett. Jag hoppas innerligt att vi kan komma på en lösning för att du ska känna dig väl mött och vilja stanna som kund :-)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Bästa hälsningar Evelina<3

  • Usel
    4 mån sedan
    Sämsta någonsin. Räkna med en låååång leveranstid, och tro inte på vad som står vid köpet. Var även beredd på att vissa av varorna tas bort, då de ”tagit slut”.... Var även noga med att räkna så du fått pengar tillbaka! Även sämsta kundservicen, de skiter i en totalt! Kommer aldrig mer beställa därifrån!
  • Hej Sara! Vad tråkigt att du känner att du inte blivit omhändertagen av vår kundtjänst.

    Efter julperioden (främst) är det svårt att få in beställningar eftersom att det varit så högt tryck under julen och blivit slutsålt. Vi har varit dåliga på att uppdatera våra lagersaldon på hemsidan, och det är något har sett över internt. Dock så har vi som system att erbjuda kunden att vänta på sin slutsålda vara, och att skicka med en gåva som kompensation för väntan. Önskar kunden att makulera sin beställning så löser vi självklart det. :-)

    Din åsikt är jätteviktig för oss, och vi ser gärna att du kontaktar oss på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så vi kan få kompensera dig på något sätt.<3

    Ha nu en fortsatt fin dag, och glöm inte bort att du är fin!

  • Usel
    5 mån sedan
    Avråder starkt kunderna att inte handla här. Frakten är extrem och du får räkna med att vänta länge. Beställer du med presentinslagning kan du räkna med att du kommer få skiten ihoprullat i ett papper. Kundtjänst svarar ej på mejl. Helt oseriöst företag
  • Hej! Vad tråkigt att du fått vänta på din beställning, och att du inte blivit nöjd med inslagningen av din produkt.

    Efter julhandeln och en omfattande inventering har vi längre hanteringstider och därav inte kunnat leverera inom den tidsram vi lovat. Vi är hemskt ledsna för detta och ser gärna att du kontaktar oss på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så att vi kan få kompensera dig på något vis.<3

    Ha nu en fin dag!

    Bästa hälsningar kundtjänst.

  • Usel
    7 mån sedan
    Oerhört dålig kundservice. Jag beställde 2 st av samma vara med fri frakt då ordervärdet översteg 300 kr. Harmoniq meddelar en vecka senare att paketet tydligen blivit skadat under leveransen och att de fått tillbaka det, samt att inte kan leverera hela ordern på nytt då det bara har 1 st av varan i lager. De frågar om de ska skicka en och återbetala den andra, vilket jag går med på. Sedan återkommer de med ett mail där de hävdar att jag nu måste betala frakt då ordervärdet understiger 300 kr, trots att inget av detta är mitt fel. Usel kundservice, lång frakttid och väldigt sega svar från kundtjänst.
  • Hej!

    Oj oj, här låter det som att något gått snett. Självklart ska du inte behöva betala någon extra frakt då en av varorna i din beställning hunnit sälja slut i lager.

    Kontakta oss gärna så ska vi se till att kompensera dig på något vis.<3

    Ha nu en fortsatt fin dag!

    Bästa hälsningar kundtjänst

  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Jättenöjd!
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Lade en beställning 27/8, läste mig till att leveranstiden var 3-6 arbetsdagar. Det lät vettigt och med tanke på de billiga priserna så var det helt klart överkomligt. Alla varor fanns i lager dessutom enligt hemsidan. På arbetsdag 6 blev jag lite orolig när jag inte ens fått meddelande om att ordern var på väg. Mailade kundservice som svarade på arbetsdag 8 att en produkt i min order inte fanns i lager. Jag fick altenativet att vänta på att produkten kommer in i lager eller att byta ut den till någonting likvärdigt - borde de inte informera om sådant så snart som möjligt efter lagd order? Kändes besvärligt att jaga fram den informationen själv. Valde att byta till likvärdig produkt som de rekommenderade.
    På arbetsdag 12 hör jag av mig till dem igen när jag fortfarande inte fått någon uppdatering om min order, ber dem att byta till vilken annan produkt som helst, för vid det laget kunde jag inte bry mig mindre då det fanns andra produkter i den ordern som hade större prioritering. På arbetsdag 14 får jag ett meddelande om att min order är på väg. Två arbetsdagar senare får jag min order som bland annat innehåller produkten som inte fanns i lager, lite parfymprover, men även ett par extraprodukter som plåster på såren.

    Tror inte att den här butiken har som mening att vara långsamma, det är heller inget fel på produkterna. De kan behöva jobba på kvickare återkoppling och informera kunden direkt när ordern behandlas ifall någon vara inte finns i lager.
    Man får alltså räkna med att det kan ta dubbelt så lång tid att få hem paketet, så beställ ingenting brådskande!
  • Hej Nathalie!

    Jag håller med dig om att vi ska jobba på snabbare återkoppling och information gällande varor som inte finns i lager, det är något som vi utrett internt efter att inte kunnat leverera vissa ordrar i tid. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått vänta länge på din beställning, och för att du inte blivit ordentligt uppdaterad längs vägen.

    Tack för din utförligt skrivna feedback, vi tar åt oss av varenda ord och jobbar på bättring! Jag hoppas att du i slutändan känt dig nöjd med din beställning och gåvan du fått, trots lång väntan.

    Om du har några ytterligare synpunkter eller funderingar är du jättevälkommen att kontakta oss på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så hjälper vi dig gärna, vi finns här!

    Och du, glöm inte bort att du är fin.<3

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    felfri. fick med parfym sample dessutom.
  • Usel
    8 mån sedan
    Superlång leveranstid KEFF kundtjänst som inte svarar på Mail och varor som inte finns i lager. HANDLA INTE HÄR!
  • Hej Johannah!

    Vad tråkigt att höra att du inte känner dig väl mött av vår kundtjänst.

    Angående order 122375 så meddelade vi dig den 13/9 att vi försökt nå dig för att uppdatera dig om din order, då Cocoa Brown Tough Stuff 200 ml sälja slut men finns i mindre förpackningar á 50 ml. Jag kan se att vi skickat med en gåva med din beställning som kompensation för leveranstiden, och hoppas att du blivit nöjd med den och produkterna du beställt trots din väntan.

    Vi hoppas på att få en till chans att göra dig nöjd. Ha nu en fortsatt fin dag<3

  • Usel
    10 mån sedan
    Sämsta webbshoppen alla kategorier.
    Extremt lång leveranstid. Support som är väldigt svår att få tag på. Priserna är förvisso någorlunda bra men som det gamla ordspråket lyder så får man vad man betalar för.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra att du inte blivit nöjd med din beställning!

    Det låter som att något gått snett med din beställning. Nu har jag inget ordernummer så jag kan se exakt vad, men vi hoppas att vi kan få en till chans att göra dig nöjd och att få kompensera dig för din långa väntan på något vis. Kontakta gärna kundtjänst på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så ska vi försöka göra dig nöjd.<3

    Kram!

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    The website harmoniq.se is kind of misleading customers. I made an order of LANCOME TONIQUE CONFORT REHYDRATER 400 ML in this March and was told the products would be sent in May. But later in April I was told the products were out of stock. I felt that I was totally fooled by Harmoniq. Just now I still see the orderable products online with information saying the product will be sent in May???. This May is gone! I am very confusing that this cheating information is still online. Harmoniq uses low price to allure customers and then says the product is out of stock. They will then provide customers with products with higher prices. This may take a long time and finally probably what you did might be nothing. Here I should inform all the potential customers of harmoniq with the trap!
  • Ganska dålig
    11 mån sedan
    jag beställde ch men 50 ml parfym den äldre varianten som de hade på sin bild dvs en röd ch text i mitten av flaskan . istället fick jag den nya versionen som skall vara sämre kvalitet .

    jag får ta den smällen , inte kul alls . hade jag vetat att de inte uppdaterar bilder på sina produkter hade jag valt ett annat företag istället.
  • Hej!

    Vad tråkigt att du inte känt dig nöjd med produkten du fått!

    Mig vetligt så har ingen leverantör uppdaterat sin produkt till det sämre. Skulle du uppleva några fel på produkten du fått så är du varmt välkommen att kontakta oss för reklamation av produkten :-)

    Ha en fortsatt fin dag!

  • 2018-05-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har ett delbetalningsalternativ som är rent ocker och inte i enlighet med lagstiftningen. Anges inte någonting om kostnad eller effektiv ränta.
  • Hej!

    Den informationen finner du bland våra köpvillkor, läs dem här: https://www.harmoniq.se/i/kundservice-kopvillkor.html

    "Uppläggningsavgifter för avtal med olika löptid:
    3 månaders löptid har en uppläggningsavgift på 95 kr och en aviavgift på 29kr.
    6 månaders löptid har en uppläggningsavgift på 195 kr och en aviavgift på 29kr.
    12 månaders löptid har en uppläggningsavgift på 295 kr och en aviavgift på 29kr.
    Exempel på effektiv ränta vid köp om 10 000 kr, löptid 6 månader, 0 % ränta, uppläggningsavgift 195 kr, aviavgift 29 kr: 10,68 %."

    Vi hoppas att du fått svar på din fundering angående kostnad och effektiv ränta! Annars finns vi här för att hjälpa. :-)

    Stor kram från kundtjänst

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Låång leveranstid, 6+ arbetsdagar. Handlar hellre någon annanstans nästa gång.
  • Hej! Vad tokigt att du fått vänta länge på din order. Nu har jag inget ordernummer så att jag kan se vad som gått snett, men vi hoppas på att få en till chans att göra dig nöjd.<3

    Bästa hälsningar kundtjänst

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    I ordered a product three days ago, at the same time I ordered two other products, one from Shopping4net and another from Nordicfeel. I received products from those two but I haven’t even received any update email from Harmonig, I am not aware if my order has been shipped? Where it is and when I will receive it! I even payed 10 sek for posting it while other shopping centers had free frakt!
  • Hello,
    Please contact us at phone 021-448 18 50 or email us at kundservice@harmoniq.se, we need to know your order number to get more information for your order.
    Please return to us and we will find out where your order is.
    Thanks in advance and have a good day.

    Sincerely
    HARMONIQ Customer Service
    021-448 18 50
    kundservice@harmoniq.se
    www.harmoniq.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans och bra pris
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra priser och kampanjer, på det mesta. Men andra saker kostar mycket mer än på andra ställen. Varierar väldigt mycket helt enkelt.
    Hemsidan behöver tittas över. Det går bland annat inte att scrolla (chrome) om man har litet fönster uppe, utan måste dra ned fönstret så man ser "nästa"-knappen.
    Att skicka med faktura i förpackningen borde inte heller kosta något extra. Köper ogärna av företag som jag inte testat innan om jag inte kan få det på faktura.
    10kr i frakt är helt klart ok.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag beställde en vara och dagen efter plingade det till i mobilen. Den fanns inte i lager, ville jag vänta obestämd tid eller ta bort ordern? Jag som suktat efter denna ansiktskräm i veckor ville vänta, nu var ordern ändå lagd. Jag jobbar själv med e-handel och har därmed förståelse men det till trots blev jag irriterad att jag inte skulle få produkten i den tid jag beräknat.

    Men när jag fick paketet ett par veckor senare försvann all irritation och byttes ut till eurfori (ej överdrift) när jag såg att det låg superexklusiva presenter i paketet! Snacka om att vända en irriterad kund som kanske eventuellt skulle beställa igen till att bli världens nöjdaste kund som sprider denna erfarenhet till alla hon samtalar med (vilket blir ofta då e-handel är ett hett samtalsämne i mina kretsar).

    Otroligt bra Harmoniq, av er kommer jag beställa alla mina skönhetsprodukter i framtiden! Kundservice at its finest, tack!
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Recenserar sällan företag såhär men måste säga att jag blev starkt imponerad över, dels hur snabb leveransen var, men även hur billiga priserna var jämfört med de flesta andra skönhetsföretagen. Gjorde beställningen under måndag kväll och fick hem varorna på tidig onsdag eftermiddag. Det enda som skulle kunna ses som något negativt är väl kanske hemsidan som ser lite plottrig ut, men det är förvisso en smaksak. Men som sagt, riktigt imponerad!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Supersnabb leverans och jättebra kundservice! Rekommenderas varmt.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde 2 parfymer som enligt hemsidan ska finnas på lagret.
    Får detta mail dagen efter:

    De produkter du beställde finns tyvärr inte på lager.
    Hur vill du att vi ska hantera din order?
    1.Invänta tills vi fått in produkten på lager.
    2. Skicka något annat (önskad produkt)

    Notera att bägge två parfymer fanns inte på lagret. Vad är sannolikheten.
    Riktigt uselt sätt att jobba på. Att sedan skylla på stäld är inget som uppskattas.
    Fick svar efter 1 vecka: Vi ber om ursäkt för att du har fått vänta men vi har haft problem med vår mailserver därav långsam hantering av mailen. Tyvärr stämmer inte webbens lagersaldot alltid överens med det verkliga lagersaldot då vi har lager och butik på samma plats och detta påverkas av svinn eller stöld.
  • Hej,

    Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt köp hos oss. Vi ber om ursäkt för att produkterna gick att köpa trots att dem inte fanns i lager.

    Kontakta oss gärna så vi kan reda ut detta och göra dig nöjd. Du når oss på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se

    --
    Med vänlig hälsning,

    Malin Ström
    Webbshop

    HARMONIQ AB
    021-4481850

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    bought a Chanel Allure Homme EDP with the cheapest price and just only 2 days delivery. Really satisfy
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde parfym till min flickvän. En födelsedagspresent. Var lite orolig att paketet skulle hinna komma fram innan hennes födelsedag, då jag inte hade världens bästa framförhållning. Men paketet kom fram jättefort. Tog bara 2 dagar. Parfymen doftade riktigt gott och min flickvän blev jätteglad. Riktigt bra pris också. Perfekt!
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en vara som skulle finnas i lager med leveranstid 2-4 dagar. Får följande mail: "Den produkt som du beställde finns tyvärr inte på lager.
    Hur vill du att vi ska hantera din order?

    Invänta tills vi fått in produkten på lager
    Skicka något annat (önskad produkt)
    Svara gärna på detta mail."

    Inte ens ett namn på en person, ingenting. Och framförallt inte möjligheten att häva köpet. Det kändes mycket oseriöst och jag ringde och hävde köpet (de dröjde med mailsvar) och väntar på att få beloppet återbetalt. Har beställt från ett seriösare bolag med korrekt lagerstatus och betalat för expressleverans för att ersätta köpet från harmoniq. Egentligen borde jag fakturera för täckningsköp, men jag orkar inte bry mig om några hundralappar.

    Riktigt tråkig situation att hamna i om man inte har pengar att ligga ute med för två produkter. Det har dock jag, men absolut något jag vill varna för.

Internationella omdömen

(0.00) 1 omdömeHarmoniq från våra medlemmar i Norge Översätt till svenska.