Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kända varumärken.
Auktoriserad återförsäljare.
Kundservice 021-4481850.

http://harmoniq.se

Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Harmoniq har fått betyget (8.09)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Beställde en del produkter och är så nöjd. Bästa kundservicen som är hjälpsam och vänlig. Bra leveranstid. Bara ++++++++ rekommenderas!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställde en hel del smink och parfymer från harmoniq och är super nöjd. Kundservice är den bästa jag någonsin varit med om och bra leverans tid. Rekommenderas starkt. Tack Harmoniq ❤️
  • Stort stort tack för de fina order Hanna! Hoppas vi hörs snart igen. :) <3

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Min vara fanns inte men de hjälpte mig få en annan snabbt och enkelt. Super trevliga på Mail och hjälpsam.
  • Hej Frida,

    tack för att du hörde av dig. Vår kundservice finns här för att hjälpa dig och du är varmt välkommen tillbaka om du funderar över något. :)

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställde två parfymer tyvärr så en av dom fanns inte på lager samt hade jag bråttom då jag skulle resa men kundservicen som är kanon löste det och jag fick det jag beställde!
    Kan bara rekommendera denna sidan till andra !
    Toppen !
  • Tack för det fina omdömet och för att du hörde av dig så vi fick en chans att hjälpa dig. :)

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Jag har beställt från Harmoniq flera gånger och det är toppen! Har även haft kontakt med deras kundtjänst och fått ett riktigt bra bemötande. Kan bara rekommendera dem.
  • Stort varmt tack för de fina orden, Cecilia! <3

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Mycket bra företag, med bra kundservice!
  • Tusen tack för det fina omdömet. :)

  • 3 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Jag har beställt från Harmoniq flera gånger och tycker det fungerar toppen! Har vid några tillfällen även haft kontakt med deras kundtjänst med olika ärenden och fått ett riktigt bra bemötande varje gång! :)
  • Hej Ronja,

    vad roligt att höra att du är nöjd! Det betyder så mycket för oss. Stort tack för att du hörde av dig. :)

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Bra produkter till bra priser! Snabb leverans och toppenservice! Rekommenderas!
  • Hej Maria,

    stort tack för det fina omdömet. <3

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Företaget säljer FALSKA parfym! När man vill se rapporten från provning av återskickade produkt de nekar!
  • Du har även begärt ärendet prövat hos ARN som har bedömt målet till vår fördel då det inte föreligger några bevis för att produkten inte skulle vara äkta.

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Snabb, trevlig och väldigt hjälpsam kundtjänst via web förfrågan om en produkt. Rekommenderas!
  • Tusen tack för att du hörde av dig på en gång så vi fick hjälpa dig på bästa sätt. :)

    Kram Elin

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställ aldrig här ifrån!
    De är det segaste på att skicka produkter!
    Det tar så himla låg tid!
  • Hej!

    Din order gick iväg från vårt lager mindre än 24 timmar efter att du la din order hos oss. Vad är en rimlig leveranstid för dig? :)

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    3 mån sedan
    Inte de snabbaste. Beställde 2020-02-04 och nu är det 2020-02-10 och absolut inget har hänt. Det håller på att packas, du har sakerna imorgon sade kundtjänst idag. Inte sant, för inget skickades. Som förstaupplevelse är det 1/5.
  • Hej!

    Det låter som att det hänt något om du fortfarande inte har fått din order. Har du möjlighet att återkomma till oss så vi får se över det.

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    3 mån sedan
    WOW! Harmoniq kan varmt rekommenderas! Jag hörde av mig till deras kundtjänst för att dubbelkolla min beställning så den kom iväg för jag ska ge bort den i present och fick prata med en trevlig tjej som ordnade så att min vara skickades iväg direkt samma dag. Fick en bekräftelse på mail om att ordern var skickad samt fick ett sms lite senare från Harmoniq att de skickat varan som utlovat. Vilken service! Världsklass ;)
    (Stort tack Elin för hjälpen!)
  • Stort tack till dig! För att du hörde av dig så vi fick chansen att hjälpa dig och fick iväg din order i tid. :)

    Stor kram Elin, Harmoniq

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Rekommenderar starkt! Wow, har bara positivt att säga. Hörde av mig i förväg angående om de hade varan jag ville ha inne på lager, fick snabba svar och fantastisk service! Fick en super-deal då den jag skulle ha var slut. Paketet skickades dagen efter och jag valde att betala när jag fick hem produkten, som såklart var äkta! 5/5 utan tvekan :D
  • Stort tack för att du hörde av dig Linnéa. Och tack för den fina recensionen. :)

    Stor kram Harmoniq

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Har inget att klaga på.
  • Tack, det måste väl ändå vara det bästa betyget. :)

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    3 mån sedan
    De gångerna jag har beställt har jag fått äkta varor, varorna har kommit i tid, väldigt nöjd och rekommenderar till alla. Varför köpa dyrare när harmoniq är billigare än taxfree =)
    Hade ngt jag undrade över och Elin på kundservice hjälpte mer än hon kunde.
  • Hej Abbe,

    stort tack för de fina orden. Självklart försöker vi alltid hjälpa till och hitta en lösning efter förmåga. :)

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    4 mån sedan
    VARNING! Troligtvis håller företaget på att gå i konkurs. Beställde varor för över en månad sen. Fick Maila efter tre veckor o fråga vart paketet tar vägen. Visar sig att jag beställt fem st av en utgående produkt de bara fanns två kvar av. Dom sa att jag skulle få återbetalt för de tre som inte fanns o skicka paketet. Har nu mailat dom för femte gången o frågar varför dom aldrig skickar. Det enda jag får mail tillbaka om är "din order har uppdaterats" men antalet är samma. Dom ljuger och ignorerar mailen. Dom har säkert ingen kundservice kvar. Kollar man upp harmoniq på alla bolag så går det dåligt för dom. Så troligtvis gått i konkurs eller så kommer dom göra det väldigt snart.
  • Hej Madde.

    Vad tråkigt att höra att du upplever att du inte har fått svar.
    Alla mail som kommer in till oss besvaras och detta gäller självklart alla våra kanaler. Vi har inga planer på konkurs utan växer snarare så det knakar. Tyvärr har växtvärken inneburit att vi har behövt anställa mer personal för att hinna med det ökande antalet ordrar. Detta tar tid för att hitta rätt personal och under högsäsongen har vi tyvärr haft längre hanteringstid än vanligt. Gällande utrdaget från bolagsverket har vi ökat varje år sedan vi startade 2014 och hoppas kunna fortsätta göra det och samtidigt bli ännu bättre.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    4 mån sedan
    Se upp för detta företag. Levererar inte beställd produkt och ignorerar mail. Har inte fått tillbaka pengarna heller.
  • Hej!

    Vi har haft längre svarstid än normalt på grund av högt tryck under Black Friday men framför allt jul och nyår. Har du däremot inte fått svar alls låter det tyvärr som att ditt mail inte har kommit in till oss. Då rekommenderar jag att du mailar på nytt eller söker oss på t ex facebook, Dina sidor, Instagram eller telefon så försöker vi hjälpa dig.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    4 mån sedan
    Säljer varor som inte finns och gör det krångligt av avbeställa. Verkar sätta det i system så andra haft samma problem. Undrar hur lång tid det tar att få tillbaka pengarna?
  • Hej!

    Vi vill självklart att det ska vara enkelt att beställa hos oss vinner inget på att få en missnöjd kund. Beroende på vilket betalsätt du har valt så tar det normalt 1-3 bankdagar för Svea Ekonomi att genomföra återbetalningen. Så fort vi får besked om en annullering så meddelar vi dem att en kreditering ska göras.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde varor för en månad sedan. Skrev efter 2 veckor och efterlyste ordern. Fick ett oprofessionellt svar skrivet med smileys etc om att de visst missat den ordern pga någon bugg. Ingen ursäkt/erbjudande om kompensation/fråga om jag fortfarande ville ha varan. De skrev bara att den nu var inlagd på nytt. Nu har det gått över en vecka sedan svaret och jag har fortfarande inte fått artiklarna jag beställt.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra att du känner dig missnöjd.
    Vi försöker ha en transparent, ödmjuk och tydlig framtoning i kundtjänsten. Ibland misslyckas vi och ibland passar det tyvärr inte alla. Jag hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende och att du annars återkommer till oss så vi kan se över hur vi kan bli ännu bättre.

    Kram Harmoniq

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Bra pris, fick rätt vara, men ganska lång tid från beställning till att jag hade varan.
  • Hej Simon,

    tack för din feedback.
    Jag ber självfallet om ursäkt om du har fått vänta. Då jag inte vet vilket order det gäller så är det svårt att säga vad som kan ha hänt men vi arbetar hårt för att bli både bättre och snabbare inom just leveranserna.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    5 mån sedan
    INTE BRA -
    Jag beställde ett antal varor, fick snabbt svar om att en av varorna saknades i lager. Jag kunde välja delleverans eller att vänta in den restnoterade varan. Jag valde att vänta in varan. Harmoniq bekräftade detta men skickade ändå en delleverans till mig, eftersom jag trodde att det var den ordinarie blev jag fundersam över varför min restnoterade vara saknades. De hade även skickat en produkt som var fel.
    Jag mejlade kundtjänst och fick svar snabbt, de frågade om det var hål i kartongen och att kanske därför varan saknades...när de själva stämplat plocklistan med DELLEVERANS..??
    Nu har jag mejalt två ggr och inte fått någon återkoppling, dum som jag är har jag haft förtroende och betalat fakturan innan leveransen. Vilket jag ångrar nu.
    Jag rekommenderar inte detta företag, välj Lyko eller något annat pålitligt företag istället. Jag får tydligen vara utan balsam och rätt värmeskydd inför jul och nyårshelgerna.
  • Hej Tanja,

    tack för din feedback.
    Det är självfallet tråkigt att du har fått fel produkt. Det ska förstås inte hänta. Vad jag förstår på din kontakt med oss så har du fått rätt vara och vi har försett dig med en returfraktsedel för den felaktiga. Vi har även skickat en gåva till dig som kompensation för det inträffade. Känner du fortfarande att det är oklarheter är du självfallet alltid välkommen att höra av dig.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    5 mån sedan
    Om man beställer från butiken spammar de med SMS erbjudanden.
  • Hej Timofej.

    Vi har SMS-utskick som du kan välja att säga nej till. Om du inte redan fått hjälp kan du kontakta oss eller använda STOP-koden i sms:et.

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Kan varmt rekommendera att beställa från Harmoniq.
    Jag har beställt varor från Harmoniq många gånger och jag har alltid fått hem mina paket snabbt och smidigt.

    Deras kundtjänst är dessutom super trevlig och hjälpsam, jag var i kontakt med Elin och hon var väldigt engagerad.

    5/5!
  • Hej

    Vad roligt att du är nöjd och att du känner att du har fått bra hjälp av vår kundtjänst. Då är vi också nöjda. :)

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Fantastisk service! +++++
  • Tusen tack för det fina omdömed Ida. Det glädjer oss! :)

    Kram Harmoniq

  • Bra
    6 mån sedan
    Leveranstiden var längre än förväntat men deras kundservice var snabba på att svara på ens frågor och gjorde det dom kunde.
  • Hej Jim,

    jag är ledsen att det drog ut några dagar på tiden men samtidigt glad att du känner dig nöjd med återkopplingen. Parfymen som kom in igår kväll skickas med dagens leveranser som vi pratat om och jag skickar med något extra till dig för förseningen. :)

    Kram Elin

  • Dålig
    6 mån sedan
    Beställ inte här! Skickar ett annat schampo än det jag beställt. När jag kontaktar dem så påstår man att det är samma innehåll men i ny förpackning, vilket det inte var. Utan en utgående vara med liknande innehåll, men fortfarande inte den vara jag har beställt. De har ej möjlighet att skicka retursedel med post utan jag måste leta upp någon i min omgivning som kan skriva ut den till mig. Får besked om att de ska försöka leta upp den varan jag har beställt ( som finns på deras hemsida) och skicka till mig. Efter över två veckor efter att jag fått fel vara meddelar de mig att de har skickat tillbaks pengarna jag betalat för varan, tydligen hittade de inte den varan jag beställt!, Men ändå går den fortfarande att beställa på hemsidan! Ett litet plus för snabba mailsvar!
  • Hej Ulrika.

    Vi som certifierade återförsäljare måste alltid utgå från den information som vi får från tillverkaren. Ibland byter en produkt kartonage eller design även om innehållet är detsamma. Det är självfallet tråkigt om du har fått annan information från din frisör gällande produkten. Vi har försökt hitta en lösning och få tag i produkten med det nya kartonaget men då det visar sig att det skulle dra ut på tiden så gjorde vi istället en återbetalning till dig enligt överenskommelse. Har du fortfarande frågor är du alltid varmt välkommen att höra av dig på nytt.

    Kram Elin

  • Dålig
    6 mån sedan
    Beställde en parfym och fick veta två gånger att den skulle komma imorgon, inget hände. Nu har det gått över en månad och jag får inget svar, dum som jag var betalade jag i förväg också. Just nu vet jag inte om jag är lurad eller vad som händer. Handla absolut inte här - det kanske går bra om dom råkar ha produkten hemma...men jag kommer då aldrig chansa igen.
  • Hej Olle!

    Jag är ledsen att det har uppstått leverantörsförseningar där du har blivit drabbad. Som jag förstår har du fått en återkoppling och en återbetalning av oss så fort du önskat detta via mail. Om någon av dessa inte kommit fram så vill jag gärna att du återkommer till oss på nytt.

    Stor kram Elin

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Super service verkligen! Hade råkat beställa till butiken och bor inte ens i staden och hon skickade mitt paket direkt. Verkligen blixtsnabbt mot lika snabbt swishat porto. 5 stjärnor på service och bemötande
  • Vilken underbar läsning! Stort tack för den fina feedbacken och att du hörde av dig så det gick att lösa och skicka din order. :) Har du fler frågor är det alltid bara att höra av dig. :)

    Stor kram Elin

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Säljer produkter som "finns i lager" som inte finns. VARNING för detta företag. Jag beställde en produkt för 1 månad sen och fått höra några dagar senare att produkten skulle komma in nån dag senare. Får ett mail att den 25/9 kommer produkten in. Idag 1/10 är fortfarande ingenting skickad...
  • Hej!

    Här låter det som att det har blivit riktigt tokigt. Om du inte kontaktat oss för hjälp av din order skulle jag gärna se att du gör det så vi kan undersöka vad som hänt. Vi skulle behöva lite mer information om vilken order det gäller. :)

    Kram Elin

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Jättenöjd med min varmluftsborste och superSNABB leverans! Så glad!
  • Vad roligt att du är nöjd Josephine, det är så viktigt för oss! Du vet vart jag finns om du har fler frågor framöver. :)

    Kram Elin

  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Nöjd med varorna och snabbt svar från kundservice, men missnöjd med leveranstiden. Jag fick ingen information om att varorna jag hade beställt inte fanns i lager. Efter tre veckor kontaktade jag kundservice som informerade att varorna precis kommit i lager och lovade att skicka varorna på måndag. Inte förrän på onsdagen får jag ett mail om att de har skickats. De ska inte behöva ta en månad att få det man har beställt, när det inte framkommer någonstans att de var slut i lager.
  • Hej!

    Tack för feedbacken.
    Det är helt riktigt som du säger att du ska få feedback vid förseningar och denna gång så verkar informationen inte ha nått fram till dig trots att den skickats från oss. Och det kan vi självfallet bara beklaga. Skulle du ha frågor gällande framtida beställningar hoppas jag att du vet att du alltid är varmt välkommen att höra av dig igen.

    Kram Elin

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Bra utbud men mitt höga betyg ges framför allt för förstklassig support och återkoppling på min order som riskerade att bli försenad pga. slut i lager. Ärendet hanterades mycket bra!
  • Stort tack för de fina orden Markus, de gör mig så glad! Du vet vart jag finns om du har frågor gällande framtida ordrar. :)

    Stor kram Elin

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Snabb leverans och fantastiskt trevlig personal. Supernöjd!
  • Tusen tack för det Glazze, vad glad jag blir! Tveka inte att höra av dig igen om du har frågor vid din nästa beställning. :)

    Stor kram Elin

  • Dålig
    8 mån sedan
    Sämsta webbutiken och kund behandling. Betala hellre några extra kronor och få det du betlar för istället för "varor finns ej i lager" efter att de har dragit pengarna.
    Hade skrivit till de om att annullera ordern men det gäller inte du måste ringa de enligt deras "vilkor". Sedan Sitta o tjafsa med "kundservicen" om vem som ska stå för retur frakten när de har skickat varor som du har informerar om att du inte vill ha.
    Aldrig igen
  • Hej!

    Jag är ledsen att din upplevelse inte motsvarade dina förväntningar. Som sades i första telefonkontakten så var ordern redan skickad när du ringde oss vilket innebär att vi inte kunde stoppa ordern. Vi kom överens om att jag skulle höra med den som är ansvarig gällande returfrakten och du fick återkoppling inom 10 minuter med en retursedel från oss. När dina varor kom tillbaka till oss krediterade vi dig för allt utom den initiala frakten på 10 kronor, vilket du inte uttryckte några synpunkter på. Skulle det vara så att vi har missförstått dig på något vis vill jag hemskt gärna att du kontaktar oss på nytt.

    Kram Elin

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Supernöjd. Jag fick en trasig produkt och fick ett snabbt och trevligt bemötande av Elin som skickar en ny. Kommer absolut att handla av er igen.
  • Hej Gunilla,

    vad glad jag blir över att du är nöjd! :)
    Du är varmt välkommen tillbaka och tveka inte att kontakta mig igen vid funderingar.

    Stor kram Elin

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Snabb kontakt och bra bemötande i samband med min beställning då det blev problem med betalningslösningar. Elin på Harmoniq har varit mycket hjälpsam och gett bra hjälp och ett trevligt bemötande. Min beställning kom snabbt och jag är nöjd med mina produkter. Stort tack!
  • Hej Marianne!

    Vad fint att du är nöjd, det är så himla viktigt för oss! Om du har funderingar i framtiden vet du att det bara är att höra av dig. :)

    Stor kram Elin

  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Gjorde beställning av hårvax 22 augusti. Får ett mail samma dag om att varan inte finns i lager och att leveransen är försenad. I mailet finns en länk till att avbryta ordern. När man klickar på den så kommer man till deras kontaktformulär. Fyller i med mitt ordernummer och förklarar att jag vill avbryta ordern. Sen hör jag ingenting förrän 10 september, 20 dagar senare. Då har ordern likt förbannat skickats. Försöker man ringa dem så får man bara telefonsvarare som säger att deras öppettider är mellan 09:00 och 17:00 (ringde 13:30), sen lägger de automatiskt på. Undvik den här butiken!

    edit: Jag har redan skickat två mail till kundservice, men de har inte svarat på dem.
  • Hej!

    Det verkar tyvärr som om ditt mail inte nått fram till oss. När du avbryter en order ska du alltid få en bekräftelse av oss, per telefon eller mail. Du skriver att du har försökt nå oss per telefon men att du ringt 13:30 då växeln har stängt (13:00-14:00) vilket sannolikt är orsaken till att du inte kopplats fram till oss. Alla våra öppettider står på vår hemsida. Om du kontaktar oss på nytt på kundservice@harmoniq.se eller 021 - 448 18 50 mellan 09:00-17:00 (stängt 13:00-14:00) så hjälper vi dig med information om hur du kan göra en retur alternativt om du har övriga frågor till oss.

    Kram Elin

  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Beställde vara, köpet gick igenom. Dagarna efter fick jag besked att varan inte fanns i lager längre (vilket kändes som ett lockerbjudande), och jag kunde till slut avbryta köpet. När pengarna sedan skulle betalas tillbaka så fick jag inte åter den kostnad som betalsättet (Swish) kostade.

    Det handlar givetvis inte om pengarna, utan det känns konstigt att betala för ett köp som aldrig gjordes. Skulle inte våga beställa igen pga opålitlig lagerhållning.
  • Hej!

    Jag förstår att det känns tråkigt att varan hann ta slut och som alla typer av affärer så varierar lagersaldot på produkter. Som jag skrev till dig i vår maildialog så känns kanske 3 kronor som en petitess men i det stora hela så blir det en stor förlust för oss när tjänsten redan är förbrukad. Vi har andra helt kostnadsfria betaltjänster och försöker vara tydliga med alla kostnader vid köpet. Vi vill även vara så transparenta som möjligt med eventuella förseningar så att du som kund ska kunna ta ett beslut som kund om du vill invänta, byta eller annullera.

    Kram Elin

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Hemsida: Stort utbud, rimliga priser, går snabbt att hitta efter det man söker, snabb betalning genom swish. Mycket kunnig personal

    Leverans: Supersnabb leverans och väldigt bra paketerad.
  • Hej Tina!

    Vad roligt att du är nöjd! Tveka inte att höra av dig igen om du har funderingar kring produkter eller annat i webshop eller butik.

    Stor kram Elin

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Eftersom det kommit synpunkter så mejlade jag Harmoniq innan jag la min order. Jag fick svar inom fem minuter och ett otroligt trevligt bemötande.

    Beställde mina varor och de skickades samma dag! Otroligt nöjd med både leveranstid och service. Kommer definitivt handla här igen.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Ringde idag och frågade angående olaplex shampoo och balsam, Fick prata med en helt fantastisk Elin Hon hjälpta mig att beställa olaplex för att jag kunde inte beställa genom min mobil, Mycket nöjd med både priser och servicen. Rekommenderar Harmoniq ❤
  • Varmt tack för det Fyan! Vi har ju haft en fortsatt kontakt och jag är så glad över att du inte tvekar att höra av dig om du har funderingar.

    Stor kram Elin

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Var orolig att paketet inte skulle hinna fram i tid, men skickades på momangen och hade det i min hand dagen efter.
    10/10
  • Tack för de fina omdömet! Vi gör alltid allt vi kan för att leverera och lösa en order, speciellt när det är brådskande. :)

    Kram Elin

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Fick prata med en helt fantastisk tjej idag, tror hon hette Elin.
    Hon gav mig svar på alla frågor jag hade och hjälpta mig hitta de bästa produkterna.
    Super nöjd.
  • Tusen tack för de värmande orden Sabrina. :)
    Tveka inte att höra av dig nästa gång du lägger en beställning så skickar vi med något extra.

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Supertrevliga i butik och smidig webbshop m mkt bra priser
    Proffsig rådgivning oavsett vad man söker
  • Stort tack för det fina omdömet Lotta! Det gör oss glada att du är nöjd. :)

    Stor kram, Harmoniq <3

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Mycket nöjd med både priser och servicen. Snabb återkoppling och ett riktigt bra bemötande. Rekommenderar Harmoniq varmt!
  • Stort tack för det Kadde och tack för att du hörde av dig.
    Om du har några fler funderingar så vet du vart du får tag i mig. ;)

    Kram Elin, Harmoniq

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Supersnabb och bra kundservice ifrån Elin! Så trevlig och hjälpte mig med exakt det jag behövde (:
  • Hej Felicia!

    Vad glad jag blir att du är nöjd med servicen! :D
    Tveka inte att höra av dig igen om du behöver hjälp med något.

    Stor kram Elin, Harmoniq

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Inte testat produkterna men billiga priser och bara hört bra av andra som köpt
  • Hej Louise!

    Vad roligt att du hört gott om oss. Du är varmt välkommen att höra av dig när du lägger din första beställning så skickar vi med en liten välkomstpresent. :)

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Har dessvärre inte testat era produkter ännu men utbudet ser bra ut och vill gärna testa i framtiden!
  • Då hoppas vi att vi har chans att ses snart, via webbutiken eller vår fysiska butik i Västerås. :)

    Kram, Harmoniq <3

Internationella omdömen

(0.00) 1 omdömeHarmoniq från våra medlemmar i Norge Översätt till svenska.