Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kända varumärken.
Auktoriserad återförsäljare.
Kundservice 021-4481850.

http://harmoniq.se

Betalningsalternativ

Swish
Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Harmoniq har fått betyget (7.19)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Valde mina varor och betalade, med swish. Varukorgen tömdes men något gick fel och inga pengar drogs. Provade samma sak dagen efter, då via datorn, med samma resultat. En av varorna försvann dessutom under köpet pga att nu var den plötsligt slut! Kundtjänst svarade att jag kanske inte var inloggad...vilket jag naturligtvis var. Inga kommentarer om lösning ang varan som försvann. Mycket tråkigt hanterat tycker jag och köper fortsättningsvis från annan leverantör.
  • Hej!

    Vad tråkigt att det har strulat för dig när du ville beställa. Vi försöker alltid så gott vi kan att lösa lokala problem hos användare utifrån felsökning. Om du känner att du inte fått hjälp med svar på dina frågor rekommenderar vi varmt att du hör av dig på nytt.

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Bra affär med stort utbud och bra priser. Hade frågor om min order och behövde sedan ändra den för att kunna hämta ut i tid innan present skulle överlämnas. Fick första svaret inom fem minuter och inom en kvart var hela mitt ärende löst och Elin på kundtjänst hade ändrat min order utifrån mina önskemål.
  • Hej!

    Vad roligt att höra att du är nöjd och att du har fått snabb hjälp! Tveka inte att höra av dig på nytt om det finns något annat vi kan hjälpa dig med. :)

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    !HANDLA INTE HÄR!
    Sämsta skiten någonsin, har väntat 3 veckor på min order och från inget svar av kundtjänst. Fruktansvärt oseriöst.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd. Om du inte redan gjort det rekommenderar vi att du kontaktar vår kundservice så de får se över ditt ärende och vad som kan ha hänt.

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Behövde hjälp med att komplettera en order. Fick supersnabb hjälp och Elin förstod direkt mitt bekymmer. Alt klart nu. Mycket nöjd!
  • Hej!

    Underbart att höra att du är nöjd med servicen du fick att du fick snabb hjälp i ditt ärende. Tveka inte att höra av dig igen. :)

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Bra priser,snabb och pålitlig service;)
  • Hej!

    Vad härligt att höra att du är nöjd med ditt köp och servicen. På återseende hoppas vi!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställde på söndagen o onsdag hade jag varan. Mycket trevligt o snabbt bemötande från kundtjänst vid en förfrågan om leveranstid. Helnöjd med köpupplevelsen
  • Hej!

    Vad underbart att höra att du är nöjd och tack för den fina recensionen. På återseende hoppas vi! <3

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde parfym till dottern, tog fjorton dagar, försökte ringa, skriva men inget gick. När jag till slut skulle annullera ordern fick jag besked att den var skickad. Det var första gången jag beställde, vet inte om det var otur men fick ingen kontakt alls med dem.
  • Hej Ulf!

    Vår webbtelefon har tyvärr stängt vilket meddelas i telefonsvaret. Vi finns på mail, Mina sidor och chatten mellan 10-13 måndag till fredag för att försöka vara behjälpliga. Det låter som att det hänt något med din order och har du fortfarande obesvarade frågor så är du varmt välkommen att höra av dig till vår kundtjänst. :)

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Fick hem 2st hårprodukter som hede tappat livslusten. Upptäckte detta då jag bröt förpackningarna först flera månader efter beställningen. Blev väldigt bra bemött av kundtjänst och fick omgående pengarna tillbaks på Swish. månader efter
  • Hej!

    Tack för att du hörde av dig till oss så vi fick en chans att se över vad som hänt och försöka åtgärda det på bästa sätt. :)

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Snabb och bra service. Trevligt bemötande via Mail.
  • Tack Ulrika för ditt fina omdöme och varmt välkommen till oss. :)

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Kundtjänst har inte svarat på en vecka. Chatten är stängd och tele-numret till Webshop också.
  • Hej!

    Vi beklagar om du har fått avvakta svar från oss. Vi försöker alltid besvara inkommande mail så fort som möjligt men vid högsäsong eller toppar kan tyvärr svarstiden vara längre. Webbtelefonen har stängt i övergången till chatten som dock har varit öppen med några enstaka undantag som informerats på hemsidan. Däremot verkar inte alla webbläsare kunna läsa in alla funktioner på vår hemsida vilket innebär att chatten inte syns för alla. Detta brukar vara löst genom att byta webbläsare.

    Varma hälsningar,
    Harmoniq

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Betalade med swish vilket jag tycker är super, men det blev något tok och lyckades inte få mitt ordernr. Kontaktade kundtjänst dagen efter som var helt suverän och dessutom såg till att jag kunde få hämta mitt paket bara ett par timmar senare, så jag får alltså min vara inom 24h från lagd beställning. Det kallar jag grym kundservice och det räddade min helg! 😍 grymma priser dessutom om man är kund och loggar in!
  • Hej Sandra,

    vad roligt att du hittat hit till oss och att du är nöjd med din kontakt med oss. självfallet är du alltid välkommen att höra av dig oavsett vilken fundering eller fråga du har. Tveka inte att höra av dig på nytt till oss om du har funderingar. :)

    Varma hälsningar,
    Harmoniq

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Väldigt hjälpsam kundservis. Fina varor som levereras snabbt. Priset stämmer alltid!
  • Hej Angelika,

    tusen tack för det fina omdömet och vad härligt att du är nöjd. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. <3

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Lång leveranstid och dålig information
  • Hej Bera!

    Vad tråkigt att höra att du upplevera att informationen varit dålig. Har du varit i kontakt med vår kundtjänst i ärendet? Annars får du gärna återkomma till oss med vad det är du upplever brister så vi får en chans att se över detta inför framtiden.

    Varma hälsningar,
    Harmoniq

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Jag lade en order den 4e september! Direkt efter att jag beställt och betalat får jag ett meddelande om att varorna är slut på deras lager. De väntar ny leverans inom 2-5 dagar.
    Jag väljer att vänta de extra dagarna.
    Den 23 september (!) har jag fortfarande inte fått min leverans och inte heller någon information. Jag mailar de att jag gärna vill returnera min beställning och vill ha tillbaka mina pengar som jag ligger ute med. Senare på eftermiddagen samma dag får jag ett bekräftelse mail om att min leverans är påväg!
    Så sjukt oseriöst!
  • Hej Anna!

    Jag beklagar om vi inte haft möjlighet att besvara ditt mail innan ordern gick iväg från oss. Vi försöker hantera alla önskemål om makulering eller ändring löpande trots att vi i våra villkor undetryker att vi tyvärr inte kan garantera att vi hinner avbryta en redan lagd order. Har den hunnit vidare till lagret kan den vara svårt att hinna stoppa, men du har alltid 14 dagars öppet köp av dina produkter enligt distansköplagen.

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    VARNING!

    Annonserar låga priser sen som ändras vid orderbekräftelsen. Olagligt och oseriöst!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Hur bra som helst! Rekommenderar harmoniq till alla.
    Mer än nöjd.
  • Tusen tack för det fina omdömet Luco och hoppas vi hörs snart igen! <3

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Sökte på prisjakt för att finna min parfym till bästa pris. Den låg på omkring 700kr på andra sidor, men på harmoniq kostade den endast 399:- på kampanj 😍 beställde och slank även med några produkter ifrån the Ordinary, hade lite brådskande beställning så skrev till kundservice på fredagen när jag beställde. Och till min stora förvåning hade jag svar bara minuter efter och paketet levererades redan på måndagen 🥳🥳 ska nämnas att jag bor i Norrland där sändelserna alltid tar extra tid. Toppen service, bra paketerat och riktigt bra priser. Rekommenderas varmt!
  • Hej Sandra,

    stort tack för det fina omdömet och för att du hörde av dig till oss så vi fick en chans att hjälpa till. :)

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Var skeptiskt efter att ha läst betygen, men chansade.

    Inga konstigheter alls.
    Ett klipp rent prismässigt, och leveranstid på 2 dagar.
  • Hej!

    Vad härligt att höra att du är nöjd. Som du säkert sett har vi haft lite störningar i samband med vår flytt men nu har vi rullat igång igen. Flytten har gett oss möjlighet till ett bättre flöde, bättre lagerhållning och snabbare leveranser.
    Tveka aldrig att höra av dig om du har frågor när du handlar hos oss. :)

    Kram Elin

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Otroligt bra och snabb service. Fick först ett Mail då presentboxen jag valt inte fanns i lager de fixade en annan box åt mig med samma plattång skickades på fredagen och fick den på måndagen. Fick svar på mina 4 mail inom 1 timme otroligt nöjd!
  • Hej Linnea!

    Underbart att höra att du är nöjd med upplevelsen av att handla hos oss och servicen du fått.
    Tveka inte att höra av dig igen om du har funderingar nästa gång du handlar hos oss. <3

    Kram Elin

  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Jag fick min produkt till slut och kundservice verkade trevliga, men här är lite kritik till er:

    1. Fult att inte tydligt varna om flytten innan kunden beställer. Mitt köp tog drygt en månad. Jag förstår att ni inte vill tappa kunder, men det blev en aning vilseledande att göra på detta sättet.

    2. Jag minns inte att jag valde att acceptera SMS-spam från er. Kändes inte som det var tydligt att någon sådan ruta var ikryssad. Kan dock vara jag som missat så ni får benefit of the doubt här.

    3. Dåligt packeterat. Min produkt (herrparfym) var inlindad i lite tunnt papper i en allt för stor låda. Inget ytterligare fyllningsmaterial. Provparfymen ni skickade med var i tusen små glasbitar som ströddes ut över golvet när jag öppnade. Produkten jag beställde var dock hel vilket var tur.

    Jag ser att ni har reagerat på vissa av omdömena genom att bli defensiva. Jag råder er att ta till er av kritiken istället. Jag har arbetat inom E-handel. Det är en tuff bransch. Lycka till!
  • Hej Tom,

    tack för att du har tagit dig tiden att lämna feedback till oss.
    Vår förhoppning var att inte alls ha så stora störningar under flytten som det varit. Tyvärr har COVID-19 påverkat hur smidigt det hela har flutit på och vi beklagar verkligen till alla som blivit drabbade. Det är en lärdom som vi får ta med oss inför framtiden och göra bättre.

    Allt gott!
    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Inga problem med flera beställningar förutom att orderhistoriken visade fel information en gång. Kundtjänst var snabb och trevlig.
  • Hej!

    Vad härligt att du är nöjd med helhetsupplevelsen och känner att du har fått bra hjälp från vår kundservice. Ibland blir det tokigt och då vill vi vara där och försöka hjälpa till. :)

    Kram Elin

  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Har precis som Patsy nedan en väldigt konstig kundupplevelse. Beställde i midsommarhelgen och fick en orderbekräftelse (vilket man enligt omdömen inte ska se som självklart) och sedan 2 dagar senare ett mail om "Försening pga flytt". Därefter ingenting - alls - i två veckor, trots flera mail till Harmoniqs kundtjänst (som när man till slut ska ringa har stängt för semester)

    Får till slut, via halvt hotfullt facebook-meddelande ett svar från någon på bolaget och precis just då så är min order tydligen skickad och dyker upp dagen efter.

    Det enda som tar företaget över 1 stjärna är det faktum att de lyckades skicka rätt produkter
  • Hej!
    Tack för din feedback.

    Vi är otroligt ledsna att vi gjort dig besviken med den förlängda leverans- och svarstiden.

    Det är så att vi är mitt uppe i en flytt till större lager för att kunna hantera enorma flödet av ordrar som vi har.

    På grund av denna flytt, bristen på personal pga semestrar och Covid-19 har våra leveranstider och även svarstider varit längre än vad vi står för och hade önskat.

    Denna flytt betyder däremot att vi får ett större lager som ger oss nya möjligheter till effektivare arbete och ännu snabbare leveranser.

    Vi hoppas innerligt att du kan ge oss en ny chans då vi självklart vill vi behålla dig som kund.

    Ha en härlig sommar!

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Har handlat på Hamoniq många gånger och aldrig blivit besviken! Snabb leverans och riktigt bra service från Leila som hjälpte mig med ett ärende på ett proffsigt sätt :)
  • Hej Nathalie,

    vad roligt att läsa ditt fina omdöme och höra att du är nöjd med upplevelsen. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig.

    Hoppas du får en underbar sommar!
    Kram Harmoniq

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde varor den 12/6-2020, hände ingenting. Mailade efter en vecka och frågade, då sa de att de var mitt i en flytt. Efter ytterligare en vecka fick jag ett meddelande där de sa att prissättningen varit fel och att de hade makulerat min beställning. Jag frågade då (alltså 26/6-2020) efter mina pengar (som drogs direkt vid min beställning). Har ännu inte fått svar.
  • Hej Patsy,
    Tack för ditt omdöme.

    Vi är hemskt ledsna att vi gjort dig besviken med den förlängda leveranstiden.

    Det är så att vi är mitt uppe i en flytt till större lager för att kunna hantera enorma flödet av ordrar som vi har.

    På grund av denna flytt, bristen på personal pga semestrar och Covid-19 har våra leveranstider och även svarstider tyvärr varit längre än vad vi står för och hade önskat.

    Däremot betyder denna flytt ett större lager som ger oss nya möjligheter till effektivare arbete och ännu snabbare leveranser.

    Vi hoppas såklart att du kan ge oss en ny chans så vi självklart vill behålla dig som vår kund.

    Ha en fin sommar!

  • Dålig
    8 mån sedan
    12 dagars leveranstid, uselt. Ingen koll på sitt eget lager kontra kunders orderbekräftelser. Amatörmässigt hela vägen.
  • Hej Magnus!
    Tack för din feedback.

    Vi är otroligt ledsna att vi gjort dig besviken med den förlängda leveranstiden.

    Det är så att vi är mitt uppe i en flytt till större lager för att kunna hantera enorma flödet av ordrar som vi har.

    På grund av denna flytt, bristen på personal pga semestrar och Covid-19 har våra leveranstider och även svarstider varit längre än vad vi står för och hade önskat.

    Däremot betyder denna flytt ett större lager som ger oss nya möjligheter till effektivare arbete och ännu snabbare leveranser.

    Självklart vill vi behålla dig som kund och hoppas att du kan ge oss en ny chans.

    Ha det fint!

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Perfekt, snabba svar och super fin och trevlig personal, rekommenderar harmoniq till alla 🥰❤️
  • Hej Sebiha,

    stort tack för din recension och din rekommendation. Det värmer verkligen hos oss som jobbar på Harmoniq. :)

    Kram Elin

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställde en del produkter och är så nöjd. Bästa kundservicen som är hjälpsam och vänlig. Bra leveranstid. Bara ++++++++ rekommenderas!
  • Underbart att läsa att du är nöjd med din upplevelse Marja. Det är det vi arbetar för både nu och i framtiden. :)

    Ta hand om dig!
    Kram Elin

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställde en hel del smink och parfymer från harmoniq och är super nöjd. Kundservice är den bästa jag någonsin varit med om och bra leverans tid. Rekommenderas starkt. Tack Harmoniq ❤️
  • Stort stort tack för de fina order Hanna! Hoppas vi hörs snart igen. :) <3

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Min vara fanns inte men de hjälpte mig få en annan snabbt och enkelt. Super trevliga på Mail och hjälpsam.
  • Hej Frida,

    tack för att du hörde av dig. Vår kundservice finns här för att hjälpa dig och du är varmt välkommen tillbaka om du funderar över något. :)

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Beställde två parfymer tyvärr så en av dom fanns inte på lager samt hade jag bråttom då jag skulle resa men kundservicen som är kanon löste det och jag fick det jag beställde!
    Kan bara rekommendera denna sidan till andra !
    Toppen !
  • Tack för det fina omdömet och för att du hörde av dig så vi fick en chans att hjälpa dig. :)

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Jag har beställt från Harmoniq flera gånger och det är toppen! Har även haft kontakt med deras kundtjänst och fått ett riktigt bra bemötande. Kan bara rekommendera dem.
  • Stort varmt tack för de fina orden, Cecilia! <3

  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2020-02-26 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag har beställt från Harmoniq flera gånger och tycker det fungerar toppen! Har vid några tillfällen även haft kontakt med deras kundtjänst med olika ärenden och fått ett riktigt bra bemötande varje gång! :)
  • Hej Ronja,

    vad roligt att höra att du är nöjd! Det betyder så mycket för oss. Stort tack för att du hörde av dig. :)

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra produkter till bra priser! Snabb leverans och toppenservice! Rekommenderas!
  • Hej Maria,

    stort tack för det fina omdömet. <3

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Företaget säljer FALSKA parfym! När man vill se rapporten från provning av återskickade produkt de nekar!
  • Du har även begärt ärendet prövat hos ARN som har bedömt målet till vår fördel då det inte föreligger några bevis för att produkten inte skulle vara äkta.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb, trevlig och väldigt hjälpsam kundtjänst via web förfrågan om en produkt. Rekommenderas!
  • Tusen tack för att du hörde av dig på en gång så vi fick hjälpa dig på bästa sätt. :)

    Kram Elin

  • Dålig
    1 år sedan
    Beställ aldrig här ifrån!
    De är det segaste på att skicka produkter!
    Det tar så himla låg tid!
  • Hej!

    Din order gick iväg från vårt lager mindre än 24 timmar efter att du la din order hos oss. Vad är en rimlig leveranstid för dig? :)

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    Inte de snabbaste. Beställde 2020-02-04 och nu är det 2020-02-10 och absolut inget har hänt. Det håller på att packas, du har sakerna imorgon sade kundtjänst idag. Inte sant, för inget skickades. Som förstaupplevelse är det 1/5.
  • Hej!

    Det låter som att det hänt något om du fortfarande inte har fått din order. Har du möjlighet att återkomma till oss så vi får se över det.

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    1 år sedan
    WOW! Harmoniq kan varmt rekommenderas! Jag hörde av mig till deras kundtjänst för att dubbelkolla min beställning så den kom iväg för jag ska ge bort den i present och fick prata med en trevlig tjej som ordnade så att min vara skickades iväg direkt samma dag. Fick en bekräftelse på mail om att ordern var skickad samt fick ett sms lite senare från Harmoniq att de skickat varan som utlovat. Vilken service! Världsklass ;)
    (Stort tack Elin för hjälpen!)
  • Stort tack till dig! För att du hörde av dig så vi fick chansen att hjälpa dig och fick iväg din order i tid. :)

    Stor kram Elin, Harmoniq

  • Perfekt
    1 år sedan
    Rekommenderar starkt! Wow, har bara positivt att säga. Hörde av mig i förväg angående om de hade varan jag ville ha inne på lager, fick snabba svar och fantastisk service! Fick en super-deal då den jag skulle ha var slut. Paketet skickades dagen efter och jag valde att betala när jag fick hem produkten, som såklart var äkta! 5/5 utan tvekan :D
  • Stort tack för att du hörde av dig Linnéa. Och tack för den fina recensionen. :)

    Stor kram Harmoniq

  • Perfekt
    1 år sedan
    Har inget att klaga på.
  • Tack, det måste väl ändå vara det bästa betyget. :)

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    1 år sedan
    De gångerna jag har beställt har jag fått äkta varor, varorna har kommit i tid, väldigt nöjd och rekommenderar till alla. Varför köpa dyrare när harmoniq är billigare än taxfree =)
    Hade ngt jag undrade över och Elin på kundservice hjälpte mer än hon kunde.
  • Hej Abbe,

    stort tack för de fina orden. Självklart försöker vi alltid hjälpa till och hitta en lösning efter förmåga. :)

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    VARNING! Troligtvis håller företaget på att gå i konkurs. Beställde varor för över en månad sen. Fick Maila efter tre veckor o fråga vart paketet tar vägen. Visar sig att jag beställt fem st av en utgående produkt de bara fanns två kvar av. Dom sa att jag skulle få återbetalt för de tre som inte fanns o skicka paketet. Har nu mailat dom för femte gången o frågar varför dom aldrig skickar. Det enda jag får mail tillbaka om är "din order har uppdaterats" men antalet är samma. Dom ljuger och ignorerar mailen. Dom har säkert ingen kundservice kvar. Kollar man upp harmoniq på alla bolag så går det dåligt för dom. Så troligtvis gått i konkurs eller så kommer dom göra det väldigt snart.
  • Hej Madde.

    Vad tråkigt att höra att du upplever att du inte har fått svar.
    Alla mail som kommer in till oss besvaras och detta gäller självklart alla våra kanaler. Vi har inga planer på konkurs utan växer snarare så det knakar. Tyvärr har växtvärken inneburit att vi har behövt anställa mer personal för att hinna med det ökande antalet ordrar. Detta tar tid för att hitta rätt personal och under högsäsongen har vi tyvärr haft längre hanteringstid än vanligt. Gällande utrdaget från bolagsverket har vi ökat varje år sedan vi startade 2014 och hoppas kunna fortsätta göra det och samtidigt bli ännu bättre.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    Se upp för detta företag. Levererar inte beställd produkt och ignorerar mail. Har inte fått tillbaka pengarna heller.
  • Hej!

    Vi har haft längre svarstid än normalt på grund av högt tryck under Black Friday men framför allt jul och nyår. Har du däremot inte fått svar alls låter det tyvärr som att ditt mail inte har kommit in till oss. Då rekommenderar jag att du mailar på nytt eller söker oss på t ex facebook, Dina sidor, Instagram eller telefon så försöker vi hjälpa dig.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    Säljer varor som inte finns och gör det krångligt av avbeställa. Verkar sätta det i system så andra haft samma problem. Undrar hur lång tid det tar att få tillbaka pengarna?
  • Hej!

    Vi vill självklart att det ska vara enkelt att beställa hos oss vinner inget på att få en missnöjd kund. Beroende på vilket betalsätt du har valt så tar det normalt 1-3 bankdagar för Svea Ekonomi att genomföra återbetalningen. Så fort vi får besked om en annullering så meddelar vi dem att en kreditering ska göras.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde varor för en månad sedan. Skrev efter 2 veckor och efterlyste ordern. Fick ett oprofessionellt svar skrivet med smileys etc om att de visst missat den ordern pga någon bugg. Ingen ursäkt/erbjudande om kompensation/fråga om jag fortfarande ville ha varan. De skrev bara att den nu var inlagd på nytt. Nu har det gått över en vecka sedan svaret och jag har fortfarande inte fått artiklarna jag beställt.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra att du känner dig missnöjd.
    Vi försöker ha en transparent, ödmjuk och tydlig framtoning i kundtjänsten. Ibland misslyckas vi och ibland passar det tyvärr inte alla. Jag hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende och att du annars återkommer till oss så vi kan se över hur vi kan bli ännu bättre.

    Kram Harmoniq

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Bra pris, fick rätt vara, men ganska lång tid från beställning till att jag hade varan.
  • Hej Simon,

    tack för din feedback.
    Jag ber självfallet om ursäkt om du har fått vänta. Då jag inte vet vilket order det gäller så är det svårt att säga vad som kan ha hänt men vi arbetar hårt för att bli både bättre och snabbare inom just leveranserna.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    INTE BRA -
    Jag beställde ett antal varor, fick snabbt svar om att en av varorna saknades i lager. Jag kunde välja delleverans eller att vänta in den restnoterade varan. Jag valde att vänta in varan. Harmoniq bekräftade detta men skickade ändå en delleverans till mig, eftersom jag trodde att det var den ordinarie blev jag fundersam över varför min restnoterade vara saknades. De hade även skickat en produkt som var fel.
    Jag mejlade kundtjänst och fick svar snabbt, de frågade om det var hål i kartongen och att kanske därför varan saknades...när de själva stämplat plocklistan med DELLEVERANS..??
    Nu har jag mejalt två ggr och inte fått någon återkoppling, dum som jag är har jag haft förtroende och betalat fakturan innan leveransen. Vilket jag ångrar nu.
    Jag rekommenderar inte detta företag, välj Lyko eller något annat pålitligt företag istället. Jag får tydligen vara utan balsam och rätt värmeskydd inför jul och nyårshelgerna.
  • Hej Tanja,

    tack för din feedback.
    Det är självfallet tråkigt att du har fått fel produkt. Det ska förstås inte hänta. Vad jag förstår på din kontakt med oss så har du fått rätt vara och vi har försett dig med en returfraktsedel för den felaktiga. Vi har även skickat en gåva till dig som kompensation för det inträffade. Känner du fortfarande att det är oklarheter är du självfallet alltid välkommen att höra av dig.

    Kram Harmoniq

  • Dålig
    1 år sedan
    Om man beställer från butiken spammar de med SMS erbjudanden.
  • Hej Timofej.

    Vi har SMS-utskick som du kan välja att säga nej till. Om du inte redan fått hjälp kan du kontakta oss eller använda STOP-koden i sms:et.

    Kram Harmoniq

  • Perfekt
    1 år sedan
    Kan varmt rekommendera att beställa från Harmoniq.
    Jag har beställt varor från Harmoniq många gånger och jag har alltid fått hem mina paket snabbt och smidigt.

    Deras kundtjänst är dessutom super trevlig och hjälpsam, jag var i kontakt med Elin och hon var väldigt engagerad.

    5/5!
  • Hej

    Vad roligt att du är nöjd och att du känner att du har fått bra hjälp av vår kundtjänst. Då är vi också nöjda. :)

    Kram Harmoniq

Internationella omdömen

(0.00) 1 omdömeHarmoniq från våra medlemmar i Norge Översätt till svenska.