Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kända varumärken.
Auktoriserad återförsäljare.
Kundservice 021-4481850.

http://harmoniq.se

Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Harmoniq har fått betyget (5.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    5 tim sedan
    Mycket bra produkter och i särklass bäst kundservice!
  • Perfekt
    6 tim sedan
    Jättetrevlig kundtjänst och snabb service!
  • Perfekt
    6 tim sedan
    Bara positivt att säga 👌
  • Perfekt
    11 tim sedan
    Jättenöjd. Bra priser och leverans dagen efter jag gjorde beställningen. Ringde Harmoniq för att rådgöra om present till min sambo och de gav jättebra tips..
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma varje gång jag haft kontakt med de. Jag fick både bra tips och råd om olika produkter och erbjudande.
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Blev fel på min order men grymma Elin som svarade när man ringde löste de direkt 😍 har beställd därifrån i ca 1år och de kommer jag verkligen fortsätta med!
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Mycket bra kontakt. Även vid en miss så var det snabbt och enkelt fixat 😁😁
  • Hej Malin!

    Vad bra att du är nöjd med lösningen. Ibland blir det tokigt och vi vill så klart göra vad vi kan för att lösa problemet. :)

    Stor kram, Harmoniq <3

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Snabb leverans och god service då ett dilemma uppstod vid leverans. Företaget skötte detta felfritt.

    Extra stjärna till Elin
  • Tack Sylwia för det fina omdömet och den extra stjärnan! :D

    Kram, Harmoniq <3

  • Perfekt
    12 dagar sedan
    Kanon kundservice jätte hjälpsamma med ett problem som upkom men dom löste allt kanon... Jätte bra utbud hos dom
    Rekonderar
  • Hej!

    Vad glada vi blir över att du är nöjd med båge service och utbud. Det är viktigt för oss att din helhetsupplevelse av oss blir bra. :)

    Kram, Harmoniq <3

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Grymt serviceminded kundtjänst! En extra stjärna till Elin
  • Hej Therése!

    Stort tack för de fina orden. Alla vi på Harmoniq arbetar hårt för att du ska få en så bra och positiv upplevelse som det bara är möjligt när du handlar hos oss.

    Kram Elin, Harmoniq <3

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Är mycket nöjd med bemötandet. Fick hjälp av en Elin. Jätte trevlig!
  • Hej Fia!

    Vad glad jag blir för att du är nöjd med bemötandet. Att du som kund känner dig välkommen hos oss är viktigt oavsett vilken typ av ärende du har till oss.

    Stor kram Elin, Harmoniq <3

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Super bra
  • Hej Carina!

    Vad roligt att du är nöjd! Det värmer att veta att Du som kund har fått en bra upplevelse när du handlar hos oss.

    Kram, Harmoniq <3

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Har handlat flera gånger från Harmoniq och är jättenöjd både med leveranser, priser och kontakter.
    Sista gången lyckades jag tom beställa fel vara. Kundtjänst svarade snabbt och ändrade min beställning. Snabbt svar och mkt trevligt bemötande. Jag kommer att fortsätta att handa från Harmoniq
  • Hej Mari!

    Vad glada vi blir över att du är nöjd med både priser och bemötande. Du som kund är viktig för oss och därför vill vi ta till oss av både ros och ris. Tveka inte att höra av dig igen om det dyker upp frågor eller funderingar. :)

    Kram, Harmoniq <3

  • Dålig
    20 dagar sedan
    Handla inte från Harmoniq! Det är ett oseriöst företag. Jag hann inte hämta ut mina varor pga kort tid hos postombud. Har nu fått inkassokrav för hela beloppet inklusive värdet för varorna som de har fått tillbaka. De planerar alltså att få betalt två gånger för mina varor, som jag aldrig fick. Oerhört fult att utnyttja sina kunder. Jag kommer ALDRIG mer köpa från dem!
  • Hej Andrea.

    Jag är ledsen att du känner dig missnöjd. Då försändelsen låg hela liggetiden ut utan att bli utlämnad så går den automatiskt i retur till dig. Vi följer alltid de villkor och rättigheter som finns mot dig som kund att läsa på vår hemsida. Som jag förklarade i telefon har vi möjlighet att skicka produkten till dig på nytt om du önskar det.

    Kram

  • Perfekt
    21 dagar sedan
    I was really satisfied with their services. The best one for shopping cosmetics online in Sweden.
  • Hi Anita!

    Thank you for your review, it was a pleasure talking to you and you are very welcome to order or contact us at Harmoniq again if you have any questions.

    Much love, Harmoniq <3

  • Dålig
    1 månad sedan
    Handla inte! Jag beställde en parfym och fick en orderbekräftelse. Över en vecka senare hade varan fortfarande inte skickats. Hörde av mig och fick som svar att varan var slut och att köpet skulle annulleras! Hade jag inte legat på och mailat så hade de bara tagit mina pengar utan att skicka varan!
  • Hej Paulina!

    Jag är ledsen om du har hamnat i kläm. Vi har som rutin att alltid meddela när en vara tar slut hos oss eller leverantören. Jag kommer undersöka närmare vilka brister som gjort att detta har hänt för att säkerställa att det inte sker igen.

    Kram

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Snabb leverans och tillmötesgående kundtjänst. Hade otur med min vara/ett ansiktsvatten som inte luktade bra. Fick ett trevligt bemötande via mail och en ersättningsvara. Uppskattar att Harmoniq inte bara är snabba utan även är måna om sina kunder. Självklart kommer jag att handla hos er igen.
  • Hej Bea!

    Vad glad jag blir över att du är nöjd med oss på Harmoniq. Vi arbetar hårt för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt från första klick tills du har varan i handen. Jag hoppas att du vill återkomma till oss igen och hör av dig om det skulle dyka upp någon fundering.

    Kram, Harmoniq <3

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställde flera pkt (består av 2 olika komponenter) och betalade med Swish. Jag fick ett fåtal kompletta pkt. När jag går in på hemsidan är det noterat att leverans skett. Jag har både mailat och ringt flera gånger - Efter 1 månad återkommer Harmoniq via mail. Då får jag hjälp.
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar.
    Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Var lite skeptisk efter läst recensioner om företaget, valde ändå att kontakta dem via Facebook och fick snabb respons med bra service. De löste så att min beställning lämnade deras lager 7 minuter efter jag lagt ordern. Dagen efter fick jag avi att mitt paket fanns att hämta ut på postombudet. Supersnabb återkoppling ljusets hastighet på leveransen! Råder samtliga att kontakta företaget via FB trots det står att de endast tar emot kundserviceärende via deras mail. Vänta ett litet tag så svarar de på FB :)
  • Hej Benjamin,
    Tack för att du gav oss på HARMONIQ.se en chans trots att du var skeptisk. Vi tackar för de fina orden du skriver.
    Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg!
    Vänliga hälsningar
    HARMONIQ

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Jag krånglade lite med en order. Hade lite frågor kring en produkt och fick världens bästa hjälp och supertrevligt bemötande och en stor portion tålamod! Tack Arman på Harmoniq! Kan verkligen rekommendera denna webbutik. Bra utbud och bra priser!
  • Hej Gabriella,
    Vi tackar för de fina orden du skriver. Vi är glada att vi kunde vara till hjälp för dig.
    Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg!
    Vänliga hälsningar
    HARMONIQ

  • Dålig
    2 mån sedan
    Gjorde en beställning på tre varor, en saknades i paketet och de två varorna jag fick var ej plomberade. Går ej att få kontakt med företaget. Har önskat reklamation på varorna men får avgöras av ARN då man inte kan maila eller ringa. 0 stjärnor
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar.
    Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Dålig
    2 mån sedan
    STOPP! Tänk ett steg längre! Beställde min plattång den 21/4, betalde. Får bekräftelse dagen efter med ett käckt meddelande om att ”ett skepp kommer lastat”.......med inget skepp har dockat i vår hamn! Sitter här i dag den 7/5 o har sökt kundtjänst som en galning både via telf o mejl. Inget svar! Vi driver ärendet vidare. Hälsningar Catarina Anna
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar.
    Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Jag fick gel för ansikte som var fryst. Jag skrev reklamation, bifogade bilder på produkt och fick aldrig svar.
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar.
    Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Helt outstanding upplevelse!

    Jag kände mig osäker på Harmoniq efter att ha läst dessa recensioner. Samtidigt hade de bättre priser och utbud än deras konkurrenter... Så jag gick in på deras facebooksida och såg en mycket mer positiv sida. Messenger poppade upp så jag slängde iväg ett meddelande, där jag sa att jag kikar på två varor men att jag var lite osäker på att lägga en beställning efter att ha läst recensionerna här om väntetiden mm. Så jag undrade ifall de kunde garantera mig att så var inte fallet mer.

    Till min förvåning fick jag svar inom någon minut! Harmoniq var trevliga och effektiva. De försäkrade mig om att jag skulle få produkterna inom två arbetsdagar.

    Sagt och gjort - två dagar senare fick jag produkterna i brevlådan! Vill även tillägga att deras förpackningar är riktigt lyxiga. Tänker definitivt beställa härifrån igen (och igen och igen och igen)
  • Hej Emina,
    Tack för ditt omdöme.
    Vad glada vi blir när vi läser detta! Vi jobbar med hjärtat och strävar efter att alla kunder ska bli nöjda, och att vända vårt rykte är en prioritering. Med hjälp av dig och ditt omdöme har vi kommit ett steg närmare vårt mål.

    Glad Påsk från oss alla på Harmoniq! <3

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    HANDLA inte av detta företag om du uppskattar att enkelt komma i kontakt med företaget; svarar inte i telefon, endast sporadiskt på mail o ordern går inte enkelt att följa.
  • Hej Annelie,
    Tack för ditt omdöme,
    Din order lämnade vårt lager 2019-04-03. Därefter togs den emot av Dhl som började köra den till Macken i Säter Frendo 2019-04-04. Dhl misstänker att ombudet har missat att scanna in paketet som levererat så du kan hämta den och de har påbörjat ett ärende för att undersöka detta.
    Jag kommer bli återkopplad så snabbt de vet mer, och då kommer jag självklart ta detta vidare till dig. Jag är hemskt ledsen att du tycker att vi är bluff och båg när Dhl inte lyckats fullfölja sitt jobb ordentligt, vi gör vårt bästa för att det ska lösa sig så snabbt som möligt.

  • Usel
    3 mån sedan
    Bedrövlig support, om den nu ens finns. Nu har det gått 6 arbetsdagar sedan lagd order, och fortfarande har jag varken fått spårnummer eller något paket. Har försökt få tag på dem mer än 10 gånger, men de vägrar svara. Förmodligen är man väl blåst på pengarna skulle jag gissa.
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att du saknar respons på din kontakt med oss. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar återkoppling. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar.
    Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Dålig
    3 mån sedan
    Att jag efter 6 dagar ska behöva fråga vart min levereras är tycker jag inte är bra och då är den inte ens skickad... Hur är det ens möjligt med så långa leveranser & inte på tala om kundservicen samt den dåliga kommunikationen som fås via mejl....

    Om en produkt tas bort från beställningen pga att den är slut i lager borde information ges att frakten kommer gå upp 40:- för att ordervärdet inte är tillräckligt högt men nej den infon gavs ej.. Ingen leveransbekräftelse med spårningsnummer så jag som kund kan se vart mitt paket finns under leveransen!

    Ångrar att jag inte läste här innan och ångrar att jag ens lagt en beställning på detta företag! Att företaget ens fått bra recensioner känns väldigt konstigt, nej nästa gång lägger jag hellre mer pengar på samma produkt men på ett företag med bättre leveranstider, som är mer pålitliga och har en bra kundservice!
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att du upplever dålig kommunikation från vår sida. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Då jag inte har någon information att söka på så kan jag inte få fram ditt ärende för att se om du fått återkoppling från någon av mina kollegor. Jag ber dig därför att kontakta oss på nytt om du fortfarande saknar en lösning. Skriv gärna ett mail till oss med texten ”Prisjakt” som ärende så hittar jag ditt mail snabbt och lovar dig ett snabbt svar.
    Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Ganska bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Hej, jag beställde två varor i lördags, ca 1800 kr och har fått ingen info om leveransen än. HARMONIQ tog betalt redan på tisdag när varorna skulle komma till dem. Jag önskar veta status på min beställning. Jag har köpt on line tidigare från andra företag och de inte tar betalt om de inte har varorna i lager! Ordernr 148165.
    Några dagar senare fick jag ett meddelande att mina produkter var på väg och allt kom bra. Jag blev glad men ska säga att de kan förbättra kundupplevelse och support under hela processen. Inte tydlig info och de tar betalt för snabbt.
  • Hej Veronica,
    Tack för att du gav oss på HARMONIQ.se en chans. Vi tackar för din recension.
    Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring.
    Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg!
    Vänliga hälsningar
    HARMONIQ

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställde en vara 14/3 och betalade med kort. Fick besked dagen efter att varan var slut. Skulle komma in senare, varför jag inväntade leverans. Blev lovad att jag skulle få varan förra veckan, vilket inte skedde. Beklagligt att man inte får reda på produktstatus då man beställer och innan betalning. Första och sista gången jag beställer ngt från Harmoniq! Har annullerat min beställning, och hoppas att dom betalar tillbaka mina pengar snarast.
  • Hej,
    Vi beklagar verkligen att din upplevelse var så negativ. Vi har haft en del problem med vår kundtjänst och vi är verkligen ledsna över att du som kund drabbats av detta. Vi lovar bättring. Jag ser att ärendet blev löst och att du fick din återbetalning.
    Vi önskar dig en trevlig helg.
    Hälsningar
    Kundtjänst

  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställde en deo, hårvax och en parfym på förmiddagen på onsdagen och fick hem dem redan på torsdagen. Snabbt och smidigt!
  • Hej Gabriel,
    HARMONIQ.se tackar för de fina orden du skriver.
    Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg!
    Vänliga hälsningar
    HARMONIQ

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Har tidigare handlat av Harmoniq och precis som många andra fått vänta. Gav det en andra chans nu pga deras priser och det märks att de tagit till sig av kritiken om leveranser. Hade önskat hemleverans men paketet var framme efter två dagar så det är klart godkänt.
  • Hej,
    Tack för att du gav oss på HARMONIQ.se en ny chans. Vi tackar för de fina orden du skriver.
    Vi tar alltid åt oss av kritik, vi jobbar ständigt på att bli bättre.
    Vi ser fram emot att ha dig som kund även i fortsättningen. Vi önskar dig en trevlig helg!
    Vänliga hälsningar
    HARMONIQ

  • Usel
    4 mån sedan
    Jag beställde 3 produkter i mitten av februari. Fick ett par dagar senare ett mail att varorna skickats. Ytterligare en dag senare ett mail att två av varorna skickats. Mailade Harmoniq och frågade vilket av mailen som var korrekt, inget svar.
    20 februari fick jag utan information en återbetalning via swish för en av varorna. Mailade igen för att fråga - inget svar.
    22 februari kunde jag hämta mitt paket. Som innehöll EN av produkterna. Ringer Harmoniqs kundtjänst och får då veta att den andra produkten redan "dellevererats" och att man mailat mig angående den första varan som då var slut (ett mail jag aldrig fått). Man ska då undersöka vad om hänt med den vara man ska ha dellevererat och återkomma på måndag. Måndag kommer och går, ingen info. Ringer på tisdag 26/2, går inte att komma fram så uppmanas sms:a, Vilket jag gör och får svaret att DHL inte kan spåra (del)leveransen, "men vi får in den igen om ca en vecka och skickar då".
    Det har nu gått nästan två veckor sedan dess och ingen vara, ingen info. Försöker ringa och det går inte att komma fram. Så jag sms:ar. Ännu inget svar.
    Det här är varor jag betalat för. Man tar inte betalt för sådant man inte har i lager. Jobbar man på kundtjänst och det blivit fel kan man förvänta sig att kundtjänst återkommer som utlovat. Jag har alltså betalt för en månad sedan men fortfarande inte fått mina varor och kundtjänst är omöjliga att nå. Komiskt nog går den vara jag saknar att beställa på Harmoniqs webbsida. Detta är under all kritik och jag undrar hur länge de kan hålla ens pengar utan åtgärd utan att det klassas som stöld. Många svar nedan från företaget "kontakta kundtjänst" men dessa går ju inte att nå.
    Så kundtjänst; om ni läser detta är mitt ordernummer 144158, detta verkar ju vara enda vägen till kommunikation.
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställde tre produkter. Får orderbekräftelse om att alla produkter är skickade.

    Paketet innehöll dock endast två av tre varor, även packlistan var på två varor. Mailar harmoniq om detta och har ej fått svar, det har gått en vecka.

    Ej värt priset.

    Svar från harmoni:
    --------
    Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order.

    Tack för ditt tålamod,
    Ha en fin kväll! <3
    --------

    1. Jag tycker det är tråkigt att ni svarar blixtsnabbt på kritik här, men jag har ännu inte fått svar på mitt mail efter 6 dagar.

    2. Det stod att alla tre produkter skickades.

    3. I plocklistan i mitt paket fanns bara två artiklar med, det står ingenstans ett ord om delleverans.

    4. Att ni har problem med leverantör borde inte påverka er förmåga att ha god service mot kunder.
  • Hej,
    Tack för din recension!
    Det låter som att din order har dellevererats, då kommer resten av din order skickas så fort produkterna kommer in på lager igen. Om du återkommer med ordernummer så kan vi ge dig ett mer exakt datum på när du lär ta emot din resterande order.

    Tack för ditt tålamod,
    Ha en fin kväll! <3

  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Gör er själva en tjänst och beställ aldrig från Harmoniq! Jag har beställt för 4 veckor sedan. 3 veckor efter beställnigen så fick jag fel saker, alltså jag fick någon annans varor. De skulle skicka mina varor men nu efter en vecka sedan har det fortfarande inte hänt ett dugg!
  • Hej,
    Tack för din recension!
    Återkom gärna med ordernummer så kan vi se vad som har gått snett.

    Ha en fin kväll! <3

  • Usel
    5 mån sedan
    Falska priser via Prisjakt
  • Hej! Vad kul att du är intresserad av att köpa en produkt av oss!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns här för dig!

    Ha nu en fortsatt fin dag, kramar kundtjänst <3

  • Usel
    5 mån sedan
    Alltid lurigt annons
    Eller väldigt känd att skickar mail i efter hand att ”varan är slut i lager” och makulera beställningen!
    Sämst 👎🏼
  • Hejsan! Vad kul att du är intresserad av att köpa en av våra produkter!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Efter julperioden (främst) är det svårt att få in beställningar eftersom att det varit så högt tryck under julen och blivit slutsålt. Vi har varit dåliga på att uppdatera våra lagersaldon på hemsidan, och det är något har sett över internt. Dock så har vi som system att erbjuda kunden att vänta på sin slutsålda vara, och att skicka med en gåva som kompensation för väntan. Önskar kunden att makulera sin beställning så löser vi självklart det.

    Jag hoppas att du fått svar på dina funderingar! Om inte så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med något, vi finns här för dig och är glada att hjälpa! <3

  • Usel
    5 mån sedan
    Lägger upp falska priser systematiskt på Prisjakt.
  • Hej! Vad kul att du är intresserad av att lägga en beställning från oss!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns alltid här för dig!

    Ha en fortsatt fin dag, bästa hälsningar kundtjänst <3

  • Usel
    5 mån sedan
    Det står fel pris på prrisjakt o när man klickar på den kommer en högre pris.
  • Hej! Vad kul att du är intresserad av att köpa en av våra produkter!

    Vi misstänker att du kollat på en produkt som finns i flera varianter, och priset som står angivet på prisjakt gäller den minsta volym av en produkt med "pris från" (alltså att priset varierar beroende på vilken storlek eller variant du valt).

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du behöver hjälp med din beställning, vi finns här för dig!

    Bästa hälsningar kundtjänst <3

  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Usel service men väldigt lång leveranstid.
    Den 6e dagen som gick utan någon som helst kontakt, så ringde jag dom och fråga vad som hände. Då meddelade dom att Harmoniq har precis genomgått en inventering och därmed har ordrar blivit försenade. På deras hemsida stod det med liten text under kundservice-fliken att dom har längre leveranstid pga julhandeln. Är det alla sena julklappar dom ska få ut en månad försent tro. Men när jag var i kontakt med dom så lovade hon att den dagen skulle det gå ut med posten. Gick tre dagar till innan jag försökte nå dom, men inget svar. 15 min efter dom misslyckade kontaktförsöken så får jag mejl om att det är skickat. Slumpen?
    Handla ej ifrån detta företag! Lägg till några kronor och du kommer bli nöjd.
  • Bästa Hampus! Vad tråkigt att höra att du blivit missnöjd med ditt bemötande från oss.

    Jag kan se att order 140467 gick iväg med postnord den 22/1. Samtidigt meddelade vi dig att det för tillfället var en del förseningar i registreringen hos postnord och att det ser ut som att ditt paket beräknas att levereras tidigast nästkommande dag, att vi hoppades att vår gåva vi skickat dig som plåster på såren skulle komma till uppskattning.

    Vi ber återigen så hemskt mycket om ursäkt för att vi inte kunnat leverera i tid och vi tar åt oss av den kritik du gett för att utreda detta internt.

    Slutligen så hoppas jag att du blev nöjd med dina varor och med gåvan trots tiden du fått vänta. Om du har några som helst funderingar så är du varmt välkommen att kontakta oss, vi finns här för att hjälpa! <3

  • Usel
    6 mån sedan
    ....... Kan tycka man kan lägga ner verksamheten på nätet om man inte ens kan leverera en deodorant efter 8 vardagar. Vet fortfarande inte när skiten kommer. Hade fått 0 stjärnor om det gått. Kommer aldrig beställa härifrån igen.
  • Hej!

    Det låter som att det blivit tokigt här! Kontakta oss gärna på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så ska vi kika på vad som gått snett. Jag hoppas innerligt att vi kan komma på en lösning för att du ska känna dig väl mött och vilja stanna som kund :-)

    Ha en fortsatt fin dag!

    Bästa hälsningar Evelina<3

  • Usel
    6 mån sedan
    Sämsta någonsin. Räkna med en låååång leveranstid, och tro inte på vad som står vid köpet. Var även beredd på att vissa av varorna tas bort, då de ”tagit slut”.... Var även noga med att räkna så du fått pengar tillbaka! Även sämsta kundservicen, de skiter i en totalt! Kommer aldrig mer beställa därifrån!
  • Hej Sara! Vad tråkigt att du känner att du inte blivit omhändertagen av vår kundtjänst.

    Efter julperioden (främst) är det svårt att få in beställningar eftersom att det varit så högt tryck under julen och blivit slutsålt. Vi har varit dåliga på att uppdatera våra lagersaldon på hemsidan, och det är något har sett över internt. Dock så har vi som system att erbjuda kunden att vänta på sin slutsålda vara, och att skicka med en gåva som kompensation för väntan. Önskar kunden att makulera sin beställning så löser vi självklart det. :-)

    Din åsikt är jätteviktig för oss, och vi ser gärna att du kontaktar oss på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så vi kan få kompensera dig på något sätt.<3

    Ha nu en fortsatt fin dag, och glöm inte bort att du är fin!

  • Usel
    7 mån sedan
    Avråder starkt kunderna att inte handla här. Frakten är extrem och du får räkna med att vänta länge. Beställer du med presentinslagning kan du räkna med att du kommer få skiten ihoprullat i ett papper. Kundtjänst svarar ej på mejl. Helt oseriöst företag
  • Hej! Vad tråkigt att du fått vänta på din beställning, och att du inte blivit nöjd med inslagningen av din produkt.

    Efter julhandeln och en omfattande inventering har vi längre hanteringstider och därav inte kunnat leverera inom den tidsram vi lovat. Vi är hemskt ledsna för detta och ser gärna att du kontaktar oss på 021-448 18 50 eller info@harmoniq.se så att vi kan få kompensera dig på något vis.<3

    Ha nu en fin dag!

    Bästa hälsningar kundtjänst.

  • Usel
    9 mån sedan
    Oerhört dålig kundservice. Jag beställde 2 st av samma vara med fri frakt då ordervärdet översteg 300 kr. Harmoniq meddelar en vecka senare att paketet tydligen blivit skadat under leveransen och att de fått tillbaka det, samt att inte kan leverera hela ordern på nytt då det bara har 1 st av varan i lager. De frågar om de ska skicka en och återbetala den andra, vilket jag går med på. Sedan återkommer de med ett mail där de hävdar att jag nu måste betala frakt då ordervärdet understiger 300 kr, trots att inget av detta är mitt fel. Usel kundservice, lång frakttid och väldigt sega svar från kundtjänst.
  • Hej!

    Oj oj, här låter det som att något gått snett. Självklart ska du inte behöva betala någon extra frakt då en av varorna i din beställning hunnit sälja slut i lager.

    Kontakta oss gärna så ska vi se till att kompensera dig på något vis.<3

    Ha nu en fortsatt fin dag!

    Bästa hälsningar kundtjänst

  • 9 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Jättenöjd!
  • 9 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 9 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning

Internationella omdömen

(0.00) 1 omdömeHarmoniq från våra medlemmar i Norge Översätt till svenska.