Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Klevrings har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2018-07-16 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Jag har aldrig förr tagit mig tid att ge ett omdöme på Prisjakt men nu är det dags för jag har aldrig varit med om till närmelsevis så dåligt bemötande och oprofessionellt agerande som Klevrings.

    Beställde en vara som stod som redo för omedelbar leverans men då det dröjde så pass länge att min order inte fyllde något syfte (var en present jag skulle ge bort) så mailade jag dem och bad dem annullera beställningen så jag slapp returnera.
    Dagen efter får jag e-post att de skickat min order (!).

    Fick inget svar på mitt e-post och mailar igen fyra dag senare och frågar varför de skickade min order trots jag bad dem att inte göra det. Inget svar.

    Mailade 10 dagar senare och bad om instruktion hur jag skulle gå till väga för att returnera paketet (stod på hemsidan man skulle kontakta dem).

    Inget svar på 4 dagar så skickade återigen ny påminnelse.
    Två dagar senare provade jag gräva upp ett telefonnummer till företaget (fanns inte på hemsidan). När man väl ringer det så säger en röst att numret upphört och hänvisar till ett annat telefonnummer. När man ringer det numret så hänvisas till kundtjänst via e-post...
    Nu mailar jag dem och säger att eftersom de inte svarar mig öht så returnerar jag varan till deras företagsadress.

    Dagen efter får jag mitt första svar någonsin, 2½ vecka efter mitt första mail, där de ber om ursäkt för att jag inte fått svar och säger det är OK att returnera.

    Nu två veckor senare efter att jag returnerat varan ser jag via spårningslänken (vågade inte skicka ospårat) att de inte hämtat ut returen än trots två påminnelse-avier från posten.
    Någon rök av mina pengar har jag därmed heller givetvis inte sett och ingen svarar fortsatt på mina e-post.

    Råder ingen att ha och göra med detta otroligt oprofessionella företag för att slippa spendera all den tid jag behövt göra. Kan man inte svara sina kunder via den enda tillgängliga kontaktkanalen trots upprepade försök och inte gör något rätt i hela köpprocessen ska man heller inte driva e-handel.
    Hur ödet slutar med mitt köp och om jag någonsin får se röken av mina pengar igen får vi se...
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde från briotågbana.se och allt fungerade bra. Bra priser och snabb leverans.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Ha så lite kontakt som möjligt med detta företag! De startar med att skicka påminnelser. Därefter daterar de en orginalfaktura cirka en månad bakåt i tiden och vidarebefordrar den med mail. sökning i hela mailen (inklusive papperskorgen) visar att orginalfakturan aldrig skickats. Om du proteserar svarar de med inkassokrav (företagets ägare har ett annat eget företag som skickar inkassobrev)
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Otroligt snabbt och bra levererat!
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Snabbt och fint paketerat!