Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Expertbutik för värmepumpar &
inomhusklimat. På nätet sedan
1998. Egna servicetekniker.

https://luftmiljobutiken.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Luftmiljöbutiken har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2019-10-24 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Vill varna presumtiva kunder för denna butik. Personalen är definitivt kunnig och de har ett utbud av produkter som är svårt att hitta på andra ställen.

    Men om du gör misstaget att köpa något från dem så får du hoppas att inget går fel. För när det gör det, då är det hopplöst att få någon kontakt med butiken. Jag köpte en produkt som saknade en del, tog kontakt via mejl och bad dem komplettera. Fick ett första diffust svar efter några dagar, när jag sedan ställde följdfrågor och stod fast vid mitt krav blev det tyst. Veckor gick utan svar trots upprepade påstötningar.

    Med tanke på detta otroligt oproffsiga bemötande avråder jag från att handla här. De säljer gärna varan men sen struntar de i uppföljning och kundservice. Med tanke på att majoriteten av produkterna de säljer är relativt dyra är det inte värt att ta risken av att bli lämnad i sticket i händelse av det blir problem eller butiken gör fel. Bättre då vända sig till någon annan återförsäljare i Sverige eller utomlands.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    När jag ringer till försäljningen svarar en oengagerad man att jag ska skicka ett meddelande via hemsidan. Efter jag har gjort det får jag inget svar. Jag ringer igen nästa dag och vill bara veta om de har luftfuktaren på lager så att jag kan komma och hämta den. Man är ej kapabel att ge mig svaret på denna modesta fråga. Eftersom det är inte första gången jag känner mig behandlad som någon som stör, så kommer jag inte störa längre utan köper luftfuktaren hos en annan leverantör (tack att det finns webben!).

    Det känns som att Luftmiljöbutiken har för få konkurrenter vilket gör att man inte verkligen anstränger sig att betjäna en kund snabb och vänlig, oavsett om man ringer eller mailar. Luftmiljöbutiken kommer jag undvika i framtiden.
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag köpte för en tid sen en luftfuktare av Luftmiljöbutiken.
    Den gick sönder och jag lämnade in den och förklarade läget. Butikschefen var först riktigt ohjälpsam och ville skylla felet på mig på ett drygt sätt. Han sa sedan att de hade hittat felet efter en tid. Den funkade till och från under 3 veckor. Till slut fick jag lämna in den igen och då skickades den på service.

    Då lovade de att höra av sig men trots mina påringningar har jag inte blivit uppdaterad. Fullkomligt underkänd service! Dessutom har bemötandet från (vem jag tror var butikschefen), varit riktigt uselt.

    Jag hade senare turen att en annan mycket trevlig person på butiken hjälpte mig med en lånemaskin tills vidare, men jag fortfarande inte hört något om min maskin, trots att de vid flera tillfällen lovat att återkomma inom kort.

    /Missnöjd kund
  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Handlad en luftrenare av dem för 1 år sedan som jag varit riktigt nöjd med. Fick först ett måndagsexemplar men de hjälpte till med bytet. Verkar framförallt riktigt kunniga och ger bra rekommendationer. Kommer handla där igen.
  • 7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Detta omdöme är under utredning