Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information JF:s Service har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2018-11-12 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    grymt trevlig kille på telefon som hjälpte mig med något så oknepigt som HEPA-filter till en dammsugare, men såklart har filtret gått ur sortiment och fanns ingenstans förutom på JF:s.
    Tack!
    Plus för att det var en snäll Värmlänning!
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Först och främst: oerhört dyra fraktavgifter, frakten kostade lika mycket som produkten i sig!

    Vidare visade sig produkten vara synligt skadad redan vid leverans och vid försök till reklamation (med bildbevis) blev svaret en saxad sektion från deras köpvillkor som bara hänvisar till att Post Nord inte kan ersätta varan om reklamation inte lämnas inom 2 arbetsdagar. Vid återkommande försök till reklamation ges antingen inget svar eller saxade svar från Post Nords kundservice som hälsar att Post Nord inte tar emot reklamationer i ärendet.

    Att Post Nord inte tar emot någon reklamation är förståeligt eftersom det varken är någon synlig skada på emballaget samt att konsumentköplagen tydligt hänvisar att det är säljaren som står som ansvarig för reklamation (i detta fall JF:s Service)

    Säljaren har ännu inte hört av sig med ersättning för den skadade varan trots att det nu snart gått 4 månader sedan varan först anmäldes trasig.

    Att köpa en vara online 2016 ska inte ta 5 månader där 4 månader består av förhandlingar via e-post om att få en hel vara vid leverans. Har aldrig varit med om ett så dåligt bemötande hos en webb-butik tidigare och jag handlar ofta online!

    Undvik det här företaget! Jag kommer aldrig handla här igen i varje fall.

    EDIT: Efter att ha klargjort mina rättigheter som privat köpare en tredje gång har jag nu fått en ny vara skickad till mig. Fick däremot ingen som helst kommunikation med företaget om att en ny vara var skickad. När jag också hörde av mig och frågade om de ville ha tillbaka originalvaran eller om det var ok att slänga fick jag inte heller ett svar (det var nu två månader sedan). Bristen på kommunikation och allt arbete som krävdes för att få en returnerad vara gör tyvärr att betyget stannar på två stjärnor.