Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Högsta kvalitet & låga priser
Snabb produktion & leverans
Fri frakt över 999 kr

http://www.trendrum.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Trendrum har fått betyget (2.60)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Ett riktigt ”Kalle-Anka” företag.
    Så besviken på både produkt samt inte minst kundtjänst.
  • Dålig
    12 dagar sedan
    Jag och min sambo/fästmö köpte en 160 sängstomme härifrån. När den väl var monterad går madrasserna inte ens ner i den. Och så var ena stolpen skadad. Riktigt dåligt gjort.. skärpning...
  • Hej Tommy,

    Vänd er till kundtjänst så hjälper de dig med detta.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Håller inte leveranstiden och vid kontakt ombeds man som kund själv kontakta fraktbolaget för att eftersöka varan. Makulerar köpet och lovas pengarna tillbaka men får sedan mejl om att dom informerat fel. De kan inte återbetala förrän dom har varan tillbaka hos dem. Gud vet hur lång tid det tar. Näe, de låter kunden drabbas för att de gjort fel vilket inte är särskilt smakfullt alls. Handla någon annanstans!

    Uppdatering: efter påtryckning återbetalas pengarna redan nu istället för när varan kommer åter till dem. Lite cred får dom ändå för det.
  • Hej,

    Vi återbetalar alltid pengarna vid giltigt ångrat köp men dock först efter det att vi fått tillbaka varan till oss, enligt våra köpvillkor som finns på vår hemsida. Vi ber om ursäkt om det uppstod missförstånd runt det.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    22 dagar sedan
    Se över er telefonväxel eller vad ni använder för skräp. Står i kö och när det är dags, helt tyst. Kommer aldrig handla härifrån så var det bra med det.
  • Hej,

    Vi ber om ursäkt för lång väntan, om det är hög belastning på vår växel kan man alltid maila till info@trendrum.se

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Varnar för detta företag. Fick bordsben levererat så småningom men ej bordsskivan. Bordsskivan kom ytterligare en vecka senare och då fungerade inte hemleveransen. I kontakt med dem har de varken koll eller tar intiativ till att lösa problem. De skyller på leverantören, som i det här fallet inte fått alla kollin. Dessutom otrevliga, det går inte att prata med ansvarig chef och för att ångra köpet eftersom alla delar inte kommit skulle de ta 300 sek i betalt . Letade sedan på nätet och hittade exakt samma produkter hos andra webbutiker. Så köp inte av Trendrum.
  • Hej Ingrid,

    Vi beklagar att det dröjde med leverans av ditt andra kolli. Kundtjänst är de som kan hjälpa dig bäst men för att kunna ge svar gällande leveranser så behöver de se vad som har hänt innan de kan ge svar.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Riktiga klåpare, undvik !
    Jag gjorde en beställning på 6 st köksstolar mot faktura. Dom gjorde en kreditupplysning och allt var frid och fröjd trodde jag. Efter några dagar får jag ett mejl från dom med en länk som jag skulle klicka på och använda min bankID. Hur korkade kan dom vara att göra en san sak, när det är så mycket skriverier om folk som har blivit blåsta genom att blind litat på email och klickat sig panka. Det måste ändå finnas ett bättre sätt att ta kontakt med sina kunder, om dom nu behöver göra detta. I mejlet stod också ett telefonnummer där man kunde ringa, problemet är dock att dom inte svara när man ringer. Försökte ringa 3-4 gånger, men möts av en röst som säger ” Just nu är det många som ringer, vänligen försök lite senare”.
    Tyvärr såg jag inte alla katastrofala omdömen om företaget innan jag gjorde en order, som nu är annullerad.
    Ska du köpa möbler, gå till en lokal butik på stan, så slipper du irritation från klåparna.
  • Hej,

    Ja detta är ett extra säkerhetssteg som tar vid när telefonnummer och adress inte hänger ihop. Det är alltså till för att skydda dig, andra kunder och oss från bedrägerier.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    "Kundservicen" är k a t a s t r o f! Komma fram till den sk kundtjänsten sen.. Ringer.. automatsvar. Hej, välkommen till Trenddum. Vi tar strax emot ditt samtal..... (strax efter) Just nu är det många som ringer vänligen försök senare, klick! Sen blir man bortkopplad. Vad i hexxxte är det för bönder!??! Ringde om och om igen med samma svar. Efter en 30 min lyckades jag hamna i telefonkö. Med automatsvar.. Du har plats 2 i kön. Va är detta då??? Det finns tydligen inte mer plats än 2 i telefonkön i Skåne. Men jag fattar varför. Det är så in i vassen många missnöjda kunder som ringer så dom gör allt för att inte komma fram. Sen tiderna man kan nå kundtjänst. Vardagar till kl.15??? Vilket ruttet placeTrenddum är!
  • Hej Patrik,

    Vi har svarat dig om din matta i vår kundtjänst och i alla andra forum. Du är välkommen att vända dig till ARN, skulle de ha en annan uppfattning kommer vi att rätta oss efter det.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Herregud vilket skit företag, beställde ett bord kom i trasig kartong med stort hack i benet och helt sprucken bordsskiva. Otroligt otrevliga då jag kontaktar dom för snabb lösning. Massa människor väntar tydligen måste alltså vara massa trasigt.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Gjorde två beställningar med en dags mellanrum. Ena beställningen var sex stolar och den andra var ett bord. Valde att att göra två beställningar då stolarna var utgående och fanns i lager. Bordet var beställningsvara 2-3 veckor.

    Stolarna dök upp efter 7-8 dagar. Tyvärr var ena stolen skadad på ena benet. Kontaktade Trendrum via e-post. Fick frågan om vi kunde tänka oss att få sänkt pris mot att behålla den trasiga stolen. Tackade nej till det förlaget. De skickade då ut ett nytt underrede till stolen.

    När det gäller bordet så tog det mer än angivna 2-3 veckor innan det skickades. Utan att kolla upp exakta datum tog det nog över 5 veckor innan det var levererat. Det skulle levereras med DSV, En dam ringde och ville boka tid för leverans. Hon föreslog 06:45 vilket jag tyckte var en bra idé.
    Sitter sedan dagen efter och väntar... Ingen leverans kommer när klockan slagit 06:45. Först vid kl 08 ringer mobilen och en lastbil står utanför. Det visar sig att här i staden finns inte DSV utan de anlitar en lokal firma för utkörning av paketen. Denna firma börjar först kl 08. Inget som kanske Trendrum ska lastas för men det drar nerhelhetsintrycket. Paketen var väldigt skitiga och någon form av olja eller liknande på emballaget. Bordet var dock väldigt bra paketerat från leverantören så inga skador fanns på själva bordet.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde bord ifrån trendrum vilket levererades med trasigt emballage och trasigt bord inuti. Jag tog inte emot produkten och den skickades tillbaka.

    I mitt arbete har jag ytterst svårt att jobba hemma men trendrum vägrade diskutera med leveransföretaget kring att ändra leveranstiden från 10-14 som är fast.

    Får ett nytt sms besked om att en leverans är på väg, ringer då upp Trendrum och frågar om det går att få på kväll och svaret ovan presenteras. Lyckas böka om allt på jobbet och ser till att vara hemma. Leveransen kommer och det är samma bord som har kommit, samma skada och allt. Tar inte emot den igen.

    Ringer upp och blir kopplad till chef som skyller på att det har blivit fel hos leverantören men säger även att jag "Borde ha kollat att det verkligen var ett nytt bord". Otroligt dåligt att lägga ansvar på kund när kommunikationen emellan leverantörerna för den tjänst jag har beställt inte fungerar, med det sagt så hade jag även kontaktat kundtjänst tidigare i veckan och nämnt att leveransen skulle komma på Torsdagen.

    I det här får jag enbart "lösningen", var hemma för en ny beställning , åk långt åt H*****och hämta paktetet själv eller avbeställ. Jag blev ändå tvungen att ta en ny beställning och diskutera med chef igen för att lösa hemmajobb, för vi sitter fortfarande utan bord och det bordet är det som kommer passa.

    Noll sympati för att vi står utan köksbord, noll sympati för att man får kämpa som en idiot för att anpassa sig efter deras fyrkantiga leveranstider, noll sympati för irritationen och frustrationen som kommer ifrån att försöka kontakta företagen konstant, framförallt när deras öppetider är i närheten till icke existerande.

    I denna konversation så fick jag något löst "jag beklagar", tomma ord från ett företag som skiter fullständigt i kunden. Inte ett ord om kompensation eller ersättning för det otroligt värdelösa bemötandet och den härva som de har ställt med.

    Har varit med om andra problemleveranser (även fast denna är en av de mest tragikomiska när det kommer till dålig hantering), men de företagen har ivarjefall haft tillräckligt mycket stolthet för att erkänna sinna misstag och erbjuda en bra kompensation som plåster på såren. Ett försök att ändå göra kunden nöjd.

    Men Trendrum har inget intresse alls att göra kunden nöjd. Så för poteniella kunder, ja Trendrum funkar bra så länge det inte blir strul. När det blir strul, då är det dags att blir religiös för någon hjälp från de kommer inte komma.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Riktigt dålig kundservice ! Beställ ej ifrån dem! Fick varor som var sönder, de ville dra rabatt så fick bråkat med dem och till slut skickar de nya varor och de ska hamna på hemleverans då vi ej har bil och släp. Vilket de går med på sen skickar de varorna till nån upphämtning som är långt ut åt helvete! Riktiga Dönickar! Det har tagit 4 månader och lär ta ännu längre tid! Beställ från Trademax istället de skickar nya varor direkt och man kan slänga eller skänka de söndriga varorna istället!
  • Hej,

    Vi ber sjävklart om ursäkt för att det du beställt var trasigt när det kom fram om leveransen av nya varor inte fungerat så ber vi dig vända dig till kundtjänst.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Kan tyvärr inte ge bolaget något större betyg, först skrev jag till någon på Facebook som skulle kontakta kundtjänst, vaddå sitter inte kundtjänst och sköter samtal på marknadskanaler? Fick iallafall inget svar så kontaktade mailen och då fick jag ett relativt snabbt svar. Stod leveranstid 2-7 arbetsdagar men själva leveransen tog 1 månad. Har beställt saker från Indien som varit framme inom två veckor så undrar om leverantören befinner sig på mars för det tog enorm tid. Enda jag kan ge posetivt till är att varan var enormt fin och välpackad så det var i slutet värt att vänta men skall inte behövas göras om det står att varan är i lager hos bolaget. För mig som pluggat marknadsföring så blir det en del falsk marknadsföring att säga varan finns i lager och sen så tar det dubbla leveranstiden.
  • Hej Anders,

    Självklart ber vi om ursäkt för din försenade leverans och är glada för att din beställda vara var fin. Att leveranser blir försenade sker i bland trots alla goda föresatser. Vi gav dig besked på FB att din fråga skickades vidare till kundtjänst vilket också innefattar order och att de skulle kontakta dig.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Skulle ge 0 stjärnor om möjligt.

    Vår historia. I slutet av februari 2019 beställde vi en barnsäng som när den levererades visade sig vara skadad. Flera delar var skeva, färgen hade lossnat, hål var felaktigt förborrade och madrassen luktade mögel/kem. Vi kontaktade trendrum för att berätta att vi ville skicka tillbaka sängen då den var i så dåligt skick kvalitetsmässigt. De vägrar dock gå med på att stå för returfrakten och deras medarbetare kan inte alls sätta sig in i vår situation. De slutar tillslut att svara på mail. Jag får jaga dem, försöker ringa och förklara situationen. Får till svar att vill vi skicka tillbaka sängen så får vi stå för returfrakten på 400:-, punkt.

    Jag vill ge Trendrum en utmärkelse för SÄMSTA kundservice jag någonsin upplevt. De är fruktansvärt arroganta, helt oförmögna att sätta sig in i kundens situation. Jag kan inte dra mig till minnes att jag någonsin varit så besviken på ett företag men det är tydligen så de vill att deras kunder ska känna sig.
  • Hej,

    Det har varit många turer runt era leveranser och vi beklagar att ni känner ett missnöje runt detta.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställde en barnsäng föreställandes en racerbil till min son. Vid montering upptäcktes att flera hål borrats felaktigt och med uselt resultat, sänggavlarna hade spruckit. Efter många mail fram och tillbaka levererades nya delar. 7 veckor efter beställning har jag nu en hel säng i hemmet.

    En madrass ingick i köpet, denna luktade nåt alldeles fruktansvärt, en mix av kem och mögel. Då jag inte vill att min son ligger på madrassen med risk för giftigt innehåll kompletterade jag med en ikea-madrass vilket drog upp slutpriset för sängen med 1200 kr.

    Värt att nämna, montenringsinformationen stämde inte. Den beskrev produkter som inte fans med i leveransen.

    OCH som inte detta vore nog. Min frubeställde nyligen 4 st pinnstolar av trendrum, hon hade dessvärre inte koll på att de va samma företag som strulat med sängen.

    Problemet med stolarna är att de inte tål beröring. De blir svarta streck på stolen. Efter varje användning är det nya märken på stoalrna, både på sittytan och ryggstödet.

    Trendrum har enhälligt slagit fast att vi använder jeans med nitar på som orsakar skadorna och hänvisar till skötselrådet där samma mening star "använd inte jeans med nitar" Hur skadorna uppstår på ryggstödet bemöts inte med ett svar från företaget. "yttre åverkan" lyder deras slutgiltiga svar i sista mailet, där de även konstaterade att de vägrar svara på fler frågor gällande stolarna. Om vi ville få bort märkena var tipset suddgummi och diskmedel.
    Förhoppningarna star nu till ARN för att få hjälp med stoalrna.

    Kundservice är otrevlig, anklagande och väldigt okunnig. Vägrar svara på våra mail. Telefontid obefintlig.

    Kvalitet. Tillverkningsland Vietnam. Dålig passform, färg som Inte tål användning. Lukt av mögel och kem.

    Kan varmt rekomendera trendrum för er som söker möbler som är dåligt sammansatta, inte tål att användas och som ger hemmet den där inbjudande doften av mögel. Söker ni dessutom efter nya tillägg i er dagliga städrutin så ingår att "suddigumma" vid köp av stolar.
  • Hej,

    Det har varit många turer runt era leveranser och vi beklagar att ni känner ett missnöje runt detta.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Usel
    4 mån sedan
    Vår familj köpte 4 stolar(SOFIERO) som levererades i början av november 2018. Två av stolarna gick ej att montera. Fel storlek på förborrade hål och en järnhylsa saknades.
    Sammantaget märktes att stolarna var av dålig kvalité.
    Reklamation gjordes direkt och eftersom inget hände skickades påminnelse 10 december.

    Delar för att få ihop de två felaktiga stolarna kom i julveckan. Först i julhelgen hade vi därför 4 fungerande stolar. Men......

    30 december lutade sig en besökare(75 kg) något bakåt mot ryggstödet. Med följd att det knakade till och ryggstödet hade spruckit med en tydlig spricka som följd.
    Nyårshelg med 3 stolar.........

    Ny reklamation(3 jan) och även denna gång svar från Trendrum att reklamationen överlämnats till leverantör.
    Idag när detta skrivs är det 21 februari och vid köksbordet står det fortfarande endast 3 stolar. Varken Trendrum eller "leverantören" har på något sätt hört av sig.

    Trendrum?
    - tycker ni att stolarna håller den kvalité som ni vill saluföra?
    - tycker ni att "affären" sköts på ett sätt som ni vill stå för?
    - ligger det inte på er att "väcka" leverantören om denne "somnat"?
  • Hej,

    Det är trist att de stolar ni har fått hem inte har hållt måttet. Tyvärr kan reklamationer ibland ta tid men självklart kommer ni att få hjälp och kundtjänst att höra av sig igen.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Usel
    5 mån sedan
    Under all kritik. Stod att produkterna skulle ta 2-14 vardagar att komma. Väntade i 4 veckor + 4 dagar innan det dök upp. En oerhört otrevlig kundtjänst som lovade att ringa tillbaka när de kollat upp varför min order inte kommer men hon hörde aldrig av sig utan jag fick ringa tillbaka och fick då ett otrevligt bemötande. Kommer aldrig handla härifrån igen!
  • Hej,

    Vi ber om ursäkt för förseningen och om du känner att du har blivit otrevligt bemött. Det kan ibland dröja innan kundtjänst får ett svar att förmedla vidare.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Bra
    6 mån sedan
    Köpte riktigt fina soffor och stolar där man kunde välja tyg/färg etc. Bra kvalité på produkterna och känns slitstarka och tåliga. Dock fick jag reklamera en soffa efter några veckor på grund av att jag upptäckte en viss defekt/fabrikationsfel. Fick en ny utbytt utan strul, förutom att det tog väldigt låååång tid innan jag fick den nya soffan levererad, därav kan jag inte ge högre än bra.
  • Usel
    8 mån sedan
    Värdelöst! Beställ inte härifrån.
    Beställde bord och stolar, det stod att allt fanns i lager.
    Några dagar senare så fick jag mail om att stolarna åter är i lager en månad senare.
    En månad gick, och jag fick ett mail om att stolarna är uppskjutna ytterligare en månad.
    Tänkte först avbeställa hela beställningen men bad att få byta färg på stolarna istället, vilket jag fick respons på väldigt snabbt och leveransen kom en vecka senare.
    Men här blev det ytterligare problem.
    Två delar till bordet var det sprickor i, och en av stolarna av stolarna var av fel färg.
    Så jag skickade mail om detta och fick bekräftelse att dom skickar svar normalt inom 48 timmar.
    Jag väntade en vecka och hade fortfarande inte fått svar så jag valde att ringa kundtjänst.
    Där fick jag svar att dom låg efter och skulle kolla på detta dagen efter och inte kunde göra något just nu.
    Nu har en vecka gått och jag har fortfarande inte fått något svar. Ska ringa idag igen, så återstår att se vad jag får för svar.
  • Hej,

    Självklart får du hjälp med detta i din pågående reklamation.

    Med vänlig hälsning
    Trendrum.se

  • Usel
    8 mån sedan
    Hög returkostnad, långsam kundservice och möblerna luktar lösningsmedel som inte ens är tillåtna i EU längre. Skräpvaror från skräpbutik.
  • 2018-07-17 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Jag beställde ett soffbord, och i monteringstillbehören skulle det finnas 8 brickor. Det fanns 3 brickor i paketet. Jag mailade kundtjänst och påpekade detta, men fick aldrig något svar. "Alla reklamationer besvaras", jo jag tackar jag. Har heller aldrig sett något annat företag ge så intetsägande och ibland t.o.m. otrevliga svar här på Prisjakt som Trendrum gör. Det lär inte bli fler köp därifrån.

    Över en veckas väntetid för att leverera lagervaror är även det alldeles för dåligt idag när de flesta andra aktörer levererar samma dag som man lägger beställningen.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kundtjänst som inte alls var tillmötesgående och fick tillbaka för lite pengar vid retur (1/3 av summan). Man måste ringa eller mejla till kundtjänst för att få en retursedel som dom postar i senare skede. Så fick vänta 1,5 vecka för att få en retursedel hemskickat. Sen ytterligare några veckor för att få tillbaka pengarna för returen.
  • Hej,

    Man har alltid rätt att ångra sitt köp men då skall man betala sin retur själv. Kundtjänst har här varit snälla och betalat en del av den trots allt.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Trendrum.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Dyr frakt, extremt lång leveranstid, besvarar inte mail angående reklamation och otrevlig kundtjänstpersonal.
  • Hej,

    Vi beklagar om du inte upplevt bemötandet från kundtjänst som trevligt. Alla mail och reklamationer besvaras så att man som kund skall få en lösning på sitt problem.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Trendrum.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Hade väldigt mkt problem med dom, beställde en U divan soffa för 19000:-, då jag fick den så kunde inte järn fästena på sidorna hålla uppe mittendelen av soffan, då det blev för tungt och fästena var väldigt klena. Så mittendelen åkte rakt igenom ner på marken. Ringde klaga tog 2 veckor innan jag fick nya fästen, och dom skickar samma skit fästen som jag fick första gången, fastän jag specifikt sade till dom att inte skicka samma som första gången, och jag sade det till 2 personen i kundtjänst och även skrev det i mail till dom. Men fick samma som innan, så klart så orkade de heller inte hålla uppe mittendelen. då vad de prat om att skicka ny mittendel med ben på istället då den gamla ej har ben. Då skulle dom tillverka en ny soffa, fabriken ligger i Polen så att det tog ett tag.

    För att göra en historia kort så har jag haft en stor soffa i mitt vardagsrum i 2 månader som jag inte kan använda. och jag har ringt och pratat med trendrum en 15-20 gången på telefon, har även ett 25 tals mail skickade. Fått skicka bilder på soffan, plasta in och skicka tillbaka den gamla soffan. efter allt jävla strul och problem är att jag får 2000kr avdrag på soffan.

    Jag rekommenderar inte att köpa saker här, det hela har varit en jävla huvudvärk .
  • Hej,

    Vi beklagar att upplevelsen av din reklamation blev trist, du är välkommen att höra av dig till kundtjänst igen.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Trendrum.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett soffbord några dagar innan julen. Levererades 3(!) dagar senare, tyvärr med en spricka på marmorskivan, vilket är ett ganska vanligt fel på marmorbord. Fotade och skickade mejl till kundtjänst och fick svar dagen efter. En vecka senare fick den nya skivan utan krångel. Ett stort tack till Trendrum för all hjälp och snabb leverans!
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde en vara som enligt hemsidan fanns i lager och var redo att skickas, leveranstiden skulle vara 2-6 dagar, nu har det snart gått 2 veckor och de har fortfarande inte skickat min beställning.
  • Hej Karl-Gunnar,

    Vänd dig till kundtjänst så hjälper de dig med detta.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Trendrum.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Billiga produkter och nu ska jag berätta varför (min analys): de beställer från sina underleverantörer först när de fått in tillräckligt många ordrar för att få ett bra ”containerpris”. Man lockar tyvärr in kunderna med löften om ”omgående leverans”. Leveransen är av naturliga skäl sällan omgående. 4-6 veckor och då har man tur: ofta tar det längre tid än så. Priserna är aptitliga dock, det ska erkännas.
  • Hej, Vissa av våra produkter är rena beställningsprodukter d.v.s. de tillverkas efter kunds önskemål, andra produkter lagerhålls av oss och en tredje kategori lagerhålls av våra leverantörer. Självklart gör vi allt för att hålla priserna låga till kund, men nej vi väntar inte in ordrar för den anledningen, däremot är det högt tryck på beställningar och det kan ibland bli svårt för leverantörerna.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Trendrum.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    bra priser och snabb leverans
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde en tilläggsskiva till mitt matbord från Trendrum. För det första så var paketet väldigt skadat, sedan var allt emballage inuti paketet tidigare öppnat och hastigt hoprafsat igen. Om inte första intrycket var nog dåligt så passade inte skivan till bordet, varken mönster, färg eller fästningsanordning. Såg då att det stod ett annat namn på själva förpackningen, så misstänker därför att de skickat fel bordsskiva.
    Kontaktade således Trendrum för att göra en reklamation och för att citera kundtjänsten, när jag påpekade att tilläggsskivan inte passade (eller var till fel produkt): "Jag kan ej se att du köpt matbordet från oss och har du köpt de hos någon annan är det med största sannolikhet ej samma bord och kommer från en annan leverantör därav returfrakt."

    Kampen fortsätter.

    Kommer aldrig använda Trendrum igen och rekommenderar folk att passa sig
  • Hej, Du har köpt ett bord från en annan leverantör och sedan en iläggsskiva från oss. När det gäller namn på produkter t ex den här så finns det ett stort antal olika möbler av olika slag med just det namnet. Det är heller inte ovanligt att man som försäljare byter namn på produkten från det som tillverkaren valt. Iläggsskivan var inte på något sätt felaktig, det här är alltså ingen reklamation, men kundtjänsten hjälper dig gärna med en returfrakt.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Trendrum.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kvaliteten på deras utemöbler i rotting är tyvärr usel...skulle aldrig handla här igen. Köpte möbelgrupp för 11 000:- och höll 3 säsonger sen gick soffan sönder. Sparsamt använd och intagen varje vinter, usel kvalitet och gick inte reklamera hos dem heller. :-(
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Kära människor KÖP EJ!
    Det här företaget säljer produkter av SÄMSTA kvalitet från Asien, många stolar och bord saknar delar och är i mycket dåligt skick, ser inte nya ut, är dåligt förpackade och är redan skadade från leverantören.
    De bryr sig inte om sina kunder, det är alltid ditt fel om produkten ser riktigt dålig ut, de lurar folk och visar snygga bilder på hemsidan, men man blir alltid förvånad/chockad när man ser verkligheten och hur dåligt kvalite produkterna har.
    Aldrig i livet att jag ska rekommendera detta till någon.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    produkt i lager men ingen vara fortfarande efter 2 veckor???
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Varning, handla inte där. De var väldigt tillmötesgående när vi beställde stolar för nästan 7000 sv.kr. När vi reklamerade eftersom stolarna var av oerhört dåligt kvalitet var de inte längre lika trevliga. De menade att vi själva orsakat problemet och så var det färdigdiskuterat för deras del.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans Retur
    Tyvärr har vi inte fått återkoppling på våra frågor om produkten från kundtjänst ännu efter ett par veckor, så vi beställer produkten lite på chans.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Varning för detta oseriösa företag.

    Jag beställde och betalade ett vitrinskåp (lagervara) den 24 jan. Efter 7-8 vardagar kontaktar jag Trendrum för att höra mig för angående min beställning. Får då reda på att varan trots allt inte finns i lager. Det ”upptäcktes” som av en händelse just den dag jag kontaktar företaget.
    Får nytt leveransbesked slutet av mars/början april alltså 10 veckor.
    I början på vecka 13 är produkten återigen i lager (enligt hemsida) och jag kontaktar företaget igen – inga besked.

    Telefonkontakt tisdag – inga besked

    Telefonkontakt onsdag – inga besked

    Telefonkontakt fredag – inga besked

    På fredag em får jag ett mail där ordern är borttagen och produkten har utgått ur sortimentet. Summa summarum är att jag betalt och väntat på en produkt i 11 veckor, som sedan annulleras.

    Ett otroligt dåligt skött ärende av en snorkig kundtjänst så mitt råd är att köpa dina möbler hos andra företag.
    PS. Vitrinskåpet finns fortfarande på hemsidan som lagervara
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Har för tillfället inget att klaga på. Hoppas att min beställning är till belåtenhet
    när varan kommer och inga fel finns på varan.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Inga problem hittills .
    Tog 10 dagar innan leveransen kom istället för utlovade 2-6 dagar.
    Men annars var allt perfekt.
    Kommer att fortsätta att handla.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Smidigt och förståeligt!
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra men presentationen av produkten kunde möjligtvis vara mer omfattande t.ex. med fler bilder och ännu mer textinformation.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket fina möbler till bra priser
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    kanoners
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Ännu så länge inget att klaga på.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Utmärkt
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bara bra so far, nu återstår att se produkten och leveransen.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Gick väldigt snabbt att slutföra köpet när man väl bestämt sig för vad man vill ha!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Bra. Vi var även i showroomet och där fick mycket bra bemötande även när man hade med små barn.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Beställningen gick enkelt och bra.Positivt med fri frakt och leverans till tomtgräns.Mkt bra med olika betalningsmöjligheter.Hyfsat snabb leverans och en trevlig chaufför som dessutom bar in det stora paketet.
    Har monterat ihop stolarna nu å de ser mycket fina ut!Hoppas nu på bra kvalite dessutom...
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, enkelt, prisvärt.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning
    Bra! Dock dyr fraktavgift.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Tack! Jag är helnöjd med leveransen och informationen

    Mvh Monica Pettersson
    Ugglestigen 5
    644 36 Torshälla
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och snabbt när vi bestämt oss. Hoppas. Nu oxå på snabb leverans.