Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Payson
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Pilagården har fått betyget (3.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    26 dagar sedan
    Sålde en produkt som inte fanns i lager. Dåligt med info och jag fick själv kontakta dem 2 ggr för att få svar. Väntade 3 veckor innan jag makulerade ordern som jag var tvungen att maila och påminna om så jag skulle få min återbetalning. Rekommenderar inte att handla här
  • 2018-12-12 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • 2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Tyckte att de hade bra priser och fint sortiment (av LED-lampor) så jag beställde och betalade. Efter någon vecka får jag ett mail om att min beställning är levererad (dvs skickad). Dock ingen information om vilket fraktbolag eller något nummer för att spåra försändelsen. Efter någon vecka utan avisering eller leverans kontaktar jag deras support. Inget svar på tre dagar så jag kontaktar dem en gång till. Ytterligare fyra dagar utan svar. Tredje försök. Då får jag svar om att paketet har kommit i retur av DHL. Fick först då veta vilket bolag som fraktar. De lovar att skicka igen. Och igen ber jag om ett nummer för att spåra försändelsen, men får inget svar. Dagarna går utan svar och utan leverans eller avisering. Först efter en vecka (och flera obesvarade mail till deras support) får jag ett referensnummer för att själv kontakta DHL. Det visar sig att paketet är skickat med felaktiga uppgifter om leverans och avisering. Till slut får jag hämta paketet. 30 dagar efter beställning och betalning. Att det kan råka bli fel och försening kan jag förstå. Men att de inte svarar på supportfrågor och inte håller kunden informerad är oaccceptabelt. Att jag till slut själv fick kontakta DHL för att rätta deras fel är inte heller lämpligt. Väljer hellre ett dyrare företag så slipper jag allt extra arbete och den långa leveranstiden.
  • Helt och hållet DHL som blandat ihop saker och ting. Vi får info av DHL att leveransen är på väg.

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Finns absolut inget negativt angående detta företag. Jag fick mer hjälp med mitt lampköp än vad jag någonsin kunna tro.

    Jag ville ha en kristallplafond som skulle vara krokhängd, men hittade enbart plafonder som var konstruerade till att sitta dikt mot tak.
    Säljaren jag hade kontakt med, på bara några timmar, hade fått tillverkaren av kristallplafonden att fixa kätting på plafonden, kostnadsfritt! Och inte behövde jag tjata eller be om det heller.

    Enbart plus!
  • Knappt godkänd
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag var tvungen att avbryta köpet på lågenergilampor. Man talar om fri frakt men när man vill betala kommer upp en uppläggningsavgift på 120 kronor som gör att lamporna blir dyrare än hos många andra i jämförelsetabellen.
  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Billigast på lamporna som jag var ute efter och dessutom fri frakt. Relativt snabb leverans.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Bra support och snabba svar. Webbshoppen var nystartad när jag först skulle beställa och postförskott fanns inte men nu när de fixat i ordning allt beställde jag och fick lamporna snabbt.