Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Detaljerad information Boxer har fått betyget (2.60)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    2 mån sedan
    Kan inte annat än att hålla med övriga som lämnat 1 stjärna. Jag upplever Boxer precis likadant.. Kan inte förstå att man var så korkad som valde Boxer som tv-leverantör.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Håll er borta från boxer !
    Trodde jag var ensam drabbad av de . Amatör kundtjänst samt oseriöst företag . För att inte dra en lång historia över mitt ärende hos de kan jag bara säga kort . Kundservice =0 .. de kommer fortsätta undvika dig så länge de gjort misstag ... från ingenstans kan du antingen få nytt avtal skickad som du inte godkänt eller faktura som inte är inräknat . Kundtjänsten lägger på efter de sagt "vänta en sekund skall jag läsa anteckning " eller " vänta så ska jag höra med team leader " haha herregud skulle kunna skriva en bok om deras "service" .... Jag råder de drabbade att gå vidare med ert ärende till ARN . Desto fler desto bättre och bytt leverantör
  • Dålig
    5 mån sedan
    Efter 6 samtal till Boxer under 4 månader gällande att jag sagt upp mitt abonnemang så får jag fortfarande fakturor. Idag ringer jag återigen ditt, efter ytterligare en faktura, och får prata med Milan. Han säger då att jag aldrig sagt upp mitt abonnemang!?!?!
    Och att jag behöver betala mina fakturor.
    6!?!? Samtal till dessa lågbegåvade människor och jag är fortfarande kund. Aldrig varit med om ett mer inkompetent företag. Kommer att kontakta media och dra detta så långt jag kan.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Tänk på att Boxer ägs av ComHem. Ett bolag jag inte skulle önska att mina värsta fiender drabbas av. Sky dem som pesten!
  • 2019-07-16 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Varning. Skriv ej avtal med boxer. De har nu så många anmälningar mot sig. De blåser folk på pengar. Enligt ARN har de gjort så vid många tillfällen. Kolla upp noga med Allmänna reklamationsnämnden innan ni skriver på något avtal.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har nu nästan blivit blåst av dem en gång och nu blåst av dem igen. Första gången så erbjöd de en 12 månaders abonnemang. Tur som det var så läste jag bekräftelsen för då hade de satt upp 24 månader. Men efter "bara" 30 minuters väntan i kundtjänst kom jag fram till någon som kopplade mig vidare till abonnemangsavdelningen som var 30 minuter ytterligare väntan. Det ordnade upp sig, men jag gick på att förlänga när jag skulle säga upp. Sa då att boxen fungerade dåligt. Inga problem, vi skickar en ny. Ingen box kommer och kontaktar kundtjänst som behandlar en som en lögnare och så var det var det... Så jag har tv ibland när boxen fungerar vilket är en 50/50. Jag skulle absolut rekommendera att ni ger någon annan leverantör en chans, vilken som helst. Svårt att tro att det kan vara sämre chans att inte få in kanaler och bemötas av en kundtjänst som bemöter en som att man avbrutit något mycket viktigare.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Det var ett bra företag tidigare, numera så är kunderna något besvärligt som de inte behöver ta hänsyn till.
    Jag har Flex16 och det fungerar så länge jag inte vill byta kanaler, funktionen att kunna byta kanaler via "Mina sidor" slutade att fungera för ett halvår sedan. Har felanmält ett antal gånger men det finns inget intresse att åtgärda problemet, de hänvisar till att ringa kundtjänst och byta. Klarar de inte av att fixa problemet så kanske de skall sluta att sälja tjänsten?
    Jag har börjat titta på andra leverantörer som inte trampar på sina kunder!
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    VARNING! Boxer förlänger abonnemang utan att berätta det för kunden vid reklamationer! Från deras kundtjänst: "en förlängning gjordes för att få ut en ny box". En ny box när den gamla slutat fungera ska inte resultera i 6 månader förlängning!
  • Acceptabel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Ok, men inte mycket mer.
    Massor av strul med box, utsändningar med mera.
    Rätt dyra efter att bindningstiden gått ut.
  • Ganska dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Tog ett 2 års abonnemang. Deras kortmodul gick sönder 2 ggr. De höjde månadsavgiften med 20kr mitt under bindningstiden. Kanaler man betalar för försvann ibland.
    Möttes av en hemsk person då jag skulle säga upp abonnemanget som försökte undvika ämnet och binda upp mig ännu längre. Sen kunde jag inte se mina kanaler fram till uppsägningstiden gått ut. Riktigt dåligt företag tyvärr.
  • Ganska bra
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    ok
  • Usel
    1 år sedan