Prisjakt
  • JBL

    (9)

  • dk
1.8Dålig
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
r
robbybexar
7 omdömen
Usel8 månader sedan

Helt värdelös butik. Beställde ett par nya Tour pro II som skulle levereras inom 4 dagar. När de inte kommit efter 10 dagar gick jag in och kollade orderstatus, då stod det slut på lager. Väntade och tänkte att de säkert kommer snart bara de får in nya. Ytterligare 5 dagar senare gick jag in igen och då står det bara "canceled" på ordern. JBL har inte ens hört av sig och skrivit att de avbrutit ordern, än mindre gett en förklaring till varför. Helt usel butik och är detta deras kundservice kommer jag även se mig om efter andra varumärken i framtiden.

Gästanvändare
Uselett år sedan

UNDVIK JBL, köpte hörlurar genom deras egen hemsida för att stödja tillverkaren direkt. 1år och några månader senare släppte hörluren och hängde på några få trådar. Kontaktade JBL som vägrade fixa problemet trots en garantitid på två år skulle gälla. Har varit en trogen kund och ägt flertalet JBL produkter men ALDRIG MER JBL. Man är bara så bra som man hanterar sina garantiärenden.

A
Alexander
1 omdöme
Utmärkt3 år sedan

Hade ett bluetooth-headset som inte gick att parkoppla efter att min telefon fått en Android 10 uppdatering som de inte var helt kompatibla med. Kontaktade supporten som svarade väldigt snabbt och hjälpte mig att reklamera dessa. Fick inom en vecka helt nya som ersättning. Stort plus till den hjälpsamma och kvicka personalen hos JBL. Trots att det inte är JBLs fel att problemet uppstod tänkte de på kundnöjdhet så det blir garanterat fler lurar från företaget i framtiden.

S
Skojverket
2 omdömen
Usel4 år sedan

Beställde min högtalare på Black Friday 29/11...men har fortfarande inte sett röken av den. Kontaktade givetvis kundtjänst i detta ärende. Har bara fått diverse konstiga svar hela tiden: - ”Den är skickad och framme i Malmö 3/12 för utkörning, men har nog försvunnit sen.” (Trots att sändningsnummer inte kunde uppges.) Fyller i en ärenderapport och kommer överens att de ska skicka en ny. Trots upprepade påminnelser händer absolut ingenting... - ”Vi har eskalerat ditt ärende och meddelar dig när ny vara är på väg.” - ”Vi har kraftiga köer nu och ber om ursäkt för att leveransen dröjer.” Bla, bla, bla... Skicka grejorna eller erkänn att ni har gått i konkurs och blåst era kunder. Rekommenderar varken handlaren, deras kundtjänst eller deras lockande julrabatter.

7ore
6 omdömen
Utmärkt4 år sedan

Har handlat av deras webbutik tre gånger nu. Funkat perfekt alla gånger. Första gången beställde jag fel, men det var fri retur, så det löste sig utan problem. De andra gångerna har sakerna kommit på utlovad leveranstid. Har haft andra frågor till dem också och jag har fått bra info och snabb respons. Så för mig är det en toppenbutik att handla av.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 år sedan

Varning går ej att lita på JBL står att soundbar skall levereras på 3-5 dagar, idag är det 14 dagar sedan jag beställde och väntar fortfarande! Vid kontakt med supporten får man spydiga svar och de undviker att ta reda på när man kan förvänta sig leverans! Gör bäst i att handla på Netonnet eller liknande... upd 1 PS Väntar fortfarande.... upd 12/12 Idag fick jag äntligen mina prylar. Nöjd med prylarna bra kvalité och ljud men som sagt ni gör bäst i att handla någon annanstans!

Gästanvändare
Utmärkt5 år sedan

Beställde trådlösa hörlurar till grabben. Paketet hemma på 3 dagar.

p
petesk
54 omdömen
OKRedigerades 10 år sedan

Köpte hörlurar via webbshop då dessa inte gick att köpa i fysisk butik. Kommunikationen har varit väldigt blandad, och iaf i mitt fall så blev leveranstiden väldigt lång, och oklart varför om det var JBL/Harman eller posten som orsakade detta.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 12 år sedan

Grym butik ;)

Om butiken

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

American ExpressVisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Harman Consumer Division Nordic A/S, Danmark Filial

Organisationsnr: 516403-3895