Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
30 dagars öppet köp
Endast 39kr snabb frakt
Snabb Leverans inom 24h

http://www.prylstaden.se

Betalningsalternativ

Klarna
PayPal
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Prylstaden.se har fått betyget (6.47)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Att det funkade så smidigt, men hoppas att vara är bra.
  • Acceptabel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Som Klarnakund hade jag hellre gjort som vanligt dvs betalat via min app på min smartphone. MVH Nils Haggård
  • Hej!

    Det är fullt möjligt att betala via klarna appen, det är klarna som sköter betalt helt och hållet; och har egentligen ingenting med oss att göra.

    Det är med andra ord de som bestämmer hur ni kan betala, kontakta oss om ni behöver hjälp med att reda ut något på info@prylstaden.se.

    Mvh
    Prylstadens kundtjänst

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och bra service
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Snabb och enkel beställning.
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Struntar i garantier och service.

    Skickade in produkten som var trasig för två månader sedan.
    Efter jag skickade in den, så har de HELT avstått från att svara på mina email.

    Har nu skickat vidare till konsumentvägledare, vilket jag råder alla till att göra.
    Ärendet kommer sedan skickas vidare till Allmäna reklamations nämnden.

    Anmäl prylstaden.se på www.arn.se

    Uppdatering: Prylstaden har fortfarande inte svarat. Jag har skickat ett flertal epost.
    De har haft produkten i fyra månader.
    De lagar inte, skickat inte tillbaka samt hör inte av sig!
  • Hej!
    Beklagar att ni haft en tråkig upplevelse.
    Ni har 1 års garanti på alla produkter inköpta hos oss, och 3 års reklamationsrätt enligt svensk konsumentköplag.
    Var god och mejla oss på info@prylstaden.se så ska vi se vad som har skett och hur vi ska hjälpa er.

    Vi ser inte er e-post address därav kan vi inte kontakta er, då vi ej vet vilken order det gäller.
    Så fort vi ni kontaktat oss hjälper vi er med ert ärende.

    Vänligen
    Prylstaden.se

  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    för goda leverans o förklaring på alla produkter
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Mycket hjälpsamma och tillmötesgående vid rådgivning om val av OBD-läsare. Herr André hedras särskilt för sitt engagemang.
  • Ganska bra
    3 mån sedan
    Beställde 2 USB kontroller, båda fanns i lager. Fick hem en och en lapp om att den andra var slut och jag kommer få den skickat sen.

    Tar kontakt med de lång tid efter, får då besked om att de inte har den varan, att den inte kommer tillbaka och att de har informerat fel samt glömt att föra tillbaka pengar.

    Har nu fått tillbaka summan för en kontroller, men det gjorde ju frakten dyrare och jag får leta runt efter en till kontroller av samma sort.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Jättebra och snabb service!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans bra produkter.
  • 2 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Alltid trevlig och snabb kundservice och alla produkter jag har därifrån har fungerat så bra! Rekommenderar starkt!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Mycket trevlig kundservice, snabb leverans och kvalitativa produkter! Rekommenderar starkt!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Snabb leverans och bra support från kundtjänst. Ställer man rätt fråga så får man rätt svar. En trevlig nätbutik.
  • 3 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 4 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    4 mån sedan
    Köpte en produkt med garanti på 1 år. Efter ungefär 350 dagar går den sönder, och jag skickar tillbaka den. Sen får man inte svar på om varan kommit tillbaka och de struntar helt i en och låter garantin löpa ut...
    Riktiga skitstövlar!
  • Usel
    4 mån sedan
    Snabb leverans vid köp men måtte ingenting gå sönder för då hör du inte ett ljud av Prylstaden.

    Min kamera gick sönder i mitten av december och skickades in för reklamation runt jul. Nu över två månader senare har jag fortfarande inte hört någonting om reparation eller utyte och de svarar helt enkelt inte på mail och inget telefonnummer finns. Men har du köpfrågor så kommer det raskt svar. HELT JÄVLA URUSELT PRYLSTADEN!
  • Vi beklagar att det inte fungerat som det skall med mottagen produkt och ska självklart hjälpa dig med detta. Vi har 1 års garanti på alla våra produkter.
    Tyvärr kan vi dock inte se vilken order det gäller, så det blir svårt för oss att kontakta er. På vår hemsida har vi en chatt, öppna gärna en chattdialog med oss, det kan nämligen vara som så att er e-post fastnat i vårt spamfilter; och då är chatten det säkraste alternativet.

    Så fort vi har ert ordernummer ska vi hjälpa er så fort vi kan
    Vänligen
    Prylstaden.se

  • Usel
    10 mån sedan
    PRYLSTADEN STRUNTAR I ANSVAR AV PRODUKT SOM ÄR TRASIG VID LEVERANS !

    Jag beställde en armbandsklocka med inbyggd kamera. Den levererades snabbt men var helt ur funktion vid ankomst. Kameran svarar inte alls. Jag skickade därför ett mejl till prylstaden för att få reda på hur klockan skulle kunna bytas ut så snabbt som möjligt. Så ska man göra enligt deras webbsidor om detta.

    Jag skickade mejlet den 6 September KL 2029. Idag den 11 September KL 1520 har jag fortfarande inte fått svar. Jag har dessutom skickat 2 påminnelser till deras kundservice och fått bekräftelse på mottaget ärende alla 3 gånger. 2 Gånger på mejl och en gång på deras kundservice formulär.

    När jag mellan dessa påminnelser skickar en köpfråga om en annan produkt svarar däremot en representant på 2 minuter. Ungefär lika snabbt svar fick jag dessutom vid en köpfråga jag hade om produkten före köpet.

    Uppenbarligen har dom tid att svara. Bara ingen vilja när det gäller en reklamation. Det verkar som dom avser strunta i hela garanti ansvaret. Nu får jag se om jag blir tvungen att anmäla dom till allmänna reklamationsnämnden eller starta en webb-kampanj mot butiken. Jag kommer nu naturligtvis kräva att köpet hävs och alla pengar tillbaka plus ersättning för frakt, istället för utbytt produkt.
  • Usel
    10 mån sedan
    Beställde ett reparationskit till nintendo switch.
    Hörde ingenting av dom på 2 veckor..
    Mejlade och frågade vart min order va, dom påstod att det var försenade leveranser men att dom i skrivande stund hade skickat det till mig. Hade redan beställt samma kit av en annan butik eftersom jag inte hörde nåt från dom. Bad prylstaden att stryka ordern men det gick inte utan jag fick returnera varan och bekosta det själv(50 :-) reparationskitet kostade 100:-
    Dålig information, dålig kundservice, kommer aldrig att handla nåt av dom igen
  • Dålig
    11 mån sedan
    Deras lager saldo stämmer inte alls, trots att det står varan är i lager så stämmer det tydligen inte, produkten är borta sedan flera månader sen.. mycket dåligt.
  • Tråkigt att det inte stämde, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi er! /
    Mvh
    Prylstaden.se

  • 2018-07-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Verkar ha dålig koll på sina grejer. Frågade efter min beställning två veckor efter bekräftelse. Fick veta att produkten utgått och inte längre gick att få tag på. Uppgavs att jag borde fått detta sänt till mig tidigare, vilket jag inte mottagit.

    Produkten ligger fortfarande ute till försäljning som i lager trots detta.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte 4st Utomhus IP Kameror av Prylstaden, De fyra första jag köpte höll inte alls måttet av vad de lovade och fick lämna tillbaka dom och köpa 4 bättre till ett betydligt dyrare pris. 2 av dom hade redan vid leverans problem med både Wi-Fi anslutningen då den bröts hela tiden samt att bilden var suddig och mycket hackig på kamerorna.
    Samtliga kameror har nu dött och går inte att få liv i. Prylstaden erbjuder ingen garanti för detta och vill inte ta tillbaka kamerorna utan att vi betalar en felsökningsavgift på varje kamera.
    När jag började skicka bilder och frågade om hjälp med kamerorna slutade de svara på mailen och när jag ringde till dom sa de du får skicka mail till vår support som ska svara på frågorna
    Avråder samtliga från att beställa från dessa då vi enbart haft strul.
  • Hej!
    Tråkigt att ni inte haft en trevlig upplevelse hos oss. Vi har 1 års Garanti på alla våra produkter. Ni får gärna mejla oss på info@prylstaden.se för att komma i kontakt med oss så hjälper vi er gärna.
    Jag är lite osäker på vilket telefonnummer ni har ringt? Vi har inget telefonnummer nämligen.
    Om felet beror på handhavandefel, så tar vi ut en felsökningsavgift; och enbart då. Alltså inte vid vanliga garantifel.

    Vi ser fram emot att höra av er så att vi kan hjälpa er med era kameror. :)
    Mvh
    Prylstaden.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    De svarade riktigt fort när jag kontaktade dem angående köpråd och hjälpte mig att hitta en bra övervakningskamera, så jag kan bara rekommendera butiken!

    Snabb leveranstid också, kameran låg på posten dagen efter jag beställde.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra hjälp från kundtjänst med att välja IP Kamera. Snabb leverans till Ekerö!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabb leverans, trevlig kundtjänst. Ville ha paketet till Finland och de löste det smärtfritt och snabbt! Rekommenderas! =)
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta företag vägrar att uppge sitt telefonnummer med hänvisning till allt möjligt trams om "hög arbetsbelastning" mm. Då ska man nog se över sin organisation, inte vägra tala med sina kunder. Bara detta gör att betyget åker ner rejält. Till skillnad från e-post är rösttelefoni är en utmärkt kommunikationsteknik där frågor och följdfrågor snabbt kan avverkas vilket Prylstaden inte har förstått. När sedan även e-postkommunikationen fallerar så är det skit rakt igenom. Har köpt en ezTracker. Behöver några enkla svar angående installation, abonnemang etc I början gick det bra, både Zebastian och Andre svarade på mina mail, sedan sket det sig rejält. Trots 6-7 e-postförsök den 31 maj, 1 juni och 2 juni 2017 har de vägrat att ens meddela att de tagit emot mina mail till adressen info@prylstaden.se. Jag har fått meddelande att e-postmeddelandena tagit emot av deras server. Stjärnorna får de för att de trots allt levererade snabbt och var snabba att svara till en början.
  • Beklagar att ni inte haft en trevlig köpupplevelse hos oss.

    För att hålla priserna nere och kunna hjälpa många kunder samtidigt har vi tagit bort telefonlinjen. Man kan dock fortfarande mejla oss och be om att bli uppringd. :) Det är även enklare och mer effektivt att hålla reda på vad som diskuterats i ens supportärende när det är skriftligt.

    Mejla gärna oss eller ezTracker för frågor om deras produkter.
    ezTrackers supportmejl: info@eztracker.se
    Vår supportmejl: info@prylstaden.se.
    Under sommaren är det många som är på semester, det blir därför svårt för oss att svara lika snabbt. Nu är vi dock tillbaka och svarar oftast inom 30min. :)
    Mvh
    André på Prylstaden.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Perfekt att köpa roliga presenter hos! Snabbt och billigt.
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Leveranstiden blev över en vecka för lång och produkten stämde inte alls överens med beskrivningen. Men personerna på kundtjänst var iaf ganska snabba och trevliga.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde kamera som var i lager på deras hemsida den 4 Nov, fick orderbekräftelse.
    Efter 1v utan händelse skickade jag mail och fick detta som svar:

    Denna kamera har vi tyvärr inte i lager.
    Anledningen till att den är markerad som i lager är för att den även ingår i en annan artikels artikelnummer.

    Skickar och frågar om den kommer att komma in i lager igen och detta var svaret 4 dagar senare denna gång:

    Nej då, den kommer att komma in i lager igen då det är en av våra mest sålda produkter.
    Vi har beställt in det från tillverkaren, som har meddelat oss om att vi kommer att få in dessa igen inom 2-3 veckor.

    Skickar ännu ett mail till dom 4v efter detta för att se hur orden ligger till..

    Det tar tyvärr betydligt längre tid än planerat för vår leverantör att leverera dessa kameror till oss.Dessa kameror har skickats med båt istället för flyg och därför tar det betydligt längre tid än vanligt.
    Just eftersom det är skickat med båt har vi inte heller något spårningsnummer för själva leveransen.Enligt information från leverantören så skall vi få in dessa inom kort.

    Sen inte ett livstecken tills den 10 Feb, då med infon att dom inte kommer ta in varan igen..

    Så från lagd order 4 Nov till slut 10 Feb tycker då inte jag är bra service!
  • Tyvärr hade vi en bugg i vårt nya system som räknade fel när det var en grupperad produkt. Vi har dock nu åtgärdat det och ber innerligt om ursäkt för att ni fått erfara detta.
    Ha en fortsatt trevlig sommar! :)
    Mvh
    André på Prylstaden

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en felkodsläsare. Fanns inte i lager när jag beställde. Skickade mail och frågade om leveranstid och fick ett trevligt svar dagen efter.
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Köpte en övervakningskamera som var suverän, bra pris och utmärkt support.
  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Man söker förstås efter de produkterna man vill ha. Man vet aldrig hur man blir bemött när man skriver första gången. Ett företag handlar alltså inte bara om produkterna som saluförs.

    Följande företag uppfattar jag som en enskild firma eller ett fåmansbolag. Hur som helst så har företrädaren en stor portion humor. Dessutom är kommunikationen mycket bra. De flesta företagen är endast intresserade av att sälja sina produkter och bryr sig inte om att svara när köpet är avslutat. Företrädaren för Prylstaden.se är på så vis väldigt annorlunda.

    Produkterna är väl lite olika, men jag gillar min senaste beställning bäst.

    Jag hoppas det går bra för Prylstaden.se och jag lär komma tillbaka som kund.
  • Utmärkt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Finns gott om företag som säljer liknande produkter men av olika anledningar valde jag Prylstaden.se

    Det visade sig vara ett bra val. Jag är nog en ganska så kräsen kund men blev hela vägen vänligt bemött utan tveksamheter och frågor. Byten av produkter var heller inget problem.

    Tack Prylstaden.se

    Deek
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Prylstaden är en BRA internetbutik! vänligt bemötande o.bra produkter! om du skulle behöva byta ngt.är det inga problem, bara maila eller ring, finns också ett SMS-nummer på deras hemsida *****
    Levi