Betalningsalternativ




Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
10
Omdömen
3.50
-
Mer om butiken
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
263
Produkter
263 priser indexerade
(4 047 totalt) Är billigast på 14 av dessa -
Prisändringar
-
Beställer varor på rea. De skickar dock en faktura med fullpris. Vid kontakt med kundtjänst så "kan" de inte ändra priset i efterhand trots att de utifrån beställningsdatum vet om att produkterna beställdes på rea. För sent att skicka tillbaka produkterna. Sällsynt dålig service från själva huvudkontoret.
-
2020-04-18 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Pris anges utan moms (trots att jag inte valt att jag är nån form av företag) men i utcheckningen läggs den helt plötsigt på tillsammans med frakt == uselt. Man blir bara sur och köper nån annanstans.
-
Fick men leverans på 2 dagar och är väldigt nöjd men min beställning och produkterna.
-
Fick ett par kalsonger som inte har något utrymme alls för paketet. Paret såg ut som ett måndagsexemplar och kundtjänst krävde att jag visade felet innan dom eventuellt återbetalar.
Mycket otrevlig kundtjänst och förbluffar mig att svaret var det samma ¨Visa felet annars går vi inte vidare¨ när jag förklarade för dem att det både är osmakligt och olämpligt att visa min krossade p*nis i kalsongerna och att det inte är något jag vill skicka en bild på.
Mycket otrevliga och oresonliga. Tråkigt att kundtjänst kan förstöra glädjen för produkter jag gillar i många år. -
Otroligt dålig och oflexibel kundtjänst som vägrar skicka ut en returfraktsedel trots att de påstår sig ha 30 dagars fri retur. Ser ingen vits att beställa från Björn Borg när man kan köpa samma produkter billigare i andra butiker med bra kundtjänst.
-
Under rean som var nyss gjorde jag två beställningar, en varsin till mig och sambon.
1:a Beställningen så var ett par trosor slut. Automatiskt återbetalning för den saknade produkten, snabbt och smidigt.
2:a Beställningen så saknar jag ett 3-pack kalsonger. Både på orderbekräftelsen och leveransbekräftelsen finns denna produkt med. Men Produkten fanns inte i lådan och ej heller på plocklistan som följde med i kartongen. Ingen info om det är restnoterat.
Kontaktat kundtjänst och väntar ännu på hjälp. Så kommer uppdatera hur det går när jag väl fått svar. -
60% av produkterna levererades inte utan var slut i lager. Relativt lång leveranstid dessutom.
-
Har bara beställt en gång men det gick smidigt.
-
Smidigt!
-
Snabb leverans, bra priser (standard för BB), trevlig och snabb kundtjänst, inga konstigheter!