Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Brett sortiment
God service
Snabba leveranser

http://www.boozt.com

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information boozt.com har fått betyget (4.39)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Dem får onödigt dumma och dåliga omdömen här. Det är helt okej företag att handla kläder av. Med lite ånger kan jag påtala att allt jag köpt av dem har jag varit skickat tillbaka men det är mitt eget felköp!
  • Usel
    8 dagar sedan
    De gör reklam via en enorm pickup som kör runt staden med en vagn och släpper ut avgaser. Dessutom gör de reklam på planket till Västlänkenbygget. Snacka om opopulärt...
  • Dålig
    12 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Jag har handlat många gånger hos Boozt och behållit varorna de flesta av gångerna. I vintras beställde jag fyra varor men valde att skicka tillbaka tre. När jag skulle handla igen gick först köpet igenom, men sen fick jag ett mail om att jag är "portad" från dem utifrån deras "fair use"-policy. Jag, får inte handla mer eftersom de tycker att jag skickat tillbaka för många varor. Det är inte rättvist eftersom behållit ca 90% av allt jag köpt där. Jag får inget svar på mina mail, bara att de ska återkomma men nu har det gått tre månader. Inte roligt att bli stämplad som opålitlig utan svar. Oseriös kundservice.
  • Hej,

    Tack för din feedback vad gäller vår nya fair use klausul. Vi vill gärna poängtera att klausulen är införd för att säkra att vi kan leverera den absolut bästa möjliga service till våra kunder. De kunder som har blivit påverkade av vår fair use klausul (cirka 0,3% av alla våra kunder) har en genomsnittlig returrate på omkring 90% från de senaste 12 månaderna, främst med en väldigt tät frekvens eller annat extremt beteende som påverkar vår service. Det här upptar väldigt många resurser hos oss och det påverkar den service vi vill leverera till resterande 99,7%.

    Vi tycker att fria, enkla returer är grymt bra och det är en stor del av hela kundupplevelsen. Våra fria returer kommer givetvis att kvarstå. Önskar man att returnera en hel beställning är det givetvis inga problem, utan som tidigare nämnt är det den höga, täta returfrekvensen som vi nu försöker att stoppa.

    Vi på Boozt älskar feedback från våra kunder och kommer löpande att se över vår algoritm, där vi i vissa fall eventuellt kommer att öppna upp en del profiler igen.

    Önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    1 månad sedan
    Paketet gick i retur efter 2 dagar på uthämtningsstället.
    Kontaktade kundtjänst, fick svar efter 1 vecka. Kortfattad, att jag måste lägga in en ny order. Ingen info om återbetalning för gamla ordern. Priset på varorna har gått upp, ingen rabattkod heller.
    Dåligt.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Det är tråkigt att läsa att du inte känner dig nöjd. Ett paket ska ligga hos ombudet i 14 dagar, om det inte hämtas ut inom den tiden så går det i retur till vårt lager igen automatiskt.

    Givetvis genomförs en återbetalning så snart returen skannats in på lagret. Skulle du vilja beställa om likadana varor erbjuder vi självfallet samma rabatterade priser på din nya order som i original ordern. Återkom bara med ditt nya ordernummer till vår kundtjänst så justerar vi det i efterhand.

    Det verkar har skett ett missförstånd, tveka inte att kontakta vår kundtjänst antingen via telefon, mejl, chatt eller messenger så kan vi undersöka det närmre och ge dig ett mer konkret svar om vad som hänt med just ditt paket.

    Jag önskar dig en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Ditt Boozt.com team

  • Dålig
    1 månad sedan
    Brukar alltid vara nogran med att avboka mig för nyhetsbrev och liknande, men kan ha missat. Vad jag dock INTE förväntar mig av ett seriöst bolag är att skicka en "Gåva" i form av erbjudande från ett scambolag för att försäkra sitt kreditkort.

    Nu hoppas jag att mina varor kommer som utlovat sedan får man väll "GDPR-pungslå" dom och kräva att dom och alla deras partner tar bort all information dom har om mig.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Letade efter en jacka utan polyester. Hittade en där det inte fanns polyester i beskrivningen på hemsidan. Beställde jackan, och när jag fick den hem står det "Polyester" på en tvättlapp. Falsk varudeklaration.
  • Hej,

    Det är oerhört tråkigt att läsa över din shoppingupplevelse. Givetvis ska informationen på produkten stämma överens med verkligheten.

    Du är mer än välkommen, om du inte redan gjort det, kontakta vår kundtjänst så vi har möjlighet att göra om och göra rätt så samma fel inte ska inträffa igen. Tack för ditt uppmärksammande!

    Jag önskar dig en fin dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Ditt Boozt.com team

  • Usel
    2 mån sedan
    Sanslöst dåliga. Påstår att två defekter på en jacka beror på slitage och inte tillverkningsfel. Jackan är inte ens 1 års gammal. Dessutom inköpt på rea för att användas lite längre fram i tiden, så den har blivit använd i kanske 2 månader.

    Nu ber mig i princip att fara och flyga när man nekar min reklamation och inte ens svarar på mail längre.

    Aldrig mera boozt när zalando finns och aldrig ställer till med problem.
  • Hej fyran

    Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme om oss.

    Jag kan dessvärre inte se vilken order detta gäller, så jag kan tyvärr inte svara för hur själva reklamationen ser ut. Vill du, så får du gärna återkomma till vår kundtjänst om du vill att vi se över det igen till dig. Vi skulle aldrig be dig att fara och flyga men har såklart vissa riktlinjer när det gäller reklamationer som vi måste följa.

    Önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Elin, ditt Boozt.com team.

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Snabbt och bra
  • Hej

    Tack för att du kontaktar oss.

    Så roligt att höra att du är nöjd med beställningen du har lagt hos oss. Det glädjer oss verkligen!

    Bara hör av dig om du behöver hjälp med något, vi hjälper dig mer än gärna och önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    4 mån sedan
    Tidigare varit mycket nöjd med Boozt. Jag mejlade dem den 24e december och saknar fortfarande svar. Facebook-support något nonchalant - ”vi har mycket att göra”. Absolut, men tre veckor svarstid är inte ok.
  • Hej

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vi har för tillfället väldigt mycket att göra och vi svarar dig så fort vi kan, som vi skriver på Messenger ber vi dig att ringa in till oss om det är brådskande så hjälper vi dig självklart.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Usel
    4 mån sedan
    Trogen kund i många många år fram tills idag. Får inte igenom beställningen pga. "Fair use" policy = Portad/svartlistad att köpa. Jag trodde inte mina ögon innan jag gick in och läste om detta.

    Jag handlar mycket online, oftast väldigt många plagg åt gången och 2 storlekar av varje då jag ligger och pendlar mellan. Det resulterar i många returer men brukar behålla majoriteten av ordern, allt hänger såklart på hur nöjd jag är med passformen och hur det faktiska plagget ser ut i verkligheten. Att Boozt anser att man missbrukar returen är ett stort skämt! Jag är klar för gott med denna butik och kommer aldrig rekommendera Boozt till någon någonsin.
  • Hej,

    Tack för din feedback vad gäller vår nya fair use klausul. Vi vill gärna poängtera att klausulen är införd för att säkra att vi kan leverera den absolut bästa möjliga service till våra kunder. De kunder som har blivit påverkade av vår fair use klausul (cirka 0,3% av alla våra kunder) har en genomsnittlig returrate på omkring 90% från de senaste 12 månaderna, främst med en väldigt tät frekvens eller annat extremt beteende som påverkar vår service. Det här upptar väldigt många resurser hos oss och det påverkar den service vi vill leverera till resterande 99,7%.

    Vi tycker att fria, enkla returer är grymt bra och det är en stor del av hela kundupplevelsen. Våra fria returer kommer givetvis att kvarstå. Önskar man att returnera en hel beställning är det givetvis inga problem, utan som tidigare nämnt är det den höga, täta returfrekvensen som vi nu försöker att stoppa.

    Vi på Boozt älskar feedback från våra kunder och kommer löpande att se över vår algoritm, där vi i vissa fall eventuellt kommer att öppna upp en del profiler igen.

    Önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    They Change the prices hour by hour and things disappear from your basket if your not quick... just buy from somewhere else.
  • Hi

    Thank you for contacting us.

    Sorry to hear that you experience it this way, I'm not sure what items this is regarding. If you want us to look into it for you, then please call our customer service or send us an email and we will help you further.

    Best regards
    Your Boozt.com team.

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Allt fungerade helt perfekt gällande min beställning från Boozt.com, samt att kläderna storleksmässigt också passade min kroppshydda galant. :)
  • Hej

    Tack för att du kontaktar oss.

    Så roligt att höra att du är nöjd med beställningen du har lagt hos oss. Det glädjer oss verkligen!

    Bara hör av dig om du behöver hjälp med något, vi hjälper dig mer än gärna och önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    5 mån sedan
    Skräp
  • Hej Jimmy

    Tack för att du skriver till oss.

    Lite svårt att tyda vad du tycker är skräp, och vad vi kan hjälpa dig med. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Blev nekad att köpa en tröja enligt deras Fair Use policy. Jag har under senaste 12 mån beställt 25 ariklar varav jag har behållit 16 stycken. Detta anser Boozt uppenbarligen vara ett missbruk hos ett företag som gör reklam för att det har fria returer. Akta er för att handla och returnera, 9 returer på ett år kan man bli svartlistad för!
  • Hej Ellen,

    Tack för din feedback vad gäller vår nya fair use klausul. Vi vill gärna poängtera att klausulen är införd för att säkra att vi kan leverera den absolut bästa möjliga service till våra kunder. De kunder som har blivit påverkade av vår fair use klausul (cirka 0,3% av alla våra kunder) har en genomsnittlig returrate på omkring 90% från de senaste 12 månaderna, främst med en väldigt tät frekvens eller annat extremt beteende som påverkar vår service. Det här upptar väldigt många resurser hos oss och det påverkar den service vi vill leverera till resterande 99,7%.

    Vi tycker att fria, enkla returer är grymt bra och det är en stor del av hela kundupplevelsen. Våra fria returer kommer givetvis att kvarstå. Önskar man att returnera en hel beställning är det givetvis inga problem, utan som tidigare nämnt är det den höga, täta returfrekvensen som vi nu försöker att stoppa.

    Vi på Boozt älskar feedback från våra kunder och kommer löpande att se över vår algoritm, där vi i vissa fall eventuellt kommer att öppna upp en del profiler igen.

    Önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Varning. Ta inte "köp först betala sen" via klarna. Det är boozt själva som tar ut avgift på 29:- i fakturaavgift trots att det är klarna som fakturerar. Det går inte heller att ändra till Direkt betalning i efterhand. Dessutom är de otrevliga i kundtjänst. Annars billiga i pris som går väldigt upp och ner med låtsasreor.
  • Hej Jonas

    Tack för att du kontaktar oss.

    Det stämmer att vi tar ut en administrationsavgift på 29 kronor vid betalning med Klarna. Vi har en rad andra betalningsalternativ man kan välja om man inte önskar denna avgiften.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Riktigt dåligt kundbemötande
  • Hej Razz

    Tack för ditt omdöme.

    Vad tråkigt att du känner så, du får gärna höra av dig till oss om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt då jag inte riktigt vet vad det handlar om.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    5 mån sedan
    Skit butik, lurar folk på priserna... Köp inte hos Boozt! Finns massa andra bra butiker där ute.
  • Hej

    Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme om oss.

    Vad tråkigt att höra att du känner på det viset, vi vill gärna hjälpa dig vidare men skulle behöva veta hur vi kan hjälpa dig då du inte förklarat det här i omdömet.

    Hör gärna av dig till oss om du vill att vi hjälper dig vidare.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    5 mån sedan
    Besviken som en trogen kund, som lagt ner 1000 -tals kronor i klädsköp hos Boozt, att helt plötsligt bli "portad" och utkastad som kund, utan någon som helst info i förväg vad som gäller vid deras nya returpolicy. Att helt och hållet nekas köp hos dem, känns närmast som jag begått kriminella handlingar med onda avsikter. Men att inte heller glömma bort, behållit många plagg. Finns så otroligt stort utbud både på nätet och av fysiska klädbutiker, så dom borde vara mer rädd om hur dom behandlar sina kunder, och vara mer försiktiga om sitt varumärke, som nu, iaf jag, förknippar med något väldigt negativt!
  • Hej Susanne

    Tack för din feedback.

    Om jag förstår det rätt så menar du vår nya fair-use policy. Men för att vara på säkra sidan så får du gärna höra av dig till oss om du vill så vi kan se över det till dig och förklara det ytterligare. Vi hjälper dig gärna!

    Önskar dig en fin dag.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Brett sortiment, bra produkter, leverans någon dag extra men det beror ju på fraktfirman så kan inte last Boozt för detta
  • Hej Johnny

    Tack för din feedback.

    Vad roligt att höra att du är så nöjd, det blir vi himla glada över att höra och jag hoppas du hittar mycket fint hos oss i framtiden.

    Kanske en julklapp eller två?

    Önskar dig en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    6 mån sedan
    Otrevlig service och dålig leveranstid. Står att det ska ta 1-2 dagar. Tog 1 vecka...
  • Hej Adam

    Tack för ditt omdöme om oss.

    Vi försöker alltid att leverera inom de 1-2 arbetsdagar vi erbjuder, jag vet dessvärre inte vilken order detta handlar om. Men du är välkommen att kontakta oss om du fortfarande behöver hjälp med ordern eller något annat och beklagar om det blivit försening!

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Dålig
    6 mån sedan
    Varning, se upp för ett bluff-företag!
    Jag nappade på en rejäl rabatt (30%) för en produkt och lade en större order (totalt 5900 kr med 1800 kr i rabatt). Dagen efter får jag ett mail där följande står:
    "Din beställning kommer inte att skickas då den fastnade i vårt orderfilter. Anledningen till detta kan vara att beställningen var en dubblett eller att den nekades av säkerhetsskäl. Vi beklagar olägenheten detta orsakat dig. Om du anser att makuleringen var ett misstag ber vi dig att lägga en ny beställning."

    Då försökte jag lägga samma order igen som det uttrycks i mailet. Men se där, produkten är borttagen och går inte beställa längre. Mailar dem och undrar varför de tagit bort produkten och varför de nekade min order. Jag väntar i 3 dagar på svar. Vad tror ni de svarar?
    "Tack för ditt mejl.

    Beklagar om din order inte kunde hanteras.
    Du är välkommen att prova att lägga en ny order.

    Ha en fin dag"

    Detta företag är ett av många bluff-företag som lägger fejkrabatter för att skapa försäljning. När väl en kund lägger en för stor order så tar de bort produkten och nekar till ansvar.

    Jag kan bara varna för att ha med dem att göra och hoppas fler bojkottar dem så försvinner de av sig själva. Tyvärr fejkar de även reviews på bland annat denna sida så det är svårt att sålla bland alla betyg.
  • Hej

    Tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme hos oss.

    Tråkigt att du har fått den uppfattningen om oss, så vill vi självklart inte att du ska känna och vi vill hjälpa dig vidare så att du får en positiv upplevelse hos oss istället.

    Du är välkommen att kontakta oss via telefon om du vill, på telefonnummer +46 10 138 89 88 eller om du vill skriva till oss på Facebook Messenger så kan vi hjälpa dig vidare.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Stort sortiment och bra priser, enkelt o smidigt
  • Hej Elsa,

    Tack för din feedback.

    Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt sortiment och våra priser, det glädjer oss verkligen!

    Önskar dig en fin dag.

    Med vänlig hälsning
    Ditt Boozt.com team.

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Grymma priser, smidiga returer. Rekommenderas varmt.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Alltid leverans dagen efter när jag beställt!
    Aldrig några konstigheter. 10 tummar upp.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Superbra ordning och reda, beställningar behandlas direkt och levereras alltid dagen efter (har beställt 7 gånger hittills). Gjort en retur vid ett tillfälle och det var också jätteenkelt. Sen kan man ha synpunkter på marknadsföring och rea etc, men jag tycker hittills att priserna varit bra och att allt motsvarar förväntningarna.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Kan inte förstå vad som går fel hos dem som klagar, de är snabba på leverans, enkelt att returnera har handlat av dem i ca 7år utan problem med felleveranser. En förenklande sak är att välja faktura så slipper ni ligga ute med pengarna och slutbetalningen sker när returerna registrerats.
  • Dålig
    9 mån sedan
    00
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Såg en jacka som jag skulle kolla in. Priset var enligt prisjakt 1995 sek. Besökte sidan så var set 2600 sek. Tänkte det var kanske fel i synken. Väntade in 24 timmar senare. Prisjakt angav 1995 sek fortfarande och 2600 sek på sidan!

    Orka med sånt falskt prissättning!
  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Ibland är internethandel OCH Postnord ganska fantastiskt.

    Handlade från Booztlet.com och la en beställning på fem skjortor och en regnjacka kl 20:31 på tisdagen. En timme senare fick jag besked om att mitt paket var på väg och kl 09:50 på onsdagen dagen efter så plingar det till i mobilen och jag kan gå och hämta mitt paket.

    Det är fan sjukt bra faktiskt. Bra jobbat Boozt (och Postnord)!

    Sen kan jag tycka att det är lite snålt att inte bjuda helt på ev retur när de ändå tar 59kr i frakt oavsett summa man köper för. Men men... jag hade turen att inte behöva returnera något ändå.

    Absolut sämst är dock att trots att jag explicit angav att jag INTE ville få mail eller sms så är ändå allt förbockat när man kollar på sin profil. Det är riktigt skitdåligt faktiskt. Hade inte beställningen och leveransen funkat så otroligt bra så hade det blivit en stjärna i betyg. Nu hade jag tänkt sätta fem, men ju mer jag tänker på detta desto mer förbannad blir jag så det får räcka med en fyra och jag tänker komma tillbaka hit och dra bort en stjärna för varje mail de skickar till mig.
  • Dålig
    11 mån sedan
    Skit företag, som lurar en. Beställde x antal plagg, betalade de drog 2700kr på kortet. Jaha okej, sen mail dagen efter ...sorry de är utsålt. Om ni har sålt ut dem kan ni för f-n inte debitera folk!
    Jaha får hälften av kläderna tack vare vart lurad! Vill returnera kostar 59kr! jaha bara böja sig ner då...
    Dryg kundtjänst, som börjar argumentera med en. Aldrig jag ska handla på det här sunkiga stället. Om du vill ha bra service och så gå till konkurrenterna
  • 2019-05-31 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag förstår inte den kritik som ges av Boozt. Kan inte ens räkna antal gånger jag beställt härifrån och aldrig fått fel vara och alltid fått leveransen dagen efter (förutsatt att jag skickat beställningen i tid) och får även leverans på lördagar! Kundtjänst som svarar direkt i telefon utan väntetid och snabba lösningar och svarar på mail inom knappt ett dygn! Min absoluta favoritaffär online utan konkurrens! Dessutom så snygga kläder och alla märken man kan önska sig!
  • Bra
    1 år sedan
    De levererar oftast inom 2 arbetsdagar men det kan ta lite olika tid för dem att behandla en order så total leveranstid kan bli uppemot 4 arbetsdagar. Så var det inte tidigare så jag upplever en försämring.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Brett sortiment och ofta bra kampanjer. Beställt flera gånger och alltid blivit imponerad av hur snabbt de levererar; skickar paket samma dag som beställning, trots att det är helg. Smidig rutin kring returer.
  • Usel
    1 år sedan
    Lockpriser till varor som ej säljs
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Tycker dom är helt okej. Snabb frakt och bra priser. Hittade även rabattkod på 20% för dom som vill köpa sportgrejer https://allarabattkoder.se/rabattkod/boozt/ här
  • Usel
    1 år sedan
    Skickar reklam via sms och mail fast an inte valt att få och fortsätter fast man avregistrerat sig. Ytterst märkligt att dom vågar göra detta iom GDPR. RIktigt oseriöst.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Handlar mycket på Boozt. Aldrig haft problem! Bra service, brett sortiment och "relativt" snabb leverans
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställde ett par Vans på onsdagen - kunde hämta ut på Ica ombud idag fredag. Helt perfekt, skorna passade utmärkt. Kände skepsis inför att handla här pga omdömena men se där! Funkade kanon för mig 🤷‍♀️
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Folk här är så trötta. Tror ni att ni var de första som såg varan på dagens deal? De kan inte ha tagit slut innan du klickade? Lacka inte på Boozt, Prisjakt får helt enkelt bättra på sin tjänst och hålla den mer uppdaterad. Boozt är solklart 5av5. Har handlat minst 10 ggr, och aldrig blivit besviken på varken kundtjänst eller deras galet snabba leveranser. Bara +++++
  • Dålig
    1 år sedan
    Boozt säljer dofter som är över 5 år gamla från tillverkningsdatum. När jag klagade och redovisade tillverkningskoden bad de att återkomma. Efter månad när jag klagade igen för att de inte återkommit fick jag svar att skicka tillbaka den om jag inte orkade vänta längre på att de skulle reda ut det hela. Usel kundservice - och oseriös hantering. Jag kommer inte köpa av dem igen. Undvik Boozt köp av seriösare e-handelsföretag som har bättre kundservice.
  • Usel
    1 år sedan
    Varning! Ofta ligger de lägre än konkurrenterna, men på deras hemsida är det all
  • Usel
    1 år sedan
    Verkar marknadsföra saker till mycket lägre priser som egentligen inte existerar. Just nu ligger det jackor gör halva marknadspriset här på prisjakt. Väl på sidan så "Har tyvärr sålt slut". Varan ser inte ens ut att existera i deras sortiment. Man får bara förslag på andra "liknande produkter".

    Falsk marknadsföring och utnyttjande av prisjakts användare.
  • Usel
    1 år sedan
    Fel pris på Prisjakt. Helt annat pris på hemsidan.
  • Bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställt flera gånger utan problem med leveranser/returer/återbetalning osv.
    Nu på min senaste beställning kunde jag inte hämta ut min beställning pga resa och bad därför posten att förlänga liggetiden som i sin tur hänvisade till avsändaren dvs Boozt

    Boozt kunde inte förlänga liggetiden heller. Varför vet jag inte men deras kundjänst (speciellt chatten) kunde ge "goddag yxskaft"-svar.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Lurar med priserna på prisjakt!
  • Perfekt
    1 år sedan
    La en beställning en söndagkväll på 15 par kalsonger som var nedsatta 60 %. Fick information från PostNord inom en timme om att Boozt registrerat ett paket till mig. Paketet for mycket riktigt iväg omedelbart på måndag morgon och fanns hos mig på tisdagen. Aldrig varit med om så snabb frakt under en helg, och jag är van köpare på nätet! Naturligtvis med fri retur om så skulle önskas.

    De verkar ha en grej med att köra ganska rejäla rabatter som är aktiva bara några timmar i taget. Detta kan förvirra prisindexeringen här på Prisjakt som uppenbarligen inte sker i realtid.

    Genomgående god köpupplevelse!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb ------> snabbare ------> Boozt.
  • Usel
    1 år sedan
    Har två presentkort hos dom som jag vill använda på en och samma order, vilket inte verkar gå. Man måste tydligen dela upp sina varor i två beställningar eftersom man bara kan lägga till ett presentkort per order. Bedrövligt!
    Skrev till deras kundservice för över två dygn sedan ang detta men har fortfarande inte fått något svar.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabbt och smidigt, beställer regelbundet, aldrig några problem
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    LURENDREJERI som VANLIGT

    Priset HÄR står 299 Kr, MEN när man klickar och kommer till de så är åriset HELT PLÖTSLIGT 389,35 Kr.
    Har blivit normalt för MÅNGA butiker nu och PRISJAKT SKITER i detta.

    "Björn Borg
    5p SHORTS NOOS SOLIDS
    389.35 kr 599 kr Du sparar 209.65 kr"