Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
14 dagars öppet köp
Fria returer
Fri frakt över 1500kr

https://www.bilia.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Bilia har fått betyget (4.87)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    6 dagar sedan
    Bokade tid, lämnade bilen 07:10
    Kom vid 16 då han sa att det var klart.
    De hade inte ens börjat.
    Stod och väntade i 50 minuter, killen hade då börjat med en annan bil medan jag står och väntar.
    Kl 16:55 får jag veta att inget är gjort då de inte har delarna, fast jag specificerat i bokningen vad som skulle göras och denna verkstad kom upp som tillgänglig.

    SÄMST!

    Enda trevliga med besöket var arbetsledaren som satt längst in i lilla rummet innan verkstan, tack för bemötandet. Tummen upp till dig!
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Bra butik . Men det tog 2 veckor att få någon bekräftelse på att orderna är "behandlad"... de angav att jag skulle få varav inom 2-6 dagar.
    Uselt
  • Hej,

    Vi ber om ursäkt för att leveransen av din beställning tog längre än vad vi angett. Vi vill självklart leverera alla beställningar så fort som möjligt men tyvärr sker det ibland förseningar av olika anledningar, och vi gör vårt bästa med att informera om när detta inträffar. Vi hoppas att du är villig att ge oss en chans till framöver!

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Vi fick hjälp att välja lampor till en 30 år gammal Volvo.
    Gott bemötande och hjälp att hitta rätt produkt.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Enkelt att beställa och boka tid. Sidan är nästan uteslutande på svenska, endast rubriken där man ska ange sin mejladress, är på engelska. Det kan väl inte vara så svårt att skriva "Mejl" istället för "Mail".
  • Dålig
    2 mån sedan
    Tog en månad för en lagervara att skickas, fick som svar från support att han hoppades den skulle skickas. Ruskigt dåligt, köp inte från bilia på nätet. Skamligt dåligt.
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Efter 10 arbetsdagar, fortfarande inte fått batteriladdaren.
  • Hej,

    Tråkigt att du inte fått din batteriladdare än. En del av av våra batteriladdare är just nu tillfälligt slut, men kontakta gärna oss med dina orderdetaljer så får vi kontrollera vad som kan ha hänt.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Dålig
    3 mån sedan
    Totalt värdelöst!
    Lagervara som ska skickas inom 24 timmar, gått en månad nu och dom få svar jag har fått från kundservice är att dom ska kolla när det kan skickas och återkomma, vilket inte händer.
    Vill ni ha grejerna innan sommaren, beställ hos nån annan.
  • Hej,

    Tråkigt att du inte har fått din beställning trots den långa väntetiden, någonstans på vägen har det blivit fel och det beklagar vi för. Självklart ska vi se till att lösa din beställning så att du får din vara.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Usel
    3 mån sedan
    Helt värdelös har väntat på en order i 4 veckor och de stod kvart å tydligt 2-6 dagars leverans nog att de skulle flytta lagret men det stod mellan v1-2 och är inne på v4 nu så de har haft gott om tid ändå.. dålig återkoppling från de och inge hjälp samma alls när man får kontakt med de.. Jag avbeställde min order och gick via ett annat företag. Kosta mig bra med pengar när jag fick ladda på dyra laddstationer för de inte kunde leverera i tid.
  • Hej,

    Beklagar att vi brustit i återkopplingen till dig och att hanteringen av din beställning dragit ut på tiden och att du till följd av detta varit tvungen att avbeställa den. Vi tackar för dina synpunkter och tar självklart med oss dem i vårt arbete framåt.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Dålig
    3 mån sedan
    Noll återkoppling efter mer än två veckor. Kan inte ge besked när beställd och betald produkt levereras. Skyller på lagerflytt. Varning för detta företag.
  • Hej,

    Tråkigt att leveransen av din beställning dragit ut på tiden och att vi brustit i återkopplingen. Självklart vill vi att du ska få din beställda produkt, återkom gärna till oss så ser vi till att lösa detta.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Varning!
    köp aldrig något på bilias webbsida!
    det är en ren bluff😂
    Jag beställde 4st saker samt betalade frakt i förskott.
    nu 12 dagar senare har jag inte fått något leveransbesked eller hört något från dom.
    jag har ringt dom ett flertal tillfällen samt chattat men ändå inget leveransbesked.
    Jag funderar om jag ska polisanmäla detta bedrägeri😂
    Christer Widlund
  • Hej Christer,

    Tack för din feedback! Beklagar att leveransen av din beställning dragit ut på tiden och att vi inte kunnat ge dig ett leveransbesked när du kontaktat oss. Vi har i början på året flyttat vårt webblager vilket tyvärr har resulterat i en längre leveranstid än vanligt. Jag har kontrollerat din beställning och fått besked om att den är packad och lämnar vårt lager imorgon.

    Vi hoppas att du blir nöjd med dina produkter trots denna försening.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Beställde produkter en vecka innan jul och efterfrågade dem efter nyår. Fick inget svar av webbshoppen så jag vände mig till Bilia.se. De svarade efter två dagar att de påmint kundservice på webhoppen. Väntade en vecka till och samma procedur... Nu har jag avbeställt produkten.
  • Hej Sigge66,

    Tack för din feedback, vi tar till oss detta i vårt arbete framåt. Självklart vill vi leverera ut varor så snabbt som möjligt, men ibland förekommer det förseningar av olika anledningar. I ditt fall verkar det tyvärr som att vi har brustit i vår kommunikation till dig och för det ber vi om ursäkt för.

    Hoppas att du framöver väljer att ge oss en andra chans.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Ganska bra
    4 mån sedan
    Rimliga priser för biltillbehör, bra webbshop men de verkar inte prioritera webbshoppen då det kan ta väldigt lång tid att få svar.

    Beställde ett stålgaller till V70 -16 som enligt webbshoppen skulle finnas i lager och hade leveranstid 1-3 vardagar. 14 dagar efter lagd order började jag fundera vad som hade hänt då jag inte hört något från dem. När jag först ringde så hade visst administratören för webbshoppen slutat för dagen så de skulle återkomma. Men jag hörde inget på 2 dagar så jag ringde igen. Denna gång lovade hon jag pratade med att återkomma personligen och dagen efter fick jag äntligen info om att det var försenat men jag fick ett cirkadatum iaf som de faktiskt höll.
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Uppdatering:
    Idag blev jag uppringd av Alina som uppdaterade mig om hela ärendet och förklarade vart det blivit fel osv. Väldigt nöjd med lösningen hon kom fram till och nu är grejerna på väg.

    Riktigt dålig online shop.
    Lagersaldo m.m stämmer inte och om produkter saknas trotts att det står att dem finns får man ingen notis om det utan måste ringa o tjata.
  • Hej kebre001,

    Tack för din feedback! Jag har kikat på ditt ärende och det är väldigt beklagligt att leveransen dragit ut på tiden samt att vår återkoppling till dig varit bristfällig. Vi har upplevt leveransbekymmer från en av våra leverantörer och tyvärr har informationen av någon anledning inte förmedlats vidare till dig, vi ber om ursäkt för det.

    Din beställning ska nu vara på väg till dig och vi hoppas att du är nöjd med den lösning vi erbjudit dig.

    Varmt välkommen åter om du beslutar dig för att ge oss en andra chans framöver. :)

    God jul & gott nytt år!

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Bra varor och bra kundtjänst men att köp online med varor i lager bör inte ta mer än en vecka att leverera. Nu levererades varan på den 6e arbetsdagen. Beställning lades visserligen på en lördag, expierades på måndagen ( mycket bra) men sedan att det skall dröja till måndagen därpå för att få leverans var oväntat lång tid.
  • Hej simba2,

    Tack för din feedback och beklagligt att leveransen av din order drog ut på tiden. Vår ambition är givetvis att alltid försöka erbjuda snabba leveranser men i enstaka fall förekommer tyvärr faktorer utanför vår egen direkta kontroll som påverkar leveranstiden. Du får gärna höra av dig till oss på [email protected] med ditt ordernummer så har vi möjlighet att undersöka vad som hänt i detta fall och se efter vad som kan förbättras.

    Varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Mycket bra webshop.
  • 2020-05-18 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Fruktansvärt dålig service. Aldrig varit med om liknade. Fick fel stol levererad, ringde varje dag i över en vecka utan att någon återkom. Sedan vägrar de komma och hämta stolen de skickat fel, utan hotar med att jag måste returnera denna annars får jag en faktura på den.
    Pinsamt
  • Hej Robban124,

    Tråkigt att du fick fel bilbarnstol levererad till dig och att återkopplingen drog ut på tiden. Jag har kikat på ditt ärende hos oss och från vad jag kan se har du i förra veckan mottagit den bilbarnstol du ursprungligen beställt och i samband med detta även fått en returfraktsedel för att kunna returnera den felaktiga bilbarnstolen till oss.

    Vi ber om ursäkt och hoppas att du trots detta blir nöjd med er nya bilbarnstol. Tveka inte att höra av dig till oss vid eventuella funderingar eller frågor.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Kvalitet på produkter till bra pris.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Dom gångerna jag har handlat så har det varit snabba leveranser och inget att klaga på.
  • Hej Mazak,

    Härligt att du är nöjd med dina köp hos oss, varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Perfekt
    1 år sedan
    Mycket bra webshop. Gjorde ett riktigt fynd, oslagbart pris. Fick produkterna 36 timmar senare. Toppenbra, rekommenderas.
  • Hej Mattias,

    Vad roligt att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss, varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Dålig
    1 år sedan
    Väntar på att min beställning ska skickas! det har nu tagit 4 dagar nu, och jag har försökt att kontakta hela tiden på chatten och mail, tydligen har chatten aldrig blivit bemannad, ingen bra start! helt enkelt förkastlig service! 🤨
  • Hej,

    Beklagar att vi ej återkopplat till dig, så ska det absolut inte vara. Om du hör av dig till oss på [email protected] alternativt telefon 0771-400 000 och hänvisar till min kollega Emma så ser hon till att hjälpa dig med ditt ärende.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Supersnabb leverans och mycket vänlig kundservice. Kommer absolut att handla hos Bilia Online igen.
  • Hej Christoffer,

    Vad roligt att du är nöjd med ditt köp hos oss, varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Dålig
    2 år sedan
    Beställt en britax barnstol, över en vecka har gått och ingen leveransinformation. Otrevlig kundtjänst, svarar med standardsvar. Får ingen återkoppling på min fråga om min order. Dessutom har pengarna reserverats på KONTOT.
  • Hej zalt,

    Tråkigt att höra att leveransen av bilbarnstolen dröjer och jag beklagar att du inte fått någon återkoppling angående statusen på din beställning, så ska det inte vara. Om du har möjlighet att skicka ditt ordernummer till mig ([email protected]) så ska jag kontrollera status på din beställning omgående.

    Med vänlig hälsning,
    Robin

  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Bra sortering av tillbehör.Suveränt snabba leveranser.
  • Tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd! Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, Robin.

  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Riktigt bra webbshop! Bra priser och stort utbud av allt man behöver till bilen!
    Snabb leverans också, en dag!
  • Dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Lagerstatus stämmer inte. Det suger...
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Kanon service, beställde i onsdags kväll, idag fredag fick jag ett sms om att varorna finns att hämta i butiken. Så skall det vara.
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Jag beställde en bilstol Britax adventure och valde att hämta i butik.
    Jag får mail på att de tagit emot beställningen och att butiken ska kontakta mig när de fått stolen, jag får bekräftelsen en måndag. När jag sex dagar senare inte hör något försöker jag på telefon kontakta butiken flera gånger utan att lyckas, detta var på en lördag, enligt deras hemsida ska det vara öppet då.
    På måndag en vecka efter beställningen, lyckas jag få kontakt med butiken som känner till beställningen och säger att det kan ta någon vecka innan den kommer, då den inte finns i någon biliabutik överhuvudtaget, jag kollar lagerstatus på webben ,som fortfarande är "i lager" och ber därefter personen i andra änden boka av min beställning.

    Butiken är svår att komma i kontakt med, verkar ej gå fast det enligt hemsidan ska vara öppet.
    De informerar dåligt om leveranstider när man väljer att hämta upp i butik.
    De har en felaktig lagerstatus på webben.
  • Perfekt
    12 år sedan
    Uppdaterat: 12 år sedan
    bra volvo affär