Prisjakt
Annons
Jollyroom
  • Brett sortiment
  • 365 dagars öppet köp
  • Fraktfritt över 1000kr
2.9OK
142 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Utmärkt2 dagar sedan

Fantastiska produkter och enormt snabb och smidig leverans, Bara positiva upplevelser.

Jollyroom svarar:2024-05-31
Hej Michaela! Tusen tack för att du delar med dig av dina positiva uppelvelser!🥳 Det gör oss väldigt glada att höra att du tycker om våra produkter och snabba leverans. Önskar dig en fin helg!🌈 Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
R
Roham
1 omdöme
Usel5 dagar sedan

Dåligt skicka cykla och saknar delar

Jollyroom svarar:2024-05-28
Hej Roham! Tack för ditt omdöme på Prisjakt. Tråkigt att höra att du saknar delar till cykeln! Om du inte har gjort det redan får du gärna ta kontakt med vår kundservice så att vi kan hjälpa dig. Jag kunde inte hitta några kontaktuppgifter till dig här i omdömet, men du får gärna skicka in ett ärende via vårat kontaktformulär och döp ämnesraden till "Prisjakt QA" så ser vi till att hjälpa dig. Kontaktformulär: https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Ha en trevlig tisdag! Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
I
Ingegerd
1 omdöme
Dålig8 dagar sedan

Bra ,Mkt stora i storleken.

Jollyroom svarar:2024-05-28
Hej Ingegerd! Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att du upplever storlekarna som stora, vi vill gärna ta emot feedbacken. Om du har möjlighet får du gärna skicka mer information till oss kring vilka produkter det gäller så att vi kan förbättras. Du når oss via kontaktformuläret här: https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Önskar dig en riktigt fin dag! Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
Y
Yass
1 omdöme
Usel9 dagar sedan

Köp absolut inte den inte bra Alls ja lämna tillbaka den

Jollyroom svarar:2024-05-24
Hej Yass! Tack för att du tar dig tiden att lämna ditt omdöme, din feedback är viktig för oss! Jag hade gärna fått mer information om vilken av våra produkter du köpt och som du känner inte riktigt höll måttet. Vi strävar alltid efter att hålla hög kvalité på våra produkter och jag beklagar att du inte är nöjd. Du är varmt välkommen att skapa ett ärende till oss via länken nedan om du vill dela med dig av din upplevelse ytterligare, så att vi kan få chansen till att göra dig mer nöjd vid ett annat tillfälle. Döp i så fall ärendet till "Prisjakt QA": https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
S
Dålig10 dagar sedan

Vi hade bestämt oss att köpa en Pinepeak Aiden Barncykel på Jollyroom. Har väntat länge på att varan åter skulle komma i lager. Väl beställd och levererad var det fel färg som kom. Vi hade överseende med det och började montera den. Mutter till framhjulet gängade inte. Tog den till en cykelreparatör för att prova annan mutter men konstaterade då att hjulet inte heller inte satt som det skulle färdigmonterat. Ingen kompensation från Jollyroom, möjligtvis en rabattkod som plåster på såren. Inga fler beställningar av mig på Jollyroom.

Jollyroom svarar:2024-05-24
Hej Susanne! Tack för att du lämnar ditt omdöme till oss. Vad tråkigt att höra att ni dels har fått fel färg på cykeln och att ni sedan haft oturen att behöva göra en reklamation. Så ska det verkligen inte gå till och jag beklagar detta! Jag tar mig gärna en extra titt på ditt ärende, för att se så att allt gått rätt till. Jag kan inte lova att utfallet blir annorlunda, men jag kan förhoppningsvis se över det med nya ögon. Skapa ett ärende som du döper till "Prisjakt QA" via länken nedan: https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Jag ser fram emot ditt svar Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
A
Alfild
1 omdöme
Usel11 dagar sedan

Inget emot jollyrum men det företag som fraktar varorna Trasigt paket repor på varan 👎

Jollyroom svarar:2024-05-24
Hej Alfild! Tack för att du tar dig tiden att lämna ditt omdöme. Jag beklagar verkligen att ditt paket kom fram repigt, har du hunnit att vara i kontakt med vår Kundservice än? Vi ska självfallet hjälpa till med att undersöka vad som hänt och hitta en bra lösning för dig. Skapa gärna ett ärende via länken nedan som du döper till "Prisjakt QA", så ser vi över vad som kan ha hänt. https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Jag ser fram emot ditt svar Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
s
siriusB
2 omdömen
Usel15 dagar sedan

Varför jag inte rekommenderar Jollyroom: - Marknadens dyraste fraktavgift - Ovanligt hög summa för att få fraktfritt (handla för minst 1000 kr) - De skyltar med prisgaranti, men den kan vara vilseledande eftersom det inte är inte prisen rakt av som jämförs. Det är heller inte pris + frakt som jämförs rakt av. Om du kommit upp i fraktfritt hos Jollyroom så jämförs deras pris för varan med pris + frakt för varan på andra ställen. Detta är inte realistiskt eftersom konsumenter är smarta nog att komma upp i fraktfritt när de handlar. Därför ger jag inte mycket för denna "prisgaranti". - Vill man nyttja deras prisgaranti behöver man ta fram screenshots där fraktpris syns och även skicka med länkar till produkterna. Det kan ta mer tid och fokus än vad det är värt. Plussidan: + Stort utbud + Ofta rimliga priser

Jollyroom svarar:2024-05-20
Hej! Tack för att du tar dig tiden till att lämna ditt omdöme, din feedback är viktig för oss. Vad roligt att höra att du upplever vårt utbud som stort. Hoppas att du hittat många bra produkter för dig och din familj! Jag beklagar att du upplever vår fraktkostnad som dyr, jag har all förståelse för det och jag tar med mig det vidare. Vi ser ständigt över våra avgifter för att vara så konkurrenskraftiga som möjligt. Det stämmer att vi har ett par kriterier som ska uppfyllas innan man kan ta del av vår prisgaranti, men den stora fördelen är att vi alltid vill följa marknadspriserna. Om du som kund hittar samma vara billigare någon annan stans så har du alltid möjlighet att ansöka om prisgaranti. Våra priser kan gå upp, men de går också nedåt för att också anpassa oss till våra konkurrenter. Du är varmt välkommen tillbaka om du har några övriga frågor eller funderingar Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
C
Clas
1 omdöme
Dålig16 dagar sedan

Tycker att det var konstigt att behöva betala frakt på summa över 5000:- när ni gör reklam om att det är fraktfritt över 1000:-

Jollyroom svarar:2024-05-20
Hej Clas! Tack för att du valt att lämna ett omdöme! Hos Jollyroom får du fri frakt när du beställer varor för 1000 kr eller mer – förutsatt att varorna skickas som varubrev alternativt postpaket till närmaste postkontor med Postnord. Om din order inte blivit fraktfri kan det vara så att dessa kriterier inte blivit uppfyllda? Jag tar mig gärna en kik på din order för att se så att allt gått rätt till. Lägg gärna i så fall ett ärende via länken nedan som du döper till "Prisjakt QA": https://kundservice.jollyroom.se/sv-SE/support/tickets/new Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Johan, Jollyroom
A
Anna
1 omdöme
Utmärkt16 dagar sedan

Bra priser. Bra utbud

Jollyroom svarar:2024-05-17
Hej Anna! Tack för att du tar tiden till att lämna ett omdöme!😊 Det gör oss glada att höra att du tycker våra priser och utbud är bra. Vi jobbar alltid för att i största möjliga mån ha de bästa priserna på marknaden. Hoppas du har en trevlig helg med mycket sol!☀️ Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
T
Thonhim2022
1 omdöme
Utmärkt17 dagar sedan

,,,,good for barn lekasak

Jollyroom svarar:2024-05-16
Hej Thonhim! Tack för ditt trevliga omdöme! 🌷 Så roligt att du uppskattar vårt utbud och hittat roliga leksaker till familjen! Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹

Om butiken

Jollyroom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.jollyroom.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159

Information hos allabolag.se