Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Nordens största barnbutik
365 dagars öppet köp
Fraktfritt över 1000kr

https://www.jollyroom.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Jollyroom har fått betyget (7.35)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    12 tim sedan
    Toppen sida, fastnar lätt på kvällarna. Snabb leverans, bra saker och bra kvalité. Köpt nästan allt till min son hos er
  • Hej Tessi, tack snälla för ditt fina omdöme.
    Visst är det härligt när man kan scrolla i timmar?

    Vad roligt att se att du gillar våra priser och utbud. Det gör oss jätteglada.

    Önskar dig en trevlig helg.
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom!

  • Knappt godkänd
    15 tim sedan
    Har nu väntat i 11 dagar på leverans...
    Och är tvingad att skapa en inloggning för att kunna spåra paketet.
    Betalning Måste ske via Krångel Klarna.
    Nej tack jag provar nog nåt annat nästa gång
  • Hej Björn.
    Ledsen att din order dröjt så, jag beklagar verkligen för detta.
    Jag ser gärna att du återkommer med ditt ordernummer i ett mejl till oss, vänligen märk ämnesraden med "Priskakt Lilli" så ska jag undersöka saken vidare.

    Man får en leveransbekräftelsen utskickat via mejlen med ett spårningsnummer så du kan följa ditt paket.
    Du behöver alltså inget inlogg till detta.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    21 tim sedan
    Världens bästa butik.
    Jag har köpt från Jollyroom,Jag köper från Jollyroom och jag vill alltid köpa från Joliroom.
  • Hej Mari,
    Tack för din fina recension.

    Det glädjer mig att höra att du känner dig nöjd med Jollyroom.

    Önskar dig en fin helg.
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    1 dag sedan
    Har aldrig haft några bekymmer när jag handlat hos Jollyroom. Pålitligt och klockrent!
  • Hej! Tack för ditt fina omdöme.
    Det glädjer oss att höra att du inte upplevt några bekymmer.

    Önskar dig en jättefin dag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom!

  • Perfekt
    1 dag sedan
    Alltid prisvärt, snabb leverans och aldrig något krångel. Allt fungerar bra när vi handlar på Jollyroom. 😊
  • Hej Emelie, tack för ditt omdöme!
    Vad roligt att höra att du gillar våra priser, samt har en bra upplevelse av Jollyroom. Det gör oss jätteglada!

    Önskar dig en fin torsdag!
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Allt är mycket bra :)
  • Hej Elina, tack för ditt fina omdöme.
    Det värmer verkligen!

    Önskar dig en fin onsdag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Bra priser, snabb leverans, 😊
    Bra kvalitet på allt jag köpt
  • Hej Yvonne! Tack för din fina recension.
    Vad roligt att se att du känner dig nöjd med dina beställningar, det gör oss glada.

    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Alltid nöjd mes Jollyroom, snabbt och enkelt att beställa.
  • Hej Niba, tack för din recension.
    Det gör oss glada att du upplever Jollyroom som snabbt och enkelt. Det värmer verkligen!

    Önskar dig en underbar dag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom!

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Alltid vart nöjd med Jollyroom. Inte varit några problem att få ersatt varor vid fel.
  • Hej Elvira, tack snälla för ditt omdöme.
    Vad glad jag blir att höra att du känner dig nöjd med oss.
    Skönt att höra att du inte upplever problem trots fel vara.

    Önskar dig en fortsatt fin vecka.
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Hamnar ofta hos Jollyroom då vi jämför priser. Tydlig och lättnavigerad sajt med bra priser rakt igenom. Smidig betalning och checkout. Högsta betyg!
  • Hej Niklas,
    Tusen tack för ditt fina omdöme.
    Det glädjer oss att du uppskattar vad vi har att erbjuda, men också våra priser.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Älskar Jollyroom! Den bästa sida, finns allt som barnen behöver!
  • Hej Aleksandra, tack för din fina recension.

    Jättekul att se att du är nöjd och att du uppskattar vad vi har att erbjuda.

    Önskar dig en underbar dag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Jag tycker det är bästa sidan på nätet! Billigt, bra kvalitet, om det är problem får man bästa servicen varje gång. Jag är otroligt nöjd och rekommenderar Jollyroom varje gång det pratas om barnvagn, barnsängar, bilbarnstolar leksaker med mera . Love it!
  • Hej Petra, Tack snälla för ditt fina omdöme.
    Det glädjer oss att höra att du har en bra upplevelse över Jollyroom. Härligt att höra att du gillar vår kundservice.

    Önskar dig en fantastiskt fin dag!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom!

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Hello,
    I like Jollyroom so much.Even I have very trust on them as I started to buy the baby staffs from 2013 till 2019. I have bought a lot of staffs from them for my two daughters and didn't get any problem yet which I can make report. I think this company already have received the trust from me.
  • Hi Hafixur, thank you for your fine review.

    I am pleased to hear that you feel such confidence in Jollyroom.
    Thank you for sharing your experience, we appreciate that.

    Wish you a fantastic day!
    Kind regards,
    Lilli Jollyroom

  • Mycket bra
    4 dagar sedan
    Bra priser och fri frakt
  • Hej Maximilian,

    Tack för ditt fina omdöme.
    Glädjer mig att du känner dig nöjd med våra priser samt vår frifrakt på ordar över 1000 kronor.

    Jag önskar dig en trevlig vecka.
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom!

  • Mycket bra
    4 dagar sedan
    Handlat många ggr på Jollyroom och tycker de oftast har lägst priser, snabb leverans och kundtjänst svarar alltid via mail👍🏻
    Däremot önskar jag de blir bättre på sin egen prisgaranti. När man köper en vara till 25% som sen blir lägre ordinarie pris plus 25% rabatt då blir man besviken. Varans ordinarie pris pendlar dessutom från 1399-1199kr. Pga prisgarantin så blir det ”bara” 4 stjärnor
  • Hej Mia, tack snälla för fina omdöme, det uppskattas.

    Jag ska absolut föra dina åsikter vidare till berörd avdelning gällande vår prisgarantin.

    Jag önskar dig en fin vecka.
    Varma hälningar, Lilli Jollyroom!

  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Beställde en pool, inga bekymmer ännu. Skulle köpa från dom igen (om jag skulle behöva 2 pooler)
  • Hej Joakim,
    Tack för ditt recension. Det gör oss glada att du känner dig nöjd, och att du hade valt oss igen.

    Önskar dig en fin dag och trevlig vecka.
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom.

  • Knappt godkänd
    5 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Undviker nog Jollyroom i framtiden.

    Beställde en pool av Jollyroom utav märket ”Bestway” som vi tänkte ha lite smått inbyggd i en altan. Den läckte när den kom, reklamerade poolen samma dag (29/4). 9/5 fick vi svar med att vi själva skulle kontakta tillverkaren, tråkigt då man som konsument inte ska behöva hålla på med sånt här. Vi valde att göra det själva då förtroendet inte var på topp och att kundservice handläggningstid var på tok för lång. Bestway har nu skickat en ny liner som ska komma nästa vecka (nästan en månad sen beställningsdatum)
  • Hej Kristoffer,
    Först och främst vill jag beklaga över att du mottagit en defekt produkt, jag förstår att det känns tråkigt.

    För snabbast möjliga hantering av din reklamation rekommenderar vi att man själv kontaktar Bestway för att slippa längre hanteringstid för reservdelen då den annars hade skickats till oss först innan den åkt vidare till dig. Jag beklagar verkligen om du hellre hade önskat att vi gjort detta åt dig.

    Men skönt att läsa att du nu mottagit din reservdel, även om det tog tid.
    Jag hoppas du är nöjd med poolen och att ni får härliga och roliga minnen med produkten i sommar!

    Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom!

  • Dålig
    5 dagar sedan
    Sämsta tänkbara att handla av
    Ingenting stämmer med deras leveranser
    inget svar från kundtjänst
  • Hej Håkan,

    Jag beklagar att du upplever så men även att du inte fått någon återkoppling från oss.
    Vi har just nu dessvärre ett högt tryck på våra svarstider. Jag ser gärna att du återkommer med ett mejl med ämnesraden "Prisjakt Lilli" så ska jag se över ditt ärende.

    Jag önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Varma hälsningar, Lilli Jollyroom.

  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Alltid hanla hos jollyroom billigt bra kvalitet
  • Hej Helen,
    Tack snälla för ditt fina omdöme.
    Det gör oss glada att du känner dig nöjd med Jollyroom.

    Jag önskar dig en fantastisk fin vecka!
    Varma hälsningar,
    Lilli Jollyroom.

  • Dålig
    6 dagar sedan
    Urdåligt! Den dag när paketet förväntades anlända (5 dagar efter orderdatum) var paketet inte ens skickat från Jollyrooms lager och jag var INTE informerad om förseningen. Varför lämnar man som kund sina kontaktuppgifter när de inte används? Inte heller någon info på sajten trots att det tydligen var många kunder som var drabbade. 1 tim telefonkö dessutom för att få ett besked och ett ledset födelsedagsbarn att trösta. Inte många rätt där.
  • Hej Pia,
    Vad tråkigt att ditt paket inte höll leveranstiden, jag beklagar verkligen för detta.
    Jag vill gärna att du återkommer i ett mejl till oss där du märker ämnesraden med "prisjakt Lilli" så ska jag se över ärendet.

    Önskar dig en fortsatt fin måndag.
    Vänliga hälsningar, Lilli Jollyroom!

  • Ganska bra
    7 dagar sedan
    Hittade en vagn från petite cherie jag var intresserad av. Ringde till kundtjänst och frågade om det fanns något showroom man kan besöka för att gå titta på vagnen och det fanns enbart i Göteborg och jag bor nära Stockholm :( dock vart jag bra bemött på kundtjänst. Annars skulle jag gärna vilja se fler showrooms runt om i landet från jollyroom då jag ÄLSKAR era produkter! Typ som soffadirekt hade förut iaf, man åker till en lokal. Skickar ett sms och får då en kod till dörren så man kan gå in i en bevakad lokal och titta på produkterna i lugn och ro. Lokalerna var obemannade dock men väl värt att få klämma och känna innan man besvärar sig med att beställa större produkter :)
  • Hej Jenny,

    Tack så mycket för din recension och konstruktiva feedback!

    Vi är framför allt en webbutik, därav satsar vi inte på att öppna fysiska butiker
    runt om i landet. Men det vore såklart otroligt kul att kunna erbjuda någon form av
    fysisk kontakt med våra produkterna i fler av våra städer. Vi kommer ta vidare din feedback.

    Hoppas du blir nöjd med vagnen om du beslutar dig för att köpa den hos oss.

    Önskar dig en härlig helg!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    bra produkt, till bra pris och mycket snabb leverans. Mycket nöjd!
  • Hej Desirée,

    Tack så mycket för din recension!
    Vad kul att du handlar hos oss och att du känner
    att det funkat bra! Skulle det uppstå några problem
    så hjälper vi gärna till.

    Önskar dig en härlig dag!
    Vänliga hälsingar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Hitta de där "speciella" sakerna som fick mitt barnbarn att nästa svimma av glädje! Bra leverans och respons från kundtjänst
  • Hej,

    Stort tack för din recension!
    Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att lämna
    en recension hos oss.
    Härligt att se att du tycker om vårt utbud och att ni blev nöjda
    med produkterna där hemma.

    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    9 dagar sedan
    Köpte en utombordare för 7990 kr, ägarinformationen är inte ifyllt och förberedelser är inte gjort. Enligt tillverkaren ska ägarinformation ifyllt och förberedelser gjort innan utombordaren leverans för att 5 års garanti ska gälla. Jag mailade, men fick inget svar.
  • Hej,

    Beklagar för detta.
    Vänligen kontakta oss i ett mejl med ämnesraden "Prisjakt Sandra"
    så skall vi se över detta.

    Ha en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Hanterade en retur väldigt smidigt , krediterade direkt och fick köpa ny produkt utan att behöva skicka tillbaka den gamla.
  • Hej,

    Tack för din recension!
    Härligt att se att du är nöjd med hanteringen av ditt ärende.
    Av det jag läser förmodar jag att det handlar om en reklamation som du fick hjälp med.
    I vilket fall är vi glada att du delar med dig av din upplevelse hos oss.

    Önskar dig en härlig dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Snabbt och smidigt köp! 😊
  • Hej Sara,

    Stort tack för din recension!
    Kul att du delat med dig av din upplevelse du fått hos oss.

    Ha en härlig eftermiddag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    9 dagar sedan
    Bra produkter och snabba leveranser!
  • Hej Erica,

    Tack så mycket för din recension!

    Härligt att se att du uppskattar våra produkter och
    vår snabba leverans.

    Ha en härlig dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Alltid bra kvalité, bra urval, priser och snabb leverans. Nöjd kund hos Jollyroom.
  • Hej Helena,

    Tack så mycket för din recension!
    Jättekul att se att du är nöjd och att du uppskattar vad vi har att erbjuda.

    Önskar dig en härlig eftermiddag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Har varit nöjd med det jag beställt. Enligt beskrivning och snabb frakt.
  • Hej Hanna,

    Stort tack för din recension!
    Verkligen kul att du delar med dig av dina upplevelser hos oss
    och att du är nöjd med dina köp.

    Ha en fortsatt fin eftermiddag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Ganska bra
    10 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Både positivt och negativt.

    Negativt: fått mögliga vagnar (3 st) helt sjukt🙄. Tar ofta lång tid innan ordrarna skickas.

    Positivt; när väl varorna har varit bra (mögelfria) så har vi varit nöjda, stort utbud.
  • Hej Anna,

    Tack för din recension och beklagar verkligen att du upplevt detta.
    Det låter inte bra. Har du inte fått hjälp med detta så återkom gärna
    i ett mejl till oss med ämnesraden "Prisjakt Sandra" så skall vi ta detta vidare.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Usel
    11 dagar sedan
    Varning för detta bluff företag. Det går ej att byta en vara pga att man handlat med KLARNA.
    Att det dessutom tog 6 dagar att få svar på min fråga är totalt under all kritik.
  • Hej Johan,

    Beklagar sen återkoppling, vi har högt tryck för tillfället som påverkar våra svarstider.
    Tyvärr kan vårt system inte göra några byten, endast returer och återbetalningar. Vi rekommenderar istället att returnera varan du inte vill ha, få pengarna tillbaka, och sedan lägga en ny order med varan du önskar få istället. Givet får du varan för samma pris. Önskar du hjälp med detta kan du kontakta oss i ett mejl med ämnesraden "Prisjakt Sandra".

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    11 dagar sedan
    Långt ifrån nöjd! Mitt paket hamnade i Norge och ingen tog kontakt med mig förrän jag ringde in och fråga om mitt paket. Det står att de har 2-4 dagar leveranstid, jag har väntat i en halv månad och har fortfarande inte fått min produkt. Värdelöst, under all kritik. Lär aldrig beställa där igen.
  • Hej Moe,

    Verkligen ledsen att din order kommit bort under leverans.
    Vi hjälper dig givetvis med återbetalning eller ersättningsorder.
    Har du inte fått hjälp med detta ännu så vänligen kontakta oss i ett mejl
    med ämnesraden "Prisjakt Sandra".

    Ha en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Supernöjd! Bra priser och utbud samt snabb leverans. Handlat på Jollyroom tidigare och kommer garanterat göra det igen.
  • Hej Linn,

    Stort tack för din recension!

    Jättekul att se att du är nöjd med din köp du gjort hos oss
    och att du vill återkomma. Tack för din fina feedbacken!

    Önskar dig en underbar dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    13 dagar sedan
    Jag är nöjd med allt - utbud, leverans, kundservice och betalalternativ. Har handlat på Jollyroom flera gånger och har samma känsla varje gång.
  • Hej Isa,

    Tack så mycket för din recension!
    Härligt att se att du är nöjd med dina köp du gjort hos oss
    och att du delar med dig av dina upplevelser.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Inte nöjd, håller inte sina leveranstider, dåligt bemötande.
  • Hej Johan,

    Vi har högt tryck på lagret för tillfället, detta påverkar vissa ordrar och kan bli fördröjning.
    Beklagar verkligen för det.

    Verkligen tråkigt att du känner att du inte fått bra bemötande från oss.
    Vi strävar alltid efter att på bästa sätt hjälpa våra kunder, är det
    någonting du vill ha ytterligare hjälp med kan du skicka ett mejl med
    ämnesraden "Prisjakt Sandra" så skall kika igenom detta.

    Ha en härlig helg!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Hej Sandra från Jollyroom .
    Några dagar sedan skrev jag en bra feedback om Jollyroom, men idag fick jag en sak som jag inte har betalat för. Jag har betalat och köpt en El-bil Volvo xc 90 svart. Varför har ni skickat en vit bil ???? Den skulle vara min gåva till mitt barn och skulle används i helgen .Allt ska inte bli som jag har planerat nu . Varför detta ? Inväntar på era åtgärder.
  • Hej Ammar,

    Beklagar för detta.
    Vill du vara vänlig att återkomma i ett mejl till oss
    med ämnesraden "Prisjakt Sandra" så skall vi kika på detta.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Nej tack! Jollyroom har sedan en tid tillbaka samlat på sig otaliga historier om att fuska med sina priser och sin så kallade "rea".
    Jag har själv tidigare aldrig upplevt något av det utan själv haft goda erfarenheter, tills nu tyvärr.
    Beställde en cykel på hemsidan, godkände köpet, fick kvitto men sedan också ett mail om att ordern tagits bort då det blivit "prisfel". Cyckeln kostade nu TIO gånger mer.
    Detta hände mig och flera andra.
    Längre ner bland omdömen finns att läsa att "Det riktiga priset ar alltid det du finner på vår hemsida" skrivet av Sandra Jollyroom den 8/5. En ren osanning helt enkelt. Tack men nej tack.
  • Hej Sandra,

    Beklagar verkligen för detta!
    Vi tar dina synpunkter på störta allvar och har
    tagit vidare detta, vi skall kolla på varför detta uppstått.
    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst om du
    har några ytterligare frågor.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Jag gillar Jollyroom ! Jag hittar nästan alltid vad jag behöver där
  • Hej Erna,

    Tack för din recension!
    Vad kul att se att du tycker om
    vad vi har att erbjuda på vår hemsida.

    Önskar dig en härlig helg!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    14 dagar sedan
    Bra prylar! Men långsamma på att skicka varorna från lagret. Dessutom tycker jag frakten borde försvinna vid en beställning på 700kr inte 1000kr.
  • Hej Hanna,

    Tack för din recension och feedback!
    Kul att du uppskattar vårt utbud.
    Vi beklagar för tillfälliga förseningar, vi har
    högt tryck och arbetar med att få ut alla
    ordrar så fort som möjligt.
    Gällande fraktkostnaden tar vi emot dina synpunkter och
    skall se över alternativen.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Ganska bra
    15 dagar sedan
    Mycket produkter att välja på men går dock inte så snabbt att få dom. Senast 4 dagar innan det ens skickades.
  • Hej Martina,

    Tack för din recension!

    Vi har för tillfället högt tryck på delar av vårt lager.
    Det påverkar vissa ordrar och kan bidra till förseningar.
    Vi beklagar verkligen för det.
    Hoppas i vilket fall att ni blir nöjda med produkterna ni får hem.

    Önskar er en trevlig dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Såna här fultrick gör att man förtjänar dåliga recensioner. Ni sänker priset tillfälligt så att Prisjakt ska snappa upp det. Sen höjer ni, så att det billiga ligger kvar på Prisjakt i någon dag. Maxi cosi Rodifix Airprotect står just nu för 1695 kr här på Prisjakt. Klickar på produkten och kommer till er sida. 1895 kr. Så gör ni ofta!

    Svar till Jollyroom: Vem har pratat om annonser och cookies? Skärp er! Det är priset på Prisjakt kontra er hemsida som nu fular er mer. Ni vet när Prisjakt läser av priset, sänker det innan det sker, sen efter så höjer ni. Då ligger det lägre priset kvar på Prisjakt under x antal timmar.
  • Hej,

    Våra priser kan variera från dag till dag. Detta beror på lagersaldo, produkt, färg och besked från leverantörerna. Ibland så kan det ta ett tag innan priset/annonserna uppdateras på andra hemsidor, detta för att vi använder oss av cookies. Det riktiga priset är alltid det du finner på vår hemsida. 

    Annonserna som du ser är Google Ads, dessa genereras automatiskt efter vilka sidor du har vart inne på tidigare, de kan dyka upp lite vart som. Priserna som syns på våra annonser styrs av cookies. Om du har vart inne på vår hemsida för några dagar sedan så sparas priset i dina cookies och därför kan det gamla priset dyka upp i annonserna. 
    Vi beklagar att detta inträffat men det är dessvärre ingenting vi kan göra någonting åt.
    Vi prismatchar regelbundet våra produkter mot andra aktörer på marknaden och om vi upptäcker att en annan aktör har ett bättre pris på en produkt, så matchar vi det. Om du hittar en produkt billigare i en annan butik, eller på vår egen hemsida, matchar vi givetvis priset

    Ha en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Ganska bra
    16 dagar sedan
    Jag är nöjd med Jollyroom båda priser,produkter och personal som svarar på telefon de är väldigt trevliga.
  • Hej Lolo,

    Tack så mycket för din recension!
    Kul att du är nöjd och att du uppskattar vår
    härliga servicepersonal.

    Önskar dig en härlig dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Jag är ganska nöjd med Jollyroom med stort utbud och ofta rea på varor.
    Härom dagen beställde vi en sandlåda från jollyroom men kunde sedan inte hitta information om hur mycket sand den innehöll. När vi ringde kundservice va hon som svarade väldigt trevlig och gjorde alla möjliga saker för att kunna hjälpa oss. Med en sån liten grej som att få veta hur mycket sand vi ska handla. Tummen upp för er service i telefon!
    Har aldrig haft problem med leverans och har det kommit i två omgångar har man direkt fått ett mail.

    Tummen upp för det!

    Dock det ända jag kan tycka är lite negativt är att dem har en hög gräns till fri frakt, 1000 kr.
  • Hej Maria,

    Tack så mycket för din recension!
    Jättekul att se att du är nöjd med servicen du fått
    av oss. Hoppas ni får mycket glädje av er sandlåda när den kommer.

    Vi tar emot dina synpunkter gällande fri frakt gränsen på 1000 kr.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    17 dagar sedan
    Jag är överlag väldigt nöjd med Jollyroom vad gäller priser och sortiment. Ibland kan dock leveranserna dröja längre än utlovat och jag skulle antagligen handla oftare om ni sänkte gränsen för fri frakt till 500:- istället för 1000:- alternativt fri frakt oavsett storlek på order.
  • Hej,

    Tack för din recension!
    Härligt att se att du är nöjd med vår prissättning
    samt sortiment. Vi är ledsna för de sena leveranserna
    som uppkommit. Vi tar emot dina synpunkter gällande
    gränsen för fri frakt.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Ganska bra
    17 dagar sedan
    Beställde igår så vet inte om de håller 2-4dagars leverans på vagnen. Däremot svarade deras support på facebook väldigt dplogt när jag undrade om skillnanden på två olika modeller. Fick själv läsa på för att kunna göra ett genomtänkt val. Hade vagnen funnits någon annanstans hade det nog inte blivit Jollyroom.
  • Hej,

    Tack för ditt inlägg och att du valt att handla hos oss!
    Beklagar att du inte fått den infon du
    önskar. I produktinformationen skall all info
    om våra produkter finnas att läsa sig till.
    Du är såklart varmt välkommen att kontakta oss
    igen om det är några specifika frågor om vagnarna du har
    så hjälper vi gärna till.

    Hoppas att du blir nöjd med vagnen!

    Önskar dig en fin dag.
    Vänliga hälsningar.
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Vi beställde en barnvagn den 30e och stod att det tar 2-4 dagar att få den från beställningsdatum och nu är det den 6e och den har fortfarande inte lämnat Jollyroom och jag skrev till dom förra veckan och undradeom min order och har inte fått nåt svar heller så det var sista gången vi handlar här... Och ni ursäktar er systematiskt har jag sett med att ni har högtryck på lagret men gå inte ut med 2-4 dagars leveranstid i så fall
  • Hej Mikael,

    Verkligen ledsna över väntan. Det är som
    du nämner högt tryck för tillfället. Vi har vanligtvis 2-4 arbetsdagars
    leveranstid. Vi arbetar med att få ut alla ordrar så fort som möjligt.

    Hoppas i vilket fall att ni blir riktigt nöjda med vagnen ni köpt!

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Usel
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    För 5 dagar sedan la in min beställning på en barnvagn som finns på lager. Varan är inte skickad än och inget besked från Jollyroom. Mejlade dem för 3 dagar sedan dock inget svar. Uselt.
  • Hej,

    Verkligen ledsen att din order blivit försenad.
    Vi har högt tryck på lagret för tillfället, detta påverkar vissa ordrar och kan bli fördröjning.
    Vårt lager jobbar för att få ut alla ordrar så fort som möjligt.

    Hoppas i vilket fall att ni blir nöjda med vagnen när ni mottagit den.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Dålig
    17 dagar sedan
    Vägrade avboka order som inte hade levererats, 48h senare hade den fortfarande inte levererats. Nu ska den behöva åka fram och tillbaka helt i onödan.

    Undvik om du förväntar dig bra kundservice och snabba leveranser.
  • Hej,

    Beklagar att du känner dig missnöjd med servicen
    gällande din order. Vi makulera ordrar om så önskas.
    Tyvärr kan vi inte makulera en order om den redan blivit
    plockad och packad på lagret.

    Ledsen för förseningarna gällande din order.

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    17 dagar sedan
    Jag gillar Jollyroom för att det fungerar bra.
  • Hej Liv,

    Tack så mycket för din recension!
    Jättekul att du delar med dig av din upplevelse
    du fått hos oss, och att du är nöjd!

    Önskar dig en fin dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Stort utbud, väldigt bra priser. Bra service och snabb leverans. Beställer väldigt ofta från jollyroom och jag är alltid lika nöjd!
  • Hej Alexandra,

    Tack så mycket för din recension!
    Så kul att se att du är nöjd med dina köp du
    gjort hos oss och att du är nöjd med vad vi har att erbjuda.

    Ha en underbar dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sandra Jollyroom