Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Nordens största barnbutik
365 dagars öppet köp
Fraktfritt över 1000kr

https://www.jollyroom.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Jollyroom SE har fått betyget (6.15)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Beställning
    jättenöjd varje gång , den sista gången, jag köpte en barn elbil värde 2500 kr ,som var inte okej, kundtjänst skickar mig en till.
    Iskander Malik
  • Bra
    2 dagar sedan
    Beställning
    Min son har testat er och han sa att ni bra.
  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Beställning
    Bra kundtjänst, snabbt leverans!
  • Dålig
    2 dagar sedan
    Beställning
    Tar jätte långtid för dom att skicka om man jämför med andra sidor på nätet.
  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Beställning
    Reklamerade en vara och fick svar på mailet inom 3 timmar, inget krångel att få ersättning. Snabb och bra service!
  • Usel
    3 dagar sedan
    Beställning
    Vi har inte fått samma bord som på bilden. Hörnen är vassare och kanterna på sidorna är inte lika höga. Skav på kanterna redan vid leverans. Vi beställde det här bordet för vår 9 månaders bebis skull, för att det skulle vara barnsäker och inte välta, men fick som sagt ett med vassa hörn istället för rundade som på bilden. Vi har fått ett helt annat bord av sämre kvalité än det vi har beställt.

    Det stod också på hemsidan att det var fri frakt över 1000 kr, det gällde såklart inte hemkörning. Så frakten blev ändå nästan 150 kr.
  • Ganska bra
    6 dagar sedan
    Beställning
    Skulle önska att det stod lite mer beskrivet angående varan. Vikt, om nät ingår, samt stabilitet... väldigt lite information som man kunde hitta om andra mål man sökte på!
  • Hej!

    Tack så mycket för att du lämnar synpunkter på vad vi kan förbättra, det hjälper oss att hela tiden fortsätta utvecklas. Du får gärna återkomma i ett mejl till vår kundtjänst med vilken produkt detta gäller och märka det med "Prisjakt Ida" så kikar jag på om vi kan förtydliga detta på hemsidan direkt :)

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Beställning
    Bra priser och snabba svar från kundtjänst!
  • Vad glad jag blir av att hör att du uppskattar våra priser och snabba återkoppling!
    Vi ser fram emot att ha dig som vår kund även i framtiden 😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Beställning
    Fantastiskt bemötande av personal och snabb service vi är super nöjda.
  • Det värmer så gott i hjärtat att du upplever ett så bra och snabbt bemötande från oss.
    Jag ska se till att dela med mig av din recension till kollegorna! 👍

    Önskar dig en trevlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    8 dagar sedan
    Beställning
    Jag är tyvärr inte alls nöjd. Fick en vara som inte var fullständig. Gjorde reklamation. Det tog över en vecka innan Jollyroom svarade. I svaret löste de visserligen problemet genom att skicka ny vara men bemötandet är under all kritik. Ingen ursäkt för de hade gjort fel. Jag fick inte välja om jag kanske inte ville ha varan längre eftersom den var en födelsedagspresent och när den kom ofullständig gick det ju inte längre att använda den till födelsedagen som den var tänkt till, då hade jag hellre velat välja hur jag som kund vill gå vidare. Jag fick ett kort mail tillbaka med ett nummer att spåra det nya paketet. Tur det finns många andra aktörer på marknaden än Jollyroom.
  • Hej!
    Tack för att du har kontaktat oss,

    Först och främst beklagar jag verkligen över att du mottagit en produkt som inte varit komplett, men även för hanteringen av ditt ärende. Det gör mig ledsen att läsa att du upplever ett dåligt bemötande från kundservicen, så ska det givetvis inte vara och detta är något som jag kommer att ta vidare för det är absolut inte vårt mål att du ska känna så.

    Du får gärna återkomma med ditt ärendenummer i ett nytt mejl till vår kundservice och märka detta med "Prisjakt Ida" så kikar jag gärna igenom ditt ärende på nytt för att se om vi kan lösa det på något annat sätt för vi vill ju självklart att du ska vara nöjd med din upplevelse hos oss!

    Önskar dig en fin vecka.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Utmärkt
    10 dagar sedan
    Beställning
    Jag är supernöjd med jollyroom. Bra förpackat o pris, snabb leverans.
  • Hej! Tack för ett superhärligt omdöme!

    Vi vill såklart överträffa era förväntningar när ni handlar ifrån oss, och hoppas nu också ni är nöjda med era produkter!

    Ha en underbar dag,
    varma hälsningar
    André Jollyroom🌸

  • Dålig
    10 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt lång leverans tid. Minst 7 dagar....2 dagar efter beställning de kan inte säga vad är status på leveransen.
  • Hej!

    Tack för ert omdöme,

    Hoppas att ni ändå är nöjda med era produkter även om leveransen tog extra lång tid den här gången, hoppas att vi kan visa att vi snabbar upp det nästa gång!

    Ha en underbar dag,
    varma hälsningar,
    André Jollyroom🌸

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Beställning
    Super nöjd, snabb leverans
  • Hej! Tack för ert härliga omdöme!

    Underbart att ni är supernöjda med er shopping från oss, vi strävar hela tiden att bli bättre!

    Ha en underbar dag,
    varma hälsningar
    André Jollyroom

  • Usel
    12 dagar sedan
    Beställning
    Beställde en vara, fick en helt annan. Kontaktar kundservice men får inte svar
  • Hej!
    Tack för att du har kontaktat oss,

    Är verkligen ledsen över att du har fått hem fel produkt, så ska det naturligtvis inte gå till!
    Vad bra att du har kontaktat oss via mejl så vi kan hjälpa dig få den rätta produkten. På mejlen hanterar vi alla ärenden i turordning och jobbar så fort vi bara kan med att besvara dessa, så inom kort kommer du att få vidare återkoppling på mejlen.

    Önskar dig en trevlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Usel
    12 dagar sedan
    Beställning
    Dålig och missvisande info och service
  • Hej!
    Tack för att du har kontaktat oss,

    Beklagar verkligen att du känner så! Vi vill självklart inte att du ska känna så. Du får väldigt gärna återkomma med mer information kring vad som har hänt i ett mejl till vår kundservice och märka det med "Trustpilot Ida" så kan jag kika på om det finns något vi kan göra, för vi vill ju självklart att du ska bli nöjd med din upplevelse hos oss.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Beställning
    Produkten vi köpte uppfyllde våra krav och användes ofta. Tyvärr gick den sönder och med beröm till Jollyroom blir vi nu ersatta med ny produkt. Tips spara ordernummer/kvitto det är det som gäller i alla reklamationer. Kan endast och enkelt rekommendera Jollyroom som företag.
  • Åhh vad kul att höra att produkten varit så uppskattad!
    Beklagar att den gick sönder, men vad skönt att det kunde lösas på ett sådant smidigt sätt. Jag hoppas vi fortsätter att leva upp till dina förväntningar ????

    Önskar dig en härlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Beställning
    Snabbaste leveransen någonsin, grymt bra!
  • Detta värmer i våra hjärtan att höra!
    Vi är glad att du valt att handla med just oss ????

    Önskar dig en super dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Mycket bra
    15 dagar sedan
    Beställning
    Snabb hantering från när man beställt och det skickades iväg med postnord.
    Bra beskrivning om hur man ska skriva ihop huset. Min dotter är helnöjd med detta dockhus.
    Det enda minuset jag har är om postnord som inte skötte sin del, efter tre dagars ringade fick vi äntligen paketet levererat.
  • Dålig
    15 dagar sedan
    Beställning
    Fraktavgift OCH returfrakt! Dåligt!
  • Tack snälla för att du lämnar synpunkter för vad du upplever som mindre bra, på så sätt vet vi hur och vart vi kan förbättras!

    Önskar dig en trevlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Beställning
    Min andra beställning från Jollyroom, mycket nöjd med den första, gillar den snabba handlingen av beställningarna och nöjd med produkterna i första beställningen. Bra priser!
  • Åh vad härligt att läsa denna innehållsrika recensionen????
    Det värmer mycket att höra hur nöjd du är och vi är sååå glada att ha dig som vår kund!

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Beställning
    Gratis frakt, Snabb leverans till ombud, snyggt paket, tydliga instruktioner.
  • Fantastiskt kul att läsa att du är så nöjd med ditt köp hos oss, det är precis så vi vill att det ska vara!
    Tack snälla för att du tog dig tiden att lämna detta fina omdöme????

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Beställning
    Kanon bra service ????????
  • Vad glad jag blir att läsa dina fina ord om oss, det värmer mycket!
    Vi är så glad att ha dig som vår kund????

    Önskar dig en fin tisdag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning
    Trots lite strul med en av produkterna så var kundtjänsten otroligt snabba, trevliga och tillmötesgående för att lösa allt.
    Kommer definitivt handla där igen
  • Åh, vilken härlig recension!
    Vi blir så glada att du fått en så bra och härlig upplevelse, jag hoppas vi fortsätter att leva upp till dina förväntningar????

    Önskar dig en trevlig helg!
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Ganska bra
    16 dagar sedan
    Beställning
    Nöjd med varan och leveranstid, men ni måste se till att packa lite mer effektivt. En rejäl kartong till en liten plånbok känns inte okej och det var likadant sist jag beställde från er. Då var det en lite större vara som låg och igen jättekartong.

  • Ganska bra
    16 dagar sedan
    Beställning
    Nöjd med varan och leveranstid, men ni måste se till att packa lite mer effektivt. En rejäl kartong till en liten plånbok känns inte okej och det var likadant sist jag beställde från er. Då var det en lite större vara som låg och igen jättekartong.

  • Vad kul att höra att plånboken är omtyckt och att den levererades snabbt!
    När det gäller emballaget uppskattar vi verkligen din feedback. Jag ska se till att detta når ansvarig avdelning????

    Önskar dig en härlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning Retur Leverans
    Superbra bemötande av defekt vara o skickade en ny. Rekomenderar starkt
  • Åh det värmer mycket att läsa att du är nöjd mer vår service!
    Hoppas den nya varan blir uppskattad ????

    Önskar dig en ftrevlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning
    Reklamerade en hylla jag beställde. Mycket nöjd med det snabba, professionella och tillmötesgående sättet som Jollyroom hanterade ärendet!
  • Precis som vi önskar att det ska vara, härligt att höra att ärendet löste sig så smidigt!
    Tack snälla för att du delar med dig. Det betyder oerhört mycket för oss ????

    Önskar dig en fin helg.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Dålig
    17 dagar sedan
    Beställning
    Trots att poolen Jag beställdes enligt sidan finns i lager så är den nu efter 3 dagar inte ens skickad. Tog en timme innan jag fick tracking på en annan sak som skickades med postnord, som jag beställde av ett annat företag samma dag, så bortförklaringar mot PostNord undanbedes.
    Kundservice verkar heller inte svara på Mail.
  • Hej!
    Tack för att du kontaktat oss,

    Vi har en normal leveranstid på 2-4 arbetsdagar räknat från dagen efter du lagt beställningen, men har vi fått in väldigt många beställningar kan denna bli något längre. Vi hanterar alla beställningar i turordning men jobbar självklart så fort vi kan med att skicka ut dessa så snabbt som möjligt. Tyvärr kan jag inte se exakt vilken pool det är du beställt, men om det är så att det är en större pool kan det vara så att leveranstiden för denna är 4-7 arbetsdagar. Detta står då när du genomför köpet.

    Även på mejlen tar vi alla mejl i turordning så inom kort kommer du att få ett svar även där!

    Önskar dig en fin helg.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning
    Bra kundservice, snabba svar, noga med att kunden ska vara nöjd!
  • Det är precis som vi önskar!
    Tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse ????

    Önskar dig en super fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning
    Fint
  • Är du nöjd, så är vi nöjda!
    Tack för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme ????

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Usel
    18 dagar sedan
    Beställning
    Arrogansen när man ska reklamera något. Att man som åf inte tar på sig något man säljer utan styr över allt på tillverkaren. Jag har väl fan inte köpt mina produkter direkt av tillverkaren. Men men.
  • Hej!
    Tack för att du har kontaktat oss,

    Beklagar först och främst att du haft problem med din produkt men även för att du känner dig missnöjd över hanteringen av ditt ärende. Om du vill får du gärna återkomma i ett mejl till vår kundservice med ditt ärendenummer och märka detta med "Prisjakt Ida" så kikar jag gärna igenom ditt ärende för att se vad som har hänt.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Beställning
    Jätte bra
  • Underbart att höra!
    Jag hoppas vi fortsätter att leva upp till dina förväntningar????

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom ????

  • Usel
    18 dagar sedan
    Beställning
    Uselt kundtjänst.

    Köp inte från dem
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Beställning
    Mycket bra
  • Utmärkt
    19 dagar sedan
    Beställning
    Det var enkelt och bra pris
  • Bra
    20 dagar sedan
    Beställning
    Jag är nöjd med både utbud och den kontakt jag haft med kundtjänst. Väljer andra företag ibland som har fraktfritt. Hade önskat en lägre summa för fraktfritt även hos er. Då hade köpen blivit fler.
  • Så kul att du uppskattar både våra produkter och kundservicen!
    Vi uppskattar din feedback när det gäller fraktavgiften, den betyder mycket för oss. Jag ska se till att detta når ansvarig avdelning👌

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    20 dagar sedan
    Beställning
    Köper en bilbarnstol sidan lovar att vi ska kunna ha till barnet är ca 1 år. Min kille är normal i längd mm men innan 6 månader så blev bältet för kort då det inte gick att höja mer. Reklamera detta och dom är väldigt skeptiska!? Varför skulle jag ljuga? Det tar flera månader och NU i pandemin och 5 mån senare ska en leverantör komma och titta hur min bebis sitter i stolen? Leverantören kallar då mig lögnare och ljuger om att jag slängt stolen så Jollyroom stänger mitt ärende. Jag berättar allt men ändå säger dom att det inte blir något med reklamationen då jag "Har slängt stolen". Vilket jag inte har! Men dom lyssnar inte och skiter fullständigt i mig! Usch för Jollyroom!
  • Hej!
    Tack för att du kontaktat oss,

    Först och främst beklagar jag verkligen över du har problem med din produkt från oss, men även för hanteringen av ditt ärende. Det gör mig ledsen att läsa att du upplever ett dåligt bemötande från kundservicen, så ska det givetvis inte vara och detta är något som jag kommer att ta vidare för det är absolut inte vårt mål att du ska känna så.

    Självklart bör ärendet inte gå till på detta sättet och jag vill gärna kika vidare på vad som har inträffat och se om vi kan lösa detta på något annat sätt så du känner dig nöjdare. Återkom gärna med ditt ärendenummer i ett mejl till vår kundtjänst och märk detta med "Prisjakt Ida" så hjälper jag dig vidare!

    Önskar dig en fin måndag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Beställning
    Har gjort en reklamation på en vara jag köpt hos er.Jag är väldigt nöjd med hur ni skött detta ärendet.Även bemötandet från er har varit fantastiskt fint.
  • Knappt godkänd
    21 dagar sedan
    Beställning
    ganska dyr frakt men det går väl
  • Hej!

    Tack för att du delar med dig av vad du upplever som mindre bra, på så sätt vet vi har och var vi kan förbättra oss. Jag tar givetvis dina synpunkter vidare till den berörda avdelningen :)

    Önskar dig en härlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Ganska bra
    23 dagar sedan
    Beställning
    Bra pris på produkten jag köpte, men helt galet hög nivå för att få fri frakt. Frakten kostade mer än häften av produktens pris...
  • Vad kul att du gillar våra låga priser på produkterna!
    När det gäller fraktavgiften så uppskattar vi din feedback då den betyder mycket för oss. Jag ska se till att detta når ansvarig avdelning👌

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    23 dagar sedan
    Beställning
    Ej fått mitt paket trotts att de dragit pengar från mitt konto, ringer de och får till svar att de lär dröja innan jag får min leverans då de har skickat det till Norge och det brukar ta tid att få tillbaka paket där ifrån!? Och de kan inte erbjuda att skicka nya varor.. mycket märkligt
  • Usel
    23 dagar sedan
    Beställning
    Ej fått mina varor som bl.a. innehöll en present på över en vecka, ringer och frågar vart mitt paket är och får då till svar att det har hamnat i Norge och att det tyvärr kommer att dröja tills jag får mina varor.. Så om ni vill ha era varor relativit snabbt så skulle jag ej beställa här ifrån
  • Hej!

    Beklagar verkligen att du inte fått dina varor ännu och är hemskt ledsen för att detta har inträffat! Paketen som skickas från oss ska aldrig åka via Norge utan det verkar som det blivit något fel med leveransen av ditt paket tyvärr. Du får gärna återkomma i ett mejl till vår kundservice med ditt ordernummer och märka detta med "Prisjakt Ida" så kollar jag gärna vidare på vad som kan ha skett och när du får dina varor.

    Önskar dig en trevlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    24 dagar sedan
    Beställning
    Fick inte svar på min fråga !!
  • Ganska dålig
    24 dagar sedan
    Beställning
    Dåliga leverans och returvillkor; nästan 120 kr i fraktkostnader för en produkt för 500 kr som jag skickade tillbaka.
    Anledningen till returen var också att ordern inte såg ut att ha gått igenom, fick bekräftelse först 2 dagar efter, när jag redan hade lagt en order hos ett annat bolag för samma produkt.
  • Hej!

    Tack för att du lämnar synpunkter för vad du upplever som mindre bra, på så sätt vet vi hur och vart vi kan förbättras! Jag ska absolut föra detta vidare till den berörda avdelningen.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Beställning
    Vi hade en vagn som tyvärr gått sönder. Jollyroom och deras medarbetare Jonas löste detta på ett helt fantastiskt fint sätt. Inga problem att få hjälp eller få en lösning som vi blev otroligt nöjda med. Vi fick ut en helt ny vagn :)
    Kan bara varmt rekommendera detta företag!!!
  • Åh vad underbart att läsa att du är så nöjd med hanteringen av ditt ärende och att problemet kunde lösas så smidigt, det värmer mycket att höra!
    Tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse hos oss, vi är glada att ha dig som vår kund 💖

    Önskar dig en härlig måndag!
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    25 dagar sedan
    Beställning
    Stolarna var skavda och likaså locket i mitten. Benen till borden går inte att få dit då konstruktionen är allt för dålig. Du behöver ordna med egna skruvar +lim för att få dit dem, för dem som är med är alldeles för korta. Tyvärr kan man inte skicka tillbaka skräpprodukten när man har en liten tjej som väntat länge på att få den. Får se hur länge bordet håller, ev får vi kasta och köpa något annat. Stolarna håller nog. Kort och gott: ser fint ut på bilderna och idéen med en korg i mitten är bra, men produkten har en mycket låg kvalitet.
  • Hej!
    Tack för att du har kontaktat oss,

    Det gör mig verkligen ledsen att läsa att ni fått hem en produkt av denna kvalitén, så som du beskriver det bör det naturligtvis inte vara. Vi skulle väldigt gärna vilja hjälpa dig vidare med detta så du får gärna starta ett reklamationsärende hos oss om du inte redan gjort detta. Återkomma gärna med ditt ordernummer i ett mejl till vår kundservice och märka det med "Prisjakt Ida" så hjälper jag dig gärna att starta ett sådant ärende!

    Önskar dig en härlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Dålig
    25 dagar sedan
    De skickar lösenordet i ett e-mail i klartext. Detta borde inte vara ett problem 2020..
    Ja, jag kan gå in och ändra det manuellt efteråt, men det är inte alla som gör det. Ni borde implementera en lösning som förebygger att någon kommer åt ens konto, så som de flesta andra sidor gjort för över 10 år sedan...

    Detta får mig även att tro att ni förmodligen också lagrar lösenorden ohashade, så att någon med access kan läsa dem :/

    Accident waiting to happen, snälla åtgärda!

    Edit:
    Tack för svar! När det är åtgärdat åtgärdar jag gärna mitt omdöme :)
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Beställning
    Bra jobbat ? jag är glad ?
  • Det låter helt underbart att läsa!
    Vi ser fram emot att ha dig som fortsatt kund hos oss 👌

    Önskar dig en super fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    26 dagar sedan
    Beställning
    Långsam kundservice, uppe i 2 månader nu!!!! När man ska reklamera något som uppenbart är trasigt så ska det filmas flera gånger. Uppenbarligen är mitt ärende löst vilket det inte är då jag fortfarande har två trasiga varor här hemma utan någon ersättning tillbaka! Så rekommenderas tyvärr inte att köpa något för en större summa i denna butik. Det har hänt flera gånger att jag inte fått reklamera.
  • Hej!

    Det gör mig ledsen att läsa att du är missnöjd över hanteringen av ditt ärende. Självklart ska det inte behöva ta 2 månader att få svar på ditt reklamationsärende så jag skulle gärna vilja kika lite närmre på vad som har hänt. Du får därför väldigt gärna återkomma med ditt ärendenummer till oss via mejl och märka detta med "Prisjakt Ida" så kikar jag gärna igenom ditt ärende och ser om vi möjligen kan lösa detta på något annat sätt för vi vill ju självklart att du ska vara nöjd med din upplevelse hos oss!

    Önskar dig en trevlig dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Usel
    26 dagar sedan
    Beställning
    Katastrofalt.
    Dels har vi inte fått vår försändelse-ID. Som det står i mailet att vi ska ha i PDFen för den del av vår beställning som kunde skickas. Dels kunde vi inte stoppa beställningen på den del som inte är skickad trots att den inte har åkt iväg ännu. Oklart när paketet kommer eller när den skickas, kunde inte heller besvaras när vi ringde kundtjänst. Sen blir vi ombedda att göra en retur som kostar 79:- för att "stoppa" beställningen. Helt absurt. Beställde för att det fanns i lager och för att vi ville ha den snabbt. Kunde lika gärna åkt och plockat den någon annanstans.
    Återkommer inte till Jollyroom.
  • Hej!
    Tack för att du har kontaktat oss,

    Vad tråkigt att läsa att du är missnöjd med ditt köp hos oss, beklagar självklart detta. Vi kan tyvärr inte stoppa, ändra eller lägga till produkter i din beställning efter det att vårt lager påbörjat hanteringen. Detta är för att säkerställa en snabb leverans av våra kunders beställningar. Efter det att en beställning är lagd och hanteringen har påbörjats gäller våra returvillkor, som du kan läsa mer om på vår hemsida, om man skulle vilja ångra ett köp eller byta en storlek.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸