Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Nordens största barnbutik
365 dagars öppet köp
Fraktfritt över 1000kr

https://www.jollyroom.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Jollyroom har fått betyget (6.19)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 17 tim sedan
    Beställning
    Hej
    Köpte en barnvagn som utannonserades klart under alla andra konkurrenters pris
    hade tänkt köpa den i fysisk butik först men det var alldeles för stor skillnad i pris.
    Fick min orderbekräftelse och allt verkade ok väntade och väntade på vagnen men inget hände skulle levereras inom några dagar hette det!
    Gick in och tittade lite då och då på status för leverans och då stod det att den låg under behandling,Tänkte då att nu håller de på och packa och skicka!?
    Men inget kom!
    Efter 2 veckor ringer jag till detta så kallade företag och frågar efter min vagn då får jag svaret att nä du den kan vi inte leverera för den har vi annonserat ut för billigt till dig,då frågar jag dem men varför har ni inte hört av er till mig om detta då?
    Ja du vi har inte upptäckt det innan du ringde upp oss, jamen sa jag då om jag inte ringt er då vad hade hänt då?Vet inte kanske inget alls det får vi skylla på tekniskt problem.Men mina pengar då vad hade hänt med dem?Ja du inget innat ditt samtal!?
    Jag sa då att när jag gick in och tittade på min status av leverans så stod är under behandling .
    Slutkontentan av detta är och tycker jag är oerhört viktigt att de försöker i sina annonser vara bra på priser och därmed stoppa upp för handel hos andra, sedan inte leverera utan helt sonika bara betala tillbaka vad jag köpt men inte fått.
    I detta fallet blev det så att där jag först tänkt köpa min vagn så var den slut nu och de skulle inte få in den igen.
    Ja och nu står man här utan den vagnen man skulle fynda på jollyskum! detta fruktansvärt fula sätt lura sina kunder att avstå köp hos andra och sen inte leverera!
    Vill med detta varna andra för att handla hos dem.
    Första och sista gången.
    Tycker faktiskt de ska ändra namnet till ett mer passande förslagsvis JOLLYSKUM som ovan text
    Allt i detta mail finns dokumenterat av mig så det är inget som inte stämmer överrens med sanningen
    Ps.
    och tro inte att jag har blivit erbjuden något annat eller någon kompensation heller
    Nä du utan helt ute i det kalla.
    Tack o hej blev det
  • Hej,

    Det är aldrig roligt när det blir tekniska problem och vi beklagar såklart det inträffade!
    Självklart vill vi hjälpa dig vidare på bästa sätt och hjälper dig mer än gärna med att kika på andra alternativ till vagn.
    Vänligen skicka ett mejl till oss och märk det med "Klara Prisjakt" så ska jag hjälpa dig vidare!

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara, Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Beställning
    allt fungerade bra jag är nöjd kan rekomendera till alla jag känner.
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning
    Beställde varan i måndags och hämtade ut det i onsdags. Väldigt snabb leverans och vi är nöjda med köpet :)
  • Hej,

    Vad kul att höra, så det ska vara med shopping online!😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning
    Snabba som bara den! Stort utbud.
  • Hej,

    Härligt att allt gick snabbt i samband med din beställning! 🌼

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Allt fungerade klockrent. Bara bra omdöme.
  • Hej,

    Härligt att höra att allt har fungerat bra med din beställning! ✨

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Enkelt och snabbt. Kundtjänst är i världsklass. Bra sortiment och schyssta priser. Älskar Jollyroom.
  • Hej,

    Vad härligt att höra att du gillar att handla hos oss och gillar våra produkter och priser. Särskilt glada blir vi för att du gillar vår kundtjänst, så stort tack! 💖

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning
    Super hemsida! Fick min vagn jag beställde 1,5 dag efter att jag lagt ordern! Dessutom på en lördag! Så nöjd!
  • Hej,

    Vad kul att du gillar vår hemsida så mycket!😍
    Visst är det vardagslyx att få hem en order så fort?!

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Beställning
    Bra priser och bra kvalitet, många bra märken och snabba leveranser, jag har alltid varit nöjd när jag beställt från jollyroom. Jag kommer verkligen att rekommendera att handla här till andra 👍🏼😊
  • Hej,

    Tusen tack för ditt fina omdöme till oss! 🥰
    Vi ser fram emot att ha dig som fortsatt kund hos oss!

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Knappt godkänd
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    Kostade 100 kr att returnera! Inte bra
  • Hej,
    tack för ditt omdöme!

    Returkostnaderna kan variera beroende på vad man returnerar, beklagar om det blev en större kostnad än du tänkt dig

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Moa Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning
    jätte bra tjänst tack
  • Hej,

    Tusen tack för ditt omdöme!✨

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning
    Otroligt snabb leverans, varorna stämde väl överens med bilderna på hemsidan. God kvalitet och så fina!
  • Hej,

    Åh vad härligt, tusen tack för ditt fina omdöme till oss!😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Beställning
    helt ok, inga problem.
  • Hej,

    Tusen tack för ditt omdöme till oss!😎

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Beställning
    Nöjd med varan, men retur var omständigt o Jollyrom dröjde med återbetalning .. dubbla fraktavgifter vid byte , drar ner betyget mycket!
  • Hej,

    Vad tråkigt att det blev så mycket strul med din återbetalning och retur men hoppas allt löste sig och tusen tack för du tog din tid och skriva ett omdöme till oss!💖

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställning
    Köpte mössa och vantar och de är kanonbra på bra pris.
  • Hej,

    Helt perfekt nu när det vart så kallt!❄

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställning
    Vi har varit nöjda med våra köp hos Jollyroom varje gång.
  • Hej,

    Åh vad kul, det gör oss så glada!😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning
    Bra och lätt navigerad hemsida med massor fina produkter. Snabb leverans med väl emballerade paket där allt är helt och fint vid leverans.
  • Hej,

    Va roligt att höra att du är så nöjd med upplevelsen hos oss! 😍
    Du är varmt välkommen tillbaka!

    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌷

  • Knappt godkänd
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning
    +mycket att välja på.
    -långsam frakt och svåra att få kontakt med, dyr frakt, dyrt och krångligt att returnera,
  • Hejsan,

    Tråkigt att du känner så! 😔
    Vi tar till oss det och vill självklart att ni ska få en bra upplevelse hos oss!

    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌷

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Bästa sidan. Jag köper allt till barnet från den här sidan och är super nöjd. Alla barnvagnar, som vi hade( och dom vad många :D) och bilbarnstolar, leksaker ... Allt möjligt är beställt från Jollyroom...
  • Hej,

    Gud va roligt att höra, detta gör oss så glada!
    Du är varmt välkommen tillbaka till oss 😍🙏

    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌷

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Beställning
    Bra hemsida.Tyvärr kom inte paketet hem som utlovat.Beror väl på Post Nord.Hade dock betalat för det.
  • Så otroligt härligt att läsa att du gillar vår hemsida, vi vill ju naturligtvis underlätta så mycket som möjligt för er kunder✨

    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Dålig
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställde en säng på deras hemsida säger man att man har en normal leveranstid på 2-4 arbetsdagar. Efter att ha kontaktat kundtjänst så säger man att de räknar från dagen efter man lagt en order. Detta innebär en leveranstid på 3-5 arbetsdagar.

    Sängen kom och när vi packade upp den så märkte vi direkt att sången var smutsig. Tänkte ringa till deras kundtjänst, fanns inget nummer. Chattade med dem och blev ombedd att besvara ett reklamationsmail, deras normala hanteringstid för reklamationer är 3-10arbetsdagar. Vi har inte ens satt ihop sängen, vi tog ut ett par saker från lådan innan vi kontaktade dem. Frågade om jag kunde skicka tillbaka den. I chatten sa de att vi skulle avvakta.

    Är så här långt väldigt besviken med hur man har hanterat ärendet.

    I övrigt kan jag bara hålla med vad andra skrivit här, Jollyroom erbjuder väldigt dåligt med olika leveransmetoder. Frakten är dessutom väldigt dyr.

    Under de få dagar jag har interagerat med Jollyroom så här hemsidan legat nere då man haft planerade driftunderhåll. När jag registrerades skickade de ut ett mail som var fullsmetad med rå HTML-kod. När jag lyfte detta till kundtjänst sa så man att man var medveten om problemet, senare i diskussionen bevisade man dock att man helt missförstått vad det var för mail det rörde sig om och personen i fråga uttryckte sig smått förbannat mot mig.

    Kundtjänst verkar ha dels dåligt med information att ge kunderna, sedan har man få kontaktvägar att nå dem, på toppen av detta så är det väldigt ofta så att man blir otrevligt bemött.

    Så här långt har det varit allt annat än en smidig och trevlig lösning.Vi får se om det kommer ta två veckor för dem att besvara den reklamation som vi skickat in, som i övrigt vi fick ett svarsmail strax efter vi fyllt i och skickat in att ärendet var markerat som löst. Vi startade ju precis ärendet?
  • Hej Olof,

    Jag beklagar verkligen att det är denna upplevelse som du har haft hos oss hittills. Jag har kontaktat dig via mejl angående din reklamation och hoppas att vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning.

    Tack för din feedback angående leveransen vi jobbar aktivt med att kunna erbjuda fler leveransalternativ till våra kunder och hoppas att vi i framtiden kan möta flera av era önskemål.

    Jag beklagar att du upplevde den som du pratade med om välkomstmejlet som otrevlig, jag har tagit vidare till berörd avdelning kring ditt ärende.

    Våra kontaktuppgifter och kontaktvägar kan du hitta här: https://vanligafragor.jollyroom.se/org/jollyroom/ och dit går även komma via vår hemsida. Jag beklagar att du har upplevt vår service som otrevlig och vi ska givetvis kolla på detta.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning
    det gick bra och smidigt
  • Hej,

    Vad härligt att höra att allt har gått smidigt med ditt köp! Det är ju så en vill att det ska vara! 💖✨

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning
    Alltid roligt att vara inspirerad!
  • Hej,

    Vad kul att du blir inspirerad av vår sida och våra produkter. Hoppas att vi kan fortsätta med detta även framåt! 😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • 21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    21 dagar sedan
    Har bedrövliga retur- och reklamationsrutiner och -policies. Det är väldigt omständligt att returnera saker och reklamationer vägrar de konsekvent ta emot.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!

    Jag beklagar verkligen för att det är denna upplevelse som du har haft i kontakt med oss.

    Du får gärna skicka oss ett mejl till [email protected] med ämnesraden "Prisjakt Janni" så ska jag givetvis se över vad det är som har hänt.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Mycket bra
    22 dagar sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Beställning
    Det var bra grejer som jag köpt och komer snabt
  • Hej,

    Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med ditt köp och fått uppleva våra snabba leveranser😍 Det är så vi vill att det ska vara ✨

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Beställning
    Helt okej, allt gick smidigt
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!

    Vad härligt att allt gick bra vid ditt köp 🌸

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Ganska bra
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 24 dagar sedan
    Beställning
    Vore bra om jollyroom fixade instabox som leveranssätt.
  • Hej,

    Tack för ett fint omdöme och din feedback! 🌺

    Givetvis ska jag ta vidare detta så hoppas jag att vi kan erbjuda dig bättre leveranser i framtiden ✨

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning
    Superbra service när jag gjorde en reklamation på en vara som gått sönder. De var mycket tillmötesgående och allt löstes väldigt snabbt och smidigt!
  • Hej,

    Tusen tack för ditt fina omdöme till oss, vad kul att din reklamation blev löst så snabbt och smidigt!😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Beställning
    Jag gillar att köpa saker från jollyroom eftersom det är så enkelt och pålitligt.
    Onlinesystemet är så enkelt och leveransen är fantastisk.
  • Hej,

    Tack snälla för ditt fina omdöme! ⭐
    Vi är väldigt glada att ha dig som kund hos oss.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌞

  • Dålig
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Beställning
    Ingen leverans trots orderbekräftelse
  • Hej,
    tack för ditt omdöme!

    Beklagar att du inte fått din beställning

    Vänligen dubbelkolla skräpposten om det hamnat något mejl där

    Återkom annars via mejl - [email protected] med ditt ordernummer så får vi kolla på detta

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Moa Jollyroom 🌷

  • Dålig
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Beställning
    Varorna stämde inte överens med bilderna. Dåligt hanterat av Jollyroom när jag ville byta färg och storlek. Inte varit med om sämre service tidigare. Rekommenderas EJ!
  • Hej,
    tack för ditt omdöme!

    Beklagar att det inte stämde med bilderna och att du inte är nöjd med hanteringen

    Om du återkommer via mejl med ditt ordernummer så kan vi kolla vidare på detta och se vad som hänt

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Moa Jollyroom 🌷

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning
    Väldigt nöjd med servering
  • Hej,

    Tack snälla för ditt fina omdöme! ⭐

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌷

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning
    jag tycker att det går snabbt, om det blir förseningar så får man veta det direkt, och då blir man inte irriterad, och det har aldrig varit några länge förseningar heller, ✅
  • Hej,

    Vad härligt att höra!
    Detta gör oss super glada 😀

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning
    ++++++ Snabb leverans och väl emballerat
  • Hejsan,

    Tack snälla för ditt fina omdöme! 🌻

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jeg har kjøpt flere ting med babyprodukter, og alle er veldig kule, rask levering og rimelige priser.
  • Hej,

    Va härligt att du är nöjd med din beställning från oss!
    Du är alltid välkommen åter 🌻

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌸

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Snabbare och säkerare
  • Hej,

    Tack för dina stjärnor ⭐
    Va kul att du känner dig trygg som kund hos oss, det är viktigt för oss!

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌸

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Det är enkelt kch smidigt
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme, hoppas du blir nöjd med din beställning från oss! ✨

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌸

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabb leverans, smidig betalning, fina artiklar.
  • Hej,

    Tack för ditt fina omdöme! ⭐

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Klara Jollyroom 🌸

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Helt omöjligt att reklamera varor. De skyller på att de väntar svar från sin leverantör innan jag ens får skicka tillbaka varan. De påstår också att 2 månader är en rimlig tid för att hantera en reklamation. Trots att man skickar en video där felet framgår är det samma svar, måste få från leverantören.... det dröjer. De vägrar också telefonkontakt och påstår att de inte har någon möjlighet att ringa mig med sina telefoner. Köp inget här som skulle kunna gå sönder!
  • Hej,

    Beklagar verkligen att du känner dig så missnöjd med din reklamation hos oss, anledningen till att vi måste vänta på svar från leverantör är att vi måste reklamera varan till dem då vi enbart är en återförsäljare för produkten och därför måste reklamationen rapporteras till leverantören som får ta ett beslut om detta hur det på enklast sätt kan bli löst.

    Alla reklamationer tas via mejl då men lätt kan se vad man kommit överens om ifall det skulle vara så att handläggaren blir sjuk eller inte är på plats, då ska vi andra som jobbar med reklamationer lätt kunna ta över ärendet och lätt se vad ni kommit fram till och vad som gjort i reklamationen, därav går det tyvärr inte ta reklamationer över telefon.

    Självklart vill vi hjälpa dig fort vi kan men är det inte vårt egna märke är det leverantörerna som tar besluten i reklamationerna då det är deras produkt.

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Emelie Jollyroom 🌹

  • 1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Kanonbra +++++++++++
  • Hejsan,

    tack för ditt omdöme!

    Härligt att du är så nöjd med ditt köp

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Moa Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Bra utbud, bra priser och snabb leverans. Möjligen för hög fraktavgift om man vill beställa något litet.
  • Hej Elin,
    tack för ditt omdöme!

    Så roligt att du är nöjd med upplevelsen

    Vi uppskattar din feedback gällande frakten

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Moa Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jätte nöjd med min beställning
  • Hej!

    Åh vad härligt att du var nöjd med din beställning!🌸

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Anja Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabb leverans och bra produkter!.
    Är alltid jätte nöjd!.
  • Hej!

    Vad härligt att höra att du är nöjd med dina köp hos oss och att leveransen var snabb! 😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Anja Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Fin sänghimmel i färgen dusty pink. Dock var den något kortare än förväntat, men långt snöre för upphängning så att den ändå når nästan ner till golvet.
  • Hej!

    Tack för dina alla stjärnor!
    Vad roligt att du blev nöjd med produkten! Tack för att du valde att köpa din produkt hos oss!🌸

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Anja Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Allt funka fint men två produkter måste ha vart felmärkta. Köpte samma produkt i två olika stl och den som var märkt som större var för liten på min son men den som va märkt mindre satt bra. Skicka tillbaka bara så allt löste sig men lite konstigt bara.
  • Hej!

    Vad tråkigt att du fick felmärkta produkter så ska det naturligtvis inte vara! Härligt att du är nöjd i övrigt och vi hoppas att du fortsätter hos oss som kund! 🎈

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jättenöjd med jollyrooms saker :)
  • Hej!

    Vad härligt att du är nöjd med dina köp hos oss. 😍

    Vi ser framemot att ha dig som fortsatt kund hos oss!

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Janni, Jollyroom 🍒

  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag fick pulkana som är inte bra kvalitet och jag har berättat och visade bilder barns vikt orkade inte pulkana är det leksak eller det tänker kunden på tyvärr att jag uppskattade pengarna tillbaka men nu hjälpte inte mig för och tänker att börja inte rekommendera andra kunder
  • Hej!
    Tack för att du kontaktat oss,

    Vad tråkigt att läsa att du är missnöjd med produkten och även med hanteringen av ditt ärendet, vi är hemskt ledsna för detta och vill naturligtvis inte att du ska känna så. Dessvärre kan jag inte hitta ditt ärende hos oss så jag kan inte se vad som sagts eller gjorts, men du får gärna återkomma med ditt ärendenummer i ett mejl till vår kundtjänst och märka ämnesraden med "Prisjakt Ida" så kikar jag gärna igenom detta på nytt!

    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar,
    Ida Jollyroom 🌸

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jollyroom.
    De har stor sortiment på leksaker.
    Deras kundtjänst är snabba på att återkoppla.
    Det är smidigt att nyttja deras prisgaranti.
    Jag är väldigt nöjd med Jollyroom.
  • Hej!

    Tack för en härlig recension!
    Detta blir vi verkligen super glada över att höra! 😍

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Anja Jollyroom 🌸

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Det är så vanligt att de levererar en annan vara än den man har beställt att de har ett särskilt formulär för detta på sin kundtjänstsida på webben. När man ska returnera den felaktiga varan så hjälper de inte till mer än att skicka en retursedel. De vägrar att ordna med upphämtning. Det får kunden själv ordna (och riskera att få sitta 2h i telefonkö hos PostNord). Det spelar ingen roll att det är de själva som orsakat alla problem genom att leverera fel varor. Att vara service-minded verkar inte vara något som är prioriterat hos Jollyroom.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra att du känner på detta vis!
    Det vill vi verkligen inte! 😔

    Vi hoppas att vi i framtiden kan få fler chanser att ställa det till rätta! 🌸

    Önskar dig en fin dag.
    Varma hälsningar,
    Anja Jollyroom 🌸