(500+)
Jag köpte en Canon skrivare och två olika typer av fotopapper. Skrivare och det ena fotopapper levererades utan problem. Jag är nöjd med de levererade produkterna. Dock saknades den andra typen av fotopapper i leveransen varför jag reklamerade detta. Från Proshops sida hävdar man att leveransen var komplett vilket jag bestrider. Därav en tvåa i betyg. Proshop valde till slut att erkänna det blivit en miss i leveransen och lovade mig att de saknade fotopapperen skulle levereras. Det har nu gått en vecka och ingen leverans har aviserats. Mitt råd blir därför: tänk er noga för innan ni köper något från detta företag.
Bra kundservice, snabb återkoppling
Bra pris och snabb leverans.
Här kommer en sammanfattning över hur Proshop sköter sina reklamationer. Hej, 2023-12-07 Beställde vi en elektrisk skoter från er. Ordernummer: **********. 2024-03-06 Reklamationsärende *******. Reklamerade vi produkten då den lilla plastbiten som låser styret har försvunnit under färd. Produkten packas ner och skickas tillbaka. 2024-04-18 Reklamationsärende ********* Produkten kommer tillbaka men vi märkte vi direkt att det klickar när styret svängs. Styret rör sig inte fritt utan det finns lägen som klickar i. Med all säkerhet teknikern dragit bulten för hårt när dom bytt styret och kullagret har gått i sönder. Hört talas om momentnyckel? Er tekniker har inte heller funktionstestat el-sparkcykeln efter reparation. Det kunde lett till en olycka för min 9årige son. Som tur var testade jag först cykeln. För andra gången skickar jag tillbaka produkten. All frigolit som jag packade ner cykeln med skickades dessutom inte tillbaka. Istället var den nerpackad med en massa bubbel plast. Det känns inte säkert att skicka tillbaka den på detta sätt. 2024-05-16 Produkten kommer tillbaka med precis samma fel den skickades in för. Det klickar när styret svängs. Styret rör sig inte fritt utan det finns lägen som klickar i (se ovan). Nu har jag och min son fått nog av er. Vi har lagt ner en massa tid, energi och drivmedel för att skicka tillbaka denna en tredje gång. Min 9årig sons julklapp har mest blivit en belastning. Vi vill helt och hållet lämna tillbaka denna produkt och köpa en ny av en seriös återförsäljare.
Bli ej lurade, rekommenderas ej! —————————————— Beställt en Samsung gaming skärm Odyssey Neo G8 hos dem som kostar 13 000. När jag öppnar paketet så ligger allt omslagspapper tomt på frigoliten, alla kablar och dylikt ligger spridda under frigoliten innehållande skärmen, det finns ingen plastfilm på skärmen och inga monteringsanvisningar. Kan se på nätet hur allt ska vara paketerat fint när man får monitorn från Samsung. Således har jag fått en begagnad produkt. Skärmen funkar som den ska, men ändå är paketet redan öppnat och någon annan har använt monitorn innan. Jag tyckte att jag skulle få en rabatt då och kontaktade Proshop, men eftersom jag inte hade bevis på det hela så ”kunde de inte hjälpa” och jag fick betala fullt pris.
Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.proshop.seFullständigt firmanamn: Proshop Aps
Organisationsnr: 502074-5294
Information hos allabolag.se