Prisjakt
  • Dite International

    (11)

  • se
1.4Dålig
6 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Supporten är i princip obefintlig. Efter många påtryckningar via mail och telefon så fick jag en retursedel. Returnerade produkten men har efter 6 veckor inte fått någon kreditering för produkten.

Gästanvändare
UselRedigerades 8 månader sedan

Skickar ut reklammejl utan mitt medgivande, svarar inte på frågor angående hantering av mina personuppgifter och har nu blockerat mig då jag belyser att dom bryter mot GDPR och kan även bli skadeståndsskyldiga. Har anmält till Konsumentverket och IMY.

Gästanvändare
DåligRedigerades 9 månader sedan

Mycket dålig support på köpt vara Köpte robot damsugare dec 2022. Till roboten finns en app så man kan sätta upp väggar eller blockera ytor. Ställde 2-5 frågor, fick något svar och sen skulle dom återkomma. Nu är vi i Juni 2023 fortfarande inget svar. Robotern huvudborste gick sönder 6 juni. Dom bad att skicka bilder så skulle en ny skickas 8 juni. 20 dagar har gått. Ingen borste. Ring dom, dom ringer inte upp, smsat och mailat... inget svar.. tråkigt att bli bemött så. Produkten är bra. Supporten suger

Gästanvändare
UselRedigerades 9 månader sedan

Gäller företaget, produkten packade jag inte ens upp. Helt värdelös kundservice, uppmanar till att inte handla av detta företag!

Gästanvändare
UselRedigerades 9 månader sedan

fick inte vad jag beställde

Gästanvändare
Usel10 månader sedan

Går ej att nå när det blir fel

e
euro35
10 omdömen
Dålig2 år sedan

Skojare som inte betalar tillbaka pengar för fönsterputs som inte fungerar. Svarar inte på mej o hämtar inte ut paket som skickas i retur.

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Recensionen gäller dite som företag, ej produkten. Beställde en fönsterputsrobot. Fick ordererkännande och räkning från Klarna väldigt snabbt. Därefter efter någon dag, ett mail om att produkten var levererad. Kikade på deras sida som inte hade den statusen. följde upp leverans via spårning vilket inte fungerade. Fanns ingen vara att spåra. Kontaktade leverantören och fick besked om att varan var på väg. Kontrolledade åter igen deras sida som ej var uppdaterad. Ingen spårning gick att göra. Efter någon dag kom varan dock lite plötsligt... Det var ju bra iofs. De behöver arbeta med sin websida och hur den presenterar information till kunderna. Varan kom efter 7 dagar (websidan säger 2-3 dagars leverans)

Gästanvändare
UselRedigerades 3 år sedan

Kund måste sköta kontakten själv vid retur och dyr retur kostnad osv. De tog 150 kr för 1 retur vara , via internättköp. Och dåligt med betal alternativ. Jag rek de inte. Från IA . Eskilstuna

D
DavRo
2 omdömen
Usel4 år sedan

Beställde också till kampanjpris. Varan fanns i lager men fick sedan ordern makulerad några dagar senare bara sådär.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Siamantaka AB

Organisationsnr: 556962-1682