Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Superbilligt.se har fått betyget (3.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    6 mån sedan
    Hej!
    jag handlade en fyrhjuling åt mitt barn som fungerar dåligt från start. Och när jag påtalar det inom rimligt tid och inom ett år svara de vänligt att de kan ge tips och råd men tar inget ansvar alls för produkten som knappt kunnat användas. De lämnar inga eller dåliga garantivillkor. Bästa sättet att få bort såna här bolag är att inte handla av dem.

    Undvik detta företag. Katastrof! Mitt barn 5 år är superledsen den som blir lidande.
  • 2019-04-06 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Jag har köpte ett moped klass 1 45 km från superbillight och mopeden går inte att köra 45 km i timme jag kontakta de men ingen hjälp .
    köp inte från superbillight mycket låg kvalitet
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Mycket trevlig personal, fick testa produkt innan köp.
    Allt verkar fungera som det ska
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    orion kina skit
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    köpte en 50cc - PXone 6,8Hp Dirt bike för några dagar sedan.
    SKITEN har redan pajat och 2 skruvar har lossnat + 3 var sönder gängade när den kom.

    VARNING begå inte samma misstag som mig, håll er borta från superbilligt.se !

    Ps dem påstår att grejerna är bra kvalitet... Dem är giriga lögnare.
    allting är kvalitets kontrollerat och ihopsatt i kina.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde en fabriksny roddmaskin fick en låda skrot där många delar antingen fattades eller var sönder.Av embalaget att döma så har maskinen blivit returnerad till superbilligt.se mer än en gång. Att chansa med att skicka ut saker som är i detta tillstånd är enligt min bedömning bedrägeri..
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Värdelös kundservice med noll intresse att hjälpa till att lösa problem för kunden.

    Gjorde en beställning där det strulade med aviseringen för leveransen. Försökte få tag i företaget i en vecka för att få tracking nummer för att på så vis kunna hitta paketet och hämta ut det. Dom behagar svara först efter två veckor när paketet har gått i retur.

    Åker förbi butiken i person för att hämta varorna, men dom vägrar lämna ut dessa med hänvisning till att dom vill ha en avgift på 300kr för outlöst paket!?!?

    Personalen skyller på varandra samt att "så får vi inte göra för chefen...".

    Idiotföretag! Handla aldrig där!

    Fast det kanske är lönsamt, lura varje kund på 300kr, det blir väl pengar det med...
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Köpte en Barn-ATV därifrån, självklart förväntade jag mig ingen större kvalité. Men det var sämre än man kunde förvänta sig. Hela motorcykeln var felmonterad från fabrik:
    Jag fick dra om all el för den var dragen på sådant sätt att det skulle ha blivit kabelbrott på mycket kort tid.
    Hela plastkarossen var felmonterad så den fick jag ta lös och montera om från grunden.
    Sitsen gick inte att sätta fast så den fick jag ordna med ett eget fäste för att den skulle sitta fast.
    Indikator lamporna för växelläge var trasiga från start.
    Den hydrauliska bakbromsen gick sönder vid första inbromsningen.
    Framlyset var felmonterat.
    Avluftningsslangarna på motorn var transportmonterade och det stod ingenstans i manualen hur dessa skulle kopplas eller dras, det var helt omöjligt att få en korrekt oljenivå i motorn innan detta var gjort rätt, tog mig många timmar av sökande på nätet innan jag hade löst detta mysterium.

    Superbilligt.se låtsas att de har en support men den är helt obefintlig, jag löste alla andra problem men jag ville ha ett nytt bakbromssystem och de sa att de skulle skicka ett efter att jag hade skickat dom några helt onödiga foton på saker som inte fungerade. Vad har de för nytta av ett foto på en indikatorlampa som inte lyser eller ett bromsok som har läkt olja, där det inte längre syns att oljan har läkt ut?!? Detta var bara för att dra ut på tiden i förhoppning att jag skulle tappa orken att tjata. Men jag skickade dessa meningslösa foton men ingenting hände, jag påminde dom i flera månader men jag fick aldrig några delar. De skyllde på att det var restnoterat och att de väntade på order från kina...jag har inte fått några delar på ett halvår, så köp absolut ingenting från dessa skojjare.