Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Specialister på projektorer
Fler än 1000 projektorer
Projektorer, dukar, lampor mm

https://www.visunext.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information visunext SE har fått betyget (7.56)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Trevligt kundservice, många modeller på hemsidan, alla information tillgänglig och filtrerbar, och vanligtvis bäst pris i nätet
  • Dålig
    1 månad sedan
    Snabb service via e-mail och trevligt bemötande men ta mig fan allt blev fel med min order. Först trodde dom att jag var ett företag och ville ha organisationsnummer, sen trodde dom det var en projektor jag beställt (det var en monitor) Beställ inte expressfrakt om du har bråttom. Skickas tydligen med UPS standard...
  • Hej!

    Vi ber så mycket om ursäkt för det här strulet. Det blev tyvärr många missar inom samma beställning.

    Vi vill klargöra att standardfrakt och expressfrakt inte är samma sak hos oss och att vi pratade om det här på email. Vi förstår att du är upprörd kring dessa missar och vi erbjöd att vi kunde skicka ut en ny monitor med expressfrakt idag så att den med största chans skulle komma innan helgen. Efter några mejlande fram och tillbaka valde du att inte lösa det på det här sättet. Vi kom även överrens om att ta bort frakten för monitorn som kommer med standardfrakt. Är det så att du på något annat håll hittar en monitor och vill skicka tillbaka den är det inget vi kommer ta extra för.

    Vi är glada att du tyckte om vårt bemötande på mejl

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket gott bemötande och snabba svar.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Bra bemötande. Ingen leveransförsening. Proffs på produkter som denna
  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Extremt dårlig att ej erbjuda retur på felköpta varor. I 2019 med såpass stor andel webhandel är det i mina ögon en självklarhet att erbjuda retur av varor.
  • Hej!

    I de flesta fall erbjuder vi bytesrätt för företag om man väljer att byta mot en produkt för samma pris eller högre. Den största anledning här att vi inte kunde byta ut produkten är att projektordukar är väldigt känsliga för transporten och risken att duken går sönder på vägen tillbaka är rätt hög. I ditt fall erbjöd vi en rabatt på den nya produkten som vi tyvärr inte fick någon återkoppling på.

    Det är självklart tråkigt att du inte känner dig nöjd. För att undvika att köpa fel vara erbjuder vi rådgivning på telefon, mejl eller via chatt. På det sättet kan du vara dig säker på att du köper rätt vara utefter dina behov.

    Är man osäker på vad som gäller kring ångerrätt eller andra frågor hjälper vi även till med detta!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag är super nöjd med snabb återkoppling. Och att Louise fixande
    Mitt problem och att allt gick så smidigt
    Så därför ger jag Visunext mitt bästa betyg 😀
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning
    Service. De går den extra milen för att hjälpa till med ett mest bekymrande problem som orsakades av paketbäraren som de använder
  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, bra manual (Svenska) Tålmodig och hjälpsam support. Rekommenderas!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt snabb service med vändande förslag till åtgärd för att lösa mitt problem. Leveranstider enligt orderbekräftelse, bra pris och bra produkt. Mycket nöjd!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Superbra och snabb kundservice !!
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Total Värdelös lampa, eftersom vi inte provade reserv lampan direkt, vägrar dem ersätta en trasig produkt! Beställ inte här ifrån!
  • Hej!

    Man har alltid rätt att reklamera inom 3 år. Däremot behöver behöver kunden efter ett halvår bevisa att produkten var trasig när den kom eller att det var ett produktionsfel. Detta var något som ni inte hade möjlighet att göra och därför kunde vi inte ta tillbaka den.

    Tyvärr var det även så att garantitiden hade gått ut när ni hörde av er och därför kunde vi inte hjälpa er vidare på det sättet heller.

    Med vänliga hälsningar
    visunext

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning
    En mycket bra webbplats.
  • Mycket bra
    9 mån sedan
    Beställning
    Bra bemötande, bra information om produkten
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning
    Bra och snabb service !!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning
    Fick bra information.
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kunskap och service i samma företag.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Gjorde en beställning på en dyrare Projektor med expressleverans vid beställning innan kl 14, betalade och hoppades på det bästa trots negativa kommentarer i prisjakt. Senare på kvällen fick jag veta att de inte kunde skicka iväg varan pga sjukdom? men blev lovad att under morgonen skulle den skicka iväg.

    Följande dag och varan har ej skickats men fick som svar att som plåster på såren så skulle jag få gratis expressfrakt, jag gick med på detta och hoppades på det bästa.

    Tredje dagen i väntan på leverans så loggar jag in i sidan och återigen så läser man att inga varor kommer levereras denna dag heller, då var det droppen för mig.
    Har man betalat expressleverans på en vara som finns på lager så borde de kunna tillgodose detta men detta företag verkar inte vara alltför seriösa. Blir första och sista gången man vill köpa nått från Visunext
  • Hej,

    vi ber om ursäkt för detta, vi hade på lagret problem med personalbrist och gjorde det vi kunde för att ge ersättning med gratis expressfrakt, då expressbeställningen enligt vår information skulle gå ut så fort som möjligt. I vanliga fall fungerar express och kommer ut direkt, vid det här tillfället fungerade det tyvärr inte på grund av situationen på lagret.

    Om du har några fler frågor får du gärna vända dig till oss på info@projektorshop24.se.

  • 2018-08-21 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Jättebra telefonsupport vid val av produkt.
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Enormt snabba återkopplinga från kundtjänst!!! minsta lilla fråga får man respons på (vart är min produkt, har ni någon liknande m.m). Om det blir för lång väntan så kommer de med alternativa produkter i samma prisklass något bättre eller billigare. Stort och brett utbud av produkter, allt från enkelt hemmabruk till typ proffs produkter. Super bra priser!!
    Enda anledningen till att det inte blev 10 stjärnor är att det tog längre tid att få den produkt de ej hade hemma och skulle komma från tillverkaren innom 5 - 7 dagar (enligt hemsidan). Fick en förklaring att denna produkt var så pass ny att producenten ej hade fått in den.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Mailade om råd och fick svar inom 5 minuter. Chattade sedan med samma supportperson under tiden jag gjorde min beställning. Mkt kunniga. Är supernljd med kundupplevelsen hittils. Reviderar / adderar till betyget efter leveranstid och produktutvärdering (om de´n håller vad de lovar!)
  • Hej!

    Tack för ditt omdömme och vi är glada att du är nöjd med oss!

    Är det så att det skulle dyka upp några problem så är det bara att du hör av dig igen så ska vi se hur vi löser det på snabbast och smidigast sätt.

    Med vänliga hälsningar
    Louise från Projektorshop24

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har noterat en längre tid att precis som Heppeman skriver så har ni produkter registrerade på prisjakt som ej finns i butik. Det gäller även JVC:s dla-x5000.
    Att ni inte får sälja nya JVC produkter borde ju ha korrigerats på prisjakt vid det här laget.
    Har gått ytterligare 18 dagar sedan ni blev varse om detta nedan.
  • Hej,

    då denna har varit borttagen från vår hemsida i ett par veckor nu så borde vi inte vara listade under den på prisjakt. Vi försöker att lösa krånglet med den automatiska borttagningen, nu ska vi inte vara listade under just denna projektor längre. Ber om ursäkt för strulet, vi försöker lösa det så fort vi kan!

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Hur kan det komma sig att jvc:s dla-x5500 listas på prisjakt men när man klickar på länk till butik så finns inte produkten?
  • Hej,

    anledningen till att du inte hittade DLA-X5500 på vår hemsida är för att vi sedan en tid tillbaka inte kan sälja nyare produkter från JVC. Projektorn var under en tid uppe på hemsidan men blev sedan borttagen. Vi har varit i kontakt med prisjakt och sett till att vi inte är listade under denna projektor längre.

    Vi ber om ursäkt att detta inte skedde tidigare!

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    P24 har sålt större volymer till oss, och de är alltid sugna på fler affärer.

    Att förbättra är kanske aftersales:en som inte är kladerfri, och ger mer att önska.

    Men vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete med P24 även i framtiden.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Efter ha letat online efter bästa dealen på 3D-projektor hittade jag att Projektorshop24 var bäst. Hemsidan, informationen och priset var det bästa jag kunde hitta. Deras kundservice är inte bara trevliga, men gav också snabbast och bäst svar på mina frågor. Leveransen kom också snabbare än förväntat.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabb leverans, mycket bra och snabb support. Mycket nöjd med mina köp (bl.a. projektor, lättmetallstativ med spännbar duk). Rekommenderas varmt, dom vet vad dom sysslar med tillskillnad mot många ej specialiserade handlare.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Vi behövde få vår projektor snabbt när vår gamla gick sönder inför ett informationsmöte. Projektorshop24 var snabba på att leverera en bra produkt till ett bra pris och hjälpte dessutom till med valet av projektor med expertis-kunskap. Rekommenderas varmt!
  • 2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Väldigt bra priser, bemötande och rådgivning.
    Rekommenderas varmt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte en projektor, duk och takfäste. Bra kundbemötande, proffsig rådgivning, jag är super nöjd!
  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte en professional motordriven duk samt en BenQ w2000. Överlag väldigt nöjd men kvalitén på projektordukens dosa och mottagare är dålig, väldigt plastig och ger ingen kvalitetskänsla alls. Ir mottagaren borde varit inbyggd i kabinettet.

    Snabb återspegling gällande val av duk samt snabb frakt.
  • 2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Hittade en NEC projektor som låg mycket under andra kända leverantörer i pris, ringde för att kolla så att det inte skulle vara ett lureri företag, då jag inte kände till dessa sedan tidigare.

    Den jag pratade med kunde svara snabbt på mina frågor kring projektor, och efter det lade jag beställningen i deras webshop.

    Projektor kom 2 dagar senare, och allt funkade mycket bra.

    Efter ett tag så ringde de och kollade så leveransen hade gått bra och om jag hade några frågor eller funderingar på produkten.
  • Ganska dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    1 webbshoppen är en filial
    2 De har ingen koll på om varor finns eller ej
    3 De levererar inte fast det finns i lager ( man måste sitta i telefonkö för att berätta att man beställt)
    4 Rådgivning blir omöjlig då de ej har produkten (frågade ang kontakter då blir svaret: "jo det skall gå tor jag"
    5 Under köprådgivare se länk: http://www.projektorshop24.se/sv/online_buyers_guide/
    kan man välja Projektor och "Målarduk" (undrar om de säljer fårg?)
    6 Vid beställning skall man välja "titel" Val Man/Kvinna... Knepiga titlar...

    Så sammanfattat detta är en slarvig webbfilial till ett tyskt företag, dessa lycksökare gör allt för att framstå som kunniga.
  • Ganska dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Nja...

    Köpte ett tv-stativ med utlovad leveranstid på 4 till 5 dagar. Redan samma dag som beställningen gjordes fick jag ett meddelande om att produkten var utlevererad, och efter att ha skickat ett mail och frågat fick jag även ett UPS-kollinummer.

    Idag fyra dagar senare har paketet inte ens hämtats upp av transportören. Jag har mailat och frågat om detta men inte fått något svar.

    Fler och fler leverantörer verkar betrakta en order som levererad i och med att en fraktsedel skrivits ut, även om det sen tar x antal dagar innan det faktiskt skickas.

    Detta är ett oskick. Jag har inga problem att acceptera ett olycksfall i arbetet men då förväntar jag mig i alla fall svar på mail.
  • Mycket bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Inga problem att beställa en lampa härifrån, det tog 3 vardagar och hemkörd till dörren dessutom.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag har köpt flera gånger hos ProjektorShop24. Senaste inköpet var jag dock inte alls nöjd med och efter lite resonemang med deras både tillmötesgående och tillgängliga kundtjänst, så kunde jag skicka de gigantiska paketen i retur. Jag fick alla mina utlägg tillbaka.
    Det som gör att jag verkligen kan rekommendera dem är att när det verkligen blev i knivig situation (som lätt dras i långbänk hos en del företag) så tog de genast sitt ansvar och såg till att situationen för mig, konsumenten, löste sig till min förmån på bästa sätt. Bravo!
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Väldigt snabb och bra support. Personalen är väldigt trevlig.

    Bra priser. Vi kommer att köpa in fler projektorer härifrån. Väldigt stort och bra sortiment.
    Vi har inte haft några som helst problem med vare sig säljare eller support från detta företag. Har alltid varit lätt att få tag i någon snabbt och det har inte varit några som helst problem med reklamationer.
  • 4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Låga priser, men otroligt okunnig och otillmötesgående kundtjänst. Tar lång tid att lösa eventuella problem via mail då svarstiden kan vara lång och man kan komma i kontakt med flera olika personer som inte har läst tidigare mail. Kundtjänsten har ej koll på grundläggande konsumentlagstiftning och försöker övertyga kunden om att denna ej har några rättigheter.

    Beställde en hemmabioprojektor. Lampan gick efter 6 månader och den blev utbytt utan större besvär. Efter ytterligare 4 månader gick den nya lampan och då började problemen med butiken. Det visade sig senare vara något spänningsfel under avstängningen hos projektorn.

    Vid kontakt med kundtjänst kom flera felaktigheter och missförstånd om konsumentlagstiftningen upp. Först hade jag ingen rätt att få lampan utbytt igen, eftersom jag redan utnyttjat garantin. Efter en del mejlande fick jag dock en ersättninglampa.

    En kort undersökning visade att projektorn ibland gav kraftigt varierande spänning till lampan under avstängning, vilken kunde förklara att lamporna gick sönder så fort. Ville givetvis få detta undersökt, så kontaktade butiken. Fick skriva flera mail för att få dem att gå med på att skicka in den på reparation (detta var under garantitiden). Efter en månads mailkontakt kom de fram till att de kunde vara tvugna att reparera för att undvika ytterligare trasiga lampor.

    Från det att jag begärt reparation tills dess att projektorn kom tillbaka tog det 2 månader.

    För den lilla prisskillnaden gentemot andra butiker, beställer jag hellre från originaltillverkare och har kontakt med reparationsfirmor direkt, än handlar hos denna butik.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Obehagligaste webshoppen jag har varit med om.
    Min fru skulle köpa en 3D projektor till min födelsedag.
    Hon ringde för att få bekräftat att det var 14 dagars öppet köp då min födelsedag var två veckor bort och att jag kunde starta projektorn for att se om jag var nöjd med bl.a ljudnivån. Hon betalade med kreditkort via paypal. Några timmar senare ringde en man, Rikard, upp och förklarade att betalningen inte gått igenom och påstod att kreditkort inte fungerar på paypal. Trots att min fru hade betalt på det viset och köpet gått igenom så påstod han att detta inte hade gått igenom och att ordern hade strukits. Min fru loggade in igen och kunde se att ordern strukits och lade ett nytt köp, denna gång med vanlig kreditkortsbetalning.
    Några dagar senare såg hon att det hade dragits pengar två gånger. När hon kontaktade mannen, så blev hon i princip idiotförklarad, men att han omedelbart skulle kolla upp detta.
    Projektorn kom direkt från Tyskland, och jag fick den några dagar senare. Tyvärr väsnades den och vi bestämde att den skulle skickas tillbaka. Jag talade med en kvinna som skulle ordna returfraktsedel och kolla upp varför det första köpet inte återbetalats. Kort därefter ringde Rikard upp min fru. Han ifrågasatte varför vi väntat 10 dagar med att vilja returnera projektorn och hade fortfarande ingen aning om varför paypal betalningen gått igenom och när pengarna skulle returneras. Han var kort i tonen arrogant och bad inte om ursäkt.
    Vi skulle betala in ytterligare 350kr för att returnera projektorn och när de fick in pengarna skulle returfraktsedel skickas till oss.
    Vi skickade tillbaka projektorn till tyskland.
    Nu hade vi betalt projektorn två gånger samt betalt returfrakt.
    Vi fick två korta felstavade email från denne Rikard och sen fick vi tillbaka båda inbetalningarna efter 14 dagar.
    Efter att ha handlat av stora som små webhandlare så var detta den oproffsigaste och sämsta upplevelsen hitintills. Detta verkar vara en liten, illa skött filial till en Tysk butik. Absolut inget att rekommendera.
  • 5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Mycket bra
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Tänkte att jag skulle skriva ett omdöme eftersom jag faktiskt returnerat en produkt till projektorshop24 (eller Celexon AB som det svenska företaget heter). Jag köpte en billig DLP-projektor http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1161620 och den kom på överenskommet datum. De hade den inte i lager, men det är ingen superpopulär projektor heller.

    När jag testat den märkte jag att jag _verkligen_ inte tål regnbågseffekten så jag kontaktade dem för att returnera. Det kostade 300kr att skicka tillbaka paketet till Tyskland. Jag gjorde en egen priskoll och för ett privatpaket hade det kostat ca 1.900kr så det var ju en rätt bra deal ändå.

    Jag såg att paketet kom fram igår och idag så fick jag mail från både Klarna och projektorshop24 om att fakturan är makulerad. Ett tips i ett sånt läge som mitt är att ringa Klarna och förklara att man gjort en retur. De skjöt på mitt förfallodatum över en månad så jag behövde inte oroa mig för att projektorn inte skulle hinna tillbaka i tid.

    Och även att slå in returpaketet i ett extra emballage. Turligen nog hade jag ett liggandes hemma. Med bubbelplast å allt ;)

    Det enda jag har att anmärka på gällande projektorshop24 är att de har en lite "otränad" ton, inte den support-tonen man är van vid. Lite stavfel i mailen osv... och kanske att de skriver på ett sätt som inte låter företags-aktigt utan snarare som man pratar. Men ärendet har gått jättebra så jag kan definitivt rekommendera dem.
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    I november inköptes i vår verksamhet en projektor av märket Acer från Projektorshop24. Paketet anlände men blev liggande i några månader. Just då hade vi inte något pågående projekt där den behövdes. När projektorn väl packades upp visade det sig att den var skadad. Ingen skada fanns på kartongen så vi hade ingen misstanke om eventuell transportskada.
     
    Projektorn har en spricka på ovansidan och dessutom fula skrapmärken. Så såg det ut under skyddsplasten. Den medföljande CD-skivan var också helt böjd. Vi misstänker att den varit ute en sväng hos någon kund tidigare. Eventuellt har skadan uppstått redan vid packning på fabriken men det låter ju osannolikt. Vad vi vet är att projektorn såg ut på detta sätt när vi packade upp den. Vi var också flera personer närvarande som kan vittna om att det inte är en skada som uppstått i samband med uppackningen eller som uppstått efteråt.
     
    Vi reklamerade naturligtvis projektorn omedelbart. Vi ringde Projektorshop 24 och beskrev skadan och mailade även bilder. Det skulle inte vara några problem och självklart skulle vi inte ha en trasig projektor menade killen vi pratade med. Sedan kom besked att leverantören i Tyskland inte godkände reklamation för att den dröjt så länge. Vi hänvisade till konsumentköpslagen som säger att en vara ska ska reklameras inom 2 månader från det att felet upptäcks. Sedan dess har vi pratat och mejlat med butiken och bemötts med korta, oengagerade standardsvar. Dels påstod de att de inte fått några bilder. Vi har naturligtvis krav mailet med bilderna och datum på när det skickades. När vi skickat bifogade bilder igen har de påstått att det inte fanns bilder i mailet.  När de trots allt lyckats öppna de bifogade bilderna hävdar de att de omöjligt kan veta om det är vi själva orsakat skadan. Även om vi har vittnen och bilbevis från uppackningstillfället som skulle hålla i domstol så vet de att en sådan process vore absurd för en projektor på 5000 kronor med allt det innebär. Men de väljer alltså att inte ställa sig på kundens sida, vilket är oproffessionellt.
     
    Vi har nu gett upp. Det kostar oss mer att diskutera med dem än att köpa en ny projektor. Butiken var billigast, men vad gör det när de skickar en trasig produkt och när kundservicen är usel?

    Fredrik
  • 7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Jätte bra och trevlig kontakt.
    Rekommenderas starkt.
  • Ganska dålig
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    OBEMANNAT?

    Verkar inte vara någon hemma på företaget. Har gjort beställning för 3 vardagar sen, men får ingen leveransinfo. Det går inte att nå företaget på varken mail eller telefon. Utbud och priser är bra men det faller på dålig service - tyvärr!
  • Acceptabel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Bra pris, bra service, helt OK hemsida, bra leveranstid. Jag fick det jag beställde och det fungerade.

    Dock ett stort minus för leveransen, vilken är en viktig del för mig som kund, jag vill ju ha hem varan utan strul.

    Om du har lust att sitta hemma en hel dagen och vänta på varan så är det OK,
    men om du jobbar eller inte är hemma hela dagarna kan du få problem.

    Man använder sig av UPS.
    Fick en lapp i brevlådan, "du var inte hemma när vi kom vi försöker igen imorgon". Jag jobbar, så klart jag inte är hemma dagtid. Ringer upp och frågar om de kan ringa innan eller säga en ungefärlig tid. Nej, se det går inte, man skall vänta hela dagen hemma så kommer de när de behagar.
    Men man kan åka några mil och hämta den, vi har öppet till 21 säger de.
    Kommer dit 20:30, stängt. Det sitter folk där inne, men de verkar inte vilja öppna för mig trots att de ser mig och jag knackar på.

    Hem igen, ringer dagen efter, jo, de har öppet till 21, men stänger dörren 20:00 sedan skall man knacka, det gjorde jag ju.

    Nåja jag lyckas hämta den nästa dag. Men det blev en hel del mils bilkörning och en bra bit i tid det kostade mig.

    Visst det är inte projektorshop24 som strular men deras val av sätt att skicka den.
    Beställde en vara av ett annat företag, varan var i samma prisklass, de använde sig av posten med hemleverans. Här ringer posten upp en timme innan de kommer så man hinner hem och ta emot.

    Avgift för leverans med UPS var 100 kr, avgift för leverans med posten 0 kr.

    Slutbetyget blir således acceptabelt, men kunde varit högre om leveransen hade fungerat bättre.
  • Utmärkt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    nöjd