Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Fyndiq har fått betyget (7.11)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 dag sedan
    Jätte dåligt kvalitet plus man kan inte kontakta med de alls. Ej tell nummer eller mail. Helt sjukt.

    Kort beskrivning de är presis som wish.
  • Hejsan, tråkigt att du känner så. Om du har ytterligare funderingar kan du skicka ett mejl till vår kundtjänst på order@fyndiq.se så ska vi hjälpa dig på bästa sätt :) //Fyndiq-Ellen

  • Dålig
    4 dagar sedan
    Oseriös handlare, säger att de inte mottagit returnerad vara..
  • Hej, jättetråkigt att höra att du är missnöjd. Vi är dock tacksamma för din feedback och kommer föra den vidare! //Fyndiq-Ellen

  • Dålig
    7 dagar sedan
    Precis som flera redan skrivit, de verkar sätta i system att aldrig rapportera en retur, när den ej skickats som spårbar. Så får betala för en vara jag returnerat för flera månader sedan.
  • Hej Anna,

    Vi har definitivt inte satt något sådant i system. Däremot kan vi aldrig återbetala en produkt innan butiken som ska få returen hör av sig till oss och meddelar att returen är framme. Just detta är anledningen till att vi alltid rekommenderar att skicka returer spårbart då det blir lättare för oss på kundtjänsten att se vart din retur befinner sig.

    Jag hoppas att detta besvarade din fråga. Dyker det upp några fler frågor om oss på Fyndiq går det jättebra att mejla kundtjänsten på order@fyndiq.se så gör de sitt bästa för att hjälpa dig! :) Ha en fortsatt fin dag och en trevlig helg //Fyndiq-Hannah

  • Perfekt
    10 dagar sedan
    Helt underbar kundtjänst. Hade inte fått en produkt och skrev till dem om det en lördag och inom 2 timmar hade de sett att den som skulle leverera produkten var opålitlig och gett mig pengarna tillbaka.
  • Hej Annaice,

    Superkul att höra att ditt ärende löste sig så pass snabbt! Ha en fortsatt fin dag! :) //Fyndiq-Hannah

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Hemskt hemsida. Håller inte vad dom lovar. Skickar inte produkterna, och meddelar inte heller från det är försent. Usch.. förövrigt, inte villiga att rätta till deras fel
  • Hejsan,

    Verkligen tråkigt att höra att du är missnöjd. Jag är dock tacksam för din feedback och ska se till att den förs vidare internt! Ha en fin dag! //Fyndiq-Hannah

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Har handlat härifrån ett par gånger. Inget mer avancerat än mobilfodral men det har funkat bra. Dock var senaste leveransen inte särskilt snabb trots att varorna hörde till de som skulle skickas snabbare. Hade även problem med att ett fodral hade en missfärgning på framsidan. Kontaktade Fyndiq och de löste allt exemplariskt.

    Skulle dock tänka mig för innan jag köpte mer tekniskt avancerade produkter härifrån.

    Lite trist att många tycks sätta ett dåligt omdöme här utan att ens ha försökt reklamera.
  • Hejsan,

    Tråkigt att höra om den leveransen som gick snett. Jag ser dock till att föra din feedback vidare!

    Ha det fint!
    //Fyndiq-Hannah

  • Dålig
    1 månad sedan
    Hade jag kunnat hade jag gett dom 0. Skitföretag ur flera synpunkter
  • Hejsan! Det var tråkigt att höra, har du frågor eller funderingar skicka då ett mejl till order@fyndiq.se så kommer du få svar. Ha en fin dag! // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    1 månad sedan
    köpte en produkt som va alldeles för dyr i jämförelse med andra nätbutiker , 69 kr för en enda kabelhållare produktnummer "1578382" och stod ej hur många, jag hade suttit kollat på olika webb platser först och där stod det 6 st för endast 79 kr för exakt samma produkt som denna, ja typ samma bilder, så såg jag då denna på Fyndig för 69 kr och trodde det va som på bilden 6 st självklart! En enda va i paketet och som alla andra säger skräp kvalitet trots det höga priset! Ramlade av direkt när jag fäste den försiktigt i en liten lätt kabel och släpper mellan själva hållaren och den dubbelhäftande tejpen! Helt fantastiskt dåligt! och dyr kabelhållare, kommer aldrig handla på Fyndig nån mera gång!
  • Hejsan! Har du fått en produkt som inte fungerar som den ska, skicka då ett mejl till order@fyndiq.se så kan dem hjälpa dig vidare. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    1 månad sedan
    Bluffpriser
  • Hejsan! Är det något som inte stämmer, skicka då ett mejl till order@fyndiq.se så kan dem kolla upp detta. Ha det fint! // Fyndiq-Robban

  • Usel
    1 månad sedan
    Har köpt ett par gånger från fyndiq, med vetskap om att det är billiga låg kvalitets produkter, har gått bra tills ända tills sista gången, då det vart helt fel och jag ville skicka tillbaka den.

    de svarar på dina mail och låter precis som här i omdömena att, js visst, vad tråkigt, klart vi skall hjälpa dig. lol

    I verkligheten händer sedan inget annat, du får dina mail, men glöm att få byta, ändra, skicka tillbaka, få pengar tillbaka, glöm det. Är ni ok med det så köp på utav glatta livet, annars välj en seriös butik som håller vad de lovar och inte bara snackar kobash.

    få se om jag får ett likadant copy/paste svar på denna som alla andra.
  • Hejsan! På grund av GDPR kan vi inte hjälpa dig vidare i ditt ärende härifrån. Därför rekommenderar vi alla att vända sig till kundtjänsten på order@fyndiq.se så kan dem kika på det. Ha en fin dag! // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    1 månad sedan
    Lite lotteri vad som kommer hända. Tidigare har grejerna dykt upp och för det mesta är de hela.

    Senaste köpet för drygt 150 sek insåg jag direkt vid orderbekräftelse var felaktigt då jag såg fel på en bokstav för ett mobilskal. Det gick inte att avbeställa ordern även om jag försökte kontakta deras support minuten efter ordern lagd. Lite suspekt policy kan tyckas men läget är som det är.

    Jag väntade på produkten, fick den utan att öppna och returnerade till adressen de givit mig när jag utnyttjade ångerrätten. P.g.a. den låga summan valde jag inte att betala 90 SEK för ett spårbart paket och kände redan där på mig att paketet säkert kommer försvinna. Känslan kom från deras avsaknad av möjlighet att avbeställa ens 2 minuter efter beställningen är lagd.

    Och mycket riktigt, paketet är magiskt borta, fakturan kom saltad med påminnelseavgift då de stänger supportärendet ett par dagar efter förfallodatumet på fakturan. Som gjort att sätta i system kan den konspiratoriske kanske tycka.

    Så efter drygt 200 SEK fattigare och utan produkt ser jag detta som lärdomspengar att aldrig handla här igen.

    PS: Ni behöver inte be mig kontakta supporten (igen). Jag får mer utbyte av att snacka med min kaktus.
  • Hejsan! Det var tråkigt att höra, vi får hoppas på att den bara är försenad. Skulle den dyka upp så kommer kundtjänsten kontakta dig. Ha en fin dag! // Fyndiq-Robban

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Handla inte här. Jag beställde två produkter men fick bara en och jag har försökt att kontakta företaget för att påvisa detta utan att får respons. De kräver att jag måste betala för två trotts att jag har följesedel som visar att dom endast har sänt mig en produkt. Företaget har endast mejlkontakter och ingen telefonnummer. Tack och lov var kostnaden under 100-lappen vilket är billig lärdom.

    1/12.
    Efter att jag hade skrivit omdöme om företaget så har dom gjort det som förväntades av dem. De har sänt mig produkten och det gjorde dom snabbt och effektivt vilket jag uppskattar. Tack

    26/12

    Fick produkten jag hade beställt och pengarna som jag hade betalat för den. Det är bara att ta av sig hatten för Fyndiq, alla kan göra misstag och det som räknas är vad man gör efter misstaget. Stort tack..
  • Hejsan! Du kan skicka ett mejl till order@fyndiq.se så kan kundtjänsten hjälpa dig vidare. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    2 mån sedan
    Sämsta företag jag har handlat från. En produkt som kostade 149 kr slutade i slutändan på ca 280 kr då jag själv fick betala tullavgifter. Plus mycket lång leveranstid. Se upp och handla inte av dom.
  • Tack för ditt omdöme, är det något vi kan hjälpa dig med skicka då ett mejl till kundtjänsten på order@fyndiq.se. Ha en fin dag! // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Skärmskydden jag beställde till min klocka var defekta och lossnade direkt. Brukar vara lite si och så med kvaliteten på Fyndiq, om det man beställt faktiskt fungerar så är det att betrakta som en ren bonus. :-)
  • Hejsan, Skicka ett mejl till order@fyndiq.se så kan dem hjälpa dig vidare. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    2 mån sedan
    Bra priser och snabb leverans. Men formuläret för att fylla i en reklamation fungerar ej trots flertalet försök på olika datorer, webbläsare, surfplattor och telefoner. Man kommer till sidan för att välja orsak till retur, sedan tar det stopp. Det var också svårt att hitta mailadressen till support, men hittade denna tillslut. Skickade mitt ärende därigenom istället, men har nu 5 dagar senare fortfarande inte fått något svar.
    Produkten jag köpte var en billig produkt, så det är ju ingen jätte skada skedd, men det är ändå otroligt dåligt hur de väljer att hantera kundärenden. Telefonnummer till kundtjänst finns inte heller.
    Bottenbetyg!
  • Vad tråkigt att höra, vi har ingen telefonsupport men du kan mejla in till order@fyndiq.se så kommer kundtjänsten hjälpa dig vidare. Ha det fint! // Fyndiq-Robban

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Snabb leverans.
  • Vad kul att höra att det har gått bra! :) // Fyndiq-Robban

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Ibland hittar man riktigt vassa priser, ibland är de för höga. Det skiljer en hel del på leveranstiden.
    Men väljer man expressleverans kommer varorna fort.
  • Hejsan, Tack så jätte mycket för ditt omdöme! :) // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    3 mån sedan
    Nej köp inte här
  • Tråkigt att du tycker så! Har du några frågor eller funderingar kan du vända dig till order@fyndiq.se så ska mina kollegor på kundtjänst hjälpa dig med eventuella frågor! Ha det fint! //Fyndiq-Andreas

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde ett skärmskydd som inte alls passade utan glappade (Inte ett dammkorn mellan skärm och skydd) samt att det täckte delar av display-ytan. Gick då in på Fyndiq och skulle reklamera, kom till sista steget och sen tog det stopp. Gick inte att skicka iväg reklamationen. Har nu slängt ca 200:- i sjön och kommer aldrig handla här igen. Va inte dumsnål som mig utan köp från en seriös sida med produkter som fungerar (Alternativt beställ från Kina själv istället för att ha Fyndiq som mellanhand).
  • Vad tråkigt att höra, du kan mejla in till order@fyndiq.se så kan kundtjänsten hjälpa dig starta ett ärende. Men då måste du ha produkten ifall butiken vill ha den i retur. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Kasst företag! Avråder alla från att handla från dem. Jag har returnerat två packet och båda gångerna har returerna inte kommit fram...Märkligt! Har skickat tillbaka varor till andra företag inom Sverige och dem har alltid kommit fram.... Fyndiq...ALDRIG mer kommer jag att handla nåt från er.
  • Jätte tråkigt att höra, mejla in till order@fyndiq.se så kan vi kolla upp detta. // Fyndiq-Robban

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Som tidigare har angetts... priserna stämmer inte och trots att de har fått vetskap om det felaktiga priset (se tidigare kommentar från Denilson) så är det idag (8 dagar senare) fortfarande fel.
    De har inte brytt sig om att följa upp det den medlemmen Denilson har påpekat för då hade de sett felet och rättat det.
    https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=621843
  • Vi har kollat upp detta och det är inte vi på Fyndiq som har hand om vilka produkter som sätts upp på prisjakt. Priserna på fyndiq kan ändras och det är Prisjakt som måste uppdatera priserna. För att veta vilket pris produkten har kan du kika in på hemsidan. Ha en fin dag!

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Levererar från Kina. Det framgick ingenstans på produktsidan att den såldes av kinesisk butik. Då hade jag aldrig beställt med tanke på hur sjukt långsam leverans är från Kina. Nu har det gått 9 arbetsdagar sen beställningen gjordes men fortfarande inget. Enligt spårningssystemet har den varit fast i Shanghai i 7 dagar. Ni måste vara tydliga med varifrån en produkt levereras! Jag kan också instämma med andra att icke spårbara returer "försvinner". Intressant att ni satt det i system.
  • Vi har över 1000 olika butiker som säljer hos oss. När du klickar in på en produkt står det hur många leveransdagar just den produkten har. Har produkten inte dykt upp kan du mejla in till order@fyndiq.se så kan dem hjälpa dig vidare. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Priser stämmer aldrig
    exempel
    https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=621843
    boss bottled 369. Finns ej till det priset på hemsidan
  • Är det något pris som inte stämmer är det jätte viktigt att du mejlar in till order@fyndiq.se så ska vi hjälpa dig. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    4 mån sedan
    Mycket besviken kund som aldrig mer kommer handla på Fyndiq! Det stod att man skulle rekommendera brevet i returen men med tanken på kostnaden för att returnera så är det inte värt det. Dessutom trodde jag inte att ”alla” returer som inte skickas rekommenderat ”försvinner” men det verkar ju vara en del av er business!?
  • Jätte tråkigt att höra, mejla in till order@fyndiq.se så kollar vi upp detta. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    4 mån sedan
    Skickade falsk kopia på Bose reservdel, marknadsförd som om det vore original. Tydligt märkbart sämre kvalité än t o m det utslitna originalet.
  • Har du fått en kopia är det viktigt att du kontaktar oss, så mejl in till order@fyndiq.se så ska vi kolla upp detta. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde skärmskydd för Apple Watch. Stämde inte alls med hemsidans beskrivning.
    Enligt produktbeskrivningen på hemsidan står det härdat glas som fäster på elektrostatiskt vis.
    Fick hem en plastbit med genomskinlig dubbelhäftande tejp.

    Rekommenderar ingen att handla därifrån. Som att handla skit från Wish men med betydligt påslag.
  • Vad tråkigt att höra, skriv in till order@fyndiq.se så kan dem hjälpa dig vidare.// Fyndiq-Robban

  • Dålig
    4 mån sedan
    Köpte två saker, en iPhone sladd och ett skal. Båda gick sönder inom 1 vecka. Billigt och skräp är vad de säljer.
  • Vad tråkigt att höra, har produkterna gått sönder kan du mejl in till kundtjänsten på order@fyndiq.se så kan dem hjälpa dig vidare. // Fyndiq-Robban

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Köpte fodral och skärmskydd till vår Huawei Mediapad M5. Lekte runt ett tag och av en slump hade jag två olika kundkorgar. Så klart beställde jag fel färg på fodralet, jag upptäckte det inom fem minuter och kontaktade Fyndiq som meddelar att det redan är för sent (?)

    Så jag beställer om artiklarna, den här gången rätt. Leveransen är snabb, för fodralen, men jag måste betala frankering åt Postnord, cirka 40 kronor) för att skärmskydden skickats på inkorrekt sätt.

    Jag blev ombedd att betala frankeringen som sedan skulle återbetalas av Fyndiq, men jag har inte sett röken av pengarna än och deras kundtjänst är under all kritik. Jag har heller inte fått någon information hur jag returnerar de felaktiga artiklarna. Tydligen så agerar Fyndiq bara som mellanhand, likt CDON men betydligt sämre.

    Nu har jag fått en e-post från Fyndiq där de skriver att min ångerrätt har upphört på grund av 14 dagar har löpt ut. På grund av usel kundtjänst så har jag inte kunnat returnera produkterna.

    Edit: Fick pengarna tillbaka o de makulerade ordern. Ändrar ej mitt betyg pga överdålig kundtjänst. Skärmskyddet är dessutom av låg kvalité.
  • Hejsan! Skicka ett mejl till order@fyndiq.se så kollar vi upp detta! //Fyndiq-Linus

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Fantastiskt snabb och smidig reklamationshantering!

    Köpte ett aktivitetsarmband som bara fungerade en uppladdning, sen gick det inte att ladda upp det igen. Reklamerade på måndagen, på tisdagen meddelade de att pengarna var på väg tillbaka och jag behövde inte skicka tillbaka armbandet.
  • Tusen tack för omdömet! :) //Fyndiq-Linus

  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Snabb leverans och låga priser. Finns massor tillbehör till gamla mobiler.
  • Tack för ditt omdöme och vad kul att du hittar varor till dina gamla mobiler :) //Fyndiq-Ellen

  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Köpte ett mobilfodral till galaxy s10 men i samma stund fick jag reda på att blir ett mobilbyte till Huawei p30 Pro. P.g.a detta ville jag avbryta köpet. Men fyndiq ville ändå skicka varan trots att order hade inte ens plockas.
    Nu har jag skickat tillbaka varan via postnord och man kan spåra paketet. Avi har skickats till fyndiq den 2019/7/8. Så de kan inte skylla på att paketet har försvunnit.
    Kommer publicera försändelse id om de inte hämta ut paketet så ni alla kan se.
  • Tack för ditt omdöme, kan du vänligen skicka ett mejl till order@fyndiq.se så kommer mina kollegor att kolla upp det här åt dig! //Fyndiq-Ellen

  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Har köpt saker från fyndiq vid två tillfällen. Den första varan jag fick var enligt beskrivning och i bra kvalité. Har dock inte mottagit den andra varan än så kan ej ge omdöme på dess kvalité. Hursomhelst, båda dessa varor var märkta med deras "expressleverans" symbol. Som enligt fyndiq innerbär att varan endast kommer ta 1-2 arbetsdagar att komma fram till dig (dock har vissa ställen i landet inte denna möjligheten). Jag kan då säga att båda utav gångerna har varorna inte anländt inom 2 arbetsdagar, utan snarare inom 7. Det är väl ingen jättelång tid igentligen, men när man ska åka bort och behöver varan just då, är deras "expressleverans" inte det minsta pålitlig.
  • Hejsan! Tack så mycket för omdömet! Är det något du behöver hjälp med så kan du skicka ett mejl till order@fyndiq.se så får du hjälp utav mina kollegor. //Fyndiq-Linus

  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    De säger att returen kom bort och ger inte ut kontaktuppgifter till deras underleverantörer, så man kan själv inte försöka hitta returen.
    Skickar dagligen paket som kommer fram men just returen till Fyndiq försvann naturligtvis. Bluff-företag med mycket Kina-skitsaker. Ingen kvalité på produkterna. Kundtjänsten använder Ctrl-c och Ctrl-v på sina dumma svar till sina kunder. Det syns ju klart om man bara tittar på omdömena på nätet. Läs svaret här från Fyndiq så förstår ni vad jag menar ;) sååå dåligt.
  • Halloj! Via länken kan du läsa om returer https://fyndiq.se/fyndiq/returns/
    Självklart kan du höra av dig till kundtjänsten på order@fyndiq.se om du har några frågor :) //Fyndiq-Linus

  • Mycket bra
    8 mån sedan
    Köpte skydd till en läsplatta Galaxy Tab S5e och tog 3 dagar så fanns den i brevlådan. Priset kan inte jämföras med AliExpress men inte leveranstiden heller.
  • Tack så mycket för omdömet ! :) //Fyndiq-Linus

  • Dålig
    8 mån sedan
    Håller med om man behöver returnera något och få pengarna tillbaka är det en jättestor chans att det försvinner om ni skickar inte spårbart. Rekommenderas inte.
  • Halloj! Via länken kan du läsa om returer https://fyndiq.se/fyndiq/returns/
    Självklart kan du höra av dig till kundtjänsten på order@fyndiq.se om du har några frågor :) //Fyndiq-Linus

  • Dålig
    9 mån sedan
    Köpte en robotdammsugare som enligt hemsidan kostat 6244:- prissänkt till 2595:-. Det den dammsugaren gjorde var att åka runt och flytta på dammet, den förstörde dessutom en matta. Det var det absolut sämsta skräpet jag köpt. Returfrakten på 199:- tycker Fyndiq dessutom att jag ska stå för , trotts att skräpet som levererades inte funkade som man kan förvänta sig. Denna dammsugare blev en mycket dyr affär.
  • Vad tråkigt att höra, kontakta kundtjänsten på order@fyndiq.se så ska vi kika på detta// Fyndiq-Robban

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra kvalitet, pris samt leverans
  • Vad kul att höra och tack för omdömet! :) // Fyndiq-Robban

  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Bra priser och fraktalternativ, men om man behöver returnera något och få pengarna tillbaka är det 50/50 att det försvinner :)
  • Tack för omdömet! Ibland blir det förseningar, men så fort vi får tillbaka en retur så återkommer vi till kunderna. // Fyndiq-Robban

  • Utmärkt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Brukar oftast hitta det man söker till ett billigare pris
  • Vad kul att höra att du är nöjd! :) // Fyndiq-Robban

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans bra pris bra varor
  • Tack så mycket för omdömet! //Fyndiq-Linus

  • Acceptabel
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kvaliten på vissa varor
  • Tack för omdömet, det är bara att mejla in till order@fyndiq.se ifall du har några frågor så kan mina kollegor hjälpa dig. :) // Fyndiq-Linus

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Omväg runt PostNord
  • Tack för ditt omdöme ! //Fyndiq-Linus

  • Mycket bra
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag är nöjd
  • Kul att höra! :) //Fyndiq-Linus

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Produkterna motsvarar beskrivningarna, det mesta är mycket bra.
  • Tack för ditt omdöme ! //Fyndiq-Linus

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans och billigare i butik av min favoritmascara.
  • Härligt att höra att du är nöjd //Fyndiq-Linus

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Får hem det jag vill ha! Snabbt går det också, tack!
  • Tack så mycket för omdömet :) //Fyndiq-Linus

  • Mycket bra
    9 mån sedan
    Beställning
    Lätt att beställa, snabba leveranser
  • Kul att du nöjd! :) //Fyndiq-Linus

  • Bra
    9 mån sedan
    Beställning
    sakerna kom i tid
    fungerade
  • Tack så mycket för omdömet :) //Fyndiq-Linus

  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Varorna var urdåliga.
  • Hejsan! Skicka ett mejl till oss på order@fyndiq.se så hjälper mina kollegor dig. :) // Fyndiq-Linus

  • Mycket bra
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det mesta är bra
    Snabba leveranser och oftast bra grejor
    Skulle bara önska bättre kommunikation vid ev byte el reklamation jobbigt med endast mejl kontakt
  • Kul att höra att du är nöjd, det är bara att mejla in till order@fyndiq.se ifall du har några frågor så kan mina kollegor hjälpa dig. :) // Fyndiq-Robban