Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Fyndiq har fått betyget (6.16)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 dag sedan
    Paketet kom inte fram, inga sms eller mail om det. Väntade kanske 4-5 veckor. Det var när jag spårade paketet som jag såg att det inte kunde levereras och att jag själv skulle kontakta butiken. Mailade kundtjänst, men fick inget svar dock pengarna tillbaka.
  • Hej hej!

    Tråkigt att höra att du är missnöjd!

    Du kan givetvis mejla vår kundtjänst på [email protected] om det skulle vara några konstigheter eller om du har några funderingar. Om något skulle vara fel kan du annars även alltid starta ett ärende direkt på vår hemsida: https://fyndiq.se/kundservice/

    Ha en fortsatt fin dag!
    //Fyndiq-Linus

  • Perfekt
    12 dagar sedan
    Aran kom idag..trevligt att få respons per mejl..sirpa
  • Halloj,

    Tack för ditt fina omdöme!

    Hoppas nu att du blir fortsatt nöjd med ditt nya fynd. :)

    Ha en underbar dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Riktigt bluff företag, skickade blixt snabbt fakturan, när inga varor eller bekräftelse på att dom skickats och var på väg kommit efter en vecka och jag frågade deras kund tjänst blev svarat bara att det är deras partners ansvar, jag hade inte förstått att det var ett annonstorg för tredje part leverantörer.
    När jag sa att jag vill makulera orden med anledning av att dom inte skickar några varor blev bara svarat att "det går inte"
    Nu blir jag tvungen att bestrida fakturan som skickats via Svea, vilket är så mycket jobbigare än om dom valt att ha klarna som betalnings partner, men då hade ju inte deras bluff grej att fakturera utan att leverera funkat.
  • Hej på dig Danny,

    Vi är givetvis inget blufföretag!

    När du lägger en beställning så skickas all information direkt till den handlaren på vår plattform som skickar ut varan. I och med att handlarna hanterar och skickar ut produkterna så snabbt går det inte att stoppa beställningarna, anledningen till att de inte kan makulera ordern är alltså av anledningen att varorna med störst sannolikhet har skickats.

    Om de mot förmodan inte skulle ha dykt upp efter det att den sista leveransdagen har passerat kan du givetvis starta ett ärende på vår hemsida: https://fyndiq.se/kundservice/ så undersöks leveransen vidare. Du kan även kontakta vår kundtjänst på [email protected] om du har fler funderingar. :)

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    18 dagar sedan
    Beställde en laddare som skulle vara original med sänkt pris från 379 kr till 79 kr helt klart fake var den fick hem den inslagen i en svart tattar plast påse med utan Emballage. Är ett pris för bra för att vara sant är det såklart även så. Verkar som att det krängs en hel del med falsk marknadsföring på sidan. Man ska bara tänka att allt som finns är det billigaste skiten man kan få tag på även om beskrivningen av produkterna lovar guld och gröna skogar.
  • Hej på dig!

    Här på Fyndiq tillåter vi inte kopior eller fakeprodukter, så om du har fått hem något du misstänker inte är äkta skulle jag rekommendera att dsu antingen startar en reklamation på vår hemsida: https://fyndiq.se/kundservice/ eller kan du mejla in direkt till vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig vidare.

    Ha en fortsatt fin dag!

  • Dålig
    18 dagar sedan
    Håller ej utlovad leverans tid, varan skickades först när jag ville ångra mitt köp.
    Kommer inte beställa här fler gånger.
  • Hejsan,

    Det låter inte alls kul!

    Om du saknar något efter det att den sista leveransdagen har passerat kan du givetvis anmäla beställningen saknad via denna länk; https://fyndiq.se/kundservice/ eller kan du skicka ett mejl till kundtjänsten på [email protected] så hjälper de dig vidare. De ska också kunna undersöka butikens hantering vidare!

    Önskar dig en trevlig helg
    //Fyndiq-Lukas

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Jättebra och säkert att handla på men mitt paket är lite sent
  • Hejsan,

    Stort tack för ditt fina omdöme!

    Jag beklagar givetvis att det blev lite försenat, men jag hoppas att du blir fortsatt nöjd med detta fyndet samt alla dina framtida Fynd. :)

    Ha en underbar dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Mycket bra
    24 dagar sedan
    Säkert att handla på men jag har beställt 5b62a28f-721f-49bc-a9b2-372e9a365a7b och i produktbeskrivningen står det att det är pop its osv men på 1:a bilden är det fidget paketet som jag vill ha, jag vill veta om det är pop its eller ett fidgegtoy paket
  • Hejsan,

    Stort tack för ditt fina omdöme!

    Jag kan se att det i produktbeskrivningen står "Paketet innehåller 29st olika fidget leksakar." så den första bilden på produktsidan ska visa vad det är du får hem. :)

    Om du har några andra funderingar kan du alltid mejla in till vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig vidare.

    Ha en fortsatt fin dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Allt har fungerat utmärkt från bemötandet jag fick av Jesper på kundtjänsten till leveransen ända fram till porten, helt suveränt! Är också nöjd med produkten- litet växthus, bra kvalitet och lätt att sätta ihop.

    Vänliga hälsningar,

    Anna-Märta Nyberg
  • Hejsan Anna-Märta!

    Tusen tack för ditt fina omdöme! Jag önskar dig en trevlig helg :) //Fyndiq-Linus

  • Utmärkt
    27 dagar sedan
    Har beställt flera gånger och jag har inte upplevt något större problem. Vissa varor tar lite längre tid att få hem även om man beställer vid ett och samma tillfälle. Där är flera säljare som säljer via Fyndiq så det är inte så konstigt.
    Bra priser, billig frakt och rätt så snabba leveranser.
  • Halloj,

    Stort tack för ditt ypperliga omdöme!

    Givetvis kan det uppstå problem vid några enstaka tillfällen, men i de fallen lägger vi stort fokus på att hjälpa till att hitta en snabb lösning! Det är jättehärligt att hör att du är en så pass trofast kund och jag hoppas att du kan fynda mycket fint i framtiden. :)

    Ha en underbar dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    27 dagar sedan
    Försökte stoppa en beställning... råkade bli dubbelt pga ERROR får ingen respons
  • Hejsan,

    Det låter jättemärkligt!

    Om det uppstod något problem då du lade beställningen så skulle jag verkligen rekommendera att du tar kontakt med vår kundtjänst på [email protected] så att de kan undersöka detta vidare. :)

    Ha en fortsatt fin dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    28 dagar sedan
    Har ju inte fått varan och går inte att maila er
  • Hejsan,

    Trist att du är missnöjd!

    Du kan givetvis mejla vår kundtjänst på [email protected] om det skulle vara några konstigheter eller om du har några funderingar. Om något skulle vara fel kan du annars även alltid starta ett ärende direkt på vår hemsida: https://fyndiq.se/kundservice/

    Ha en fortsatt fin dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    28 dagar sedan
    När supporten meddelar att man ÅTERBETALT en faktura som aldrig betalats - då ger detta företaget betyget URUSELT
  • Hejsan!

    Om vår kundtjänst meddelar det så betyder de att de har registrerat en återbetalning i sina interna system. Om du inte har betalat fakturan ännu så kommer denna istället att antingen justeras eller makuleras beroende på om du har beställt fler varor eller inte. Anledningen till att de sägar att den återbetalas är att de inte kan se betalstatusen på fakturorna.

    Om du har fler funderingar får du jättegärna höra av dig till vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig vidare!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    29 dagar sedan
    Jag fick ju aldrig min nagelfil för 300 spänn... Skit dåligt.
  • Hej, jättetråkigt att du inte har fått din beställning! Jag skulle rekommendera att du anmäler beställningen saknad via denna länk; https://fyndiq.se/kundservice/ eller så skickar du ett mejl till kundtjänsten på [email protected] så hjälper de dig! Ha det fint :) //Fyndiq-Linus

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Ni kunde ha en bestämd tidsgräns innan beställning går iväg till butiken så kunderna har en chans att ändra sitt val, en timme eller två är acceptabelt så man slipper problem med att skicka tillbaka varan, varorna.
  • Hejsan! Vi har ingen möjlighet att ta bort, ändra och lägga till produkter när du har slutfört ditt köp. Detta är för att
    Fyndiq består utav fler hundra olika butiker som säljer på hemsidan. Har du fler frågor eller funderingar går det jätte bra att skicka ett mejl till [email protected] så kommer du direkt till kundtjänsten. Ha det fint :) //Fyndiq-Linus

  • Dålig
    1 månad sedan
    Köpte ett par trådlösa hörlurar av märket gadgetme kort efter ja fått hem dom och Sätter i ladd stationen med lurarna i börjar lukta bränt plast efter kort stund ena luren har smält i laddaren helt livs farlig produkt kommer aldrig mer köpa via fyndiq
  • Hejsan, tråkigt att produkten inte fungerade som den ska.

    Givetvis vill vi se till att allt du får hem är i gott skick, så jag skulle rekommendera att du reklamerar produkten genom att gå in på denna länk; https://fyndiq.se/kundservice/ eller så kan du skicka ett mejl till kundtjänsten på [email protected] så hjälper de dig vidare och ta bort produkten från hemsidan! //Fyndiq-Lukas

  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Kan inte ändra rubriken efter hand men det är ingen bedrägeri!
    Jag fick kontakt med butiken. De meddelade att de har skickat min beställning.
    på minus sidan : det finns ingen ångerköp, inte ens 5 minuter efter man har lagt beställningen.
    Kontakt med supporten via mail etc fungerade väldigt osäkert. sidan krashade mm, men trots det, de kontaktade mig till slut.
    (+) : det var snabbat hantering.
    Uppdaterar när jag har fått min beställning.
  • Hej på dig,

    Vi blåser absolut inte folk!

    Om något skulle gå fel så finns vår kundtjänst givetvis där för dig! Det ska fungera om du anger dina beställningsuppgifter på vår sida https://fyndiq.se/kundservice/ , men om du fastnar någonstans kan du annars använda dig av vårt mejlformulär: https://fyndiq.se/kundservice/kontakt/

    Du kan även alltid mejla in till vår kundtjänst direkt via e-postadressen [email protected] så hjälper de dig vidare! Vi svarar även på kommentarer som läggs upp på vår Instagram, Facebook, Trustpilot och Google Business. Sedan har vi ett team som svarar på alla direktmeddelanden vi får in via Facebook och Instagram med.

    Önskar dig en fin dag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Så länge det inte uppstår något problem så fungerar allt som det ska, bra priser, allt samlat på ett ställe, smidig beställning mm.

    MEN så fort det uppstår något fel såsom en felaktig vara, icke levererad vara, fel med leveranssätt, tull mm. ja, då kan du hälsa adjö till att som har med kundservice att göra eftersom det är omöjligt att ens få kontakt med kundtjänst för att i överhuvudtaget kunna påbörja någon dialog om felet.

    Man ombeds på Fyndiq.se att ange sin mailadress samt ordernummer och sedan skriva till kundtjänst. Vid 4 olika tillfällen gällande olika ordrar under kanske 6-7 månader har jag varit tvungen att göra detta pga. något fel. INGEN av de gånger har kundtjänst återkommit till mig, de har alltså struntat helt och hållet i att svara.

    Och det finns heller inget telefonnummer man kan nå dem på, så lycka till med att få kontakt när något fel uppstår. Har aldrig sett så mycket återkoppling från Fyndiq som här på Prisjakt när de försöker försvara sig mot dåliga recensioner, patetiskt. Lägg istället ned denna tid och energi på att svara era kunder så kanske slipper ni försöka försvara omdömen här på Prisjakt och på andra ställen såsom bl.a. Google.

    Och nej, jag har inte "fastnat" någonstans. Komiskt om ni skulle påstå det, det gäller som sagt 4 olika tillfällen och jag får meddelandet att ni fått in mitt ärende. Som sagt, patetiskt att hålla på att försöka försvara er från dåliga omdömen och komma med löjliga bortförklaringar. Jobba på er kundtjänst! Det är så man bygger upp ett stabilt företag som håller i längden.

    Det finns mycket värre butiker där ute så 1 stjärna (eller "Usel") är lite för orättvist. Men Fyndiq förtjänar inte mer än 2 stjärnor ("Dålig") för den totala upplevelsen.
  • Hej igen,

    Vår kundtjänst svarar alltid på mejlen som skickas in till dem, så vi vill jättegärna undersöka vad som har skett i ditt fall! Som sagt så har vi mängdvis med kontaktmöjligheter, men om du vill att vårt team här på sociala medier undersöker kundtjänstens hantering vidare får du jättegärna skicka ett direktmeddelande på facebook eller instagram!

    Vi värnar alltid för våra kunder och vill givetvis självklart undersöka det vidare om något har blivit fel!
    //Fyndiq-Lukas

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Fydig har alltid varit mycket bra
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Köpte en vara på Fyndiq som kom ifrån Nederländerna och fastnade i tullen trots att det skulle tullat å klart. Tog kontakt med Fyndiq som snabbt fixade återbetalning på min tullavgift (91kr)
  • Halloj,

    Härligt att vi kunde lösa det!

    Vi tar givetvis alltid endast 9kr i frakt, så om något blir fel och det tillkommer några sådana extra avgifter vill vi givetvis hjälpa till. :)

    Hoppas nu att du blir nöjd med ditt nya fynd, och om du har några fler funderingar vet du vart vi finns!

    Ha en underbar vecka!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    1 månad sedan
    Varorna jag beställde kostade 356:- inklusive frakt 9:-

    Direkt från partykungen hade dessa kostat 156:- inklusive 49:- i frakt.

    Borde byta namn till kostaskjortan.se eller känndigblåst.se
  • Hejsan,

    Tråkigt att du inte är nöjd med priset!

    Det är handlaren själva som väljer priserna, men vi vill givetvis alltid at allt ska säljas till riktiga fyndpriser!

    Om du har några funderingar får du jättegärna mejla in till vår kundtjänst på [email protected] så kikar de vidare på det. :)

    Ha en trevlig helg!
    //Fyndiq-Lukas

  • Dålig
    1 månad sedan
    Fruktansvärt dålig kundtjänst som lovar att kolla upp varför jag fått tull och momsavgift att betala. Ingenting händer trots att jag tagit kontakt flera gånger otroligt besviken och kommer aldrig mer handla därifrån
  • Hejsan,

    Det låter jättemärkligt!

    Vår kundtjänst brukar vanligtvis alltid vara snabba med att lösa saker som har blivit fel, dock kan det eventuellt dröja lite nu efter påskledigheten. Om du vill att ett annat team dubbelkollar ditt ärende kan du skicka ett direktmeddelande till oss via antingen Instagram eller Facebook så kikar vi givetvis vidare på vår kundtjänsts hantering!

    //Fyndiq-Lukas

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Hann bara lägga ner mobilen så var paketet på väg😊
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Snabbt och mycket bra👍👍👍
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Det tog alldeles för lång tid att få hem min fjärrkontroll. Och som det levererades. Det låg slängt utanför min ytterdörr. Trodde det var skräp först. Sen tänkte jag att det var tur att inte någon tog paketet. Nej jag handlar inte här igen. Lägg hellre på en tjuga och få det vettigt.
  • Hejsan,

    Det låter inte alls kul!

    Vi vill givetvis att alla paket ska vårdas korrekt, så om kontrollen skulle vara skadad rekommenderar jag verkligen att du reklamerar den via vår kundtjänstsida https://fyndiq.se/kundservice/ eller så lam di självklart även mejla vår kundtjänst direkt på [email protected] så undersöker de saken vidare.

    Hoppas allt löser sig nu!
    //Fyndiq-Lukas

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    En produkt kom ej i tid, kunde ej upprätta ärende och fråga efter den. Tycker ej om att inte kunna välja vilket postombud varor skickas till
  • Halloj,

    Ytterst märkligt att det inte gick att upprätta ett ärende hos oss!

    Om det skulle vara några konstigheter kan du alltid mejla vår kundtjänst direkt på [email protected] så hjälper de dig vidare. De svarar alltid snabbt. :)

    Ha en underbar eftermiddag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Snabb leverans.
    Rätt pris.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Snabb leverans.
    Vara i skick som utlovats .
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Snabbt och bra på alla vis.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Lätt att beställa och betala. Köpte ett Café set med bord och två stolar. Sparade ca. 1700:-
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Noterade idag att jag skulle få ett spårbart paket. När man kollar länken står att "leveransen kunde inte slutföras. Vänligen kontakta avsändaren". Handlar man via Fyndiq så ser man inte leverantörens info, och kan därför inte kontakta den. Alltså måste man vänta ut tiden för reklamation innan man ens vet om man får varan eller pengar tillbaka ... transportören gör inget, Fyndiq säger att de bara förmedlar beställningen. Kunden lämnas därhän, stackars leverantörer.
  • Hejsan,

    Jättetråkigt att något gick snett med leveransen! Vår kundtjänst har mycket riktigt begränsad insikt i exakt vad som kan ha gått snett i de fallen de inte går att leverera, men om du skriver in till dem på [email protected] så tar de givetvis kontakt med handlaren för att ta fram en lösning!

    Ha en underbar måndag!
    //Fyndiq-Lukas

  • Perfekt
    1 månad sedan
    jävulskt nöjd!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    De har ju typ allt och ofta mycket billigare!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Enkelt och tydligt.
    Bra priser.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    alltid hittar man något! Bra priser och enkelt att beställa.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Billigt, snabb leverans, utmärkta grejor!
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Tyvärr väntar jag fortfarande på en bekräftelse på mitt köp
    Beställt barn mikrofon med gitarr
    Mvh Beth
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Tycker det finns bra saker att beställa.
    Roliga o utvalda grejer efter säsong.
    Snabb leverans med
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Tack, jag letade ett mobilskal för en utgången mobil och hittade det.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Fastnade för sidan för den verkade kul. Och det var det ju - hittade vad jag sökte på nolltid. Snabb leverans, utan krusiduller. Jag återkommer!
    UGd
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Tycker allt fungerar bra
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Riktigt enkelt att söka sig omkring på sajten. När man väl hittat de man vill ha tog det 1 dag så var det utanför dörren! Frakten kostar alltid 9 kr också! Grymt bra!
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    +Det var ganska lätt att hitta runt i onlinebutuken.
    + - frakten var ganska snabb men en av tre saker saknades
    - skärm skyddet var kantstött när paketet öppnades. Den hade även en ytterligare defekt som syntes när skärm skyddet sattes på mobilen. Dåligt!
    - fortfarande inte fått en av mina varor trots att ett paket redan kommit från samma ställe (2varor beställda från samma leverantör)
  • Halloj! Då är en del fel så vill vi givetvis hjälpa till med att rätta till detta! Om du mejlar in till vår kundtjänst på [email protected] så kikar de absolut vidare på vad so ar gått snett! //Fyndiq-Bella

  • Perfekt
    1 månad sedan
    snabb leverans, bra vara, mycket nöjd
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Snabbt och korrekt hanterat. Betalningen för beställd vara, som visade sig ha utgått ur Fyndiqs sortiment, återbetalades mycket snabbt. Dessutom kompenserade Fyndiq mig med en helt kostnadsfri (och bra!) in-ear stereohörpryl.
  • Hej på dig! Jo, det är givetvis inte kul när det blir fel, men i de fallen något skulle gå snett brukar vi alltid kunna komma fram med en bra lösning! Hoppas att du kan fynda mycket fint hos oss i framtiden. :) //Fyndiq-Bella

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Jag fick den ena omgången näsdukar ganska snabbt medan den andra kom efter flera veckor. Alla näsdukarna var väldigt fina!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Köpt skärmskydd iPhone SE. Snabb leverans och minimal fraktavgift.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Tydliga beskrivningar av produkter och man får vad som står. Ofta förvånansvärt snabb leverans.
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Det var lätt att hitta det man ville ha och leveransen var både snabb och billig.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en tröja fick betala moms o skatt för att få den levererad.. kommer inte köpa något mer ...
  • Hejsan! Det ska absolut inte tillkomma någon extra Moms eller Tullavgift när du beställer hos oss, så vi skulle jättegärna vilja undersöka detta vidare! Om du mejlar in till vår kundtjänst på [email protected] med ditt beställningsnummer samt en bild på de Moms/skatt-meddelanden du har fått så kikar de vidare på vad som kan ha skett i detta fallet! //Fyndiq-Bella

  • Dålig
    1 månad sedan
    Fick ett paket som var helt tomt
  • Hejsan, det låter inte alls bra att paketet var tomt! Det skulle kunna ha blivit någon miss då varan packades eller så skulle det kunna ha skett något i postgången, men vi kikar gärna vidare på detta! Du kan alltid själv starta en reklamation via vår hemsida; https://fyndiq.se/kundservice/ eller så kan du mejla in till vår kundtjänst på [email protected] så undersöker de saken vidare! //Fyndiq-Bella