Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Stora på möbler online
9 fysiska butiker i Sverige
Snabb leverans & fri frakt

http://www.trademax.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Trademax har fått betyget (5.67)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    11 tim sedan
    Uppdaterat: 11 tim sedan
    Kan bara hålla med Zerox1000! Var inte dumsnål!

    Vi beställde både soffa och bord med tillhörande stolar. Soffan kom helt utan dynor. Vi har kontaktat Trademax flera gånger. Ibland svarar dom på mail, ibland inte. Det är godtyckligt. Efter påtryckningar fick vi en leverans med 5 av 11 dynor! Några fler dynor har vi inte sett till och Trademax har slutat svara på mail! Vi har nu hållit på fram och tillbaka i två månader för att försöka få våra dynor.

    Vidare är kvaliten på möblerna undermålig. De 5 dynorna vi har fått är så tunna att man känner soffans ryggstöd! Ren skit rent ut sagt.

    Vi kommer aldrig köpa från Trademax mer och inte rekommendera andra att göra det heller.

    Skulle dock inte förvåna om Trademax svarar på detta inlägg. Allmän förnedring verkar vara det enda dom reagerar på.
  • Dålig
    1 dag sedan
    Var inte dumsnål!
    Jag gjorde en stor beställning hos Trademax, i efterhand möjligtvis det sämsta beslutet jag har tagit.
    1- Leverans datum skjuts upp, det handlar inte om någon dag, vi pratar 12 veckor längre än vad det skulle ha varit.
    2- Produkten kommer skadad, en stor repa mot den svarta metallen, den syns enkelt på 20m avstånd. Efter reklamation och mycket tjatande ville trademax byta hela produkten som väger in på 100kg. Kundtjänst gav besked att de skickar den defekta delen till mig (benen), men slutar med att skicka in hela produkten, de villa ha den gamla i retur så klart. Ännu har den gamla produkten inte gått i retur då kundtjänsten hör av sig 1 gång per vecka.
    3- Leverans av vara med tillverkningsfel, denna skickades från VidaXl. Kostar 900 kr. Trademax vill att jag betlar 695 kr för returfrakt trots att det är helt klart ett tillverkningsfel.
    4- Soffbord där marmor skivan är konkav, Trademax vill inte ta ansvar för detta.

    Genrellt dålig kvalitet på produkterna. Gör dig själv en tjänst och beställ kvalitetsprodukter isället, det lönar sig i längden.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Jag ber om ursäkt för er upplevelse, tråkigt att höra att du mottagit en skadad vara.
    Tyvärr kan saker ibland ta slut hos leverantören och de måste då tillverka nya, detta tar lite längre tid.
    Vid skada försöker vi byta de delarna som är defekta, dock har vi inte alltid reservdelar och behöver då skicka nya varor istället. Beklagar besväret.
    Vid ett fabrikationsfel har vi rätt att försöka åtgärda felet upp till 3 gånger innan kunden kan häva köpet kostnadsfritt. Väljer man att inte låta oss lösa problemet tillkommer en returfrakt på 595 kr då det blir ett ångerköp istället.

    Just nu är vår kundtjänst överbelastad på grund ut av högsäsong vilket resulterar i längre väntetider än vanligt, vi beklagar naturligtvis detta och vi arbetar för att åtgärda detta så snabbt som möjligt.

    Ber än en gång om ursäkt för er upplevelse.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt bra helhet av köpet!
  • Dålig
    10 dagar sedan
    Beställde soffan "Sifferbo" men gick en snarlik soffa som hette Korfu. Den var flera centimeter kortare både i längd,djup och höjd. Dessutom stod Korfu på varje del.
    Fick bråka i flera dagar innan Trademax accepterade att jag hade rätt. Jag fick inte den soffa jag hade beställt. Dessutom fick jag plötsliga allergiska reaktioner då jag packade upp första delen. Fick snabbt stänga in den i ett annat rum och vädra korsdrag för att undvika ett ev. astmaanfall.Mailade till kundtjänst och undrade varför soffan luktade så starkt och fränt,men har hittills inte fått ngt svar . Är så ledsen och besviken på Trademax.
    Karin
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar det inträffade, vårt namn på soffan är sifferbo medans vår leverantör kallar den för corfu. Detta medför att det kan stå ett annat namn på kartongen medans det är rätt soffa.
    Beklagar att ni haft problem med en konstig lukt, detta är inget jag har hört om innan och om ni har ett pågående ärende så håller handläggarna på att undersöka saken.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax

  • Utmärkt
    10 dagar sedan
    Beställning
    DET VAR LÄTT ATT KOMMA TILL AVSLUT OCH BETALA!
  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Har handlat mycket från er och har aldrig blivit besviken
  • Dålig
    21 dagar sedan
    Vi beställde säng från trademax, vi skulle få sängen levererad den 7:e juni, vilket vi inte fick. På deras hemsida står det att vi har tagit emot leveransen dvs sängen den 10:e juni. Vi tog kontakt med dhl som berättade att leveransen blev levererad till trademax pågrund av chauffören inte hittade adressen. Då tog vi kontakt med trademax kundservice som berättade att de ska ta kontakt med dhl och kontakta oss, vilket de har inte gjort än och det har gått två veckor. Vi har blivit lurad då sängen är betalad men vi har inte fått den.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar verkligen vad ni behövt erfara.
    Vänligen återkom till vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig vidare.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Dålig
    22 dagar sedan
    Jag beställde en longegrupp. Ringde och dubbelkollade måtten. Men produktbladet visade sig vara felaktigt och möbeln var betydligt längre. Trademax tog på sig felet men jag fick hantera ALLT det praktiska med att fota, skruva isär möbeln, köpa emballage, emballera allt, bära ut. Av DHL fick jag också information om att allt skulle packas på en pall. Killen på DHL Gotland ordnade dock detta. Allt detta besvär som tog mig motsvarande totalt tre arbetsdagar och långa svarstider trots att jag varit noggrann med att kontrollera måtten. Emballage ersätter de 300kr trots att jag fick lägga ut det dubbla. Jag har två gånger bett om namn och kontaktuppgifter till ansvarig på reklamationsavdelningen bara för att fråga om hanteringen seriöst kan anses vara rimlig. Jag har fått svar att man inte är skyldig att lämna ut några uppgifter. Jag kommer aldrig mer att handla av Trademax.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner dig missnöjd med hanteringen av ditt ärende.
    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Dålig
    23 dagar sedan
    Fick SMS om att min order är plockad och att jag ska bli kontaktad inom kort. Detta var 10e juni. Fortfarande inget nytt och kan inte nå supporten via telefon då de alltid har en oändlig telefonkö och inte svarat på mail.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du ännu inte blivit aviserad angående leverans.
    Ni bör ha blivit det vid detta lager, vänligen kontakta oss via telefon för att vi ska kunna hjälpa dig vidare.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 24 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Det står att det är fraktfritt men man får betala expedition avgift på 295 kr, det är en dold fraktavgift.
    Mycket dåligt
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Usel
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Ursel kundservice. Försökte beställa reservdelar dels tog svar lång tid och när man väl fick svar gick det inte trots att leverantören hade de i lager.
    Åkte till Bauhus och problemet löste sig på 10 min. Rekommenderar ingen att handla på Trademax välj annat firma om något händer med din produkt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    För det gick så smidet att genomföra min order
    Och ni hade det jag va ute efter😊
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    bra pris
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa. Fri hemleverans. Snabb service. Riktigt bra utbud och kvalité på varorna.
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa. Fri hemleverans. Snabb service. Riktigt bra utbud och kvalité på varorna.
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och bra pris
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fina och bra pris men hoppas att det är också bra säng kvalitet.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Sämsta kundservice jag någonsin stött på.

    Försökt reklamera en vara vid två tillfällen i butik och 2-3 gånger på nätet utan hjälp.

    Första tillfället redan två månader efter inköp av vara. Sedan flertal försök på reklamationsformuläret de hänvisar till på hemsida och i butik för reklamation. Idag var jag inne på Trademax butik, förklarade flera reklamationer försökt göras utan återkoppling. Kille hänvisade drygt till hemsidan. Jag bad om direkthjälp då jag uppenbarligen inte får hjälp via hemsida. Han hänvisade återigen till hemsida sa att ”ingen kommer ringa eller ta det direkt oavsett.” Jag frågade hur jag skulle göra då jag ej får hjälp via hemsida. Han vände och och gick bak på lagret och bad mig gå och göra reklamation på hemsida.

    UPDATE efter svar: Men jag har försökt reklamera i ett år?! Och Inter fått återkoppling. Något fel måste ni inse ni gör då?
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar verkligen servicen du fått.
    Precis som kollegan min meddelade så behöver vi en registrerad reklamation via hemsidan, du kan även mejla eller ringa in till oss med reklamationsnumret så kan vi hjälpa dig vidare med dig reklamation.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Beställning
    Smidig och snabbt!
  • Bra
    1 månad sedan
    Beställning
    snabbt men saknar mobilt bankid
  • Dålig
    1 månad sedan
    Fått möbel utan ben levererad nov 2018. Påtalat detta genast. Reklamation registrerad i januari 2019. Fått nya besked om leveransdatum hela våren. Varit inne på butik flera ggr och efterlyst benen, mailat flera ggr till kundservice. Nu juni 2019, benen ska ha ankommit till Sverige 10 maj, men har jag fått dem? Nej. Idag 7 juni sägs det att de kommer till Sverige inom en vecka???? . Nu har möbeln dessutom orsakat djupa repor i fiskbensparketten, då den är mkt svår att få grepp om när man behöver flytta den.
    Så dåligt hanterat. Bottenbetyg. Handlar aldrig mer hos dem.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar verkligen detta och att det dragit ut så pass mycket på tiden.
    Vänligen återkom till oss om du inte får någon avisering angående dina ben inom kort så kikar vi vidare på detta.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Beställning
    Lättillgängliga och tydliga beskrivningar
    Saknar detaljerad info över hur man meckar ihop möbeln! Såg att på en del fanns det.
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Beställning gick snabbt
  • Bra
    1 månad sedan
    Beställning
    enkelt och smidigt
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Köpte soffa där för mer än ett år sedan. Pga strul med leveransen blev jag lovad ett presentkort som kompensation. Fick inget trots att jag påminde dem. Sånt här gör att man tvekar att rekommendera dem.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.
    Det låter som att det har blivit något missförstånd här. Jag rekommenderar dig att kontakta vår kundtjänst så hjälper de gärna till.

    Önskar dig en fin dag!
    Jenny
    Trademax

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställning
    Man mörkar att expeditionsavgift är så hög 395:- Kan det räknas som "Fraktfritt??"
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt att beställa.tack
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkel metod, fri frakt, flera val
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Marknadsförs som fraktfritt - men en expeditionsavgift om 195:- tillkommer....
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställde en matgrupp och ville ha leverans två månader senare på ett specifikt datum. När datumen kom hörde vi ingenting från vare sig Trademax eller DHL, ingen har någon uppgift om våra möbler och får sitta många minuter i telefonkö till båda företagen för att tillsist få fram att möblerna inte har skickats från Trademax lager. När vi efter många om och men får våra möbler flera dagar senare så har vi fått fel skruvar till bordet, vilket i sin tur förstör bordsskivan. Mailar Trademax som påstår att det inte är deras fel och avslutar ärendet. Mailar tillbaka och säger att det är deras ansvar att skicka med rätt delar, varav Trademax slutar svara. Skulle absolut inte beställa från detta företag igen, och rekommenderar absolut inte någon annan att göra det heller. Oseriöst företag med massa krångel, lägg hellre någon extra tusenlapp och beställ från ett seriöst företag istället.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Jag ber om ursäkt för er upplevelse hos oss.
    Vänligen återkom till oss per mejl för att vi ska kunna se över ditt ärende på nytt.
    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Jag är nöj med mina varor
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    Får verkligen hoppas att ni laverar inom 1 vecka då jag har väldans dålig erfarenhet från tidigare köp från er då ni inte levererade inom sagd tid
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du haft dåliga erfarenheter av oss sedan tidigare.
    Tänk på att leveranstiden som är angiven på hemsidan är preliminär.
    Orsaker till leveransförseningar kan vara när en leverantör eller transportör inte kan fullfölja sitt åtagande till oss.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Snygg teknologi
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra översikt på allt.Fri frakt. Helt nöjd.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Fina varor, bra service, lätt att hitta i sidorna, klart och tydligt.
  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Ganska dåligt kundbemötande och dålig ersättning för det trasiga köksbordet vi fick, sista gången jag handlar hos trademax. Blir endast JULA och Jysk framöver.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.
    Jag ber om ursäkt för er upplevelse hos oss och att ni inte är nöjda med er vara
    .
    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    exp. avgift nästan lika hög som produkten.. mycke dåligt.. kommer ej handla här mer eller rekommendera er till någon.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans Retur
    Mycket sen leverans, när den väl kom var hälften fel delar och i nuläge väntar jag fortfarande på resten. Trademax har försämrats otroligt mycket.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Enkelt,snabbt och tydligt.Varför tillkommer det en så hög expeditionsavgift?
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Att man ens får skriva att det är frifrakt, för att sedan ta ut en expeditionsavgift är dåligt och irriterande...
  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Beställning
    Dåligt att säga att det är fraktfritt men ta en exp.avg. på 295kr
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Just nu har vi högt tryck på telefon och mejl då vi befinner oss i högsäsong, beklagar givetvis detta.

    Önskar er en trevlig dag
    Erika
    Trademax

  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Vet ej jag har inte fött mina saker som har beställt än.
  • Dålig
    2 mån sedan
    **VidaXL**, **Chilli**, **Trademax*, **Furniturebox** och några till företag - alla tillhör samma stinkande dynghög till concern och jag mår illa varje gång jag beställt från något av företagen.
    Givit dom chansen 3 ggr nu för att se om det fanns något hopp, kommer inte hända igen.

    "Gratis frakt" påstås det, men istället tar man ut en en annan avgift:
    'Vi tar ut en bullshit-avgift, som vi valt att kalla det'.
    Det bortförklaras med att "det blir billigare för kunden ju mer man handlar" men samtidigt så säger man att avgiften "är beroende av de beställda varornas volym".
    Motsägelsefullt som vanligt - och jag förväntar mig inget annat av Trademax som företag, har jag lärt mig efter åtskilliga kontakter med kundtjänst.

    Köksbordsskivan va trasig vid leverans. Den hade två djupa jack i mitten och defekten är - precis som många andra rapporterat - inte tillkommen under transporten utan uppenbarligen från någon missnöjd arbetare som packat produkten - för det går inte att missa om man inte paketerade bordet med stängda ögon, än mindre om kör någon slags kvalitetskontroll.

    Fick efter viss krångel med kundtjänst hem ett nytt bord.
    Den nya bordsskivan saknade jack i mitten men istället totalt krossad i tre av fyra hörn, dvs värre än första bordet. - imponerande dåligt, måste jag säga!
    Paketeringen var återigen i hyfsat skick så skadorna är, återigen; uppenbarligen från fabrik.
    Quality Control är på samma nivå som kundvården: Obefintlig.

    Orkar inte reklamera igen, så be mig inte återkomma; jag har inga frågor eller funderingar.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi är en del av en större Koncern som innehåller flera av dessa företag.
    Expeditions avgiften läggs på beställningen och baseras bland annat på hur mycket emballage varorna behöver, vi har en max gräns på vad det kostar för kunden vilket gör att ju mer man beställer desto billigare blir det procentuellt.
    Tråkigt att höra att du mottagit en skadad vara, v arbetar med många olika leverantörer och ger dessa feedback om något inte stämmer.

    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax

  • Acceptabel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Har handlat av er förut och tycker att avgiften för att jag handlar hos er är alldeles åt H567?3e. Bedrövlig, men nu hade jag inget val för jag ville ha ett likadant bord som jag köpt förut, men tror inte att jag fortsätter som kund hos er med sådana avgifter för ingenting. Dåligt dåligt av er.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax

  • Dålig
    2 mån sedan
    Oseriöst och oärligt företag. Många av de möbler som Trademax säljer är rent skräp som skulle säljas för någon hundralapp på ikea (även de billigaste möblerna av Ikea håller dock bättre kvalitet), men Trademax beskriver sina skräpmöbler som "kvalitetsmöbler" och säljer dem för flera tusen kr styck + frakt (Trademax ljuger och påstår att de har fri frakt men det är en ren bluff, de har bara bytt namn på fraktkostnaden till "expeditionsavgift").
    Varning för Trademax!
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Ber om ursäkt för er upplevelse, vi har många olika leverantörer och olika prisgrupper på våra varor vilket gör att de har olika kvalité.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax

  • Acceptabel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    De lockar med "fri frakt" men när man kommer till kassan tar de ut en "expeditions avgift" istället som är dyrare än någon frakt. 395:- för 4 små trädgårdsstolar.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Enkelt att bestella ! Bra pris , myckebra leveranssystem
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Prisvärt, lovade snabb leverans och bra betalningsalternativ

    Leverans sätt under all kritik Fåtöljen kom i tre paket med olika leveransdagar Första lovade leveranstiden uteblev . ny tid fick bokas för ett paket , för resterande 2 paket kom nästa anmodan att boka leveranstid .
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Bra
  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Påståendet om att det är FRI FRAKT ???
    Det läggs på "EXPEDITIONSAVGIFT 395,00 för att skicka iväg produkten ???
    JAG VILL KALLA DET FRAKTAVGIFT !
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton.
    Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar.

    Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna.
    Önskar er en trevlig dag
    Jenny
    Trademax