Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
• Officiell svensk distributör
• Vänlig Svensk kundservice
• Gratis leverans av robotar

http://www.robotexperten.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information RobotExperten har fått betyget (8.95)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Mycket bra
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning Leverans
    lätt att göra det online
  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Snabb leverans, bra priser och smidigt.
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris,fri frakt.
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt med olika betalningsalternativ. Snabbt och enkelt.
  • 1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    helt friktionsfritt
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Frakt fritt bra ehandel
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Pris.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Kan inte ge högre betyg då jag inte fått leveransen än!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och billigt
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och prisvärt
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och lätt
  • Acceptabel
    3 mån sedan
    Beställning
    Blir ju lite svårt att ge ett rättvist omdöme (och även att få en uppmaning att utvärdera) då jag inte fått varan ännu (beställde för 2 minuter sen). Men men, som far so good.
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att hitta på hemsidan. Bra service vid telefonkontakt
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Verkar enkelt och smidigt
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    billigt och bra.
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning
    Enkelt att beställa
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    gick lätt och snabbt, bra pris
    Man har på ett trevligt sätt informerat mig över leveransförseningar från fabriken och har hela tiden skrivit att jag skall kontakta dom om jag har frågor. Känner mig mycket nöjd trots att leveransen tog tid.
    Nu är Rambo igång. TOPPEN
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb återkoppling och bra pris
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra information om varan. Priset.
  • 6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 2018-10-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Såg först deras snittbetyg (4,5) efter jag gjort köpet. Handlade en robotdammsugare och lite tillbehör till den. Var dock inga problem för mig utan allt gick felfritt.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra svar från kundservice när dom väl svarar. Leveranstiden verkar inte stämma. Bra för mig som han avbeställa, frakt till Danmark är inte billigt i fall produkten inte håller
  • 1 år sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Jag köpte en robotgräsklippare som inte fungerar som den ska. När jag försöker få support från dem så frågar de bara om jag försökt nå tillverkaren. Detta har jag verkligen försökt, men tillverkaren svarar inte. Detta påtalar jag för robotexperten och då frågar de igen om jag pratat med tillverkaren.

    Det verkar som om de inte har något annat svar. Jag har flera gånger bett dem försöka bidra till att lösa problemet, men varje gång får jag ett goddag-yxskaft svar tillbaka. De läser inte ens vad man skriver och svarar på något helt annat. De är för övrigt inte minsta intresserade av att lösa problemet utan hänvisar varja gång till en tillverkaren som inte svarar.

    När man sedan säger att om produkten inte kan fås att fungera så man måste returnera den, då slutar de svara.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Kan börja med att jag bara lägger betyg på företag efter att jag fått en känsla om hur man blir bemött vid krångel, så here we go.

    Kan inte klassa företaget som något annat än bedrägare.

    Beställde robot på sidan, grundade beslutet på att det var nyaste versionen till samma pris som de andra sålde den utgående modellen för på andra sidor. Helt på detta, då jag annars hade valt en av mina vanliga sidor.

    När jag sedan skulle registrera produkten fick jag felmeddelanden. Efter samtal med worx support så visar det sig att robotexperten har skickat ut en gammal modell.

    Robotexperten var sedan snabba på att svara på mail när jag mailade och frågade. De meddelade att man skickat den nya, den versionen som jag pratade om hade de inte ens till salu och det var den här uppdaterade de sålde. Efter att jag skickade bilder på låda, maskin och serienummer började man ignorera mail, på mail, på mail, innan man tillslut fick som svar att de var på semester. Nu har jag väntat tillräckligt många veckor på svar (ärendet påbörjades 10e maj) och tar det den här vägen istället.

    Tydligen är det inte första gången de skickade ut en utgående modell då man hörde om liknande historia på ett större worxforum, men i det fallet så har de löst det efteråt. För mig var svaret att bara ignorera.

    Gräsklipparen i sig går bra. Men det är ju inte den jag betalat för. Den jag har hemma kan jag ju faktiskt inte ens uppvisa kvitto på, hur funkar det med garanti då?
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabb leverans bra pris
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Allt från beställning till leverans gick mycket snabbt och bra.
  • Mycket bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde en Botvac 75 som skickades snabbt iväg efter order. Tyvärr var transporten inom Danmark långsam, men när den väl tog sig in i Sverige så gick det snabbare (GLS Parcel --> Schenker).
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Köpte min robot för snart ett år sedan. Leveransen var mycket snabb och jag var väldigt nöjd med mitt köp. Började få problem min robot så kontaktade kundtjänst. De bad mig fylla i en fel beskrivning som skulle utreda om jag behövde skicka in den. Det beslutade att den behövde in på service så en adresslapp skickades per mail.
    Skickade in roboten på service och den var väldigt snabb. Jag fick den utbytt då det inte ansågs lönsamt att laga. Otroligt nöjd med servicen!
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Beställde min Roomba 581 robotdammsugare från dem.

    Före köp hade jag många frågor som besvarades av en kunnig och hjälpsam kundtjänst via chatfunktion på deras hemsida. Snabb leverans och fraktfritt.

    Rekommenderas. De är officiell återförsäljare av iRobots produkter
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Inga som helst problem. Snabb leverans, trevlig kundtjänst och en bra överskådlig butik.
    Ställde en del frågor till kundtjänst och fick svar. Lite Danglishka i svaret, men jag förstod innebörden. :) Bara ++++. Rekommenderas
  • 8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Detta omdöme är under utredning