Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Snabb hemleverans. Fri retur
Öppet köp 30 dagar
Årets sportbutik 2019

http://www.sportamore.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Sportamore SE har fått betyget (3.81)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Sedan Footway tagit över har det blivit så dåligt. Hemsidan är usel. Alla artiklar och tester är på engelska. Dessutom är det inte längre fraktfritt!
  • Dålig
    1 månad sedan
    Helt omöjligt att handla från Sportamore sedan den nya hemsidan lanserades. Omöjligt att navigera eller hitta produkter med hjälp av filter. Samma som Footways, har helt slutat handla från båda då det är så sjukt omständigt att hitta vad man söker. Herregud gör om bums, ni måste ha stora försäljningstapp jämfört med tidigare.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Hemsidan har blivit så sjukt dålig. Och ingen information på t.ex. löparskor. Saknar den information som alltid måste finnas t.ex. vikt, drop osv. Plus dock för bra kundtjänst.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Handlade ofta från webbshopen för par år sedan men nu är den en katastrof så unviker den oftast. Självspelande videos i storformat, på var och varannan sida. Svårnavigerat, förvirrat och sökfunktionen är krånglig. Mer irriterande sida får man leta efter, speciellt när den var bra förut.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Har länge beställt från Sportamore (överlägset ex. Stadium i e-handel) MEN, den nya plattformen är horribel! Har inte beställt något därifrån sedan dess och väldigt otroligt att jag inte kommer göra det heller. Det är synd för Sportamore hade en väldigt gedigen plats, men vet du inte exakt vad du vill ha är den helt värdelös. Gör om och gör rätt!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Fantastisk kundservice! Är supernöjd😊
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställde ett par löparskor för ett par veckor sedan, tyvärr var det fabriksfel på ena skon så var besviken då jag verkligen gillade skorna.

    Kontaktat supporten och fått jättesnabb och bra hjälp ifrån en tjej som heter Sara. Kommer absolut fortsätta köpa mina skor hos Sportamore i framtiden!

    Snabb leverans och fantastisk kundsupport.
  • Ganska bra
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Jag hoppar på missnöjetåget mot den nya plattformen. Lite udda att footwaykoncernen valde att lansera denna version, mer än som ett valbart betatest. Sportamore gick direkt från en av Sveriges bättre internetbutiker till en onavigerbar djungel. Men få ordning på sidan, så kommer jag tillbaka som kund.

    Edit: De har lyssnat på kundernas gnäll och återinfört de filterinställningar jag saknade. Känns dock fortfarande som att produktinformationen var bättre tidigare. Jag fick nyligen fin hjälp av deras kundsupport.
  • Hej Metzi!
    Självklart vill vi ha kvar dig som kund hos oss och lyssnar på all feedback vi får! Det har kommit upp många nya förbättringar på sidan den senaste veckan och vi jobbar hela tiden med att göra den ännu bättre så hoppas att vi ses där igen inom en snar framtid :)

    Hoppas att du får en superhärlig helg!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    5 mån sedan
    Har handlat träningskläder exklusivt på Sportamore de senaste fem till sex åren. Det var en bra hemsida med logisk layout och snabba leveranser. Detta var ända fram tills dess att hemsidan förvandlades till en thailändsk marknad. Nu är det helt omöjligt att se hela utbudet av det man letar efter för stunden. Man måste veta exakt vad man ska ha och söka på det i hopp om att det finns. Eller spendera sina lediga timmar med att finkamma hemsidans utbud. De lovade förändringar men dessa har jag inte sett av.

    Gå tillbaka till den ursprungliga hemsidan och sluta vara så giriga. Jag vet att webdesign är svindyrt. Men ni tjänar garanterat mer på att behålla dem gamla och locka tillbaka de kunder som dragit. Jag tänker inte handla här så länge det ser ut på det där sättet. Jag handlar hellre på andra dyrare sidor där man direkt hittar det man letar efter. Tid är också pengar så man tjänar på det i längden.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Köpte en klocka för 400kr. Fick inget mail men fick bekräftelse via Klarna. Sen dök aldrig nån klocka upp.. Fick inga mail ingen ursäkt. Superdåligt! Kommer aldrig handla härifrån iaf!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Brukar inte skriva omdömen men tycker det är så synd hur ni har klantat till ett väl fungerande koncept, var väldigt nöjd kund innan men ni smutsar ner ert rykte nu eftersom hemsidan är kass. Satt på mobilen och skulle beställa skor, hela hemsidan är seg och ologisk. Bytte till datorn för att kunna leta efter lite annat att beställa. Tänkte att det var mobilsiten som var kass, dock lika horribel användarupplevelse på desktopversionen. Man blir yr av alla flashiga filmer (nej, jag är inte gammal) och även desktop-versionen är seg. Ologiska menyval, man måste veta exakt vad man ska ha och söka efter det för att hitta det. Helst googla fram det eftersom sökfunktionen på hemsidan är sådär. Filter för storlekar filtrerar inte på lagersaldo heller, utan bara möjliga alternativ. Slutade med att jag köpte skorna men gav upp löparbyxor och lite annat för det här var bara för jobbigt.... Fixa hemsidan, ni kommer tappa mängder med kunder annars! Byt tillbaka till den gamla sidan som en snabb fix är mitt råd! Sen kan ni jobba på något bättre långsiktigt.

    Positivt är att ni har billig hemleverans med Budbee, fortsätt med det!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Annullerar ordrar hursomhelst utan juridiskt stöd och skyller på ”Tekniskt fel”
    En riktig skitsida!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Hittade ett fantastiskt pris på en klocka under långfredagen och jag började funderade på om Sportamore hade hittat tillbaka till sina rötter. Det var så här jag minns webbutiken starta. Men icke idag kom en ursäkt och en 10% rabattcheck som jag kunde använda om jag ville ha samma vara igen. Med det är det bara att inse att sportamore är som vilken sportwebhandel som helst. Oftast lite dyrare dock, även med 10% rabatt.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställde ett par sneakers imorse ca kl 07:30.
    Hämtat ut skorna som är rätt, ca 18:00 i Instabox! Det går inte att få snabbare leverans! Wow 🤩 wow 🤩
  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Har seriöst handlat för flera tiotusentals kronor hos Sportamore genom åren men något har hänt och allt verkligen är totalt fiasko nu.... hemsidan är HELT ologisk och onavigerbar, priserna inte alls lika bra och allt jag har stött på med dem nu har verkligen försämrats tyvärr, gillade dem verkligen förr.
  • Ganska bra
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Alltså ni måste göra något åt hemsidan, den är inte bra, se och lär av typ alla andra butiker: hm, asos, nelly, boozt.

    På startsidan ska man kunna se herr, dam barn, det ska inte vara gömt i en flik, ser ut som man inte har kommit till en klädhemsida.
    När man väl har klickat på herr/dam/barn på er hemsida ser det ut som det inte händer någonting. Tog mig ett tag att förstå att man måste scrolla ner, verkligen inte intuitivt att behöva scrolla så mycket när man klickat på en kategori. Varför har ni så mycket bilder innan kläderna? helt onödigt. Snälla ha filtrering i en spalt på vänster sida. annars måste man scrolla upp och scrolla ner.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Hemsidan har blivit fullständigt urusel och oanvändbar.
    Denna kraftiga försämring måste ha medfört förlorade kunder och kraftigt minskade intäkter.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Ni har höjt priserna kraftigt efter att ni bytt hemsida , detta kan inte vara lönande. Är det för att kompensera bortfallet av folk som tidigare handlat ?
    Har alltid köpt det mesta hos er tidigare, Nu går jag någon annanstans då sidan är under all kritik!
  • Dålig
    8 mån sedan
    Ledningen: Vi måste gå i konkurs fortast möjligt
    Webbutvecklaren: Jag har en idé :)

    Är så himla nyfiken på hur ni tänkte, detta är bortom allt förstånd.
  • Hejsan, tack för din feedback! Vi har precis släppt en ny sajt och jag är ledsen om sidan uppfattas rörig. Vi jobbar hårt för att få det att kännas bättre och bli lättare att navigera på :)
    Jag tar din feedback vidare och önskar dig en fortsatt fin dag!

  • Dålig
    8 mån sedan
    Riktigt usel hemsida.
  • Hejhej, vi har precis lanserat en ny sida och tyvärr har vi lite teknisk utmaningar med vår sökfunktion. Vi arbetar dagligen för att sidan ska fungera bättre och bli mer användarvänlig. Tack för ditt tålamod!

    Ha en fortsatt fin dag :)

  • Dålig
    11 mån sedan
    Ojojoj, vad har hänt! Jag har varit kund hos Sportamore i flera år och jag har alltid tyckt om er hemsida som har varit enkel och smidig att handla ifrån
    Ikväll blev jag dock besviken och funderade först om jag kommit på rätt ställe. Provade både på dator och i mobil och det var lika rörigt och oöverskådligt i båda. Jag gav faktiskt upp mitt handlade så det blev inget köp, tveksam till om jag kommer fortsätta handla från Sportamore om inget görs med denna förvirrande hemsida.
  • Vad roligt att höra att du varit kund hos oss så länge och självklart vill vi ha dig kvar länge till :)
    Vi lyssnar på all feedback och förbättrar funktionerna hela tiden för att sajten ska bli så enkelt och smidig som möjligt!
    Denna veckan har vi lagt jättemycket fokus på just sökfunktionen så kika gärna in igen så hoppas jag att du upplever den mindre rörig nu.

    Passar på att önska dig en finfin helg! :)
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Som många skriver, den nya hemsidan är helt oanvändbar. Dessutom, vem har man lagt ut utvecklingen av den nya hemsidan till? Språkbehandlingen är ju ett skämt. Ett exempel: "Löpande Utrustning". Vad tusan är det? Utrustning som löper fritt?
  • Tack för att du delar med dig och för din feedback! Vi är medvetna om att det kan ha blivit lite tokigt med översättningarna på vissa ställen och det ser vi såklart över :)
    Vi jobbar på att utveckla sajten varje dag och hoppas att du kikar in hos oss igen i framtiden!

    Passar på att önska en fin fredag!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Nya hemsidan är katastrof. Inget går att hitta.
  • Vad tråkigt att höra att du känner så! Vi jobbar för fullt med att färdigställa hemsidan och utveckla de funktioner som behövs för en lätt navigerad sida 🙂. Vi hoppas på att du kommer tillbaka till oss igen framöver. Ha en fin helg! Hälsningar Nadia

  • Knappt godkänd
    11 mån sedan
    Vad sjutsingens har ni gjort?
    Den nya hemsidan är ju hel värdelös.
    Man ska väl förbättra när det görs om.
    Gör om gör rätt.
  • Hej Martin!
    Vad tråkigt att du känner så! Självklart jobbar vi på att förbättra sidan och vi utvecklar den varje dag för att göra den så enkel och användarvänlig som möjligt.
    Hoppas att vi ses där igen i framtiden :)
    Ha en fin helg!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Nya hemsidan är helt kass, orkar inte ens leta upp varan och beställa. Kommer aldrig hit mer om dom behåller den nya hemsidan
  • Hej!
    Vad tråkigt att du känner så! Vi lyssnar på all feedback från er och jobbar hela tiden med att göra sidan så enkel och smidig som möjligt så jag hoppas att vi ses är igen i framtiden :)

    Får passa på att önska dig en fin dag och en trevlig helg!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Ja den här nya sidan var definitivt ett märkligt beslut, helt omöjlig att navigera på.
    Om tanken var att köra sportamore i diket har det verkligen lyckats.
  • Hej och tack för din feedback angående vår nya sajt!
    Vi har gjort stora förändringar på sidan och det tar tyvärr lite tid att få allt att fungera som det ska. Vi fortsätter att utveckla och se till att sidan ska fungera så bra som mjöligt. Men kika gärna in på sidan igen snart då vi uppdaterat just sökfunktionen den senaste veckan :)

    Önskar dig en fin helg!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Från att vara den bästa företaget till det sämsta. Sportamore har tyvärr tappat det helt.. värsta hemsidan jag varit med om.
    Snacka om att göra en kund förbannad, besviken och ledsen. Det här är Sportaless, så gör om och gör rätt.
    Nu handlar jag någon annanstans.
  • Vad tråkigt att höra att du känner så! Vi tackar för all feedback vi får och jobbar hela tiden med förbättringar och uppdateringar på sajten så jag hoppas att vi ses där igen i framtiden :)

    Önskar dig en fin dag och en härlig helg!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Har tidigare beställt ett antal gånger från Sportamore och uppskattat både deras hyfsade priser och enkelheten att leta, upptäcka och inspireras på deras hemsida. Bra med deras "tester" som dyker upp ibland där de jämför t.ex. olika modeller av skor med varandra.

    Men sedan de ändrade till sin nya "design" av hemsidan så har det blivit extremt svårt att hitta, även fast man vet vad man är ute efter. Man får en massa orelaterade produkter kastade i ansiktet utan något uppenbart sätt att navigera rätt. Saknar ett tydligt menysystem. Jag har verkligen försökt att ge sidan en chans och försöka komma på "systemet" flera gånger nu, men det verkar hopplöst. Inte ens när man följer direktlänkar från Prisjakt så kommer man till rätt produkt. Även fast jag går in på sidan med inställningen att jag vill köpa en produkt så känns det som att sidan aktivt försöker hindra mig från att handla.

    Kommer tyvärr att lägga detta företag på "använd ej" listan. Kanske återkommer om några månader och utvärderar igen ifall de gjort en ny omdesign.
  • Hej!
    Vad tråkigt att höra att du känner så! Vi har framförallt lagt mycket fokus på att förbättra sökfunktionen senaste veckan och nu kan man kategorisera sina sökningar och få fram just det du söker tex så jag hoppas att vi försvinner från din använd ej lista och du snart ger oss en chans igen :)

    Ha en supefin helg så länge!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Jag brukar inte skriva omdömen, varken positiva eller negativa, men nu.. Ni borde ha gjort om Footways sidor i Sportamores anda istället, det ni har nu är rena rama katastrofen. Är finlandssvensk så jag använder förstås Sportamores finska sida. Här är några av kategorierna man kan välja på den finska sidan:

    kävelevät kengät= gående skor
    tukkia= blockera
    harjoitus sukkahousut= övning strumpbyxa
    sade asetetta= regn (asetetta finns inte i finskan)
    toiminnalliset säiliön yläosat= funktionella behållare överdelar
    talvihtineet lenkkarit= övervintrade sneakers

    Kollade den svenska sidan och den var inte mycket bättre. Produkterna kommer huller om buller och många av kategorierna säger mig ingenting om vilka produkter som kunde finnas bakom kategorierna. Det finns inte heller någon information om produkterna, t.ex. om materialet. Synd för jag handlade mycket på Sportamore förut, nu blir jag bara frustrerad. Prisnivån är inte heller mera den samma.
  • Hej och tusen tack för din feedback! Jag förstår din frustration och vi jobbar hela tiden med att uppdatera och göra sidan mer användarvänlig. Gå gärna in och kika igen då vi skruvat en hel del på sökfunktionen senaste veckan.

    Tack för bra återkoppling om språket, tar det vidare på direkten!
    Får passa på att önska dig en fin fredag och en riktigt härlig helg!
    Vänliga hälsningar Nadia

  • Dålig
    11 mån sedan
    Den nya hemsidan är URUSEL för att uttrycka sig milt. Helt omöjligt att navigera, saknar kategorier, inte ens herr/dam finns längre.

    Jag har köpt alla mina löparkläder och skor här de senaste 2 åren (och det blir en del för en som löper över 250 mil per år) men när hemsidan ser ut så här så kommer jag välja nytt inköpsställe. Värdelöst!
  • Hej och tack för din feedback :)
    Vi jobbar med att få vår nya sia bättre och lättare att navigera på. Det finns möjlighet att välja dam/barn/herr :)
    Tack för ditt tålamod. Hej från Linnéa

  • Dålig
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Gillade Sportamore oerhört mycket tidigare. Den nya hemsidan bygger på samma urusla plattform som Footway haft i många år. Med den i särsklass sämsta sökmotorn som en onlinebutik någonsin haft. Detta i kombination med en total avsaknad av filtrering gör det nästintill omöjligt att hitta det man letar efter. Att tidigare beställningar försvunnit från "Mitt Konto" och ersatts av 5 år gamla beställningar från Footway är också uselt. Att göra denna lansering i mitten av november inför julförsäljningen är inget annat än en totalflopp från Footways sida.

    En kund mindre får de på köpet dessutom. Åtminstone tills de lanserat en ny och uppdaterad hemsida.
  • Hej, tack för att du skriver till oss :)
    Vi har nyligen bytt ut både Footway och Sportamore. Vi vet att det finns mycket att förbättra och jobbar med att göra det lättare för kunden att hitta det den söker :) Håll ut, det kommer att bli bättre :)

    Ha en fin dag önskar Linnéa

  • Dålig
    11 mån sedan
    Sportamore har alltid varit min favoritaffär, mycket på grund av att hemsidan varit så bra. Den nya hemsidan saknar helt logik och gör det omöjligt att hitta det man söker. Nu får man se sig om efter ett nytt ställe att handla sportkläder på. Minst sagt besviken då jag tänkt köpa en del under black friday.
  • Hej, vad roligt att du varit en trogen kund och mindre tråkigt att du upplever det så negativt.
    Jag ska ta din feedback vidare och lovar att vi jobbar på en bättre och lättare sätt att hitta produkter på.
    Tack för ditt engagemang
    Hälsar Linnéa

  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Vad har hänt med sidan?

    Vem tyckte det var en bra idé att ersätta den tidigare, fungerande, sidan med Footways historiskt bevisat (hur har de ens överlevt?) urusla hemsida?

    - NOLL logik i hur man ska söka efter produkter man vill köpa.
    - NOLL filtrering på sidan för produkter.
    - 100% irritationsmoment för användaren

    Det är inte meningen att man som kund halvt ska få frispel när man tänkt köpa någonting. Stängde istället ner fliken och sökte mig till annan försäljare eftersom användarvänligheten på sidan är i princip obefintlig. Gör hellre en rollback till till föregående sida - som fungerade - innan man sjösätter något som känns mindre än halvfärdigt och som får kunderna att stänga ner webbläsarfliken...
  • Hejsan och tack för din feedback, jag ska ta det vidare :) Jag förstår att sidan känns rörig just nu och vi ska se till att den blir lättare att navigera på framåt.
    Önskar dig en fin dag
    Hälsningar Ellen

  • Dålig
    11 mån sedan
    Dålig hemsida som inte går att navigera på. Att söka på hemsidan är ett stort skämt.
  • Hej, vad tråkigt att du upplever det så. Vi jobbar på att få hemsidan att kännas bättre och lättare att navigera på. Tack för att du engagerar dig och kontaktar oss .
    Hej från Ellen

  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Hur tänker man när man tar bort möjligheten att filtrera på olika kriterier?
  • Hej! Vi jobbar på för fullt för att uppdatera och förbättra vår nya hemsida. Du finner populära kategorier och varumärken högst uppe på sajten. Annars kan du söka direkt på det du önskar i sökfältet. Vi förstår att det är en stor förändring men vill så klart att det ska bli bättre och bättre!

  • Dålig
    11 mån sedan
    Har köpt på Sportamore många gånger tidigare, men den nya hemsida är helt värdelös och man kan inte hitta ingenting man söker efter, därför slutar Jag handla hos Sportamore.
  • Tack för din feedback, vi tar så klart med oss detta och jobbar vidare med vår hemsida :) Ha en jätte fin kväll! /Emma

  • Dålig
    11 mån sedan
    Jag är också storkund hos Sportamore, tror nästintill jag handlar ngt varje månad. Fick ju nästan spel när jag skulle titta innan idag, noll logik, inga kategorier. Är tanken att man ska göra allt genom filter? Ni kommer förlora myckeeeet intäkter på detta, hoppas för er skull att ni löst det till Black Friday annars lär det nog bli anstormning till er support. Med vänliga hälsningar!
  • Hej! Tack för din Feeback, vi tar med oss allting och jobbar dagligen med att förbättra vår hemsida :)
    Vi förstår att det är en stor förändring men vill så klart att det ska bli bättre och bättre!
    Ha en fin kväll Hälsningar Ellen

  • Dålig
    11 mån sedan
    Den nya hemsida är urusel! Så svårt att hitta och navigera att jag tyvärr inte längre kommer välja denna längre. Innan handlat jättemycket här och den gamla hemsidan var toppen. Synd!
  • Tack för din feedback :) Vi förstår att det är en stor förändring och vi jobbar på för fullt för att uppdatera och förbättra vår nya hemsida. Ha en fin helg önskar Emma

  • Dålig
    11 mån sedan
    Har ju alltid varit helnöjd med sportamore och alltid gjort mina sport och skoinköp där, men nu när den nya hemsidan lanserats är den ju helt omöjlig att handla på - gör om och gör rätt genast, mitt skoköp nu gjordes på annan sajt!
  • Tack för din feedback :) Vi förstår att det är en stor förändring men vi jobbar så klart på att den ska bli bättre och bättre!
    Vi önskar dig en trevlig helg /Emma

  • Dålig
    11 mån sedan
    Vad har hänt med Sportamores fina hemsida? Nu ser den exakt ut som Footways och den är inte rolig att handla på. Helt omöjligt att hitta det man söker då det inte finns några undermenyer. Har handlat så mycket på Sportamore men nu kommer jag inte att handla mer där. Får söka mig till andra butiker på nätet.
  • Tack för din feedback, vi tar med oss detta :) Vi önskar dig en trevlig helg! /Emma

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Allt var jättebra med denna butik
  • Tack för din fina feedback :) Trevlig helg! Önskar Emma

  • Dålig
    11 mån sedan
    Har tidigare varit helnöjd kund, men efter bytet av webbplattform så kommer jag inte handla mer hos Sportamore. De har tagit allt som var genomuselt med Footways hemsida och ersatt sin egen, välfungerande sida, med det. Går inte längre att välja kategorier, går inte längre att filtrera sökresultat på färg, varumärke, storlek, ingenting. Går inte ens att sortera på pris. Jag hade tänkt köpa julklappar, men pengarna går någon annan stans nu. Hejdå, Sportamore, tack för den tid som varit.
  • Tack för din feedback vi tar så klart detta med oss och vidare :) Ha en fin helg önskar Emma

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Aldrig nå krångel, varken med leveranser eller returer.
  • Tack snälla för din feedback :) Vi önskar dig en jätte fin helg! Hälsningar Emma

  • Dålig
    11 mån sedan
    Jag kan inte förstå varför man enbart vill ha en sökfunktion. Om ni inte implementerar navigation med huvud- och subkategorier så har ni skjutit er själva i foten. Footway gör om gör bättre.
  • Tack för din feedback! Vi tar emot allting och tar så klart detta vidare :) Vi önskar dig en fin dag! Hälsningar Emma

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställning
    Snabbt och enkelt har handlat förut alltid funkat bra
  • Dålig
    11 mån sedan
    Vad har hänt?? Vaknade idag till en hemsida som var helt omöjlig att navigera och såg ut att höra hemma i början av 2000-talet?? Fattar noll komma noll.
  • Hej och tack för att du engagerar dig. vi har precis släppt en ny sajt och jag är ledsen om sidan uppfattas rörig. Vi jobbar hårt här för att få det att kännas bättre och bli lättare att navigera på :) Jag ska ta din feedback vidare och hoppas att vi ses på sidan längre fram när allt fungerar bättre :)

    Önskar dig en härlig vecka
    Önskar Linnéa på Footway

  • Knappt godkänd
    11 mån sedan
    Vad har hänt med hemsidan? Katastrof. Har beställt många ggr och varit nöjd men som det ser ut nu kommer jag undvika sportamore.
  • Hej, jag har full förståelse över din reaktion. Just nu är vår nya sida under uppbyggnad och allt fungerar inte riktigt som vi vill. Jag ber om ursäkt för detta och hoppas verkligen att vi kan få sidan att kännas lättare och mer användarvänlig.

    Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss och ha en fantastik kväll
    Hälsar Linnéa på Footway

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställning
    supersnabba att ge besked längs hela beställningen, och att få iväg den från butik. Amazon har inte en chans..
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Snabb leverans och utmärkt kundtjänst!
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Otroligt snabb leverans! Skorna passade perfekt...