Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt på köp över 1000kr
Brett sortiment
Noga utvalda märken

http://www.dennyshome.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Denny's Home har fått betyget (7.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställde på morgonen och hämtade ut varorna i butiken ett par timmar senare.
    Bra priser och trevlig personal.
    Inget att anmärka på.
  • 2018-10-14 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har inte reklamerat någon vara, så den delen kan jag inte uttala mig om.
    Men beställningen av en utesoffa gick smidigt,
    och leveransen direkt från leverantören gick blixsnabbt.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Aldrig tidigare har jag varit med om ett mer oseriöst företag som Denny´s home, tyvärr. Okunnig och arrogant kundservice, och inte nog med det... returer är otroligt kronliga, nästan omöjliga. Jag kommer ej beställa igen från dem, och råder er inte göra det heller!
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde ett bord med leveranstid 2-3 veckor i början på vecka 3 hörde jag av mig till butiken som lovade återkomma, vilket inte skede.

    Ringer igen i slutet på vecka 3 får då beskedet att varan är slut hos leverantören, och så har uppenbarligen varit fallet redan när jag placerade min order.
    Föreslog ett antal alternativ till butiken för att göra mig till en nöjd kund igen, samtliga alternativ avvisades av ledningen.

    Pengarna drogs självklart samma dag som jag gjorde beställningen, butiken lovade tidigare idag att återbetala pengarna och skicka en bekräftelse.
    4 timmar senare så har ingen bekräftelse mottagits.

    Personligen kommer jag inte att handla i denna butik igen, åtminstonde tills dem förstått konceptet kundvård.
    Alla kan så klart få problem med att få in varor men då gäller det att proaktivt kommunicera detta och att årterkomma till sina kunder, något som Denny´s Home behöver arbeta vidare på.

    Skall jag hitta något positivt att säga så är det möjligtvis personalen från idag som försökte lösa mitt problem, även om ledningen inte var intresserad av dem olika förslagen på goodwill som jag presenterade.
  • Hej,
    Detta var ju oturligt. Ber om ursäkt för den dåliga servicen och hoppas att vi i framtiden kommer kunna motbevisa detta!

  • Bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag köpte en lampa från Dennys Home för ett tag sedan. Eftersom de ger 10 % rabatt om man prenumererar på deras nyhetsbrev blev lampan billigast hos dem. Fri frakt var det också (över 1000 kr). Jag hade läst omdömena här innan men tänkte att eftersom de ändå har butik i Stockholm går det säkerligen att lösa på något sätt om det ändå strular. De skickade via DHL och tog väl kanske en extra dag jämfört med de snabbaste företagen jag brukar beställa ifrån. Hur som helst var det inga som helst problem.
  • Toppen, kul med en nöjd kund som vi alltid eftersträvar :)

  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Ett förskräckligt ställe (har besökt det vid Medborgarplatsen). Tanten bakom disken är enormt otrevlig och ohjälpsam. Obegripligt hur någon enda människa kan välja att lägga sina pengar på detta ställe. Tvi vale.
  • Oj, nej men så tråkigt att du fått den uppfattningen av oss! Hoppas du har möjlighet att ge oss en andra chans, vi har ju även en butik online.

    Mvh, Denny´s Home

  • 5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Blev lovad fri frakt på en möbel (både via mail och telefon) men köpvillkoren ändrades plötsligt och jag krävdes då på 500 kronor i frakt. Tydligen skulle butiken täcka upp för resterande del av fraktkostnaden (1500 totalt), men jag tycker att en seriös butik framförallt ska ha koll på sina fraktpriser och även stå för eventuella felräkningar. Har man avtalat ett pris med kunden ska det priset gälla utan reservationer, åtminstone när det är butiken som har felat.
  • Tråkigt att detta hände... Hoppas att detta inte ska ske igen och att du ändå har förtroende för oss i framtiden. Vi beklagar hur ärendet hanterades.

  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Beställde en julstjärna för 1 månad sedan som jag inte sett röken av. Inte hört någonting. Mailat kundservice 2 ggr och skrivit på facebook där min "olämpliga" negativa kommentar tagits bort. Jag kan förstå att saker kan bli försenade/slut i lager etc, men då kan man höra av sig! Att inte ens svara på mail är under all kritik! Ta betalt hade de däremot inga problem med....
    Kan omöjligtvis rekommendera någon att beställa något från deras hemsida!
  • webadmin@dennyshome.se ska det stå!